Hola a totes!!!
La veritat és que com que estic de vacances no paro. De nervis de moment no en tinc, però suposo que tard o d'hora sortiràn.
Ara acabo de venir de fer-me una neteja de cutis i vaig cap a la pelu perquè em repassin el tallat avans del gran dia. La prova del vestit me la faràn al primer pis de la botiga, on tenen el taller de costura i el magatzem dels vestits ( de tota manera ahir hi vaig passar i ja tenen la part de baix quasi acabada ) També tinc que anar al restaurant a pagar la festa
Ahir vaig anar a recollir els bitllets del viatge i a acabar-lo de pagar, vaig anar a fer una mica d'Uva i a recollir un regals que em van fer les companyes de feina ( em van regalar unes pulseres de corda i plata, però com que no eren de la meva talla les vam tenir que demanar de nou )
En Carles es troba bastant més bé, però encara pren medicació. Per si les mosques he fet ampliar l'assegurança mèdica del viatge
MONTSE, benvinguda de nou. quan tingui una estoneta llegiré la teva crònica
CARDONINA no he provat a tornar-me a posar lentilles, vull tenir els ulls el més descansats possible. Crec que me les posaré el mateix dia
NINOU, no no treballo a TRENS però segur que tenen aliances xules, allà.