Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 25, 2007 12:13 pm

Bon dia noies!

Avui casi que millor que no m'hagues aixecat... :-( :-( :-( Primer de tot, porto al peke al la guarde i marxan, he pillat una cantonada y tota la porta ben rallada... i el cotxe es nou de fa un any...
Llavors vaig al paro i si, felicitats, tinc 2 anys d'atur pero només em paguen 596 euros ( que es el 70%) i em dieun que encara que tingui un nen que no tinc cap ajuda... així que pels matins estudiar y hauré de buscarme un curro a Girona per les tardes que si fos sense asegurar millor que millor (perque així cobraria dels 2 llocs) pero clar, xungo xungo i ademès aixó signifiarà que no veure casi al meu peke... estic feta pols, ademés el temps no acompanya y tinc al peke que sembla que estar incovant alguna cosa pq està d'una tonteria... en fi... mes val que men vagi al llit :-( :--(

Gemmanit, nosaltres de viatge sortim al cap de 4 dias, pero si tinguessim que marxar a l'endemà no ens suposaria cap problema, jo de vosaltres no desaprofitaria la oportunitat. Ja ens diràs a on aneu al final!

Espe, haviam que tal el banc... quins nervis i si tot va com ha d'anar, quin regal de reis guapa!!

Vania, que vagi béla incorporació al curro i sort amb els vestits... nhi ha algun que et convenci?

Au guapes, vaig a fer el dinar...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. set. 25, 2007 12:31 pm

Hola Miriam maca,

Ja veig que és un d'aquells dies que més val quedar-se al llit. I que ha passat amb el cotxe t'han donat un cop o algún graciós que s'ha posat a rallar el cotxe amb la clau? La gent està fatal,no tenen altra cosa a fer que fer mal, quins pocavergonyes o es algú que t'ha donat un cop i ha marxat sense deixar nota ? lo mateix ja els hi val!

Això de l'atur és un kaka, quan més ho necesites, més peros et posen, es ven bé, que no ens ajuden per res, aquest estat de benestar que diuen que som, una me... .

Bueno guapa tu a dalt i ànims, ara preocupa't del nen si està una mica paxuxo i d'estudiar i mira tot lo altra poc a poc es va sortint.

Això de la feina de tardes i en negre només ho trobarás si ho vas diguent a gent coneguda si l'amic d'un amic té un negoci o no se què i busca algú..! O bé fer de cangur a les tardes poder, que et puguis treure algu més o alguna cosa per l'estil no?
Bé maca només puc donar-te mols ànims poder ara ho veus tot negre, però poc a poc les coses es van solucionant. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 25, 2007 12:42 pm

Miriam molt ànims!

Tu tranquil.la hi ha dies que es ben bé que tot surt del revés.... per lod el cotxe no et procupis que es material i lo de l'atur es que son uns impresentables! jo tal i com t'ha dit l'espe potser em buscava una feina a hores de fer de cangur o algo així que et permetés estar amb el teu peque i guanyar uns calerons.... a veure si trobes alguna cosa....

Espe molta sort amb els bancs i vaia regal per Nadal!!!! fa molta ilu quan t'entreguen el pis o la casa...

Bueno noies me'n vaig a dinar....

Molts ànims Miriam! :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 25, 2007 12:48 pm

Moltes gràcies guapes, pels ànims! :-()-)
Gràcies per tenirvos aqui...

Lo del cotxe, doncs resulta que erem 3 cotxes parats, envotellats que ningú tirava ni es movia, i jo doncs al final he tirat i clar, el meu cotxe es un honda accord ( em refereixo que es llarg) i el devant a passat, pero el cul... res, culpa meva... de fet més igual, perque es el que diues gemma, es material i mira, quan puguem ja l'arraclarem..
I pel que fa a la feina, doncs si, buscaré alguna cosa així, de cangur, o feina a casa ( aquí a Lladó hi ha una fàbrica que en don, o encara que tingui que rentar escales,..) mes que res alguna cosa per fer un parell d'hores ni que sigui, per fer calerons... i per poder estar amb l'Arnau...
Ai, quina kk...
En fi, demà serà un millor dia...

Petonets

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dt. set. 25, 2007 1:18 pm

Hola noietes!!!!

Estic de vacances però el primer dia, ahir, vaig anar a treure'm un quiste que tenia desde fa temps i au! ja m'ho han tret, porto 4 punts i d'aquí a una setmaneta me'ls treuran i ja està, però em tiben el punts i és un rotllo.

Miriam no pateixis pel cotxe, ja sé que fa molta ràbia, però ara ja està fet i només queda arreglar-ho, pensa que tú no t'has fet mal i no ha pres mal ningú i pel tema de l'atur, també pensa que el primer mes es queden un 10% i t'el tornen l'últim mes.

Gemma, pel tema de la teva mare, entenc que s'hagi enfadat perquè la meva mare em sembla que em faria el mateix, però vaja, jo de tú hi aniria amb ella i que les teves amigues et truquin per quedar i els diguis que estas emprobant i que vinguin a veure't i llavors la teva mare ja no podrà dir res, amb elles al davant, no?

Espe espero que vagi bé el tema de la hipoteca i que us entreguin el pis al desembre!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 25, 2007 3:04 pm

Bona tarda guapes,

què tal?jo molt enfainada! aquest cap de setmana hem fet el trasllat i ara només queda fer l'última repassada al pis i ja estarà!!

Vania, espero que bé i que no sigui alergia al gats...

Gemmanit, penso igual que totes, que és el teu casament i ho has de fer a la teva manera... i si vols que les teves amigues vinguin, pues que vagin amb vosaltres.

Espe, espero que us entreguin el pis al Desembre, quin regal més gran!!! :-)ok: I sort amb els dels bancs!

Miriam, per lo del cotxe no pateixis, encara que en el moment et fa molta ràbia, tot passa, total és material. I per la feina no t'amoinis, ja que si vas diguent a la gent que coneixes, que busques feina segur que en trobes... que estudiaras??
Gràcies per la informació de les flors, però ho he trobat un pèl car, no sé! encara no he anat a mirar res d'aquest tema. Però segurament que aniré a mirar a la floristeria que treballa amb l'hotel, sé que treballa molt bé!

Per cert ja tinc confirmat el dia del casament: 12 de Setembre. Aquest dissabte ho vam confirmar amb el mossèn i avui he trucat a l'hotel.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 25, 2007 3:10 pm

Bona tarda noies!

Sira recupera't aviat i ben fet tot el que fa bulto fora!!! i disfruta de les vacances!

Miriam per això estem ahir ereu vosaltres que m'alegraveu el dia així que avui em toca a mi.

Abge que bé ja tens data oficial!!!! jo del tema flors també vaig peix i potser ho faig amb la floristeria que fa els centres de taules de Les Magnòlies i que em van inclosos amb el preu del menú. A més es molt coneguda i sé que ho fan bé així que potser ho centralitzo tot pero no hi aniré fins l'any que ve a parlar-ne.

Noies amb el tema de me mare i els vestits.... ahir vaig estar aprlant amb una de les amigues i em va dir que no passava res que anés aquell dia amb ella i que si un cas despres ja hi aniriem les tres a acabar de decidir models i no em va semblar mala idea. Ella es va casar l'any passat i se mare tamé li va fer el mateix pero despres em va ensenyar el vestit ella i ara sé per que ho va fer així! per que tenia el mateix problema que jo: se mare! si es que és nota que s'han criat juntes! (les nostres mares).
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 25, 2007 3:12 pm

Sira, espero que estiguin anant bé les vacances!! Encara que avui el temps no acompanya gaire.

Truffa, com va anar el tema vestits?

Tetes, com va tot? com estàs??

Miriam, Gemma, ànims que demà serà un altre dia i molt millor que avui!! :-()-)

Ah, Gemma, no ha de suposar cap problema marxar al dia següent de viatge, perquè així guanyaras algun dia, i quan tornis tindràs algun dia més per descansar abans d'incorporar-te a la feina.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 25, 2007 3:15 pm

Hola guapes!

Gràcies una altre vegada pels ànims,,,!!

Agbe, felicitats per la data! Ara ja no as de patir mes!!
Lo de les flors, es que vull anar a la botiga que ens farà els centres de les taules, pero no m'enrecordo com es deia. Ho saps?? Així m0estalviaria de trucar an Toni.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dt. set. 25, 2007 4:12 pm

Hola!!!

Agbe jo be, na fent, mica en mica!!

Avui estic contenta perque he formalitzat contracte amb la mutua l'aliança. Ja feia temps que ens ho haviem plantejat pero no haviem tingut temps de mirar-ho i al final ens hem decidit i avui ho he enllestit. ara si vull a partir del desembre ja em puc quedar embarassada i ho tindre tot cobert, jejeje!! tot i que per la ss no hi ha problema pero mira, estic mes tranquil.la amb la mutua ara.

anims reines que tot se solucionara!!!! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 25, 2007 4:32 pm

Gràcies Agbe pel privi, ara acabo de rebre'l!

Tetes reina, jo també soc de l'aliança i la veritat que un 10, com que la meva mare hi treballa doncs li surt jo i la meva germana pel preu d'una!
Lo de quedarte embarassada jo el vaig tenir per la seguretat social i thaig de dir que super bé, peró a lo millor quan tingui el proxim aprofitré la mútua, ja veurem!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 25, 2007 4:50 pm

Tetes que ja buscaràs un xurrumbele???!!!!! :-):-):-):

Que bé!!!! aviat ens posarem manos a la obra! bueno la Sira fijo ja ho va dir que aniria a l'ataquerr despres del casament.
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. set. 25, 2007 4:56 pm

Hola noies, bona tarda!!

Agbe felicitats ja tens data, una cosa menys per pensar, ara ja pots anar lligant coses!!!

Sira que et milloris i gaudeix de les vacances, sobretot descansa jeje, que ja ens vindrán dies d'estres.

Ja us explicaré divendres com ha anat amb els de la caixa. de moment anirem a La Caixa que és on tenim el comptes i després suposo que anirem a mirar altres bancs o caixes a veure que ofereixen. Ja tremolo només de pensar en la hipoteca :-( !!!!!

Tetes hi ha molta gent que es fa la mutua per estar millor atesos, jo això no m'ho he plantejat mai la veritat.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 25, 2007 5:08 pm

jo m'he fet d'adeslas, perquè era la que millor em sortia de preu i el meu xicot la té i està molt content.

Espe, es millor mirar diferents bancs i caixes amb això de la hipoteca. la que està molt bé o almenys en tractes està super bé és Caixa Penedès. Aquest tema s'ha de mirar tot molt bé i negociar amb tot el que es pugui,jejeje!!
Agbe

EntradaAutor: Espe » dt. set. 25, 2007 5:17 pm

Tens raò Agbe s'ha de mirar molt bé això. Començarem a mirar a veure que ens ofereixen i on ens pot surtir millor. Amb lo car que està tot no es pot descartar cap bona ocasió, tot i que en les hipoteques està difícil, jeje!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 25, 2007 5:27 pm

Si Espe mira't molt bé totes les condicions i abans de signar-la demana una oferta vinculanet per part del banc per que a nosaltres ens va passar de vam pactar unes condicions i en el moment de la signatura i davant notari (flipeu) les condicions no eren les mateixes i es vanpensar que nosaltres signairiem igualemnt i anai els vam engegar! per poc demanarm danys i perjudcicis i els sr. notari molt amable ens va dir que quan trobessim un altre banc fessim aixo de la oferta vinculant que dura 30 dies i es un document que et fa el banc sense cap cost. Jo t'ho recomano!

Ja que parleu de mutues jo soc del montepio girona i també molt bé! ho vaig fer farà un parell d'anys per que tinc un aprell de bultos al pits i pels controls m'anava molt bé i per suposat quan em quedi prenyi faré els controls per la privada per que et fan més ecos.
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dt. set. 25, 2007 5:45 pm

Bona tarda noietes,

He estat llegint i rellegint, i forçes novetats, algunes més tristes que d'altres, però espero i desitjo que tot es solucioni aviat.

Sira ànim, pensa que ara ja tho han tret i a recuperar-te.

Míriam pensa això són coses materials, i el cotxe ja s'arregla, sort que tu no et vares fer mal. I la feina havera si trobes alguna de tardes, l'atur una caca, jo tmb hi vaig anar i part són molt anitpatics la veritat. Però ànim que a poc a poc les coses s'arreglen i segur que trobaràs feina aviat.

Gemmanit aquestes mares unes per poc i altres per massa, no hi ha qui les entengui... jo ahir vaig anar a provar vestits i la noia de la botiga em va explicar cada jugarrada d'alguna amiga de núvia que vaig flipar, i em va dir sempre aconsello que no vinguin amb amigues perquè nhi ha que fan més mal que bé. Però penso que hi ha amigues i amigues hi ha, l'enveja fa mal si; però bé cadascú té una opinió diferent, jo de fet sempre he dit que hi aniria amb la mami i amb la sogre.
Però per altre banda crec que és el teu casament i el teu vestit i sha de saber respectar.

Vania espero que estiguis ja recuperada i a punt per tornar-hi, jo també ja estic recuperada.

Agbe felicitats ja tens data que bé!!

Espe també felicitats perquè el desembre tindràs ja un gran regal, que guai!!!

Nenis ahir vaig anar a provar vestits, almenys uns 12 segurs, buff quin mareig. Va ser tant divertit, em vaig enamorar de dos però el pressupost crec que es dispara exageradament.

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dt. set. 25, 2007 5:58 pm

Gemma gràcies pel consell m'ho apunto això de la oferta vinculant!!!

Truffa així t'ho vas passar pipa no? ostres que bé, i a on vas anar? ara no me'n recordo :hmm:: !!! no et vas fe fotos? quins models t'agraden? tens alguna foto dels vestits? que preguntona sòc, però ho trobo emocionant, si ja et vas enamorar de dos..., que són molt cars? bé almenys et vas poder fixar en l'estil que t'agrada no?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 25, 2007 6:02 pm

Truffa, explica explica... com va anar?? jo et torno a fer les mateixes preguntes que la Espe: a on? quins models et vas emprovar? quins t'agraden? quins preus tenen els vestits??.... jejejejeje!! Ho sento per la balanxa de preguntes.
Agbe

EntradaAutor: TETES » dt. set. 25, 2007 6:51 pm

AIX NENES PERDONEU QUE HE HAGUT DE MARXAR A FER UNES VISITES...

GEMMA, ENCARA NO VULL CHURUMBELES, EN PRINCIPI ESPERAREM 1 ANYET, MES JA NO VULL, PERQUE ARA DE MOMENT PREFEREIXO ESTABLIR-ME AL MEU PIS, ACABAR DE FER COSES AL PIS, CONTROLAR UNA MICA TEMA DESPESES PIS... QUE UN CRIO PORTA MOLTES DESPESES... TOT I QUE US HE DE CONFESSAR QUE GANES NO M'EN FALTEN, TINC MOLTES GANES DE TENIR UN BEBITO!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant