NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: loray » dj. set. 20, 2007 9:23 pm

I PQ, NINOU, NO FAS UNA MICA DE UVA??????? JO TAMBÉ SOC MOLT BLANCA I VAIG FER UNES QUANTES SESSIONS DE UVA, UNES 8 I ALMENYS NO TENIA UN COLOR TAN APAGAT I AMB EL MAQUILLATGE NO ES VA NOTAR LA DIFERÈNCIA.

QUE ES MOLT ESCOTAT EL VESTIT D'ESPATLLES I DE BRAÇOS?????
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: ninou » dj. set. 20, 2007 9:39 pm

gràcies Loray, xula! on vas anar a fer uva? i les sessions de quants minuts eren?

el vestit, és tipus palabra d'honor, amb uns tirants com de blonda (recordo el teu vesitt perquè també me'l vaig emprovar, doncs la part de dalt del teu vestit és semblant o igual als meus tirants!) i per darrera, crec que sí que va unamica escotadet. No ho recordo!!! la setmana que ve tinc la prova!!! també sortiré de dubtes de si m'he de canviar el meu super corpinyo per uns sostens, per si es veu per darrera!

Bueno, ja us aniré explicant com evoluciona aquest tema que em té preocupada, que no vull donar-vos la tabarra, i ja fa dies que només parlo del mateix!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: loray » dj. set. 20, 2007 10:03 pm

ES NORMAL!!! ES UN TEMA QUE PREOCUPA!!!!!!!!!

JO VAIG ANAR AL CARRER ST. BENET A UN LLOC QUE VENEN COSES DE PERRUQUERIA, QUE TAMBÉ HI HA ESTETICIENT, FA CANTONADA. L'UVA ERA DE 8 MINUTS I EM VA ANAR SUPER BÉ, NO EM VAIG CREMAR GENS!!!!! AL CONTRARI VAIG AGAFAR UNA MICA DE COLORET, PERÒ NOMÉS UNA MICONA, AMB EL BLANC QUE TENIA ABANS, ERA DIFICIL AGAFAR COLORET, JIJI

APA QUE US MILLOREU ELS DOS!!!!!!!!! I ANIMA'T GUAPI
loray

EntradaAutor: Friky » dv. set. 21, 2007 9:31 am

Em queda una setmana!!!!!!!
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: ninou » dv. set. 21, 2007 2:56 pm

Friky!!!!!!! a 7 dies només!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com està el teu xicot? més recuperat ja i a punt de festa grossa???

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » dv. set. 21, 2007 5:21 pm

Si, em sembla que està una mica més exerit. Avui he aconseguit que tregui el cap ed casa per portar a plastificar els 4 cartells de taula que quedaven. A veure si tocant-li l'aire es revifa
Friky

EntradaAutor: Friky » dv. set. 21, 2007 5:24 pm

Avui he anat a la pelu a veure si m'havien de tallar el cabell pel casament i m'han dit que hi torni dimarts, que el tallat aguantarà més. Potser la darrera prova del vestit la puc fer amb el pentinat i tot!!!
Friky

EntradaAutor: Friky » dv. set. 21, 2007 5:29 pm

Les meves amigues ja m'han dit que la nit avans del casament no faci plans, que al vespre es presentaràn a casa. :-/ Els hi he tingut que recordar que plego de la ràdio a les 9. Em vindràn a okupar la casa...
Em fan una por....
Friky

EntradaAutor: ninou » dv. set. 21, 2007 9:22 pm

que guai friky! la prova del vestit amvb el pentinat, a veure si t'ho pots combinar! molt bé! a mi em faran la prova del pentinat el 30/10 que és un dimarts i a La Moda sempre hi vaig els dissabtes, que és quan pot venir la meva mare, o sigui que no podré veure l'efecte final fins el Gran Dia!!!

que trballes a la ràdio??? quina gràcia! que guai!

Avui hem anat jo i el meu futur maridet blanquet al solmania. Jo crec que quan ens han vist entrat amb lo blancs que som deuen haver pensat: "farem el negoci del segle!!! jajaja per poc no ens fan una ola!!!
Però molt bé, la noia ens ha fet una molt bona explicació i m'ha dit que hauria de començar a fer-ne a principis d'octubre o mitjans, unes 2 o 3 sessions per setmana ben separades entre elles i quan arribi al coloret que m'agradi, anar mantenint-lo i prou. I que millor començar amb antel·lació per si em surt alguna reacció al·lèrgica o algo... (quina por!) i amb les piguetes que tinc a la cara, espero que no se'm taqui la cara!!! però bueno, he sortit una mica millor que estava ahir...

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » ds. set. 22, 2007 9:33 am

Hola Ninou!

A la ràdio només hi vaig a fer un programa, com a voluntària ( de fet, excetpe els dels informatius i el magazine, la resta de gent no cobrem )

ES de cinema, els dijous de 8 a 9. No sempre hi puc anar, perquè a vegades amb els horaris de botiga no puc però quan tinc vacances o em cambien els horaris... Disfruto moltíssim!!!

Per cert, vas anar ja a mirar els anells?
Friky

EntradaAutor: ninou » ds. set. 22, 2007 12:54 pm

hola!!

friky, si ja els vam encarregar, però a cap de les botigues que vam anar et vaig veure... :-(
Ens van dir que a finals d'aquest mes els tindríem! >.-<:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » ds. set. 22, 2007 4:22 pm

A on els vas agafar, al final?
Friky

EntradaAutor: loray » ds. set. 22, 2007 7:30 pm

EIIII FRIKY M'ALEGRO QUE EL TEU FUTUR MARIDET ES TROBI MILLOR, JA HO DIUEN QUE A VEGADES SORTINT AL CARRER UNA ES REBIFA UNA MICA MÉS I ES RECUPERA DEL TOT!!!

VAIG LLEGIR QUE LA MODA ESTAVA EN OBRES, I ON ET FARÀS LA PROVA FRIKY????
loray

EntradaAutor: loray » ds. set. 22, 2007 7:31 pm

AHHHH FRIKY JA S'ACOSTA NOMÉS 6 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
loray

EntradaAutor: ninou » dg. set. 23, 2007 10:12 am

Friky, que ja ho tens a sobreeeeeeeeeee!!!!!!! les aliances, mira, vam anar a tres o quatre botigues: Sorigué, Saterra, Trens i un dia que voltàvem per Granollers també ho vam mirar per allà, però al final les hem trobat al Trens de la Riera. Tenim unes ganes que ens truquin de que ja les tenen!!!
ei, si és on tu treballes, m'ho dius, eh!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Cardonina » dg. set. 23, 2007 1:31 pm

Holaaaaaaaaaaaa!!!!

Frikyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! NEnaaaaaaaaaaaa!!!! 5 dies!!!! No et queda gairebé res de res eeehhhh!!!!

Ens podràs posar alguna fotooooooooo??? Pliiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!! jejejejeje
Com va el tema de les lentilles????

Ninou, molt be lo de l'uva???? es que si et te amoinada aquest tema, doncs ja esta, fas aixo i tot solucionat no??? ojala fos tot tan facil d'arreglar!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » dg. set. 23, 2007 1:33 pm

Eiiii nenes???? Heu vist l'home que han detingut aqui a Mataro??? Nenes, quin acollone no??????

Mare mevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
:--(
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Estergar » dg. set. 23, 2007 5:04 pm

han detingut un home a mataró?? qui?? perque? juer no m'entero d eres
Estergar
:: núvia rookie

Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 15, 2007 9:38 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dl. set. 24, 2007 2:53 pm

HOLA GUAPEEEESSSSSS!!!!!!

anem per parts......................

FRIKI: NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! aquest finde jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! VISCA ELS NUVISSSSS!!!!!!!

CELIA: Jo si que m'he enterat... tiiiaaa que fort... que era un tio que s'havia fugat amb helicòpter d'una presó a França!!!!!!!

NINOU: que tuja estàs a punt de caramel!!!!!!!!

LAURA: Holaaa!!!!!!!

ESTER: Benvinguda guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I LA RESTA DE MATARONINES GUAPES ON SON???????? PER CERT....... ESTIC MOOOOOOOOOOOOOOOOLT ENFADADA AMB AQUESTES MATARONINES!!!!!!!!!!!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::

perque em sembla que excepte la :-()-) CELIAAAAAAAAAA :-()-) ningu més ha entrat a llegir la meva crònica!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: jo que l'he fet amb taaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnntttttttt d'interés!!!!!!!! una mica tard ja ho se....... snif, snif!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Estergar » dl. set. 24, 2007 3:01 pm

Montse jo l'he llegit tota >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Estergar

Entrades: 88