Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dg. set. 30, 2007 9:19 pm

Bona nit guapes!!!
L'ultim missatge que escriure abans de tancar l'ordinador.
Ara estava fent una ullada a la pàgina de detalls i recordo que fa temps vaig veure uns bolis que eren uns nuvis, eren molt originals i no eren els famososs bolis pollo. algu els ha vist o sap on en puc trobar.
M'agradaria fer llibre de firmes i posar aquests bolis!!!
adeu!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. set. 30, 2007 9:21 pm

Que bé Mireia, la semana que bé en principi ja tindrás vestit!!! Ja ens enviaras per privi les fotos, eh? Que un cop et decideixes ja et deixen fer-te fotos!

JAjaja, aixó de la sort que deies... si totes teniu la mateiza sort que jo, serà bufar i fer ampolles!!!

Vinga, haviam qui serà la segona que caurà!!!! ::-)

Bueno reinas, demà ja començo a estudiar així que fins la tarde-vespre ja no podré conectar :-( Espero no perdreus el rastre i que no us oblideu de mi :o-o:

Un petonet a totes :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. set. 30, 2007 9:26 pm

Mireia, doncs no en tinc ni idea... pero si els trobes ja ens els ensenyaras!!

JO també vull fer llibre de firmes...ara el que falta es trobar-lo... ne vist uns al ebay molt xulos, i uns altres per 18€ a la pàgina aquesta de "mibodaeninternet" que també son molt macos... No sé que farè!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dg. set. 30, 2007 9:37 pm

Gràcies Miriam
Jo tbe he vist els de midobaeninternet i segurament farem aquest personalitzats.
Referent als bolis crec que els vaig veure pero no se a on!!
Jo tbe m'en vaig a descansar que dema començo a les 8 fins a les 15:00!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 01, 2007 8:34 am

Hola nines,.... bon dia!!!

Bé, doncs si, el dissabte vaig anar a Rosa Clará i a Cymbeline. I amb tot plegat estic una mica moixa,.... :o-o:
A Rosa Clará no em van agradar massa els vestits,... bé, més aviat era: sí, m'agrada, però,.... i quan hi ha un però,.... malament!!! Per cert, a mi em va atendre l'Eva!! Molt maca!!
Però a part de que no em convencien massa els vestits, una noia del meu poble, que se'l va comprar a Rosa Clará l'any passat, no em va donar gaire bones referències de la botiga,... i clar, ja vaig amb por!!

Després vaig anar a Cymbeline,.... i les noies em van atendre de meravella!!! Són molt i molt simpàtiques i agradables!! I total, que em vaig enamorar d’un vestit, el BALI!!! Ohhhh.... és molt maco (per mi, clar)!! Però aquí van començar tots els problemes.....!!! :--( És el que té anar a veure vestits amb la mare!!!

Total, que amb la cara que va posar la meva mare ja en vaig tenir prou!! I clar, a mi em va donar un “bajón” que no us podeu ni imaginar!! En el meu pare sí que li va agradar, però la meva mare deia que sí, però que no era el meu estil, i que li agraden més els de Ruben Perlotti!! (carai, i a mi, però els de Ruben Perlotti valen el doble que el de Cymbeline).

Així que ja veieu el plan, jo que pensava que ja tindria vestit, i l’únic que tinc és un cacao mental i un disgust amb la meva mare!! I ara no se que fer, si tornar a provar-me els 2 o anar a Pronovias també o jo que sé!!! :--(

Ah, m’agradaria donar-vos un consell, però no us el preneu al peu de la lletra perquè és una opinió molt personal, encara que a Cymbeline també m’ho van dir: quan aneu a provar-vos vestits, intenteu anar a tots els llocs on voleu anar, seguit, perquè així es té la visió molt més fresca i precisa dels vestits, i per escollir va molt millor!!

Míriam, me’n alegro molt que l’Arnau estigui millor!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Apa guapes, fins ara!! :-)

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 01, 2007 8:50 am

Bon dia guapes!

Quan heu escrit!!!!!!

Primer de tot dir-te Sira que sí que et vaig veure!!!!!! vas xupar molta c¡amara amb en Gilbert Solsona!

Miriam espero que el teu peque estigui millor i que vagin bé les classes!

Mireia jo també vull fer un llibre de firmes pero no he vist aquests bolis que em dius.... si els trobo ja t'ho diré per que jo també busco una cosa així original... Que bé que t'0agradessin diferents vestits! quan el tinguis escollit ens ho passes per missatge provat i et guardarem el secret!!!!

Gemma no et preocupis jo només de pensar ena quest divendres ja tremolo anar a emprovar-me vestits amb me mare que tenim els gustos totalment oposats pot ser un caos... ara jo ho tinc clar... quan estigui entre un parell o tres que dubti i aniré amb les meves amigues per que em donguin la seva opinió pero em guiaré més pel que jo senti com em vegi.... vas anar a les botigues de Girona? ostres ara no hi caic quin es el model Bali..... tens alguna foto? jo faria cas del teu gust i de com tue t sentis amb el vestit no de te mare.

En general veig que les que heu anat a emprovar-vos vestits aneu super ràpides amb l'elecció!!!! espero que a mi em passi el mateix amb lo cagadubtes que soc!!!!!

TRuffa a veure com et va a tu aquesta tarda!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 01, 2007 10:45 am

Bon dia noies,

si que heu escrit!!

Sira jo no et vaig poder veure, estava treballant!!!

Mireia enhorabona, ja casi tens el vestit, ja ens diràs com diuen les noies per privi quin et quedes!! Serà secret de sumari! jeje

Truffa et toca aquesta tarda a mirar vestits, a veure que tal!!!Molta sort!!

Gemma ànims, ja veuràs que acabaràs trobant el teu, jo crec que has de decir tu, amb quin et sents millor i identificada, és el teu dia i no es repetirà així que ha de ser el que escullis tu. A vegades les mares tenen uns gustos diferents als nostres però han de respectar la nostra decisió.

Gemmanit i tu quan hi vas, aquesta setmana també no? a veure si hi ha sort!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 01, 2007 10:48 am

Hola espe!

Com et trobes? espero que ja estiguis recuperadissima!!!!

Hi vaig aquest divendres! primer a Pronovias i si tinc tems al Kiabi. També volia demanar hora al SINOVIAS....

Bufa ja estic nerviosa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 01, 2007 12:20 pm

Es normal que estiguis nervi, a mi també hem passa, quan haig d'anar a mirar alguna cosa del casament, començen les pesigolles a l'estomac, jeje!

Nosaltres dissabte varem anar a La Bisbal, a veure si ens inspiravem amb els detalls, pero vaig veure més coses pel pis que per donar de detall la veritat.

Als homes ja ho tenim quasi decidit, hem pensat donar un set de vi que hem vist per internet i ens sembla molt útil, us poso l'acces perque veieu la foto, ara hem de mirar quants homes seran, perquè a banda dels que vinguin al casament, hem de comptar alguns més per donar a gent que no vindrà al casament, com companys de feina etc.
http://www.grandetalles.com/b2c/index.p ... &codp=2238
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 01, 2007 12:29 pm

Està molt bé el detall! i molt útil! ja saps que jo voto pels detalls útils!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. oct. 01, 2007 12:33 pm

Hola noietes!!!!

què tal? jo una mica moixa perquè avui he d'anar a treure els punts i em fa una mica de por perquè un dels punts em surt sang... aix!

Bueno canviem de tema!

Mireia vols dir aquest boli???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dl. oct. 01, 2007 12:35 pm

Mireia valen 0,55 €.

Espe has vist aquest altre set?? et surt per 1,35 € i en canvi el que tú has posat surt per 1,75€, val la pena són 0,40€ que t'estalvies!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira

EntradaAutor: sira » dl. oct. 01, 2007 12:37 pm

http://picasaweb.google.com/madrid906

Aquesta és la pàgina on ho he vist, hi ha moltes coses! a veure què us sembla.
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 01, 2007 3:13 pm

Està molt bé aquesta web que ahs posat!

Sira a veure que et diu el metge... t'has de cuidat aquests punts!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 01, 2007 3:29 pm

Bona tarda guapes,

kè tal? Sira, espero que et treguin els punts aquesta tarda i que no sigui res.

Mireia, quasi quasi que aquesta setmana ja tindràs el vestit triat. Jo vaig a provar el dia 13/10, al matí a Rosa Clarà i a la tarda a Pronovias, a veure que tal. Teniu raó que les noies de Rosa Clarà són molt simpatiques.

Gemma(nit) que això ja ho téns aqui, divendres a fer la prova de vestits i paciència amb les mares.
Jo vaig amb la mare i la iaia, a veure que passarà, perquè amb la mare molt bé però amb la iaia paciència!!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 01, 2007 3:33 pm

Gemma, amb això del vestit, has de triar el que a tu t'agradi i amb el que vagis més còmode... perquè mai anirem al gust de tothom. Penso que cadauna se sentirà identificada amb un model diferent que a l'altre gent no li és del seu gust, però ja se sap que mai plou al gust de tothom.

Miriam, espero que hagi anat bé el primer dia d'estudi!! Em sembla que aquest matí ens hem creuat a crespià, pot ser? el cotxe és de color platejat, no??
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 01, 2007 3:37 pm

Són molt interessant les pàgines que heu posat!! :-)ok:

Espe, penso que és un regal molt útil pels homes! I per les dones, que regalareu??
Nosaltres de moment tenim tot el tema del casament parat. Espero qe en un mes ens hi tornem a posar, perquè el temps passa volant.
Agbe

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 01, 2007 4:33 pm

Sira merci!!! SI que son aquests, ara em mirare la web.
Gemma no et preocupis pel tema vestits que segur que trobes el que t'agrada i t'has de quedar el que et trobis comoda i et sentis maca.
Agbe i Sira sort en la proba de vestits .
Quan tingui el vestit triat us envio un privat i us dic elk nom.
Fotos ja em vaig fer d'amagades amb el mobil de la meva tia, pero no les tinc.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 01, 2007 4:34 pm

Ara us deixo un momentet pq vaig a comprara amb la meva mare que te vacances, mes tard parlem!!!!
ah!! Sira tranquila pels punts a la meva germana li van truere un quiste de l'orella i els punts no li van fer mal!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 01, 2007 5:41 pm

Bona tarda guapes!

BUeno, ja he començat a estudiar... i la veritat que força bé, però s0em fa un pal tornar a fer català, mates, etc... en fi, tot sigui per un bé!

Gemma, se que sóc molt directa però escolta, que la donguin a la teva mare, amb perdò, perè es que és el teu casament i si fins i tot amb això si ha se posar o portes clar... el vestit t'ha de agradar a tú, si si no li agrada mala sort! Per cert no tens cap foto del Bali?

Agbe, si que era jo!!! Quin cotxe portaves?? Ostres po que te vist! Haviam demà si et veig... :-)

Gemmanit ja veuràs que no serà tan complicat lo de triar el vestit....

Mireia, haviam com acaba la teva tria!

I la Truffa???? Com li haurà anat??

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics