noieeees bundoneres!!!!!!!!!!!! Ahir vaig anar a fer la primera prova del vestit i vaig sortir-ne

M'encantaaaa el meu vestit daurat!!!
Tema corpinyo: cap problema! es que no recordava com d'escotat era del darrere i patia per si es veia el corpinyo. Que va! el corpinyo va molt més avall!
Vaig comprar el detallet del cap, pel pentinat! és molt maco, però no tinc cap foto amb ell posat, és com una diadema doble però no va a sobre del cap, sinó, com envoltant el semirecollit...no sé si m'explico.. i és del color del vestit.
I ara hi he de tornar el dia 27 d'octubre, perquè vam quedar que, com que em caso el novembre,

em faran una jaqueta tipo bolero, petitona, només per cobrir els braços, la mica d'esquena que queda descoberta i el pit. M'ho faran de la mateixa roba que el vestit, perquè si fos fet amb blonda, es sobreposaria als tirants i quedaria lleig...
Bé, a veure què us sembla!!!! no estan gaire clares les fotos, però ja us podeu fer una idea del meu vestit! i perdoneu que hagi difuminat la cara, però és que no m'agrada gaire penjar fotos meves i que les pugui veure tothom...