magrada una que esteu així abraçats, amb les muntanyes darrera i el marit que tagafa l'espatlla... wapisims!!1
Autor: merce i albert » dc. set. 26, 2007 6:34 pm

Autor: merce i albert » dc. set. 26, 2007 6:37 pm

Autor: FRACRIS » dj. set. 27, 2007 8:10 am
Autor: Crisyjose » dj. set. 27, 2007 11:35 am

Autor: Myrim » dj. set. 27, 2007 4:25 pm

Autor: merce i albert » dj. set. 27, 2007 7:08 pm

Autor: sagasa1 » dv. set. 28, 2007 8:52 am

Autor: sagasa1 » dv. set. 28, 2007 8:53 am

Autor: FRACRIS » dv. set. 28, 2007 2:34 pm
sagasa1 ha escrit:chicas ya he puesto mas fotitos en mi cronica si quereis chafardear pasar por ahi.... un besito...
Autor: Myrim » dt. oct. 02, 2007 5:15 pm

Autor: FRACRIS » dt. oct. 02, 2007 5:30 pm
Myrim ha escrit:hola noies! com va... a veure si m'ajudeu a pensar un regal per el meu maridet k d'aki 2 setmanes fa 28 anyets, tinc algunes idees pensades: els gots de wiski amb l'ampolla aixi xula amb gravat i tot ( pk sempre diu k li agradava i k no ens ho va regalar ningu per el casament), o uns pantalons per anar eskiar nous, li anava a regalar les botes de futbol sala pk les te trencades pero el noi se les ha comprat avui!!
weno va doneu-me idees diferents un petonet a totes
Autor: FRACRIS » dt. oct. 02, 2007 5:32 pm
Autor: merce i albert » dt. oct. 02, 2007 8:09 pm

Autor: masa » dt. oct. 02, 2007 10:58 pm
iraiosc ha escrit:ey, et vaig respondre allà masa. Que moltes gràcies per l'oferta, va be saber que estàs per allà encara que ara per ara he demanat uns dies de descans perquè tinc l'esquena com un tocho (de tiesa que está). Però quan hi torni potser podriem quedar un dia a dinar si et va be o qualsevol cosa!! :)

Autor: masa » dt. oct. 02, 2007 11:09 pm
merce i albert ha escrit:Hola!!!
Fracris, l'Albert vol muntar un taller- botiga d'autoradios, Gps, Alarmes, mans lliures, Dvd .... pel cotxe. De moment ja te local pero la policia em sembla que no li deixara montar-se perque esta just a l'entrada i molestaria per entrar i sortir cotxes, hauria de parar el transit que entra cap a Sant Celoni.
Ostres!!! Ja ens agradaria a nosaltres poder viatjar, pero com que vol obrir el negoci, donsc es ara o mai. I si podriem esperar mes temps a tenir nens pero es que jo ja fa temps que en tinc ganes i la veritat molt mes no vull esperar. a la que el negoci sembli que funciona i els numeros surtin pues anirem en buscar la criatura.

Autor: masa » dt. oct. 02, 2007 11:12 pm
merce i albert ha escrit:Buenas!!!
Jo per l'aniversari del meu maridet (va ser ara pel setembre) li vaig regalar dues entrades pel concert de miguel Bose. Li va agradar força. I estic pensant que pel seu sant (es pel novembre) li regalare les entrades per anar al Magma (2 horetes i sopar),.

Autor: merce i albert » dc. oct. 03, 2007 11:35 am