Huoles xules !!!
Com anem? doncs nosaltres estem ja ultimant els detalls. Avui he anat a fer l'última prova al RC i aquest divendres ja podré passar a recollir el vestit pel gran dia, dissabte a les 12h a st.sever. He vist la previsió de temps i és variable.... grgrgrrggrr .... en fi, no calen més comentaris que els guturals ... jejejeje
Mir, tens raó el lio es presenta l'última setmana. To queda concentrat en unes tardes i tot el que poguis fer abans et semblarà poc. Així és com em sento jo. Un munt de coses semblen complicar-se i mica a mica ... els problemes es solucionen. Jo no m'he demanat tota la setmana festa i m'arrepenteixo.
Lo de les taules és un joc d'equilibris en el que has de fer compensacions a totes les parts: la teva família, la d'ell, els amics ... A nosaltres ens ha portat un xic de mal de cap perquè hem tingut altes i baixes d'última hora. El tema flors pel cotxe no estic gaire posada. El lloguem i ens donen l'opció de posar flors naturals i llaços. Si et serveix de referència ens costa 36 € més iva. Bé, Mir espero que hagi anat molt bé el judici. En que estas especialitzada ????
Pilarp, ostres les teves paraules m'han fet sentir unes papellones a la panxa !!! Moltes i moltes gràcies !!! Estic d'acord amb tu. Els catalegs estan fet per models que posen i no transmeten la felicitat que transmet una núvia. Es limiten a ensenyar la peça a vendre de tal manera que sigui un reclam a la compra. Nosaltres estem vivint el moment i elles estant treballant !!! Bé, i després de tot això, quin vestit has triat al RC?? quin dia és el gran dia???
Moltes gràcies patricia !!!

Com ho portes ???
Bede