Berta Novias Hospitalet Llobregat

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: annna » dc. abr. 19, 2006 8:09 am

Eiii que no me he olvidado de las fotos maromilla, esta tarde me las envia mi hermana por mail y luego las cuelgo. Así si no os gustan ya sabéis que en berta tampoco encontrais zapatos. Qué bien que el sábado ya te decidas Clain, a ver qcuál es el finalmente elegido!!!
annna
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dc. oct. 05, 2005 9:00 am

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 8:31 am

Muchísimas gracias annna, es q si no me gustan me voy este finde a la búsqueda y captura de zapatos y si me gustan los cojo directamente el día de la prueba. Graaaaaaaaaaacias!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 11:52 am

Por cierto, alguna sabe cuanto cuesta el cancán en Berta? más o menos???
Annna los zapatos burdeos al final son 82€ o más caros? ais q llevo una temporada q sólo hago q gastar dinerito jejejeje
Visitant

EntradaAutor: annna » dc. abr. 19, 2006 8:22 pm

maromilla, aquí están los zapatos burdeos de mi hermana, y las sandalias de color marfil son los míos. A ver qué te parecen
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annna

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 8:27 pm

q maques!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
quina llastima q el color q busco no és exactament aquest...però estan molt be!!!! la forma de les primeres m'encanta!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 8:19 am

Gràaaaaaaaaaaaaaaaacies Anna!!!!!
M'agraden les 2!
Segurament agafaré les de la teva germana! clar, portem el mateix vestit... jejejeje. Al final són 82€?? suposo q sí pero són ben maques.
Moltíssimes gràcies guapa! :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: annna » dj. abr. 20, 2006 8:19 am

quin color busques tgi? T'ho dic perquè a Berta tenen una gama de colors i pots triar entre els models que tenen allà i te'ls fan del color que necessites al mateix preu.
annna

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 8:53 am

aaaaaaaaaaa, si? necessito un color q tinc al cap però no sé explicar, el color exacte l'he vist a pilar burgos, però no m'agrada la sabata..si és q sóc especial eeeeeee!!!!!!
potser m'hi passo aviam...
és un color més fosc, més granate i no tant vermell, més color rubi.aiiiiii, q malament m'explico!!!!
:-/ gràcies!!!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:02 am

tgi, jo tenia entés que a Pilar Burgos tenien una sèrie de models de sabates que les forraven del color que volguessis, no és així? t'ho dic perquè si t'ha agradat el color exacte d'una, però no t'agrada el model, igual poden fer-te un altre model en aquest mateix color, no?
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:04 am

ja li vaig preguntar, però em va dir q no!!!! :--(
ostres...llavors vols dir que em va entendre??
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:32 am

Annna tenen a Berta més sabates vermelles??? al final m'hi passaré demà o dissabte pq aquestes q m'has ensenyat m'encanten i vull veure l'efecte q fan amb el vestit, si no m'agradessin forraria unes altres, aix q m'emociono, ja vaig tancant temes.
Annna ta germana es va emprovar vel??? ais ais quins nervis nenes! :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: annna » dj. abr. 20, 2006 9:51 am

maromilla, tenen unes altres burdeos però són sandalies i a ma germana no li agradava portar el peu nu. Tu demana'ls que et tornin a emprovar el vestit i et mires les sabates amb ell,a nosaltres ens va agradar l'efecte. A més són super-comodes, la pell és molt bona. Com li he dit a la tgi pots demanar un altres model en el color que vulguis, potser t'agraden unes altres de sabates.Tenen coses bones a aquesta botiga.

La meva germana porarà el vel però com si fos un xal, amb brodats de color burdeos, ja que ella no es veia amb vel i a més el vestit no és el clàssic vestit de núvia. A noslatres ens van ensenyar totes les opcions a la primera prova i allà vam estar decidint-nos: que si a la meva mare li agradava així, a la iaia de l'altra manera i a mi d'una altra. en fi, que les núvies ens posem una mica pesadetes, almenys Berta té molta paciència, suposo que després de tants anys ja deu estar acostumada.
annna

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 11:23 am

Annna és q les sabates tenen tons daurats, no?? i el vestit té tons platejats... per aixó no acaba de quadrar-me però el q faré és anar i emprovar-m'ho tot i triar aixxxxx em queden encara 15 dies x la prova, estic impacienT! Segurament demà vaig a veure les sabates in situ jejeje :-)) :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: annna » dj. abr. 27, 2006 2:16 pm

maromilla, al final què ha passat amb les sabates? Has anat a Berta i les has pogut mirar?
annna

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 27, 2006 2:27 pm

Annna vaig anar ahir mateix!! Me les he agafat!! les mateixes de la teva germana! m'encanten, són molt més maques q en foto!! També em vaig provar les teves, són també molt més maques que en foto.
Ara fins el dia 12 no tinc la prova de vestit i les sabates triguen 1 mes o així, em faré la prova amb les sabates q té de mostra i no sé si agafaré vel o no, això a última hora com sempre :-))
La roba interior también l'agafo d'allà pq així me l'emprovo amb el vestit i veig l'efecte, a més té una marca bona (eternity em sembla q era) així q en 15 dies ho tindré tot.
Moltíssimes gràcies guapa!!
I tú com portes els preparatius?????
Visitant

EntradaAutor: annna » dj. abr. 27, 2006 5:46 pm

Jo també vaig una mica a corre-cuita, perquè vam haver d'atrasar el casament per problemes de feina, no res greu, però és llarg d'explicar. Per sort al restaurant no va haver problemes per canviar la data, bé són amics de la família, però hi ha vegades que ni tan sols amb confiança. Jo finalmente no portaré vel, no m'hi veig. També m'he agafat la roba interior a Berta, és de la casa Emperatriz. Veus com les sabates eren més maques que en la foto? Me n'alegro que també vagis tenint tot ben lligat.
annna

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 28, 2006 8:38 am

És veritat, és la marca Emperatriz jajaja, és q porto un gran lio amb tot.
El fet d'agafar o no vel depèn de com em vegi, fins el dia 12 no ho sabré :-/ tinc moltíssimes ganes de q arribi aquest dia :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: annna » dt. maig 09, 2006 12:02 pm

maromilla, esta semana tienes prueba no? seguro que vas a estar espectacular, sobre todo con ese vestido tan chulisimo. supongo que colgarás las fotos no?
annna

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 12:13 pm

La tengo el viernes y estoy histérica! supongo q es lo normal, no??? el viernes voy así q el lunes os colgaré fotitos de ese vestido q... jejeje, tu ya conoces!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 09, 2006 12:35 pm

maromilla, que ganas de verte vestida con ese super vestido que has escogido!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants