MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Myrim » dc. oct. 03, 2007 4:39 pm

HOla noies gràcies per les idees, k és el Magma?? no tinc ni idea, lo del viatge ho descarto pek just akell cap de setmana estem a benidorm,us explico, ens vem casar al melia sitges, i ens regalaven nits d'hotel a qualsevol melia del mon, i com erem molts convidats hem tingut 14 nits a gastar, vem estar a viella, granada, i ara anem a Benidorm al melia 4 estrelles, k es una passada, a més tenen moltes atencions ens posen bandejetes de fruita i targetetes de benvinguda i felicitant-nos, i els esmorzars de buffet juaas, i encara ens kedaran 3 o 4 nits a un altre lloc, així k lo del viatge no, pero potser mirare alguna entrada per anar a veure algun monòleg. weno noies petonets a totes!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 03, 2007 4:50 pm

Myrim ha escrit:HOla noies gràcies per les idees, k és el Magma?? no tinc ni idea, lo del viatge ho descarto pek just akell cap de setmana estem a benidorm,us explico, ens vem casar al melia sitges, i ens regalaven nits d'hotel a qualsevol melia del mon, i com erem molts convidats hem tingut 14 nits a gastar, vem estar a viella, granada, i ara anem a Benidorm al melia 4 estrelles, k es una passada, a més tenen moltes atencions ens posen bandejetes de fruita i targetetes de benvinguda i felicitant-nos, i els esmorzars de buffet juaas, i encara ens kedaran 3 o 4 nits a un altre lloc, així k lo del viatge no, pero potser mirare alguna entrada per anar a veure algun monòleg. weno noies petonets a totes!

Que be Myriam, vas fent petitas llunes de mel!!
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 03, 2007 7:24 pm

Buenas!!!

El Magma es un centre lúdic i terman, com un Caldea pero en una mica mes petit, esta a Sant Coloma de Farners. Si vas a www.magma-cat.com trobaras tota l'informacio que vulguis (serveis, preus,....) Esta molt be.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dc. oct. 03, 2007 10:26 pm

Que guay nenes!! si som totes de per aquí!!!

Mercé, la familia que jo hi tinc a Sant-Celoni es diuen de cognom ORIHUELA PADILLA en coneixes algú?

El Magama es molt bon regal!! :-)ok:
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Myrim » dj. oct. 04, 2007 5:05 pm

Gràcies, he entrat a la pagina del magma, i posa k tancaran per reformes i tal... hauré de pensar una altra cosa, crec k li compraré els pantalons d'eski nous, perk els k te són els k feia servir al exercit ( fins fa poc era soldat de la brigada dels eskiadors i mil histories...) i clar la seva passió és el eski, i com no te pantalons normals de civil potser li compro...
acabo de aconseguir posar la foto nostra al costat
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 04, 2007 7:16 pm

Masa em sona molt els cognoms, pero no coneixo a ningu, potser els meus pares si, ja els hi comentare. A tu et sona RIBALTA JAEN (potser coneixes el meu tiet, es el Fotograf, abans es deia Cortina i ara Ribalta)

Noies si totes som de molt a prop, quina gracia. I jo que em pensava que totes ereu de Barcelona i rodelies.... ja ja ja

Ostres!!! El magma tanca per reformes... llavors potser haure de pensar un altre regal per l'Albert
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. oct. 04, 2007 10:26 pm

merce i albert ha escrit:Masa em sona molt els cognoms, pero no coneixo a ningu, potser els meus pares si, ja els hi comentare. A tu et sona RIBALTA JAEN (potser coneixes el meu tiet, es el Fotograf, abans es deia Cortina i ara Ribalta)

Noies si totes som de molt a prop, quina gracia. I jo que em pensava que totes ereu de Barcelona i rodelies.... ja ja ja

Ostres!!! El magma tanca per reformes... llavors potser haure de pensar un altre regal per l'Albert

Ei Merce,

Al Fotograf cortina si que el conec..... bé, el conec d'haver anat alguna vegada.
De lo teu ja m'aniràs informant no?? em faria gràcia que ens veiessim algun dia!
masa

EntradaAutor: merce i albert » dv. oct. 05, 2007 11:42 am

Si, taranquila ja us anire informant de com va lo del negoci, aixi de pas ens podeu fer propaganda, i si coneixeu algu que necessita un mans lliures pel cotxe o una alarma... ja sabeu :-)) :-))
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » ds. oct. 06, 2007 8:54 am

i TANT COM SI!!!

jejejeje
masa

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 08, 2007 4:30 pm

Ufff... ja tornem a ser dilluns... no us passa el temps volant???des de que ens vem casar les setmanes i els dies ens passen molt ràpids, amb lo lents que anaven avans del casament!!!

Tanqueu els ulls un moment...i poseu-vos fa un any enrera... segurament totes estavem ja liades en busca del nostre PRECIÒS VESTIT... començant a pensar en les invitacions que voliem i visitant fires de núvis, i sobretot contant els dies i mesos que faltaven... fa una mica de peneta eh! :-()-)
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 08, 2007 7:16 pm

La veritat es que jo quan penso em el casament em poso una mica melencolica, trista ... no se a mes crec que faria algunes coses diferents a com les vaig fer, no us pasa aixo???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 09, 2007 3:07 pm

Hola mayeras!!

M'he apuntat a l'amic invisible d'aquest any, perque no us animeu pot ser divertit. Es veu que ja ho van fer l'any passat i va estar divertit per lo que he llegit.
si us voleu apuntar us deixo l'enllaç.
viewtopic.php?t=12524&postdays=0&postorder=asc&start=0
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 09, 2007 3:11 pm

Jo la veritat, es que pagaria per tornar enrera, com un mes abans del casament.

El temps pasa volant, el dia 26 d'aquest mes fa un any que vaig entrar per la porta de pronovias a escollir el meu vestit. Es que ho repetiria tot tot. uff!! a vegades tinc ganes de plorar, de pensar que ja a passat tot. Pero hem de pensar que vindran més coses i moemts tant macos com el del nostre casament.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dt. oct. 09, 2007 5:03 pm

la veritat es que hi ha nostàlgia de tot el any i sobretot del dia del casament, els nervis, les risses, les mirades,.. i tot concentrat en un dia k passa en uns instants, si poguèssim tornar a repetir!!! però ara tenim el millor estem casades i dormint cada dia amb el nostre maridet, i em de començar que ara si que ha començat el nostre somni, el viure el dia a dia amb ell, i sobretot estimar-nos molt!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dt. oct. 09, 2007 6:59 pm

Ostres noies!
Que melancoliques que esteu avui, la veritat es que jo també comparteixo amb vosaltres aquesta mateixa emoció ... però que hi farem?? la vida continua i com diu FRANCRIS vindrán moments tant macos com el dia tant especial del nostre casament.
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 09, 2007 7:03 pm

Be, i ara que ja hem format una familia, tocara fer aumentar el nombre de membres, no??? Pero algunes ja han començat, nosaltres encara ens espererem un temps.

Hostres es que jo aixo de l'amic invisible no em convenç. Haver de fer un regal em uns diners com a maxim i a una persona a qui no coneixes... si ja em costa regalar els de casa imaguinet a algu de vosaltres....No se, no ho tinc gaire clar, em mirare l'enllaç i llavors ja decidire.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 10, 2007 8:35 am

A mi m'ha fet gracia lo del amic invisible. He llegit el post de l'any passat i s'ho van passar bastant bé. Lo pitjor que pot pasar es que no m'arribi. je je je. No sé ja us explicaré que tal.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. oct. 10, 2007 10:15 am

Bon dia noies!!
Que us expliqueu avui?? i les embarassades com us trobeu??.

Jo estic feta una ME*** !!! ahoir vaig tenir un accident amb el cotxe i em fa mal tot!!

Ara hauré d'estar uns dies de baixa!! :--(

Ens veiem per aquí
masa

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. oct. 10, 2007 10:21 am

Masa que dius!!!??? però et trobes bé?? jo sé que fan molt d'ensurt perquè vaig tenir un de cotxe fa temps i... però pitjor va ser quan em van atropellar 2 motos... sé que espanta molt (i de vegades que fa molt de mal tot!) per això t'animo molt i tenvio molts petons perquè et milloris!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

i aquesta panxeta m'esta destrossant l'esquena. Ahir vaig anar al metge i m'ho va dir... si ara et fa mal... no vegis el que t'espera... :( mentre el bixu estigui bé... la meva esquena que s'aguanti!! :)
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 10, 2007 11:13 am

Masa, espero que estiguis bé!! vaya merda.

Iraiosc, es veu perfecte la ecografia que tens al contador. Ja heu pensat noms?
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant