Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dt. set. 25, 2007 7:30 pm

Si si mho vaig passar pipa nenis..
Vaig provar dos de sant patrick, i els altres eren den raimon bundó, en n perlotti em sembla, i evidentment em vaig enamorar de dos molt cars, un valia 2500 i picu i laltre 2600 també hi picu, quan vaig sortir de la botiga estava enamorada dels dos vestits, però ara avui ho penso en fred i no sé si mhaig de gastar tants diners per un vestit dunes hores, perquè es clar també has de sumarhi el can can, la roba interior, el vel, les sabates i segurament aniria cap als 3000, i jo de fet anava amb lidea de comprarne un no més car de 2000 com a molt. No els trobeu molt cars?

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: mireia 9 » dt. set. 25, 2007 8:49 pm

bONA NIT GUAPES!!!
No he pogut conectar-me mes aviat pq he anat a l'hospital pq han operat a l'avia d'en Xavi i l'hem anat a veure.

Sira disfruta de les vacances i millora't.

Gemma jo conec una parella que es casava un dissabte a la tarda i
marxava de vacances el dia següent a les 10 del mati.

Espe quan li hagim donat la cigonya ja us la ensenyare.

Truffa jo hi vaig dissabte a fer les proves de vestits i crec que si t'agrada molt compra'l, pero jo tbe crec que el preu em condicionara a triar-ne un o altra.

ah!!! si aneu a ToT Nuvis a Girona heu d'anar a mirar viatges a l'agencia de la meva cunyada. ja us dire a quin estand estara. jejejej (escombrant cap a casa)

Fins demà, vaig a fer el sopar i veure Ventdelpla (que dolent el mosso)

Petons guapes!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 25, 2007 9:15 pm

Bona nit guapes!!

TRuffa guapa! Així que al final vares anar!!! Ostres pel meu gust 2500€ només el vestit per mi es car, si despres contes tots el complements no baixaràs de 3000, pero clar, si t'agrada un d'aquest, per mes que buscqui un de mes económic, no tels truràs del cap! A on vares anar?
I de San Patrick, no et va agradar cap??

Mireia, espero que lo de la yaya no sigui res...
NOmés et queden 4 dies per anar a provar-te els vestits!!! JO si no me l'haguès quedat, també tenia hora a pronovias per aquest dissabte.. pero ja la vaig anular.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dc. set. 26, 2007 7:38 am

Bon dia guapes,

Truffa t'ha passat lo que ha totes temem anar a probar vestit i enamorar-te del més car. Jo ho trobo també un pel car per un dia, ves a mirar altres botigues i ha emprovar-te a veure si trobes algun més que t'agradi, però si no aconsegueixes treure't del cap aquests voldrà dir que són els teus. Sempre estàs a temps d'agafar aquests no?

Mireia espero que l'avia es posi millor!!!

Miriam tu com estas avui? més animada?
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dc. set. 26, 2007 7:39 am

Bon dia guapes,

Truffa t'ha passat lo que ha totes temem anar a probar vestit i enamorar-te del més car. Jo ho trobo també un pel car per un dia, ves a mirar altres botigues i ha emprovar-te a veure si trobes algun més que t'agradi, però si no aconsegueixes treure't del cap aquests voldrà dir que són els teus. Sempre estàs a temps d'agafar aquests no?

Mireia espero que l'avia es posi millor!!!

Miriam tu com estas avui? més animada?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 26, 2007 8:44 am

Truffa! que guai ja has anar a una botiga a emprovar-te vestits!!!! quins models son els que et van agradar? vas anar a Nuvies Corredera? jo hi vull trucar per demanar hora. Ostres et vas emprovar Perlotti és und els meus dissenyadors rpeferits pero es bastant car! ai explica explica més!!!

Jo al final hi aniré amb me mare només a la prova dels vestits. Les meves amigues ho han entés i quan estigui indecisisa per alguns potser hi anem les tres sense que me mare se n'enteri.... que dulenta que soc!

Mireia espero que lode la iaia d'en Xavi no sigui res greu. Per cert vaig enviar un mail a bufalluns i les parelles surten a 110 €i s'han d'encarregar amb 3 mesos d'antel.lació.

Tetes normal que et vulguis establir una mica al pis... a mi en Raül m'apreta per quedar-nos embarrassats per despres del casament pero ja ho veurem a mi em fa una mica de por per veure si podrem amb tot (hipoteca + gastos pel nen) queda fred dir-ho he per que a mi m'agradaria tenir-lo pero penso... i si em quedo sense feina... i si no arribem a final de més.... i se'm fa una muntanya!

Ostres queda poc per que comencem totes a emprovar-nos vestits! jo amb lo que m'emociono espero aguantar-me i no quedar-me'l a la primera botiga i voltar una mica per que si no ho faig ara quan ho faré?! una no es casa cada dia!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. set. 26, 2007 9:05 am

hola bon diaaa!!!

ostres Truffa deu ni do lo que valen aquests vestits que t'han agradat!! amb el preu que dius i li has de sumar. can can, vel, sabates, roba interior....jo crec que de llarg que passaries dels 3000.- €, perque almenys el meu vel valia ja mes de 500.- €!! Pero noia, si son els que t'han agradat per molt que vagis a emprovar probablement no en trobis cap mes que et faci el pes, pero tampoc et decideixis de seguida que nomes has anat a un lloc a emprovar :-)ok:

Gemma aixo que dius tu que et passa pel tema nens a mi tambe, començo a pensar que no ens en sortirem, i que si ens quedem sense peles....a mes hem de comprar un cotxe perque el que tenim es 2 portes i el maletero es molt peque i no hi cabriem entre cotxet i tot....o sigui que un gasto mes!! buff em faig una empanada mental jo sola!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 26, 2007 9:39 am

Truffa tu no et preocupis despres sempre pots retallar d'algun altre costat....

tetes algun dia ho veurem clar!

Noies m'han passat un pressupost aproximat per l'autocar per fer Girona - Riells- Viladrau i tornada igual de les 10:30 a les 10:00 de la nit la tornada i surt per uns 450€ + 7% IVA

Per si algu li interessa....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. set. 26, 2007 9:41 am

SI AIXO ESPERO, VEURE-HO CLAR ALGUN DIA, I SINO, ENS HI LLENCEREM DE CAP IGUAL, QUE JO VULL BABYS!!! >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dc. set. 26, 2007 9:56 am

Bon diaaaaaaa,

què tal? veig que avui estan molt millors els ànims!

Veig que parleu de xurrumbeles,... penso que tot arriba. Nosaltres suposo que esperarem mínim un any després del casament, perquè em casaré amb 25 anys i ja tindré temps... primer a disfrutar de la vida de casats i al cap d'un any pues ja veurem.

Truffa, que com diu la Espe, i ens passarà a moltes, que ens enamorarem dels més carets. Penso que són una mica cars, perquè com dius tu, gastar-se 3000€ per un vestit d'un dia no val la pena, i jo penso igual, perkè amb el que costa estalviar-los...
La meva intenció és no passar dels 2000€, i ja tiro llarg, perquè vull alguna cosa molt senzilla, però fins que no fem la primera prova de vestits no veurem per on van els preus. Si no és massa preguntar, quant € teniu pensat gastar en el vestit??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 26, 2007 10:07 am

Digues que sí Tetes ens hi llençarem si no!

Jo també voldria esperar més per que sóc relativament jove em casaré el dia que faci els 28 anys pero clar en Raül es casarà quasi amb 36 i ja té l'instint a flor de pell.... se li ha despertat aquest any que n'ha fet 35.

Jo no em vull gastar gaire la meva idea es com tu uns 2.000. Pero bueno clar que jo sé que no vull vel, i la roba interior no em penso gastar massa de veritat... algun conjunt guapo que em pugui comprar a la woman secret o a la intimissimi i apa!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. set. 26, 2007 10:56 am

Hola noies,

Ui ui, la descendència nosaltres tenim pensat anar a buscar nens als 30. Aixó es el que diu en Toni, diu que ell vol ser jove per poder jugar amb els nens que si et fas gran després no els hi segueixes el ritme, jeje.
Serà just un any després d'haver-no casat! Però crec que és una cosa que s'ha de fer, mai saps com aniràs econòmicament però a les dones ens passen els anys i tot i que als 35 anys soms joves, la matriu ja és vella segons els metges.
A més estic envolatada de casos d'amigues que no es queden i estan amb tractaments que tarden molt a fer efecte i poder acaba fallant i els anys els hi estan passant i s'acosten més als 35 i els metges ja ho veuen complicat. Tot i que aquests tractaments són molt cars i si no tens peles malo!

En fi ja veurem!!

Canviant de tema, jo tampoc vull gastar-me massa en el vestit, si quan veig un vestit de 1600 ja ho trobo car, estem parlane de més 200.000 pesetes, com que me'l regalen els meus pares no vull que es gastin gaire perquè ja ens han ajudat prou. La resta de complements me'ls compraré jo.

Gràcies per la informació del bus Gemma, no surt tan car, supsoso que nosaltres anirà per aquí, el que jo l'agafaré de nit, i poder és més car. Trucaré a hispano perquè hem diguin més o menys que hem pot costar.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 26, 2007 12:52 pm

Bon dia guapes!

Avui ja estic mes animada...

Veig que parleu de peques... doncs bé, si us penseu que mai arribarà el dia en que estareu preparades per fer aquest pas... HO PORTEU CLAR! :-) Sempre trobareu una excusa... que si la hipoteca, el cotxe, la feina...
Mireu jo, ni el buscava, y tenia la mateixa preocupació, que no ens en sortiriem i bé que vaig tirant... sempre teniu ajudes, els pares, germans, i l'estat: ara ja donde 2500€ per fill nascut ( perfecte per les cosestes que li compreu), si sou mares treballadores 100€ cada mes, y cada any una paga que ara es de 625€... no es molt pero ja us dic jo que no es tant com semba mantenir un fill, bé els panyals, la llet, la robeta... tot es car,pero de veritat que es tira endevant i és una cosa única, millor que casarte i tot! en fi, que només volia donar-hos ànims!!!
Nosaltres tenim clar que despres de casar-nos li buscarem el germanet/a a l'Arnau!! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 26, 2007 12:58 pm

Agbe,

Avui he anat a la floristria de Figueres i nena, me quedat igual... que no podia dirme un preu exacte que aixó quan arribes Abril, depen del que tries seria una cosa o un altre, etc... el ram ma dit que costarà uns 150€ i l'esglesia uns 360-400€...

Crec que els preus quedaràn igual que a Girona...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dc. set. 26, 2007 1:07 pm

Hola flors!!!

Ui heu parlat eeee Doncs lo dels vestits que us vaig dir ufff no sé estic ben liada perquè em varen agradar molt i molt però per altre banda són molt i molt cars, ara també aniré a pronovias que segurament de més econòmics nhi haurà. Jo que no volia passar dels 2000 i per mi ja és molta pasta per un vestit...és una indecisió.

I tema bebé jeje nosaltres i més per part den marc no volem tardar gaire, també volem ser pares joves, potser com a molt deixar passar un any de casats.

Míriam avui segur que tens un dia millor i espero que segueixi així.
Sira espero que t'estiguis recuperant bé.
Mireia que lo de l'avia del teu nen no sigui res eeeeee

gemmanit crec que de moment pots fer-ho així anar-hi amb la mare i després més endavant depèn de com ho portis havera si fa falta lopinió dalguna amiga.

vaig a treballar fins després cukis

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 26, 2007 2:17 pm

Hola nines!!!

Carai,..... com heu escrit!! :-)

Míriam,... pel cotxe no et preocupis, com diuen totes és material!! El que de debò importa és que tu no t'hagis fet res!!! :-()-)
I pel que fa a fer de cangur, etc. em sembla una molt bona opció, així podràs cobrar del paro, més el que et puguis treure d'estranquis! :-)ok:

Gemma, jo vaig anar i aniré a provar-me vestits només amb la meva mare!! Ja per mi mateixa em costa un munt decidir-me, ara compte si tinc vàries opinions!! :hmm:: El que si faré és, quan el tingui escollit, anar-hi amb les amigues,... però ja veurem!! És que també vull que sigui uns sorpresa!! ::-)
Aiii, i pel fet de marxar de viatge el dia després del casament em sembla correcte. Nosaltres crec que farem el mateix, no sé,...

Espe, estic amb tu. Jo, fins els 30, res de res. Si no és per "accident" abans dels 30 no compto tenir fills. Penso que hi ha temps per tot! :-)ok:

Vania, com estàs?? Espero que molt millor!! :-)

Mireia, desitjo que l’avia del teu xicot estigui millor i que no hagi estat res!! :-)

Truffa, ja veig que estàs molt contenta!!! >.-<: A que és molt divertit i emocionant això de provar vestits?? Ja ens aniràs explicant, ja!!
Per cert, com estàs de l’orella? Recuperada? Desitjo que sí!! :-)ok:

Sira, millora’t i gaudeix de les vacances!!! (+:-)

Agbe, enhorabona!!! Ja tens el més important lligat (hotel i església)!!! :-)) :-))

Bé, doncs sí, el dissabte passat vaig anar a Rubén Perlotti. Quina passada!!!! Et fan sentir com una princeseta!!! (-O-:-)
Els vestits,.... bé, què us he de dir,.... PRECIOSOSSSSSSSS!!!!!!! I CARÍSSSSIIIIMMMMSSSSSS!!!!
A mi m’encanta això de que no pesin res, de no haver de portar el ditxós can-can, etc., i les teles són impressionants, però em nego a pagar tant per un vestit!! Aquest cap de setmana aniré a Rosa Clará (que imagino que també serà molt car) i a Cymbeline, que n’hi ha un que em té boja!!
Ufff,.... em matareu,..... amb les presses i l’emoció em vaig deixar la càmera de fotos a casa!! :--( :--(
Però aquest cap de setmana, com hi torno, intentaré que no torni a passar!!

Vinga guapes, fins ara!!

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dc. set. 26, 2007 2:19 pm

Bona tarda nenes,

Miriam, deu ni do el preu de les flors, jo no pensaba que fós tant car... no sé. Si t'ha dit que és millor anar cap a l'abril, esperaré cap a l'abril a anar-hi. Jo per l'esglèsia no vull massa cosa, perquè és bastant petitona (màxim 90 persones) i amb dos centres de flors ja està bé, i en els bancs posar-hi alguna flor.
I del ram que t'ha dit? com el vols? perkè 150€ és una mica car, no?
Veig que d'un casament, tothom treu negoci, els restaurants, floristeries, fotògraf,... :-(

Gemma, és bastant correcte el preu del bus, almenys el trobo bé de preu, però demana a més companyies per poder saber si totes van pel mateix preu.

Mireia, espero que lo de l'avia no sigui res i que aviat la tingueu a caseta.

Sira, millorat!!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 26, 2007 2:43 pm

Bona tarda nines!

A verue si totes les que ja us heu emprovat vestits digueu els models que més us agraden!!!! que volem xafardejar!

A mi em queda poc ja també per anar emprovar-me! estic nerviosa i tot!

Gemma a mi Cymbeline és una de les marques que més m'agrada pero clar això fa de mal dir per que potser no em van bé o no em queden bé.... es tot un misteri!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dc. set. 26, 2007 4:46 pm

Eih, això està molt tranquil.let!!!

Perdona, Gemma, pot ser t'ho he preguntat abans, però on t'esta Cymbeline a Girona?Gràcies, però és que em liu amb les botigues que hi ha a Girona,jejejeje
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 26, 2007 5:47 pm

Hola nines!!

Agbe, desconec si m'ho preguntes a mi o a l'altre Gemma,.... perdona! :o-o:

Cymbeline, a Girona, està al c/ del Carme, 19. Crec que és el carrer que segueix amunt després de La Rambla, és a dir, que continua el mateix carrer. :-/

Ostres, ja sóc més de Barna que de casa!! :o-o:

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant