MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. set. 26, 2007 5:35 pm

myrim... tas preciosa i el teu marit també. Molt guapos tots! I unes fotos molt ben preses!!! >.-<: >.-<: >.-<: magrada una que esteu així abraçats, amb les muntanyes darrera i el marit que tagafa l'espatlla... wapisims!!1
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: merce i albert » dc. set. 26, 2007 6:34 pm

Hola!!!

Fracris, l'Albert vol muntar un taller- botiga d'autoradios, Gps, Alarmes, mans lliures, Dvd .... pel cotxe. De moment ja te local pero la policia em sembla que no li deixara montar-se perque esta just a l'entrada i molestaria per entrar i sortir cotxes, hauria de parar el transit que entra cap a Sant Celoni.

Ostres!!! Ja ens agradaria a nosaltres poder viatjar, pero com que vol obrir el negoci, donsc es ara o mai. I si podriem esperar mes temps a tenir nens pero es que jo ja fa temps que en tinc ganes i la veritat molt mes no vull esperar. a la que el negoci sembli que funciona i els numeros surtin pues anirem en buscar la criatura.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: merce i albert » dc. set. 26, 2007 6:37 pm

OSTRES!!!! 4 MESOS JA, COM PASSA EL TEMPS!!!

MOLTES FELICITATS A TOTES!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. set. 27, 2007 8:10 am

Quina feinada lo de la policia, peró si no el deixen us haureu de buscra un altra local, no??
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: Crisyjose » dj. set. 27, 2007 11:35 am

UUAAUU!! NOIES ES VERITAT COM PASA EL TEMPS JO EN DOS SETMANES 5 MESOS!!!! UUUAAAUUU!!!

Mirym si que has estat desconectada nena!!! Que? Faràs cronica?? Va, animat guapa! i Benvinguda!!! Vaig a verure les teves fotos !!
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: Myrim » dj. set. 27, 2007 4:25 pm

wenas... iraiosc... em sembla que vas entrar en algun altra pagina pk no recordo la foto de les montanyes.... :o-o: , ai la crònica... m'hi hauria de posar, però clar es k són tantes coses, que haig de tenir temps, i he estat molt enfeinada, passat demà tinc l'exposició del treball final del màster que he fet, i estic dels nervis... la setmana passada vaig entregar la memòria i dissabte tinc k passar el power poin i anar explicant,ho havia d'haver fet el juny pero amb tot el lio de la boda no ho podia enllestir i vaig demanar de fer-ho ara, i jeje ja sabeu el estiu poca cosa he fet.
Weno noies he vist que hi ha un rànquing d'embarassades... nosaltres per ara res, mes endavant ( d'aki 2 o 3 anys) en teoria, perk a la pràctica alguna nit boja hi hagut i l'endema tots dos pensant ai ai... pero res.
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. set. 27, 2007 7:08 pm

fracris, donsc si. Si la policia no li dona el permis (que de moment aixo sembla) ens tocara buscar un altre local. Durant l'agost ja vam estar mirant locals i tots eren llargs i estrets, i es problema es que llavors l'aparador l'ha de posar el fons i la gent no ho veu, a mes a mes nomes pot entrar un cotxe darrera l'altre i si resulta que li venen a buscar el que esta el fons... et pots imaguinar el merder d'haver de treure tots el cotxes i despres tornar a entrar-los i mes estant ell sol. Aquest local d'ara hi caben dos cotxes l'un al costat de l'altre i dos mes el darrera, a mes hi ha espai el coatat per posar l'aparador. OPero be, ens esperarem a veure que diu la policia .... i começarem a buscar un altre local. :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. set. 28, 2007 7:42 am

Doncs quina feinada!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: sagasa1 » dv. set. 28, 2007 8:52 am

Hola chicas en un primer lugar felicitar a todas las futuras mamas....... y en segundo lugar Francis ya hemos hecho los 4 meses ehhhh como pasa el tiempo verdad.....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
sagasa1

Entrades: 318
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 10:29 am

EntradaAutor: sagasa1 » dv. set. 28, 2007 8:53 am

chicas ya he puesto mas fotitos en mi cronica si quereis chafardear pasar por ahi.... un besito...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
sagasa1

Entrades: 318
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 10:29 am

EntradaAutor: FRACRIS » dv. set. 28, 2007 2:34 pm

sagasa1 ha escrit:chicas ya he puesto mas fotitos en mi cronica si quereis chafardear pasar por ahi.... un besito...

VOY !!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dt. oct. 02, 2007 5:15 pm

hola noies! com va... a veure si m'ajudeu a pensar un regal per el meu maridet k d'aki 2 setmanes fa 28 anyets, tinc algunes idees pensades: els gots de wiski amb l'ampolla aixi xula amb gravat i tot ( pk sempre diu k li agradava i k no ens ho va regalar ningu per el casament), o uns pantalons per anar eskiar nous, li anava a regalar les botes de futbol sala pk les te trencades pero el noi se les ha comprat avui!!
weno va doneu-me idees diferents un petonet a totes
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 02, 2007 5:30 pm

Myrim ha escrit:hola noies! com va... a veure si m'ajudeu a pensar un regal per el meu maridet k d'aki 2 setmanes fa 28 anyets, tinc algunes idees pensades: els gots de wiski amb l'ampolla aixi xula amb gravat i tot ( pk sempre diu k li agradava i k no ens ho va regalar ningu per el casament), o uns pantalons per anar eskiar nous, li anava a regalar les botes de futbol sala pk les te trencades pero el noi se les ha comprat avui!!
weno va doneu-me idees diferents un petonet a totes

Si us agrada sortir, una escapadeta romantica de dos o tres dies. París, Roma, Venecia.....
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 02, 2007 5:32 pm

El dijous es el sant del meu i li regalo dues entradas al teatre, un monoleg de Gabino Diego, que ens agrada. I així també m'aprofito jo!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 02, 2007 8:09 pm

Buenas!!!

Jo per l'aniversari del meu maridet (va ser ara pel setembre) li vaig regalar dues entrades pel concert de miguel Bose. Li va agradar força. I estic pensant que pel seu sant (es pel novembre) li regalare les entrades per anar al Magma (2 horetes i sopar),.
Imatge
Imatge
merce i albert

Re: ...

EntradaAutor: masa » dt. oct. 02, 2007 10:58 pm

iraiosc ha escrit:ey, et vaig respondre allà masa. Que moltes gràcies per l'oferta, va be saber que estàs per allà encara que ara per ara he demanat uns dies de descans perquè tinc l'esquena com un tocho (de tiesa que está). Però quan hi torni potser podriem quedar un dia a dinar si et va be o qualsevol cosa!! :)

i tant Iriade!!!
em faria molta il.lusió!!!!!!!!!!!!!! espero que et recuperis aviat el ,añ d'esquena es "xungo"

Petonicus

ara et paso el meu telf per mp
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dt. oct. 02, 2007 11:09 pm

merce i albert ha escrit:Hola!!!

Fracris, l'Albert vol muntar un taller- botiga d'autoradios, Gps, Alarmes, mans lliures, Dvd .... pel cotxe. De moment ja te local pero la policia em sembla que no li deixara montar-se perque esta just a l'entrada i molestaria per entrar i sortir cotxes, hauria de parar el transit que entra cap a Sant Celoni.

Ostres!!! Ja ens agradaria a nosaltres poder viatjar, pero com que vol obrir el negoci, donsc es ara o mai. I si podriem esperar mes temps a tenir nens pero es que jo ja fa temps que en tinc ganes i la veritat molt mes no vull esperar. a la que el negoci sembli que funciona i els numeros surtin pues anirem en buscar la criatura.

ostres Merce,
Que viviu a Sant Celoni???

Jo sóc d'Hostalric i tinc gairabé tot la familia a Sant Celoni!!

A veure si obriu el negoci i us vinc a veure :-)ok:
masa

EntradaAutor: masa » dt. oct. 02, 2007 11:12 pm

merce i albert ha escrit:Buenas!!!

Jo per l'aniversari del meu maridet (va ser ara pel setembre) li vaig regalar dues entrades pel concert de miguel Bose. Li va agradar força. I estic pensant que pel seu sant (es pel novembre) li regalare les entrades per anar al Magma (2 horetes i sopar),.

Auesta es molt bona elecció!!

Al magma de Sta Coloma, si agafes 2 h d'aigues i despres buffet va de conya!!
Nosaltre hi varem anar a l'Agost
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 03, 2007 11:35 am

Buenas!!!

Masa, vivim a Palau (be, Sta. Maria de Palautordera) pero jo soc de Sant Celoni de tota la vida. De fet fem vida a Sant Celoni, jo hi treballo i hi vaig a comprar, es mes, l'Albert vol obrir alla el negoci.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 03, 2007 2:11 pm

Jo tampoc estic gaire lluny de vosaltres, soc de Blanes.
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant