Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. oct. 05, 2007 11:42 am

Hola nines!!!!

Gemma, guapa, gràcies per les teves aclaracions,.... Aix, .... és que a vegedes vaig tant perduda!!!! jejejejeje
Per cert, personalment m'agraden més els vestits de Cymbeline, però clar, sobre gusts,.... per això es fa de tot!! :-)ok: >.-<:

Agbe, el tragecte no seria massa,.... bàsicament del restaurant a l'Escala. Vull que la gent pugui veure i disfrutar al màxim sense preocupar-se de com tornar a casa. A més a més, com que també vindrà molta gent de Barna, que els haurem d'allotjar a l'Escala,.... doncs ja emplenarem l'autocar!! Saps d'alguna companyia que estigui bé?

Petons a totes.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dv. oct. 05, 2007 12:45 pm

Gemma(nit) que vagi molt bé avui a la tarda!! :-)ok: a veure si ja sortiràs amb vestit i tot!!!!!!!!

Mireia com et va anar????
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. oct. 05, 2007 12:54 pm

Hola nines!!!

Bé, com que ja no sé si podré tornar a entrar, tan sols desitjar-vos un molt bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

I les que tinguin prova de vestit (Gemma, Mireia, etc.),... que vagi MOLT i MOLT BÉ!!!!! Esperem amb moltes ganes que ens expliqueu la vostra esperiència!!! :-)) :-)) >.-<: >.-<:

Molts petons a totes i MOLT BON CAP DE SETMANA!!
_cumeta_

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 05, 2007 3:34 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!
Deu ni do, 2 dies sense entrar i com xerreu!!!
Us explico la meva experiencia al Pronovisa, que us haid d'adelantar no va ser bona.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 05, 2007 3:39 pm

Tenia hora a les 18:00h i quan vaig entrar la noia em va dir que anaven amb retard i que en tenia per mitja ghora, fisn aqui pot ser normal, ja que a tothom li pot passar.
Vaig tornar-hi a les 18:30, contant que a Girona plovia i no podia anar enlloc.
Quan vaig entarr ens van fer sentar en una taula i van trigar mitja hora mes a venir una noia i a dir-nos que agafessim el catpaleg i anessim mirant (ens va dir que normalment no ho fan, pero anaven amb molt de retard) , al cap de mes rato va venir i em va ensenyar el catàleg dels disenyadors i tbé el vam mirar. jo ja començava a estar una mica mosca.
A les 19:15, una hora i quart mes tard de l'hora prevista em va dir que agafes un plat on hi havia unes etiquetes i que anes marcant els que m'agradaven. Aixo ja no em va agradar gens ja que es algo que has de fer amb elles, ja que elles et poden asesorar.
Vaig anar-hi amb la meva mare i la meva germana i les meves ties i totes començavem a estar una mica cansades de que no ens fessin cas.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 05, 2007 3:52 pm

A dos quarts es va sentar la noia i va agafar el catàleg, jo en vaig marcar bastants, pero la noia em va dir que n'havia de descartar pq era millor per mi.
Mes tard vaig entarr al priobador i la veritata es que jo ja tenia ganes de marxar.
M'en vaig probar 7 i d'aquests 7 nomes m'en va agradar 1 (Nesga, pero amb palabra de honor)la veritat es que la noia no si matava gaire.
Jo soc prima i els vestits que em vaig probar eren enormesi ella tampoc mel's agafava gaire bé mab les agulles.
En resum he de dir que ara que he estst en els 2 llocs jo he trobat que a Rosa Clarà t'asesoren molt bé i estan molt per tu i el tracte es diferent.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 05, 2007 3:53 pm

No vull dir que aneu a pronovias i us tractin malament, això no. Pero jo segurament hi vaig anar en el pitjor dia i a la pitjor hora.
L'experiencia meva no es bona pero segur que a vosaltres us va bé.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 05, 2007 3:55 pm

Per tant he de dir que ja tinc vestit i es el de Rosa Clarà.
Avui trucare i l'encarregare!!!
Una cosa menys!!!!
Despres de tanta parrafada us deixo que he d'anar a netejar la casa..
Per cert.
Sira millora't.
Vania mentre us estimeu i esteu junts, el casament ja arribarà. anims!
Gemma i els altres, sort en la priba de vestits!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » dv. oct. 05, 2007 7:22 pm

Mireia gràcies! ja estic millor.

Mireia que bé!!! ja tens vestit!!! ara ens has d'enviar un privat i dir-nos quin és!!! estem impacients! després el borres i en Xavi no sabrà res!!!!

Estàs contenta doncs amb el vestit que has triat??? jo hi vaig la setmana vinent, dimarts a Pronovias i dimecres a Rosa Clarà, a veure com anirà, perquè el dia de Pronovias també tenim hora a les 18:00h , quin mal rotllo això de que et fessin esperar i a sobre et diguessin que havies de triar-ne menys... :--( ai a veure com li haurà anat a la Gemma(nit) perquè avui hi anava ella.

A totes us desitjo un bon cap de setmana!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: truffa » dv. oct. 05, 2007 8:54 pm

Hola a totes,

Gemmanit espero que t'hagi anat molt bé a l'emprova de vestits.

Mireia, jo en part t'entenc una mica, la meva experiència no va ser tant bèstia però tampoc m'hi vaig sentir massa a gust per motius molt semblants als teus:

Tenia cita a les 18:00h i em van fer asseure i em van dir que la noia que stava amb una núvia, ja vindria que li estava provant,ens vam esperar uns 20 min o més, i finalment va haver de venir ella mateixa, em va fer mirar el càtaleg, que de fet ja el tenia més que remirat, i ella va anar marcant amb pestanyes els vestits, no em va donar massa seguretat a l'hora dencaminar-me però bé és igual, vaig començar a emprovar i la veritat els vestits de presència no em varen matar i men vaig provar un que ni mhi va treure el plàstic de les tires i tampoc podia veure l'efecte, tots enormes ella ja ho va dir talles grans, perquè em passa com tu, però mho agafava amb agulles però em queien i clar tampoc ho veia gaire clar.
I no em va treure cap vestit de dissenyador, de xiripa perque no em kedes nua men va portar un qualsevol i justament va ser el que em va agradar més però clar 3.600 euracos.

No sé jo no sóc gens maniatica la veritat, el contrari, però m'esperava una altre cosa.

Em sembla que el nesga mel va fer provar ma mare perke li agradava i era xulu la veritat.

I al final de rosa clará, doncs moltes felicitats mireia, ara ja en som tres, que bé, ja ens l'ensenyaràs eeee

Jo no paro de pensar en el meu és tan bonic, fa molta ilusió.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. oct. 06, 2007 12:42 pm

Hola guapes!

Com va tot? Veig que super animades!

Gemmanit, espero impacient el dilluns a la tarda per veure com et va anar a Pronovias!

De fet, alguna mes també tenia hora avui,no???
Haviam dilluns quines sorpreses m'en emporto!

Mireia, felicitats! Ja tens vestit!! Ja ens passaras un privi amb alguna foto eh! Que estem impacients!!!

Truffa, entenc perfectamnet la teva ilusió... jo estic igual...per cert quan tornaràs a emprovate'l?? A mi fins cap a l'Abril..res de res.. quin pal!
Al final et vas quedar el Plaza, no? Vaig estar intentant trobar alguna foto, pero nena, res de res...

En fi nenas, avui m'en vaig de festa...que ja toca! I aquesta tarda aprofitaré hi aniré acabar de fer la paga i señal del vestit... haviam si li tiro una foto a les sabates!

Per cert, a las Mas Paueras... que farieu? Es que ja tinc la pasta per la paga y señal y no sé si esperarme al mes que bé o portar-li...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. oct. 06, 2007 7:53 pm

Nenas, he trobat el link de la coleccio nova de San Patrick.... per si us interessa...

http://www.sanpatrick.com/sp2008/index_real3.html
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 07, 2007 11:18 am

bon dia flors,

Miriam, doncs jo akest dilluns vaig a fer la primera paga i senyal, i em sembla que després fins el gener que no arribi el vestit no haig de tornar a pagar, quan me'l provi i em prenguin mides i tot, i després lultima em sembla que és quan me'l emporti.

Si jo tampoc lhe trobat el meu vestit per internet, quina caka, però uenu ja us lensenyaré quan mhi faci fotos però haureu desperar.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

hola sira

EntradaAutor: SONIK » dg. oct. 07, 2007 8:18 pm

som la sonia i en xavier!!! ens casem al igual que vosaltres el 21 de juny 2008. també tenim la intencio d'anar a tailandia de viatge de noces. kin dia marxareu?? nosaltres si tot va bé marxarem el mateix dilluns dia 23. ànims ke ja falta poc!!!!! :-) :-) [/b]
Imatge
SONIK

Entrades: 36
Membre des de: dt. maig 15, 2007 6:00 pm

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dg. oct. 07, 2007 9:49 pm

Hola Mireia,

Jo vaig anar a PRONOVIAS tambe i la veritat es que l'atencio que em varen donar no va ser gaire agradable, encara que a mi em varen dir que estaben saturats de feina.

En a mi personalment no em va agradar gens no te res a veure amb l'atencio que et donen a Rosa Clara.

Ah! Per cert jo tambe ya tinc vestit mes o menys .....

Es de Jesus del Pozo (URSULINA).
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

HOLA SONIK

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dg. oct. 07, 2007 9:57 pm

Carai ja teniu el viatge????? Nosaltres encara estem decidin a on anar..

Tenim tres llocs un es la Polinesia, Nuevazelanda i Africa...

Thailandia varen anar uns amics nostres que varen celebrar aquest any el casament la veritat que molt be varen arribar molt contents...

Nosaltres no sabem encara pero ho decidirem abans del Nadal...

A quina agencia heu mirat el viatge???? El cost es mol elevat en a mi em fa una mica de por els preuss... Pero per el que veig si vols fer un viatge maco haurem de gastar el cuartosssss...

jajajjaajjajjajajjajajajjajaj

AH!! NOSALTRES ENS CASEM EL 14 DE JUNY 2008.....

HI HA ALGU AMB LA MATEIXA DATA??

APAAAAAAAAAAAAAAAA

CIAOOOO
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 08, 2007 8:28 am

Bon dia noies,

Benvingudes Sonik i Lidia!!!

Lidia jo hem caso el mateix dia que tu, el 14.06.08 a les 18h de la tarda! que bé!! >.-<: >.-<: Jo hem caso a Roses, i tu Lidia?
Sonik conec el Castell de Perelada perquè hi he trebellat. El lloc es preciòs!
Felicitats a les dues pel vostre casament!!!

Nosaltres volem anar de viatge a China, encara no ho hem començat a mirar, estem esperant a la Fira Tot Nuvis i allà començar a mirar.

Mireia felicitats, ja tens vestit, així de Rosa Clarà finalment, ja ens diràs quin model és!! >.-<: >.-<:
D'un i dor quina propaganda de Pronovias no? ja els val a sobre del que valen els vestits que no t'atenguin com deu mana, es que d'aquestes maneres si t'agrada molt un vestit només per l'atenció poder ja no te'l compres.
Jo volia demanar hora per anar a Pronovias, intentaré que no sigui a les 18h jeje.
Bé a veure que s'explica la Gemma (nit) que hi va anar divendres.

Miriam vaig estar mirant la colecció de San Patrick i la veritat que te força macus!! segurament demanaré hora. San Patrick a Girona on la venen, a Kiabi no?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 08, 2007 8:37 am

Bon dia noies!!!!!
Benvingudes a les noves incvorporacions. felicitats pel vostre casament!!
Nosaltres viatge encara no ho sabem pero volem fer 15 dies i una setmana vistitar moltes coses i despres una setmana de relax. aveure que trobarem. a mi la meva cunyada te una agencia d'iberia i ens ho mirara.
Referent al vestot ara us enviare un privi amb el nom del vestit i les fotos el dia 20 tinc hora per agafar mides en fare i us les pasare pq em dieu la vostra opinió!
Buneo, me'n vaig a treballar que avui començo a les 10 i acabo a les 20:00 de la tarda. sort que divendres es festa!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 08, 2007 8:42 am

Bon dia nines!!!!!

Benvigudes a totes dues, Sonik i Lídia. Vaja, jo em caso una mica més tard, concretament el 28/6, que per cert,..... cap de vosaltres es casa també aquest dia, no?? :-/

Mireia, FELICITATSSSSSSSSSS!!!! Ja tens vestit, reina!!! Per cert, quin és??? Fotos, fotos, fotos!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma,..... com va anar divendres???? :-)) :-)) :-)) Explica'ns!!!! :-)ok:

Míriam, nosaltres també ja tenim els diners reservats per la paga i senyal. La veritat és que ens aniria molt bé fer-la ja, perquè no volem que ens vinguin totes les despeses de cop, i tot el que poguem anar pagant i comprant,... ho volem fer quan abans millor!! Els del Mas Pau ens van dir que fins a finals d'any no calia, però bé, com que també volia telefonar,.... a veure què em diuen!! :-)

Espe,.... a on et cases de Roses????

Ostres, nosaltres no sabem on anar de viatge. Com que pràcticament no hem estat enlloc, .... tot ens agrada!! :hmm::

Petons a totes!!

Fina ara,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 08, 2007 8:45 am

Bon dia nines!!!!!

Benvigudes a totes dues, Sonik i Lídia. Vaja, jo em caso una mica més tard, concretament el 28/6, que per cert,..... cap de vosaltres es casa també aquest dia, no?? :-/

Mireia, FELICITATSSSSSSSSSS!!!! Ja tens vestit, reina!!! Per cert, quin és??? Fotos, fotos, fotos!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma,..... com va anar divendres???? :-)) :-)) :-)) Explica'ns!!!! :-)ok:

Míriam, nosaltres també ja tenim els diners reservats per la paga i senyal. La veritat és que ens aniria molt bé fer-la ja, perquè no volem que ens vinguin totes les despeses de cop, i tot el que poguem anar pagant i comprant ara,... ho volem fer, quan abans millor!! Els del Mas Pau ens van dir que fins a finals d'any no calia, però bé, com que també volia telefonar,.... a veure què em diuen!! :-)

Espe,.... a on et cases de Roses????

Ostres, nosaltres no sabem on anar de viatge. Com que pràcticament no hem estat enlloc, .... tot ens agrada!! :hmm::

Petons a totes!!

Fina ara,

Gemma.
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants