Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 27, 2007 1:33 pm

Ja ho sé ja... a mi no em varen deixar fer fotos fins que vaig dir que sí que mel quedava... pero bueno, alomillo alguna te un flechasso com jo i ja sel queda!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dj. set. 27, 2007 1:53 pm

si o alguna te oportunitat de fer-se fotitos d'amagatotis, jejeje!! :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. set. 27, 2007 2:05 pm

Ui doncs així haureu d'esperar!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 27, 2007 3:09 pm

Hola guapes,

què tal? com va la tarda? Per aqui bufa mooooooolt la tramuntana i fa fred!! Quins temps més extrany, perquè pel cap de setmana han posat que pujaran les temperatures... :-/

Espe, millora't i pren-t'ho amb paciència. Espero que ja estiguis millor!

Miriam, penso que el dia del casament aniré a la floristeria a buscar les flors i les col.locaré jo mateixa a l'esglèsia, perquè ho trobo una exageració 400€ per decorar l'esglèsia i com que ens casem a la tarda, al matí ho podré fer.Però també ho miraré a banyoles, perquè com que l'esglèsia està aprop de banyoles pues a veure quins preus em donen i sino les vaig a buscar i apa a decorar l'esglèsia,jejejeje!!

Gemma, gràcies per la situació de la botiga. ja m'hi passaré.

Sira, que vagi bé la grabacio del Club. Jo no ho podré veure pk treballo a les tardes també.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: truffa » dj. set. 27, 2007 6:50 pm

BONA TARDA CUQUIS!!!

Estic aquí fent avionetes de paper pels meus alumnes, que ara estem treballant els transports i ja sem està quedant la cara d¡avió, jjeje

Mireia m'alegro que la àvia del teu xicot estigui millor.

Espe, aix portem uns dies que totes ens posem malaltes eeeeeee, ara hi ha passa de gastroenterits, i la talla el fortasec, no sé si te l'has près mai.

Sira havera si et veig en el programa, que divertit, ah i espero que testiguis recuperant també.

Les gemmes i la mireia veig que esteu per provar vestits eeeee ja en som unes quantes ara. Jo aquest dilluns vaig a pronovias havera que tal.

A mi m'agraden també els de raimon bundó, però són la tira de cars.

No em voldria gastar tants diners per un dia tot i que és un dia important.

TRUFFA
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 27, 2007 9:50 pm

Bona nit guapes!!

Com va tot?? Jo avui he anat al mercat ( que casi que surto volant amb la tramuntana que feia :hmm:: ) i he aprofitat i me acostat a una botiga de roba interior... he vist un conjunt mes maco... tot 96€.
Estic intentant trobar-ne una foto, si puc ja us el penjaré... pero no se si quedarme'l... perque penso surtiran els nous, pero es que igualment... si m'agrada aquest.. no se que fer... I ja parlant de roba interior... que portareu calceta o tanga???? Es que suposo que es calce no?pero jo sempre he anat amb tanga... quina indecisi´p :-)

Per una altre banda, he anat a mirar unes invitacions que mhavien dit, i per 80 cèntims, la puc personalitzar d'una manera en que hi puc posar el nen i tot... no se què farem, demà aniré amb l'Albert haviam que li semblan...

TRuffa, no et cansis fent avionetes...quina gràcia!!! Per cert, que vagi bé el dilluns, ja ens diràs el qué.

Sira, ja t'han grabattt???

Espe, reina, espero que estiguis millor...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 28, 2007 8:13 am

BOn dia guapes!

Per fi es divendres!!!!! tot i que jo estic d'un plofffff m'ha vingut la senyora vestida de vermell de cada mes i no m'aguanto!

Espe com estas tu? millor? espero que si!!!!!

Alguna més ha d'anar emprovar-se vestits¿? Gemma? Agbe? Mireia? Truffa? em sembla que haurem de fer un calendari per no perdre'ns !

Miriam això del conjunt que ahs vist no és dels cars tampoc... joc vull una cosa sencilla i qued espres pugui aprofitar ja que no m'agrada la roba interior amb moltes puntilles i blonda i aquestes coses. I per la pregunta que fas de tanga o calssetes jo sempre vaig amb tanga o culote i pel casament portaré culote.

Truffa ja no vull pensar quan et toqui fer cotxes! dilluns ens expliques que tal per pronovias eh?! jo hi aniré divendres que ve.

Fins ara nines!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. set. 28, 2007 8:33 am

Bon dia Noies!!!

Gemmanit, doncs jo estic com tu, que sempre porto tanga o culotte, pero amb aquest conjunt no hi ha cullote... aquest matí hi aniré amb la meva sogre que el vl veure així que miraré de fer.li una foto, esncara que la de la botiga es pensarà que estic boja!

Pel que fa a la dona vestida de vermell...nenas, ja heu calculat si us vindrá pel casamentt???? Jo haig de mirar-ho, perque sínó me la regularé perque no hem vingui....

Lo de fer un calendari es super bona idea! Vinga nenas, qui el fa???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 28, 2007 9:22 am

Eih, bon dia!! :-)

Ja som a divendres, que bé!!

Gemma(nit) espero que estiguis millor, això de la senyora vestida de vermell és una merd..., jo almenys ho passo fatal! el primer dia és horrible, molt de dolor i apart la setmana abans ja estic amb dolors. Pues pel casament no sé si la tindré, si fós com aquest any pues no. Però pot ser que estigui ben butida, i això sí que em fa molta ràbia, perquè la panxa se'm buteix bastant i li vull dir al gine.

Miriam, jo normalment sempre porto tanga... i de tant en tant , culott. El dia del casament em posaré culot, però vull un conjunt super senzill, i que no em costi gaire. Aquest preus que has dit està molt bé, no? disculpeu-me, però és que en aquest tema no estic molt posada, ja que sempre vaig a women secret, oysho, intimissim (aquesta botiga té coses molt maques).
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 28, 2007 9:29 am

Ah, Miriam, on està aquest lloc on les invitacions estan super bé de preu? Està molt i molt bé aquest preu, i a sobre té les pots personalitzar, no?
I amb el tema flors, has anat a mirar en algun viver? perquè en el mercat de la fruita a figueres, hi ha una parada

Sira, com va anar la grabació? Jo també vaig a probar vestits la mateixa setmana que tú, però el dissabte ja que entre setmana no puc, perquè treballo tot el dia i és impossible. Al matí vaig a rosa clara, i a la tarda a pronovias.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. set. 28, 2007 9:30 am

Espe, ja et trobes millor? espero que sí o almenys que ja no estiguis enganxanda al ro.. (jejejejejeje) :-)ok:
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 28, 2007 9:31 am

Jo no m'ho he calculat si em ve o no fins l'any que ve em sembla que es una mica complicat fer-ho ja que us mes em ve als dia 26 i l'altre el 28 aixi que pots variar una mica. Ara tinc clar que si em toca pel dia del casament o viatge de noces és una jugarreta i llabors trucaria a la gine per pendre pastilles i evitar-ho per que jo ho passo fatal fatal.... a part del dolor es que a vegades em marejo o fins hi tot vomito així que no és plan!

Agbe jo com tu tinc previst anar alguna d'aquestes botigues i agafarme el culotte.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dv. set. 28, 2007 11:27 am

Hola noietes!!!!

Qué guai!!!! ahir vam anar a la tele! a fer de públic i ens ho vam passar molt bé.

A veure si algú em veu, vam seure a la 3ª fila i la meva mare porta una camisa a ratlles blanca i negra i jo porto una camisa blau turquesa, de passada segur que sortim i em sembla que on podem sortir una mica més és quan fan els experiments amb el vi que sortim entremig de l'Albert Om i d'en Dani (em sembla que es diu així).

Ahir vam fer la despedida de la Màbel que està de 38 setmanes i no ho sembla, estan tots molt prims i en canvi a la tele no es veu tant.

Va ser molt xulo, i ens ho vam passar molt bé!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 28, 2007 11:33 am

Si puc ho miraré! ja m'hi fixaré.....
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dv. set. 28, 2007 11:43 am

Vam passar-ho molt bé, hi va anar en David del Cor perquè avui a la sèrie li fumen una pallissa i a casa dels Benjumea hi ha una explosió i la gossa la Pepa se suposa que es mor, ala! ja us he explicat el que passa avui a la sèrie!!!

A veure si em veieu!

Ah! tema "tia Maria" (senyora de vermell) jo en dic tia Maria!, vaig preguntar-li al ginecòleg i em va dir que prenent pastilles si em toca pel casament o pel viatge el que puc fer és prendre 2 caixes de pastilles seguides i ja està, tot solucionat!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 28, 2007 11:49 am

JO les vaig deixar per que el meu cos estava saturadissim i em feia migranyes pero si cal hi torno con tal de no patir-ho pel casament!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dv. set. 28, 2007 12:36 pm

A mi també em passa almenys un dia tinc migranya i ho passo fatal, i també tinc ganes de deixar-les perquè fa molts anys que les prenc.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. set. 28, 2007 12:41 pm

Bueno ja et queda poc despres del casament ja les pots deixar i a l'ataquerrrrrr!!!! :: orrr::

Un petonet per totes i fins dilluns! disfruteu del finde!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dv. set. 28, 2007 1:16 pm

Sí sí, és veritat >.-<:
sira

EntradaAutor: Espe » dv. set. 28, 2007 3:58 pm

Hola noies!!
Moltes gràcies a totes per dirme que hem millori, avui estic més bé, però ahir vaig estar fatal no hem vaig moure del sofa. El metge hem va dir lo que heu comentat que vigilés el que menjava i veure molta aigua, o suero o aigua amb llimona o AQUARIUS aquesta va ser la recepte, jeje.

No vaig llegir el forum, sinó Gemmanit si que poder hagués acabat trucant a les botigues, jeje! No tardaré gaire, la setmana vinent trucaré.

Lo de la roba interior que digueu, jo tampoc hem vull gastar gaire, ja que vull alguna cosa sencilla. A vegades les noies de la botiga del vestit et diuen com ha de ser la roba interior a la meva cusina li varen dir que havia de portar culote i a més per les ultimes proves et fan portar la roba interior que portarás el día del casament.

La tia Maria (jo també li dic així) jo també prenc pastilles i ja ho faré venir bé perquè no hem conicideixi, el Gine també m'ho va comentar que podies prendre dos caixes seguides.

Bé guapes que aviat ja estereu totes provant vestits!!!! A veure si aviat el tenim escollit!

Per cert avui hem anat a paralar de la hipoteca i quin susto la quota mensual! :-( Pero bueno s'haurà de pagar no? en estrenyarem el cinturó encara més.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants