Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 01, 2007 5:45 pm

Miriam, demà et faré llums,jejejejeje!!! :-)ok:

A veure si demà ens veiem... perquè si sempre surts alhora que ens creuat, ja veuràs que ens trobarem sovint...

A veure com li haurà anat a la Truffa, espero que bé. i que ens expliqui una mica quins models li han agradat.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 01, 2007 6:02 pm

Ok guapa :-))

Sempre surtirem aquesta hora, el que una semana anirem amb el meu ( e platejat) i una amb un Ibiza negre! :-)

Veus que bé, serem compis de carretera!!! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dl. oct. 01, 2007 7:59 pm

Hola noietes!!!

Merci a totes per interessar-vos pels meus punts, però no me'ls han tret! :-/ m'han dit que encara estan tendres i que esperarem un parell de dies més! :--(

Demà si tot va bé anirem a Port Aventura!!!! >.-<: fa més de 2 anys que no hi vaig o quasibé 3 anys.... ja us explicaré.

A veure si algú més té vestit!!!!!! qui serà la pròxima!!!!

Fins dimecres!!!!!! :-()-)
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 02, 2007 7:11 am

Bon dia noies,

Sira tranquila, millor espera per treure els punts no sigui que la ferida s'obri!!

Miriam ja se lo que es tornar a estudiar, al principi fa pal, però es posar-se ja veuràs que aviat tindràs el ritme!

Gemmanit una pregunta, et sona si en aquella botiga que tu has comprat les cetrilleres hi havia sets d'aquests de vi?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

Bon dia noies,

Sira tranquila, millor espera per treure els punts no sigui que la ferida s'obri!!

Miriam ja se lo que es tornar a estudiar, al principi fa pal, però es posar-se ja veuràs que aviat tindràs el ritme!

Gemmanit una pregunta, et sona si en aquella botiga que tu has comprat les cetrilleres hi havia sets d'aquests de vi?
Imatge
Espe

Bon dia noies,

Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 8:18 am

Bon dia noies!

Miriam aviat agafaras el ritme ja veuràs.... i que curiós us creuer per la carretera!!! el mundo es un panyuelo!!!!

Espe doncs no m'hi vaig fixar la veritat.... així que no t'ho sabria dir... voleu fer el set de vi al final per regalar? és un regal molt pràctic a mi també m'agrada!

Truffa com va anar la prova dels vestits?

Gemma ho tens més clar lo del teu de vestit?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 8:19 am

Bon dia noies!

Miriam aviat agafaras el ritme ja veuràs.... i que curiós us creuer per la carretera!!! el mundo es un panyuelo!!!!

Espe doncs no m'hi vaig fixar la veritat.... així que no t'ho sabria dir... voleu fer el set de vi al final per regalar? és un regal molt pràctic a mi també m'agrada!

Truffa com va anar la prova dels vestits?

Gemma ho tens més clar lo del teu de vestit?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 02, 2007 8:30 am

Hola nines!!!

Com esteu???

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PELS VOSTRES ÀNIMS I CONSELLS!! LA VERITAT ÉS QUE SOU UN ENCANT!! M’HEU AJUDAT MOLT I MOLT!!! GRÀCIES!!

Gemmanit, vaig anar a Rosa Clará i a Cymbeline de Girona. I el model Bali de Cymbeline és de la nova col.lecció, encara que és força semblant a l’Amethyste (2007), però tot sencer (l’Amethyste és faldilla + “corpiño”), i potser amb menys volum a baix. Ah, i de color marfil (crec que és diu així, jejejeje).

Ostres Sira, que bé Port Aventura!!!! Que vagi molt i molt bé guapa!! I disfruteu molt!!! I pels punts, com molt bé diu l’Espe, millor esperar 2 dies i que estiguin ben secs!! El que realment importa és que tu estiguis bé!!

Truffa, reina, com va anar ahir????????????? Aix, explica’ns, explica’ns!!!

Míriam i Agbe, carai, que curiós que us creueu per la carretera no!! Quina gràcia!! Jejeje
Per cert,... Heu tornat a parlar amb els del Mas Pau?? És que no en sé res d’ells des del mes d’ abril-maig, ja que ens van dir que fins passat l’estiu no ens preocupéssim de res,… però crec que telefonaré,….

Noies, aquestes webs que heu posat estan molt i molt bé!!! La veritat és que m’estan resultant molt útils!! :-)ok: :-)ok:

Una coseta,... crec que al final tornaré anar a Rubén Perlotti i a Cymbeline. Intentaré anar-hi aquí a Barcelona, així hi podré anar a un darrera l’altre (queden força a prop). A veure si així sóc capaç de decidir-me!! Jejejeje,... És que a més a més a Cymbeline (Girona) encara els hi faltava rebre molt vestits de la nova col.lecció,.... i els vull veure!! I si finalment em quedo amb un vestit de Cymbeline, després aniré a comprar-me’l a Girona, ja que per les proves i després recollir-lo em va molt millor. I a part, no sé si també anar a Pronovias. Vosaltres què feríeu?? :-/ :-/

Ostres, cada dia us dono la “pallissa” més gran. Quin rotllo!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 8:48 am

Que dius de pallissa nosaltres encantades!!!!!

A Cymbeline quan jo hi vaig anar em van dir que la col.lecció de Cymbeline com que ve de París és la última en arribar pero que cap allà a mitjans d'octubre els tindrien tots.
Fas bé de tornar anar a tots dos llocs per que aixi podràs comprovar-ho més facilment.
Jo la veritat es que vull fer una visió general de totes les botiqgues que em piquen la curiositat encara que per exemple a pronovias aquest divendres me n'agradi molt un jo vull voltar per que no cada dia ens casem i no em vull quedar amb allò a dins de: i si hagués anat aquí.... i si hagués anat allà.... no sé jo és el que penso que tinguent temps encara pots voltar per mirar si n'hi ha algun que t'agradi més. A no ser que vagis amb una idea molt concreta o que estiguis enamoradissima d'un vestit...

Bueno no sé és la meva opinió.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 02, 2007 9:07 am

: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : !!!!

Gemma, GRÀCIESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ets un sol!!! :-)) :-)) :-)) La veritat és que m'acabes de fer obrir els ulls!!! Tens tota la raó!! Merci guapa!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Sí, és que sóc balança, és a dir, "cagadubtes"!! jejejejeje

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 9:48 am

Apa que em faras posar vermella!!!! :-)(:-)

Jo penso que ho hem de disfrutar i quan més ens facin la pilota millor amb la apsta que ens hi deixarem! jijijijji :-)) i hemd e voltar i provar... i tornar a emprovar.... pero disfrutant i l'elecció final serà nostre i de ningú més!

Buf! tinc unes ganes d'anar-me'n a emprovar de vestits!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 9:49 am

No es epr presionar noies noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Pero heu vist els nostres comptadors?!!!!! que aviat baixarem dels 8 mesos!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 02, 2007 9:54 am

Bon dia nines,

què tal? com va tot? pues sí, amb la miriam serem companyes de carretera, perquè per venir a figueres vinc per la mateixa carretera que utilitza la miriam per anar a girona, quina gràcia!! Ademés de companyes de resturant, també de carretera :-)

Gemma, penso que has d'anar a totes les botigues que tu vulguis, i si téns ganes d'anar a pronovias a provar els vestits que tenen, pues vés-hi, perquè com diu la Gemma(nit) desprès ens quedarem amb el dubte de si haguéssim anat allà o aquí... i ademés només ens casem un cop a la vida, pues a disfrutar de tot el que poguem! Ah, per cert no dónes la tabarra, eh!!
A Mas Pau, vaig trucar-hi farà uns 10 dies, per confirmar el dia del casament i li vaig dir que ja estariem en contacte, i va dir que sí, que ja ens trucaria. Perquè fins allà al novembre, no trucarà per acabar de concretar més coses. Però si t'has de quedar més tranquil.la, truca i parla amb en Toni.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 02, 2007 9:58 am

Sira, que vagi bé per Port aventura i que tinguis un bon dia! jo també tinc ganes d'anar-hi, però no sé si anirem aquest any o ho deixarem per l'any vinent :-/

Gemma(nit) com téns el tema del punt de llibre? quan el tinguis enllestit, penja'l si us plau, que el volem veure!!!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 10:34 am

Hola Agbe!

Doncs ho porto fatal! m'hi he de posar en seirio..... a veure si ho aconsegueixo! vaig començant a fer unes mostres d'invitacions i no he avançat gens!!!!! i m'hi de posar per que sino em tocarà correr!

Vosaltres quan tingueu alguna cosa penjeu-la també!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 02, 2007 11:06 am

Hola Gemma!!

Nosaltres de moment no hem mirat res més de casament, ens hem quedat amb l'esglèsia i el restaurant. Espero que amb la resta de temes ens hi comencem a posar, perquè ara ja queda menys d'1 any. Espero que quan anem al saló del tot nuvis, comencem agafar algunes idees ...
Agbe

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 02, 2007 11:24 am

BON DIA fLORETES!!!

Ahir vaig anar una mica de cul i no em vaig poder connectar... He estat llegint tot eeee

Mireia molt bé a rosa clará, no? M'alegro molt, jo parlant amb elles per telefon ja se les veu amables si. Jo hi vaig akest dijous a rosa clará, havera que tal.

Per cert, ahir a la tarda vaig estar a pronovias, també em vaig emprovar uns 12 vestits o por ai, i no nhi havia cap que m'acabes d'agradar molt, nhi havia 3 o més que encara no els hi havien arribat, i justament magradaven, però després mels va ensenyar en foto i em va explicar la roba i no mels va aconsellar. Finalment, em va agradar molt el colibrí un fet de seda natural i amb cristalls dsvaroski, molt i molt macu de manuel mota però molt i molt molt car, massa. Finalment men va ensenyar una dhannibal laguna també preciós però molt i molt i molt car tmabé. Es a dir em vaig quedar amb dos només i tots dos carillos. Personalment no magrada la pedreria i per aixo tampoc men va agradar gaire cap, perke a pronovias nhi ha molta de pedreria.

Bé, ara dijous vaig a rosa clará i havera si en trobo algun de més econòmic i que magradi molt també.

Tinc ganes que arribi el moment de dir aquest és el meu.

Gemmanit, mireia, agbe espero que a poc a poc totes anem torbant el nostre vestit, que del segur que si, però ara es quan va mirant i remirant i de vegades també quedes ben saturaada de tants que en veus, però uenu paciència.

Míriam espero que l'arnau estigui recuperat ja.

Truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 02, 2007 12:01 pm

Hola,

Gemma com diuen totes les companyes, has d'anar a mirar totes les botigues que vulguis i tantes vegades com ho necesitis, que només será un cop i ho hem de disfrutar al màxim i amb lo que valen els vestits, ja s'ho mereix mirar-t'ho molt. Ànims!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 12:17 pm

Bueno Truffa ja has trencat el gel! ara ja ho tens per mà i segur que ja saps quin és l'estil que et queda més bé... si entallat o no, si palabra d'honor o no, etc. i també saps que tens els gustors cars!!!! jajajaja :-)ok: com estan els preus a Pronovias? son molt cars aquests que t'agraden? calr que son de dissenyadors....

Jo tinc entés que pots fer canvis en els vestits potser si t'agrada un model en concret que porta molta pedreria i el que et falla és això podries demanar que t'ho fessin sense tanta pedreria no? vaja jo he vist noies per aquí que li han fet moltes modificacions als vestits! es questió de mirar-s'ho.
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant