Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 02, 2007 4:23 pm

Gemmanit pots anar a la pag web de Massegur, no se si hi han preus, pero. I si vas a la botiga i busques una cosa i alla no ho tenen, pots preguntarlos si a Llambilles ho tenen i si to podrien portar.
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 02, 2007 4:33 pm

Per la web hi ha un acces a catalegs pero no veig res. Faré això aniré a la de la Plaça del lleó o sino com que per sant narcís es festa aquí a Girona aniré a Llambilles que es un dilluns. Més que res per que em sap greu escollir coses sense en Raül.

Merci per l'ajuda guapes! :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 02, 2007 5:03 pm

Rissos, jo no tinc referències d'en toni forns, però hi ha més d'una gironina2007 que l'agafat com a fotògraf. En el post de les gironines2007, pots preguntar què tal?
Nosaltres tenim pensat anar a veure.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. oct. 02, 2007 7:04 pm

Hola noies!!!!

Rissso quan de temps!!! benvinguda de nou.
Sira quen llegia el teu missatge he pensat: Estarà embarassada? en Rafel se n'haurà sortit amb la seva. jejeje

Noies, aquest diumenge celebrem amb la meva family els 50 anys de casats dels meus avis, (avui han arribat del creuer de les illes gregues que els hi vam regalar) i m'ha tocat escriure un poema una mica maco per llegir-lo el dia del dinar, pero estic colapsada.
deu ser que nomes penso en el casament i no em surt res!!!!!
Estic histèrica!!! fins i tot davant la desesperacio he intentat mirar per internet algun poema maco i no he trobat res....

bueno guapes, us deixo que vaig a casda uns amics a sopar i a aveure el Barça!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 02, 2007 8:33 pm

Hola a totes de nou,

Rissos hola de nou també, que feia dies que no parlavem.

Sira espero que estiguis millor i recuperada.

Ei nenis,una NOTÍCIA, ja tinc el meu VESTIT. Decidit, aquesta tarda hi he anat i ho he vist molt clar. Estic molt contenta i cada vegada més, no me'l puc treure del cap.

Espero que molt aviat les que ja esteu provant i les que aviat ho fareu també el trobeu que de segur que sí.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 02, 2007 9:55 pm

Bona nit guapes!!
No vegis com casqueu... haviam... comencem:

Agbe, avuí te vist!!!!! POrtes un cotxe negre, veritat??? Un Megane, pot ser??? :-) Quina gràcias! Demà ja et faré llums!!!!

Mireia, ànims que ja veurás que trobaras el vestit de seguida... per cert no tens cap foto del Bali??? TU prove't tots els vestits que vulguis que només et cases una vegada! Per cert, sobre Mas Pau, ja farà un mes que vaig trucar-hi per confirmar la data i ja varem quedar que cap a Novembre quedariem per fer la paga i concretar mes les coses, així que si et quedes mes tranquila... Truca'hi.

Sira, espero que estiguis millor guapa! :-)ok:

Rissos, ara feia molt que no et veia...sobre el fotograf ja em sap greu, pero no et puc ajudar :-)(:-)

TRUFFFFAAAAA, per deu.... BENVINGUDA AL CLUB DE LES QUE TENIM VESTIT!!!! Explica,explica... quin es???? Tens fotos??? Quina ilusió!!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 02, 2007 10:00 pm

HOLA miriam,

Si ja en sóc una més, és un vestit de dissenyador, el nom concret no sé quin és, no ho he preguntat, ups potser un fallu meu. Però és un vestit per mi, diferent. Buff no sé magrada molt, he estat un quart dhora amb ell posat i anarme mirant i remirant, jejeje
Potser aniré sense vel perquè sinó queda molt enganxat. Per tant una cosa menys a comprar, jeje. Però les sabates me les han enxufat tu de ràpid i valen cares,al arribar a casa ho he mirat, i uff no sé si comprar-les crec que encara hi sóc a temps de dirlis

truffa
truffa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 16, 2007 1:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 02, 2007 10:14 pm

Ostres que bé Truffa! Moltes felicitats... com es? color? Estil? Pedreria??? Jajaja que soc preguntona... no pots trobar cap foto per internet??? Mira que arribo a ser pesada amb les fotos... (=:-) En fi, lo important es que JA TENS VESTIT!!! veus com no ha set tant complicat??? A vegades no cal voltar gaire, perque quan el trobes saps que es aquell y ja no vols saber-ne res de mirar-ne mes! A ke si??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 02, 2007 10:30 pm

Doncs és de color marfil, i amb pedreria, amb poqueta cua.
Sí la veritat és k si, però justament dijous havia danar a rosa clará, hauré de telefonar i anular, perke ara ja. A internet he mirat i no hi surt, és estrany no? Potser els del 2008 encara no surten.

truffa
truffa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 16, 2007 1:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 02, 2007 10:42 pm

Doncs des ser preciossss!!!Segur que no hi surt( a internet) perquè encara no deu estar la temporada nova penjada...
Doncs ja saps què et toca, si tornea anar-hi... FOTOSSSSS!!!
Pel que dius de les sabates, sempre miren de entefunyarte tot el que poden... jo les sabates també me las vaig quedar.. pero les meves costen 180€ així que encara no et pots queixar! :-) Pero si no n'estas convensuda, diguel'si que de moment vols esperar-te i ja està! Així tens l'esxcusa per tornar-hi, provar-te elvestit altre vegada i fer moltes fotossss, tan al vestit com a les sabates! >.-<: >.-<: >.-<:

Lo d'anular la hora, doncs millor que si... a mi em va passar el mateix... vaig tenir que anular lahora de Pronovias, pero es que quan trobes el teu vestit ja està, ademés deixeu-me dirvos una cosa...
UNA VEGADA JA TENS VESTIT, DIUEN QUE PORTA MALA SORT EMPROVARTE'N D'ALTRES... Així que ja sabeu nenas...

Bueno guapes, m'en vaig al llit...
Haviam demà que expliqueu!!!

Per cert, les que voleu voltar per les botigues... ja sé que us ho he dit moltes vegades, pero... també hi ha SINOVIASSSS!!! (Com es nota que promociona la botiga on jo el vaig comprar, eh???))).

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 8:20 am

Bon dia nines!

Via Truffa quin notición!!!! i ho diu tant tranquil.la.... ja tinc vestit!.... molt bé! a on te l'has comrpat al final a Olot? si n'estàs ben convençuda clar que si anul.la l'hora de Rosa Clarà! falta que esbrinis el model o que ens passis alguna foto eh?! que tenim curiositat!

Ostres Miriam no sabia això de que si ja tenies vestit portava mala sort provar-te'n altre's pero suposo que es refereix a quan ja tens la paga i senyal feta d'un no? per que sino el primre que ens emprovessim ens l'hauríem de quedar!!!!

Bueno ja en sou dos amb vestit a veure qui serà la pròxima!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 03, 2007 8:20 am

Bon dia nines!!!!!!!!!

Ostres Gemma, no sé quin proveïdor és, precisament t'anava a dir que miréssis La Bolsera,.... :o-o: Aix, no estic al dia amb aquest tema!!! :hmm:: Em sap greu no poder-te ajudar,.... :-( :-(

TRUFFAAAAAAAAAAAAAA!!!! Que bé nenaaa!!! Ja tens vestit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aixxxxx, volem veure fotooooo!!! :-)) :-)) :-)) On te l'has comprat??? Aiiiii, com és??? jejejejeje,....

Sira, com estàs??? Millor??? Espero que sí,.... :-()-) :-()-)

Petons a totes,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 03, 2007 8:36 am

Bon dia!!

TRUFFA FELICITATS!!!! :-)) JA EL TENS!!! :-)ok: QUINA ILU!!! On l'has comprat com va ser? tenias hora en un altre lloc?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 8:52 am

Bon dia flors,

Doncs el vestit me'l vaig comprar a Olot, ja era la segona vegada que me'l provava, perquè primer va venir la sogre i ahir i vaig anar amb la meva mare, que per cert em deixa fer molt en a mi, ella no té problema, tot i que li va agradar també el vestit. Jo me'l veia molt bé, vaig estar bastanta estona caminant amb ell posat, mirant-lo de tots els costats.
És un vestit brodat, la part de dalt del vestit, una mica de pedreria el darrera està tot cordat amb botonets, té un escot molt xulu i diferent. Ara ja m'ha costat car no em pensava gastar-me tants diners en el vestit.
Dijous tenia hora a rosa clará, per sobre càtaleg no hi havia gaire res que em crides l'atenció de rosa clará, i pronovias no em va agradar res menys un de molt car que per aquest ja si que no hi passava, per tant aquest havia de ser el meu.

truffa
truffa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 16, 2007 1:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 8:57 am

Gemma tranquil.la no passa res! ja se m'encendrà la bombeta! :hmm::

Truffa així no es escotat el vestit? Jo volia venir a Nuvies Corredera a Olot per que tenen vestits molt xulos així que potser serà el pròxim lloc on demani hora! Raimon Bundó té vestits preciosos pero a mi em fa una mica de por el preu, la veritat.
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 9:12 am

Gemmanit, no és escotat, per dir algu només ensenyo braços. Està molt bé, si que tenen vestits xulus i de totes les categories, pots triar. El meu mha costat més car que de l'idea que en portava jo de gastarme amb el vestit.
La veritat jo em pensava que em casaria amb un vestit un pèl més extremat i no, al final mhe quedat un que no ho és.

truffa
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 9:21 am

Truffa segur que es guapissim per que aquest dissenyador fa vestits molt guapos! en el teuc as també s'ha complert allò de que vas amb una idea i surts amb una altre pero segur que has fet una magnífica elecció!
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 9:23 am

Moltes gràcies gemmanit, jo crec que sí, a part és un vestit que diu de mi, jejeje. I espero i desitjo que a tu també et passi el mateix tot i que crec que totes acabem trobant el nostre vestit, això de ben segur.
Molta sort, ara quan tornes a provar-te vestits?

No em vaig fixar en el nom del meu vestit, sóc un cas, i a internet tampoc lhe vist.

truffa
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 03, 2007 9:31 am

Ui reina jo encara he de començar! hi vaig per primera vegada aquest divendres a Pronovias i el dia 19 tinc hora a Cymbeline així que ja t'explicaré....
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 03, 2007 9:39 am

Bé no et pensis eeeeeeeee, potser el trobes de seguida, mira jo, dues botigues i ja està fet i triat. Mai se sap...

Com tagraden a tu els vestits??

truffa
truffa

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant