Avui casi que millor que no m'hagues aixecat...
Primer de tot, porto al peke al la guarde i marxan, he pillat una cantonada y tota la porta ben rallada... i el cotxe es nou de fa un any...
Llavors vaig al paro i si, felicitats, tinc 2 anys d'atur pero només em paguen 596 euros ( que es el 70%) i em dieun que encara que tingui un nen que no tinc cap ajuda... així que pels matins estudiar y hauré de buscarme un curro a Girona per les tardes que si fos sense asegurar millor que millor (perque així cobraria dels 2 llocs) pero clar, xungo xungo i ademès aixó signifiarà que no veure casi al meu peke... estic feta pols, ademés el temps no acompanya y tinc al peke que sembla que estar incovant alguna cosa pq està d'una tonteria... en fi... mes val que men vagi al llit
Gemmanit, nosaltres de viatge sortim al cap de 4 dias, pero si tinguessim que marxar a l'endemà no ens suposaria cap problema, jo de vosaltres no desaprofitaria la oportunitat. Ja ens diràs a on aneu al final!
Espe, haviam que tal el banc... quins nervis i si tot va com ha d'anar, quin regal de reis guapa!!
Vania, que vagi béla incorporació al curro i sort amb els vestits... nhi ha algun que et convenci?
Au guapes, vaig a fer el dinar...

!!! no et vas fe fotos? quins models t'agraden? tens alguna foto dels vestits? que preguntona sòc, però ho trobo emocionant, si ja et vas enamorar de dos..., que són molt cars? bé almenys et vas poder fixar en l'estil que t'agrada no?