Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 10, 2007 9:12 am

Hola bon dia reines!!!!

Gemma, a mi n' m'has enviat la foto amb el vestit.... :-( :-(

Ainos jo tambe soc de Quart... la foto que has posat em sona molt el teu futur, pero a tu no et tinc present... Jo vaig estar fa molts anys de casament a La Deu i recordo que va estar molt i molt be i que vam menjar moltissim!!! de l'altre lloc no et puc dir res, no el conec de res... :-/

VEig que porteu la sisena posada eeeeh!!! aixi m'agrada!!!! quina envejeta sana, eee... :-)ok:

BEnvingudes a les noves!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 10, 2007 9:14 am

Tetes reina és la Mireia qui t'ha de passar el vestit.

Et fem envejeta??? ara et tornaries a casar eh??!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 10, 2007 9:25 am

Hola tetes,
A ell potser si que el tens vist, és que abans viviem a Girona, però ell anava a Quart cada dia per temes familiars, i ara nosaltres ja vivim a Quart des del Juny, i com que vaig de casa a la feina, no faig massa vida social, més que res perquè no tinc temps de res!!!!! Així que segur que no em tens vista, ni jo a tu, amb prou feines coneixo els veins de les cases del costat...
A veure si, expliqueu coses dels vestits, pentinats.... que això si que em fa una il.lusió!!!!
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 10, 2007 9:48 am

Bon dia guapes,

què tal?jo molt millor, ja estic treballant. Veig que heu xerrat mooooooooooolt!!! Avui intentaré posar-me al dia.

Cada cop som més gironines, que bé!!! Benvinguda ainos28. Amunt les gironines!!! :-)ok:

Fins ara.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 10, 2007 9:49 am

LIDIA I LLUIS ha escrit:Hola tetes,

Es veritat que ens vam coneixer a la pelu ehhh!!! Dius que et va sortir molt be el casament... Que tal el menjar????? I la hermita que tal es?? I cap molta gent???

Uy uy tinc moltes pregunte ehhh!!!

Vas decorar el restaurant amb extres???? o només el que t'oferien ells???

Petons... Me n'alegro que tot hagues anat molt be,,,,,,,

Hola Lidia!!!

El menjar super super be!! la gent va al.lucinar amb el menjar, la quantitat i lo bó que era tot, van quedar super tips i tothom deia que tot perfecte, que massa menjar...

Què vols dir amb l'ermita?? no t'entenc.... vols dir l'esglesia d'Espinelves??? :-/

El restaurant vam fer la decoracio amb la Maria Fort. Els centres de taula vam triar un dels seus i el vam adaptar a la nostra decoració, que era tot orientat a lo rustic, girasols... la resta de casa no vam fer-hi res especial perque a mes, els convidats ni hi van!! almenys al meu cas la gent es va limitar al jardi, menjador i bany, la resta ni ho van veure...

Si vols pots llegir la meva cronica del casament i veuras algunes fotos, no gaires perque la gent no m'en passa, grrrrr!!!!! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 10, 2007 9:53 am

ai, pensava que era l'altre gemma que ja tenia vestit, jeje, quin embolic!!!! doncs MIREIA!!!!! jo tambe vull veure't amb el vestit de nuviaaaaa!!!!!!!!!!!

Ainos, i on vius de Quart???
Nose si el tinc vist de Quart o d'on pero em sona molt i molt!!!! Tu tampoc em tens vista??? has vist les meves fotos??? a veure si ens veiem algun dia per Quart i ens coneixem!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dc. oct. 10, 2007 9:57 am

Hola noies!!!

benvingudes ainos28 i queque i felicitats pel vostre casament :-)ok:

mireia si no et fa res m'agradaria que m'enviesis la foto del vestit.

Al final em decidit que ens quedarem amb el music Marc Rodriguez.

Petons. :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. oct. 10, 2007 10:05 am

Bon dia guapes!

Com va tot? Jo aqui fent informatica i aprofito per llegir-vos una estoneta!

Ahir vaig estar mirant fotos de rams i sabates, he trobat un parell de pagines de sabates que estan bé, depres a casa ja us posare les direccions!

Un petonet guapes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 10, 2007 10:12 am

Bon dia floretes,

Mhe connectat ara mateix perke ahir al vespre cap a les 8 vaig començar ioga, va estar molt bé.

Mireia estàs molt i molt guapa, m'agrada, i crec que en el teu futur marit també es quedarà bocabadat.Per cert opinió personal jo per exemple no porto vel però perke en el meu vestit no hi queda bé, però akest teu si, però a mi si en portes m'agradaria agafat darrera amb una peineta, sense tapar la cara.

Agbe malegro kestiguis millorL, per fi.

Lídia si que pica si akest preu, però crec que si tagrada senyal k ets sents bé amb el vestit i com és una vegada potser val la pena fer lesforç, encara faltaran complements no?

Havera a la sira com li haurà anat, espero impacient la seva crònica, ejeje

queque si ni tu ni jo haguèssim canviat dia després em casaria jo un dia abans k tu, jeeje super poca diferència.

Jo tinc una amiga k es casa un dia després que jo.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 10, 2007 10:14 am

Tetes, nosaltres vivim al carrer Estació, i si ja he vist les vostres fotos i em sembla que no us he vist mai, però tampoc no em facis cas, perquè jo per recordar cares fatal!!!
ainos28

EntradaAutor: truffa » dc. oct. 10, 2007 10:51 am

ainos28 per casualitat no coneixeràs la judit martí juandó de quart???

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Agbe » dc. oct. 10, 2007 11:07 am

Moltes gràcies a totes pels anims, sou uns : sol :

Mireia, a mi no m'arribat cap privi. Jo també vull veure lo guapa que estàs!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 10, 2007 11:07 am

Agbe que bé que estiguis millor!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. oct. 10, 2007 11:13 am

Truffa, no la conec, la veritat és que no conec gaire ningú, pel nom no em sona, potser de vista si, de fet de vista només conec els veïns del carrer, que per cert, s'hi està super bé!!!
Ja no recordava el que era viure en un poble (vaig viure a Sant Joan de les Abadesses fins el 18), ja que feia 10 anys que vivia a Girona ciutat, i la veritat és que no hi ha punt de comparació. L'altre dia vaig anar a Correus a Quart, i no hi havia cua!!!!!!!!!!! Increible!!!!!!!
ainos28

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 10, 2007 12:02 pm

Jo visc ara desde que m'he casat a uns pisos que hi han a la carretera al costat de la caixa de Girona i fins ara havia viscut al C/ Pineda, que es a casa els meus pares, amb cantonada C/ Estació. Es que jo hi visc desde els 6 anys a Quart i s'esta super be, jo no aniria a viure a ciutat per res del mon!!!

Jo em sembla que tampoc conec aquesta noia, almenys per nom, potser de vista si.... :hmm:: quina edat te??
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 10, 2007 12:35 pm

Hola nines!!!

Abge, reina, me'n alegro que estiguis millor!!! :-))

Otres reines, quan més miro els vostres vestits, més dubtes m'entren,.... :-/ aiaiai,... :o-o:

Carai, ja veig que moltes sou veïnes, conegudes o que tenim el mateix restaurant!! Això vol dir que hem escollit bé!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 10, 2007 12:57 pm

A mi també em pass això Gemma! serà una questió de Gemmes??? portem inscrit en el nom lo cagadubtes que som??? :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dc. oct. 10, 2007 1:29 pm

Hola tetes,

Si em referia a la Esglesia, No entenc la decoració amb la Maria fort?? Doncs ells no decoren res???? No ho entenc...

Ya m'expliques de totes maneres em posare a la teva web... habiam que expliques...

Ja us pasare una foto del vestit que em vaig fer fotos..... ok???

Apaaaaaaaaa ciaoooooooooooooooooooooooooooooo
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dc. oct. 10, 2007 1:39 pm

Hola tetes,

A on puc llegir la teva cronica????

Gracies...

Apa
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: TETES » dc. oct. 10, 2007 1:44 pm

no a la meva web no explico res encara, has d'anar a CRONIQUES 2007 i buscar la meva que posa Jordi i Elisabet (TETES).

Lo de la decoracio, ells posen els centres de taula que hagis triat i a les taules de fora pel pica pica tambe posen alguna planta i a les taules de buffets i aixi no ho se perque no hi vaig ni arribar a veure-ho, alguna planta per alla segons recordo i tal pero lo altre no, bo posen res. Es que no se a que et refereixes amb lo de decorar... Jo amb la Maria ho vaig fer tot i va ser ella que em va col.locar les coses a la taula perque quedes ben xulo pero no vam pas decorar res mes... :-/

L'esglesia be, nosaltres no erem gaires, uns 85 aprox i hi cabiem be, gaires mes no hi queben, tot i que el mossen em va dir que fins 150 persones, pero jo no se pas on les posa..... tot molt be a l'esglesia, la decoracio molt maca, molt intima..a la gent li va encantar aixo de que els nuvis estessim de cara a ells i no d'esquenes com es normal...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants