Bon dia nines!!!
Gemma, reina, que ja et queda poquet per provar-te vestits!! Ja veuràs ja quins nervis!! Jo el dissabte estava com una moto (bé, això em deia la meva mare, perquè jo no era massa conscient, jejeje)!! Ja ens aniràs explicant,....
Sira, així que vàreu anar al IKEA!! Està bé, tenen cosetes molt mones, la veritat!!
Així que avui vas a El Club!! Quina llàstima, no et podré veure, ja que aquesta hora estic a la feina, però ja ens ho explicaràs tot amb detall, d’acord??
Míriam, déu ni do el car que són les flores, no??? Aix,.... mare meva,.... quan començo a fer comptes m’entra una cosa,.... En fi, es farà fins on es podrà!!
Mireia, me’n alegro que l’àvia del Xavi estigui millor. A veure si li baixa la febre, per això, pobra!!
Bé, com que heu demanat que diguem els vestits que ens agraden,... allà vaig (és que em feia cosa afeixugar-vos). De Rubén Perlotti me’n agraden molt 3: el Kisei, el Vivian (sense torereta) i el Rigel. Us he de dir que cap dels 3 són dels que m’agradaven de la pàgina web, així que imagineu-vos com canvia tot al natural!! El Kisei i el Vivian són molt macos, però el Rigel és una passada!!! La tela és impressionant i el preu també, així que està descartadíssim!! La meva mare n’està ben enamorada, però jo em nego a pagar tant per un vestit!! I els altres 2, per preu, segurament també quedaran descartats. Encara que siguin més barats són cars!!
De Cymbeline m’agrada molt l’Amethyste, però com que al natural varia tot tant, i la col.lecció de 2008 encara no l’he vist, no en puc dir gaire res al respecte. Així que dissabte ja veurem!!
Bé, ja us he donat força la tabarra. Vaig a fer feina!! ;-)
Petons,
Gemma.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.