Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 09, 2007 4:49 pm

Si tu tarqnuil.la mira jo quan vaig agafar Mas El Martí no tenia cap referencia de res nid el lloc ni dels caterings pero tant a la meva parella com a mi aquell lloc ens deia alguna cosa espcial i ens agradava, ens quadrava per tot i ens hi vam llençar de cap a vegades t'has de mouré també pel que et transmeten el llocs. Després ja he anat coneguent algu més més pero no et pensis que en som gaires que ens casem a Mas El martí. Només coneixia una noia que es diu Tetes que es va casar aquest any i ara he decobert que la Lidia d'aqui el forum també s'hi casa el mateix any que jo i una setmana més tard.

Per tot lo altre, un cop decidit això, és anar-t'hi psoant.... sin prisa pero sin pausa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 09, 2007 5:02 pm

Ainos, que no dic pas que sigui mal lloc eh! Que al contrari el lloc es precios, el que passa es que depen del que estiguis disposada a pagar doncs a l'omillor no agradarà a tothom... una amiga meva si va casar i estupendo el que el menjar va fallar una mica... sobre el músic, tas de quedar el que posen ells, i es veu que bueno, normal, pero suposo que si ho negocies pots portar el que vulguis... pero bueno, aixó es lo de menys...es el que diu la gemmanit, un cop ja tens decidit el lloc, tot lo altre ja anirà surtin sol!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 09, 2007 5:05 pm

El que dius tu Miriam és el que em fa més por, ja que amb el tema menjar és el que vull quedar millor, o el millor que pugui, però bé, ja se sap que és impossible....
Ens varen oferir el Catering Montserrat, no sé si és aquest el que et varen comentar que no gaire bé...
És que entre el meu pare que és super raro amb el tema menjar i el meu sogre que és un sibarita, ho tinc clar!!!!!!!!!!
A més la Deu té a favor que tenen lliure el 20 de Setembre, cosa que al Sant Ferriol no, i no sé, ja m'havia fet la idea del dia (tot i que això tampoc no seria un gran problema).
A més ens casem pel civil a Sant Joan de les Abadesses, jo sóc d'allà i els meus pares hi han viscut tota la vida, i ja sabeu, la mama vol que em casi al poble, i no li faré passar un disgust per tan poca cosa, a més el lloc on fan la cerimònia és molt maco, i quan més hi penso més il.lusió em fa...
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 09, 2007 5:06 pm

Miriam i tant que m'emprovaré Sant Patrick! t'haurien de fixar amb la publicitat que els hi fas!!!!! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 09, 2007 5:11 pm

Jo els he estat mirant a la Web, i de veritat que m'han encantat, de tots el que he vist són els que més s'adapten al meu estil. M'agraden senzills però a l'hora elegants, i n'hi ha cada un, que tela!!!!!
No sé com aniran els preus, quan tingui sol.lucionat el restaurant els aniré a mirar i a provar, que per això no fan pagar, de moment.....
També m'agraden els de Novissima, n'hi ha un parell que vaig veure en una revista de Nuvies molt macos, bé ja veurem.
A mi em faria il.lusió un de color cava, però em sembla que serà dificil trobar-ne algun i a més que m'agradi.
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 09, 2007 5:12 pm

Ostres Ainos, doncs no en tinc ni idea del catering que els hi va fer, ja miraré d'esbrinar-ho! :-)ok: El que si as de pensar que per mes que et pugui dir la gent, tothom té la seva opinió... mira sense anar mes lluny, ens varen comentar que a Les Cols que fatal, i nosaltres ens va agradar d'alló mes!
Una cosa si es certa es que Sant Ferriol es preciós!

Gemmanit...jajajajaj...no es nota no que el meu es San Patrick??? Es que de veritat em van facinar els vestits... >.-<: >.-<:
Vinga nenas! Propaganda de San Patrick!! :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 09, 2007 5:26 pm

OK Miriam, m'aniria molt bé!!!
De totes maneres hem de prendre una decisió aquesta setmana que si no si que se'ns tirarà el temps a sobre i al final haurem de fer el banquet al jardi de casa!!!! Ens estalviaríem calers ja que només podriem convidar els pares....
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 09, 2007 5:32 pm

:-) :-) :-) Ja veus! Segur que més econim sería! :-) :-) :-)
Haviam si aqueta semana la veig a la guarderia i le pregunto! Ja et diré alguna cosa si la veig, i sinó doncs, mira tu as de triar el lloc que més t'agradi que per algo només et cases una vegada no??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 09, 2007 5:34 pm

eo mireia jo tampoc he rebut el teu mis amb el vestit però si que veig que la gemma diu que estas preciosa, va que et vull veure,jeje

Ei ainos quina casualitat algú que es casa per la garrotxa també, jo em caso el 19 de setembre, un divendres a la tarda vespre, a ca l'enric, i per cert akest juliol vaig estar a un casament de la Deu i també molt bé.

Agbe espero que estiguis millor.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 09, 2007 5:38 pm

Hola nines!!!

Aix, ara em feu sentir malament,..... :o-o:
Però bé, d'aquí una estoneta la Mireia us l'enviarà i així la podreu veure totes!! :-)ok:
La veritat és que està GUAPÍSSIMA!!!!! :-))

Míriam, doncs crec que telefonaré també al Toni, així ja ens ho treiem de sobre. Ah, i penso que també telefonaré a Gresk-Planet,... :-)ok: :-)ok:
Al final només ens faltarà casar-nos amb el mateix vestit!! jajajajaja

Ainos28, BENVINGUDA!!!!!! Ja veuràs,.... aqueste snoies són uns soletes!!! .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:.

Petunicos,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 09, 2007 5:39 pm

La Sira aquesta hora deu estar emprovar-se vestits a verue com li anirà!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 09, 2007 5:43 pm

Bueno guapes, vaig a jugar una estona amb el peke!

Despres conecto haber que tal... i havera si la Mireia m'envia el vestit!!!!

Haviam com li haurà anat a la Sira!

GEmma, doncs ja veus! Per mi encantada! JAJAJAJAJ!!!
Lo de Mas Pau, doncs mira,una cosa menys a fer! i lo de Gresk Planet, doncs mira, pensa que a Mas Pau hi ha anat un fotiment de vegades i que es veu que super bé!

Petonets!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 09, 2007 5:44 pm

Ostres Truffa, si no hagués estat perquè no tenien ja dies, segur que ho faria a Cal Enric, em va encantar l'exterior que tenen de l'Aperitiu, però no hem tingut sort, aquí segur que quedeu bé.
El dissabte quan varem anar-hi a visitar el restaurant hi havia tota la directiva del Barça dinant, a les 17.00 hores de la tarda, amb en Laporta inclòs, això també diu molt de la qualitat del restaurant, allà ho fan de conya, per això ja tenen bastants dissabtes de 2009 plens, això és una bogeria!!!!!!!!!!!!
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 09, 2007 5:46 pm

A més, si ho fem a La Deu, serà el 20 de setembre, 1 dia després de tu!!!!
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 09, 2007 5:53 pm

Gemma ens fas posar les dents llargues!!!!! esperarem amb impaciencia!

Aquí totes som uns sols! si les gironines som les millors!!!! >.-<:

Ca l'Enric es una passada jo hi vaig estar en un casament i em va enctar i a la Deu també nosaltres vam estar a punt de fer-ho allà per que a la meva parella li agradava molt.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 09, 2007 5:56 pm

Bé, jo ja plego ara de treballar, a veure si a la nit em puc conectar una estoneta, que això ja m'està enganxant!!!!!! Gracies per tot. Anem parlant.
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 09, 2007 5:57 pm

Fins demà!

Jo també marxo i esperod emà al matí tenir la foto de la mireia i la croncia de la Sira de com li ha anat l'emprovamenta de vestits!

Un petonet!
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 09, 2007 6:03 pm

Si ainos28 realment és una bogeria nos em sembla que era pel febrer que ho miravem i ja només kedaven 3 dissabtes i eren bastant dolents així que al final un divendres, jo també ja hi he estat a dos casaments a cal enric i amés tenim amistat i molt bé.

La deu també està molt bé, sé de gent k també shi ha casat.

Havera a la sira com li haurà anat, segur que molt bé.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: queque » dt. oct. 09, 2007 6:49 pm

holaaa!!!! noies per fi algú que es casa a la garrotxa.
A més em caso a ca l´enric com la truffa!!! el dia 13 de setembre del 2008!!!
el teniem triat des de desembre 2006 a vam dir que si a mitjans de gener del 2007, UNA BOGERIA!!! només quedaven com 3 dissabtes... (+:-)
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 09, 2007 6:52 pm

Ei queque, què tal?

Ets d'Olot?

truffa
truffa