Ei Núria, et vaig a dir què penso de lo de les maletes.
Les que ens van regalar eren de tapes toves, però resistents.
Pensant en el safari, jo us aconsello que escolliu unes maletes ben resistents i que tanquin bé (pel tema de la pols). O sigui, res de colors clarets que s'embrutin (les nostres eren vermelles).
Recordeu que heu de fer les maletes a consciència i no endur-vos massa cosa. Heu de ser pràctics. No aneu a desfile de models i amb dos pantalons ja passareu. Samarretes les justes (recordeu res de colors vermells ni grocs ni taronges, i amb un parell de sabates que ja podeu dur al viatge també en teniu prou. NO us sobrecarregueu!
Primera que les maletes van darrera la furgoneta i normalment hi ha 6 persones a dintre. Si tots aneu carregats fins al cul el guia us maleïrà els ossos! Segona, que segurament voldreu comprar regalets i records. Penseu que us han de cabre i que no voleu tenir problemes de sobrepès en tornar.
Les nostre maletes tenien una cremallera que servia per fer-la més grossa. Ens van regalar una gran, una mitjana i una petita. Vam anar amb la gran i la mitjana però amb la gran i la petita ja n'haguéssim tingut prou. I una motchileta per cadascú per dur jersei durant el safari, la càmara, etc...
Vosaltres neu a Maurici, no? Per allà cap problema. Jo a Zanzibar me'n vaig endur uns pantalons pirates de fil i una brusa de fil fina per anar per la ciutat (són musulmans i no volia anar molt fresca). Però ja està. Un pareo, bikini, i un vestidet per anar a sopar.
Ah! NO sé si aneu al Carnivore a sopar (Nairobi). Jo em vaig posar el vestit que havia dut per posar-me a Zanzibar, però no cal anar mudat. La resta dels companys de viatge van anar amb els pantalons de safari i una samarreta, ben nets i polits i ja està.
Espero haver-te ajudat.