Autor: Montsseta » dj. abr. 13, 2006 1:45 pm
Hola guapes!!!!
Avui tinc festa!!!!!!! Però no me pogut conectar al foro en tot el matí perque m'han tret la llum a casa, no se que feien la carrer.
Bueno, per començar Cuqueta m'ha encantat el pentinat que has penjat, jo també vui algo així un semi recollit, però a quatre dies de la boda encara ni m'he mirat un pentinat (que fresca jo). La veritat és que m'és igual només tinc clar dos coses: que no se me veguin les orelles (que les tinc sortides) i vui flors naturals al cap.
Aima lo del llibrets de missa jo els faig, i crec que es molt bonic fer-ho perque et queda el record de que heu fet a la ceremonia: lectures que s'han llegit, el consentiment, les pregaries, la musica que s'ha tocat, etc.
La MariayFran me va passat la plantilla del seu llibret (és missa), aquests dies jo faré el meu i quan el tingui acabat te'l passo per mail perquè tinguis una idea de tot el que s'hi ha de possar i els passos d'una ceremonia, ok?
Per cert, ahir vaig parlar amb la September i me va dir que no me pot fer el video que aquell dia té una actuació. Bueno de totes maneres tampoc podia convencer el meu novio (està molt farruco amb això del video). Em va dir que si algu me fa un video casolà ell me pot fer el muntatge (potser es el que farem)
Ahir també vam anar al ***** a encomanar lo de les xuxes per la canalla. Ens hem quedat 25 capses d'aquelles del Disney, son senzilles però diferents al tipic xurro de xuxes.
30 d'abril de 2006