Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dc. set. 26, 2007 6:11 pm

Hola noietes!!!! gràcies a totes per desitjar-me que em millori, al final em van fer 4 punts, però no és res!

Avui em anat a l'Ikea! no em gastat gaire perquè més que res hi hem anat per mirar i passar el dia, agafar idees,...

AH!!!!!!!!! demà vaig a la tele!!!! >.-<: >.-<: >.-<: sí, sí vaig a fer de públic d'EL CLUB!!! després del Cor de la Ciutat!, el que passa és que hi vaig demà dijous però s'emetrà el divendres 28, perquè es veu que el divendres ells fan festa ho graven el dijous després de l'altre i així divendres fan festa!

Ai en tinc moltes ganes perquè ho miro quasibé sempre

A veure si alguna em veu!!! ja us posaré com aniré vestida i en quina fila m'assec, si puc us ho escriuré dijous quan torni i si no divendres al matí us ho explicaré
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. set. 26, 2007 6:17 pm

Truffa i Gemma poseu-nos més detalls dels vestits!!!! quin són els que us han agradat més!???!!!

El tema de les mútues que parlaveu ahir, jo sóc de Caser, perquè a la Caixa ens paguen la meitat de la mútua i val la pena.

Gemma ja et queda menys per anar a emprovar, eh!!! ai quins nervis! fes fotos!!!!

Mireia, espero que l'àvia d'en Xavi estigui més bé, i ja em diràs l'estant de la teva cunyada que ja et vaig comentar que segurament els agafarem el viatge a elles, perquè hem estat mirant i quasibé segur que sí ho fem amb elles! Ah i també et queda poquet per anar a emprovar!!! fes fotos!!!
sira

EntradaAutor: sira » dc. set. 26, 2007 6:19 pm

I el tema :-()) :-()) :-()) :gati: :gati: :gati: nosaltres no volem esperar massa un cop casats perquè jo ja tindré 30 anys quan em casi i si em quedo embarassada el tindré als 31 i en Rafel ja en tindrà 32.

Ens fa molt il.lusió tenir una criatura, ho trobo tant maco!!! =0-0-)
sira

EntradaAutor: sira » dc. set. 26, 2007 6:43 pm

Bones!!! estic fent un monòleg!!!

No sé si ho heu vist però si no us ho poso, he trobat en un altre post els preus de tots els vestits de Pronovias

viewtopic.php?t=11815&start=400

El més econòmic 900 o 1000€ i el més car 7200€. però la majoria van ente 1700 i 2500 €.

Espero haver-vos ajudat! :-()-)
sira

EntradaAutor: mireia 9 » dc. set. 26, 2007 8:04 pm

Hola reienes!!!

Primer de tot gracies per l'ho de l'avia d'en Xavi. l'operacio ha estat del genoll i esta bé pero ahir tenia una mica de febre.

Tema mútues: jo soc de medi fiatc i molt i molt bé!!
Tema vestits: avui he anat a buscar els catàlegs i ja n'he vist añlguns que m'agraden, mes de pronovias que de rosa clarà i he de dir que les dependentes que m'han ates avui maquissimes!!!
ja us explicare dissabte que tal m'ha anat. quins nervis!!!!!!!!!

Gemma quina mida has demanat pels nuvis personalitzats???
Sira ja et dire l'estan qun el sapiga.

Bueno, us deixo que vaig a veure el Barça!!!!

fins demà!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 26, 2007 9:39 pm

Bona nit guapes!

Veig que esteu super animades amb els vestits... Gemma, aquest cap de setmana no et deixis la càmara eh?? Per cert quins models t'agraden??

Gemmanit, ja et queda poquet per probar-te'ls tú... sobretot FOTOS!!!

Sira, ja ens diras que tal a la TV...ja et mirarè haviam si et conec!!!

Agbe, doncs les flors si que son cares.... no pensava que pugesin tant... pero ja ma dit que en aquests preus ti conten el desplaçament i el montatge...si tu vols anarles a buscar i posar-les tú, et surtirà mes económic!
Jo el ram el vull en forma de cascada y amb orquidies, perque m'encantan... pero el preu ma dit que mes o menys tots tiraven sobre els 150€...
No se que fer, perque la floristeria de Girona sha d'encarregar... haig de anar a mirar si ells cobren el transport o ja esta inclos amb el preu, perque si es així, les flors ja las anirem a buscar nosaltres!!

En fi, petonets a totes guapes!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 27, 2007 8:30 am

Bon dia nines!

Sira ja m'hi fixaré!!! jo l'únic dia que puc verue el club és el divendres per que a la tarda no treballo així que a veure si aquest divendres puc..... per cert tu quan tens pensant anar a mirar vestits?

Gemma això d'estar tant a Barcelona que et desorienta de Girona!!! bueno a mi també em va passat quan portava 4 anys allà.... el que dius es així`... és el carrer oposat on hi ha pronovias a Plaça Catalunya i en comptes d'anar cap a les rambles com si anessis direcció Montilivi.

Jo ho tinc complicat per fer fotos per que com que hi vaig amb me mare ella no ha fet servir una camara de fotos en se vida així que seria complicadillo.... ahir vaig entrar al kiahavi nuvies i em van ensenyar algun cataleg de la Esposa i la noia em va convencer per que hi anés a emprovar-me vestits i he agafat hora pel divendres 5 d'octubre despres de pronovias a veure que....

He llegit per aquí al forum que ha sortit la col.lecció sencera a la web així que ara ho aniré a mirar...

Mireia lo dels nuvis he agafat la petita que em sembla que es de 25-27 cm. De fet no els he agafat és el pressupost que m'han dit.

Bueno reines fins ara...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. set. 27, 2007 8:36 am

Bon dia nines!!!

Gemma, reina, que ja et queda poquet per provar-te vestits!! Ja veuràs ja quins nervis!! Jo el dissabte estava com una moto (bé, això em deia la meva mare, perquè jo no era massa conscient, jejeje)!! Ja ens aniràs explicant,.... :-))

Sira, així que vàreu anar al IKEA!! Està bé, tenen cosetes molt mones, la veritat!!
Així que avui vas a El Club!! Quina llàstima, no et podré veure, ja que aquesta hora estic a la feina, però ja ens ho explicaràs tot amb detall, d’acord?? :-)ok:

Míriam, déu ni do el car que són les flores, no??? Aix,.... mare meva,.... quan començo a fer comptes m’entra una cosa,.... En fi, es farà fins on es podrà!!

Mireia, me’n alegro que l’àvia del Xavi estigui millor. A veure si li baixa la febre, per això, pobra!! :-()-)

Bé, com que heu demanat que diguem els vestits que ens agraden,... allà vaig (és que em feia cosa afeixugar-vos). De Rubén Perlotti me’n agraden molt 3: el Kisei, el Vivian (sense torereta) i el Rigel. Us he de dir que cap dels 3 són dels que m’agradaven de la pàgina web, així que imagineu-vos com canvia tot al natural!! El Kisei i el Vivian són molt macos, però el Rigel és una passada!!! La tela és impressionant i el preu també, així que està descartadíssim!! La meva mare n’està ben enamorada, però jo em nego a pagar tant per un vestit!! I els altres 2, per preu, segurament també quedaran descartats. Encara que siguin més barats són cars!! :--(

De Cymbeline m’agrada molt l’Amethyste, però com que al natural varia tot tant, i la col.lecció de 2008 encara no l’he vist, no en puc dir gaire res al respecte. Així que dissabte ja veurem!! :-)) :-))

Bé, ja us he donat força la tabarra. Vaig a fer feina!! ;-)

Petons,

Gemma.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. set. 27, 2007 8:37 am

Hola!!!

Uix, per cert, l'escot del Rigel no seria així eh!! jejejejeje

Els fan així, tant marcats, per la passarel.la!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 27, 2007 8:58 am

Gemma aquest primer que ahs posat el del caxu escot es molt guapo a la web també m'agradava!!!!

I per lo d'estar com una moto jo ja començo a tenir el gusanillo.... em fa il.lusió!

Em pensava que es podria veure la col.lecció de pronovias per la web pero veig que no està penjadapero hi ha noies aquí al fòrum que diuen que ho han vist.... no entenc res.... :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. set. 27, 2007 10:50 am

Hola noies,

Avui no he anat a treballar, hem trobo fatal, he agafat gastrointirits i estic amb vòmits, uff que malament. Ja hem costa faltar a la feina però es que no tenia força per res i a mes estic enganchada (perdoneu l'expressió) al Roca.

Ara aniré a urgéncies a veure si hem donene alguna cosa per tallar-ho una mica.

Gemma la nova colecció aquestes noies crec que l'han vist a una pàgina web de Pronovias del 2008, han obert un post, et poso l'accés:
http://www.pronovias.com/pn2008/index_r ... height=637

Al final tan parlar i comentar vestits hem fareu anar a mirar abans del novembre, jeje!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dj. set. 27, 2007 10:52 am

JA TINC HORA PER ANAR EMPROVAR!!!!!!!

PRONOVIAS 09/10/2007 A LES 18:00 h.

ROSA CLARÀ 10/10/2007 A LES 16:30 h.

A Rosa Clarà m'han dit que vaig bé de temps.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 27, 2007 10:58 am

Apa una més!!!! Molt bé Sira! >.-<:

Espe recupera't!!! jo ho vaig tenir al juny i fatal no em van donar pas res simplement que mo menges ni bebes res que no fos un preparat d'aquest de suero i molt a poc a poc durant tot un dia.... i vaig agafar febre i tot! així que paciència.... i ja que estas a casa podries trucar i demanar hora per anar mirar vestits! :-)) ahir la dona del kiahabi em va dir que no em podia encantar!

Ja he vist una aprt de la col.lecció de pronovias.... costa un merder poder veure aquesta pàgina! has d'anar insistint! i noies els mes macos per mi el meu gust son els de Manuel Motta lo que vol dir que segurament seran carissims! de la col.lecció de pronovias només n'hi ha un parell que m'agraden.... pero clar fins que no ho veiem possat no podrem dir res.... per que les coses canvien molt.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. set. 27, 2007 11:27 am

Hola nines!!

Ostres Espe,.... cuida't MOLT i MOLT eh!! A veure que et diu el metge!! :-()-)

Felicitats Sira!! Una més!! Q bé!! I a tu quins vestits t'agraden?? :-))
Ostres, doncs a mi a Rosa Clará em van dir que anava una mica justa (bé, ja us ho vaig explicar). No entenc res!! Imagino que es confondrien!! I això que els hi vaig dir que em casa el Juny,... :-/

Gemma, a mi em passa com a tu, que els que més m'agraden són els de Manuel Motta. En fi,... caríssims segur!! Bé, alguna cosa trobarem no?? Bueno, bonito i barato!! :-)ok:
Per cert,.... he estat veient la teva pàgina web i veig que ens dediquem al mateix!!! (Bé, jo sense ser directora) :hmm:: . Per això et volia fer una pregunta,.... de la nostra professió,... com està de feina per Girona???

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 27, 2007 11:39 am

A si? estas treballant en alguna agencia de Barcelona? jo hi vaig estar 6 anys! vaig estar en 3 agencies diferents fins que vaig deixar-ho tot i vaig tornar cap a casa. La feina Girona no t'enganyaré costa trobar-la pero el sector s'està despertant bé aquí ara la gent hi aposta i cada vegada hi ha més cosa. A mi em va costar una mica trobar-la pero al final l'he trobat! ara falta mantenir-la!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. set. 27, 2007 11:40 am

HOLA BON DIA PRINCESES!!!!

Espe cuida't molt i millora't!! aixo de la panxa es una passa perque conec altre gent que esta igual!!!!! bueno a descansar molt i a fer bondat!!

Vinga nenes comenceu a mirar vestidets a veure si trobeu el vostre rapid que ja tinc ganes de veure-us vestidetes de nuvia!!!!!! quina ilu!!! =0-0-) =0-0-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. set. 27, 2007 12:21 pm

Hola a totes!!!

Sí, jo també he estat una anys en agències, però és força dur. Ara estic a client i molt millor, la veritat. Però el meu objectiu (i esperança) és tornar a casa algun dia, però clar, per feina,... ja es sap,... Jo creia que per trobar treball de lo nostre, o anaves a Madrid o a Barcelona, però bé,.... l'esperança és l'últim que es perd, no? Tu on estàs treballant actualment?

Tetes, aviat ens veuràs a totes vestides de princesetes!! jejejeje :-)) :-))

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 27, 2007 12:26 pm

Tetes tu tranquil.la que ja hem agafat carrerilla!!!!

Jo estic en una consultora i tinc el meu depratament de marqueting i comunicció i dono el surport de comunicació, rrpp i marketing a diferents empreses.

Jo també prefereixo estar a client final! vas més relaxat!!!!

També creia quan vaig venir a Girona que no trobaria feinad e lo meu pero vaig fer l'aposta per que sabia que en Raül no vindria a Barcelona i jo no podia estar anant a munt i avall, ja ho vaig fer durant un any i era molt durillo i ja no et dic quan havia d'anar a Madrid a fer algun Product Placement llabors era per morir-s'hi així que hi vaig renunciar per amor!!! i sense buscar-ho em va sortir aquesta oportunitat i la vaig aprofitar!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 27, 2007 12:30 pm

Ei, bon dia noies!!

Que bé, que bé... ja haviat començereu amb els vestits... haviam qui es la seguent que cau!!!

Espe, reina, cuida't molt... i que sigui el mes lleu possible...

Gemma, els vestits que has posat son preciosos! El primer sobretot... haviam si en trobes algun altre i sinó, doncs res, es un dia i prop!!

Gemmanit, haviam com et va la elecció..jajaj! Lo de les fotos digueli a la dependenta que te las tiri!!! >.-<:

Sira, igual que totes... VINGA QUE QUEDA POQUETTTT!!!

Que guay... les meves nenas ja començen amb el vestit... i jo em unes ganes de tornarme a provar el meu...

TETES, haviam si aquestes mosses ens regalen unes fotos ven aviat... :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dj. set. 27, 2007 1:07 pm

si miriam a veure si es veritat!!! pero potser haurem d'esperar al que tinguin el vestit definitiu per veure fotos perque la majoria de botigues no et deixen fer fotos fins que ja diguis que et quedes un! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants