MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 10, 2007 12:10 pm

Masa que et milloris!!! I anims, sort que no ha estat res greu, pero l'ensurt que et deuries emportar. JO fa anys ens va envestir pel costat un cotxe (es va saltar un stop) i deu ni dor el susto.

Les embarassades, com us trobeu?? Ja sabeu que porteu: nen o nena?? I que preferiu??? I heu pensat noms? (ho sento soc una xaferdera, no contesteu si no voleu, eh!!)
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. oct. 10, 2007 12:12 pm

jeje encara no sabem que es... pero si que n'hem pensat, ens surt el de nena... de nen haurem de rumiar més!! :D :-):-):-):

aquesta eco es la de la setmana 12. Es la primera que hem fet i la propera es pel 16 de novembre o sigui que ens fem un fart d'esperar per veure'l/-la!!
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: masa » dc. oct. 10, 2007 2:14 pm

Moltes gracies a totes pels ànims!!
SOU LES MILLORS DEL FORO!!

Aquesta tarda torno a anar al metge pq a part de la contractura cervial tinc molt de mal al braç esquerra??? (ahir ni m'ho vaig notar) .. .en fi .. paciència.

Iriasoc doncs no tens un altre remei que esperar per saber si es nen o nena .. jejeje. i deu ni dor lo del mal d'esquena pq encara et queden uns quants mesos!! i no et va fotre bronca per lo del pes que l'altre dia cometaves que t'havies engreixat força??
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. oct. 10, 2007 3:38 pm

jo patia... però es va posar a riure... que no pasava res... ¬¬ en qualsevol cas no sé perqué he baixat 2 quilos per no res... suposo que depen del dia, del que he menjat i com m'ha sentat (que les digestions són complicadotes)... ara he de vigilar... perquè perdre ara si que no té cap sentit!! tot i així la que més por em fa és la matrona, clar el gine era el primer cop que em veu i devia de pensar que no era per tant... però l'altra sabrá la meva evolució i em farà un collejón... :S no la veuré fins al 19 de novembre... de mentre a fer bondat!! :D

me n'alegro e que et fem contenta... si així et podem despistar una miqueta millor que millor!!! (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+)(beee*.+) :-()-)

i què, no us aneu passant ja totes pel socpetit en cara que us hi posseu més tard?? és divertit i thi trobes moltes cares conegudes del GUIANUPCIAL!! :-)ok:
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dc. oct. 10, 2007 4:24 pm

Quina gràcia Iriade!! ... jajajaja ha de ser molt divertit i una molt bonica experiència oi??

Jo per el soc petit ja m'hi he passat, us llegeixo i m'ho passo teta veient tota la il.lusió que li posen totes les noies per a ser mare (es que sóc un xic tafanera ... ejeje) tot i que el meu home ja en voldria un de BB.
Però jo crec que encara no estic preparada nu sé ...
masa

EntradaAutor: Myrim » dc. oct. 10, 2007 4:53 pm

ostres masa!! Millorat wapa, kin susto!!ara aprofita k et mimi mes el marit jejee...k wai les k esteu embarassades, nosaltres per ara a esperar, el k si k fem llistes noms, res per pensar... Que us a sembla si fem una llista de noms k ens agradin, aixi ajudem a pensar noms per les future mamis?
va jo començó amb els noms de noi k més m'agraden
amb el nº 1: Joan (aquest m'agradat sempre i mira el meu maridet es diu aixi)
amb el nº2: Miquel ( com el meu avi)
amb el nº 3: Roger
podria seguir pero us deixo k aneu posant!! Un peto
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. oct. 10, 2007 4:56 pm

ai,,, se m'ha oblidat explicar-vos una coseta, la setmana passada em van donar el titol del master k estava estudiant!!! vaig fer la presentació del projecte i em van posar un notable, tenint en compte tot el ajetreo de la boda estic força contenta, ala ja ta, ja us ho he explicat!!! :-)) :-)ok:
Joan i Myriam
Myrim

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. oct. 10, 2007 5:17 pm

MYRIM MOLTES FELICITATS!!! oi que fa goig rebre el que has treballat durant temps?? :D

jo diria noms però pel que ens queda m'espero i ja us diré el "seu" nom... perque com ja us he dit de nen encara no el sabem... i millor esperem i ja decidim doncs! :)

Masa, no hi ha cap llibre que ens digui... ;.:love_: "ha de ser ara!"... per tant o ve quan vol... o el busqueu quan penseu que el podeu cuidar molt bé!! ;)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 10, 2007 7:31 pm

Nosaltres els noms els tenim clarissims i aixo que encara no ens hi posarem, pero el ser de familia nombrosa tots dos (4 nois ell i jo 2 nois i 2 noies) pues a la que va neixer la primera neboda vam començar a pensar perque tots els noms que ens agradaven els volien els meus cunyats pels seus fills. De moment i si la cosa no canvia en agaden: Roger i Julia. I com a segona alternativa: Claudia i Albert (a mi aquest m'agrada pero no vull, perque aixi ja es diu el meu marit).
Imatge
Imatge
merce i albert

Re: ...

EntradaAutor: masa » dc. oct. 10, 2007 7:44 pm

iraiosc ha escrit:MYRIM MOLTES FELICITATS!!! oi que fa goig rebre el que has treballat durant temps?? :D

jo diria noms però pel que ens queda m'espero i ja us diré el "seu" nom... perque com ja us he dit de nen encara no el sabem... i millor esperem i ja decidim doncs! :)

Masa, no hi ha cap llibre que ens digui... ;.:love_: "ha de ser ara!"... per tant o ve quan vol... o el busqueu quan penseu que el podeu cuidar molt bé!! ;)

Ho tindré en compte ... jejje pero m'assembla que l'any vinent anirem provant i com dius tu, si ve bé i si no ... doncs tampoc passa res :-)0(-:
masa

EntradaAutor: Myrim » dj. oct. 11, 2007 4:24 pm

ohhh tres dies de festa!!! dema al mati marxo a benidorm, pero el parte del temps diu k plujes... pero no passa res, hi ha picina climatitzada, o sigui k del llit a la picina de la picina a menjar i de festa, tornem al llit, picinnna, llit, picina, llit, llit, llit jajajajaj :--=-) a tambe hi ha jacutzii , picina jacutziii oooooohhh
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 11, 2007 6:42 pm

Quina sort Myriam, nosaltres no marxem en lloc, pero com estem de festa major donsc suposo que ens distreurem em alguna coseta que facin....
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 15, 2007 4:45 pm

aiiiiiiii kin cap de setmana !!! suposo k alguna haurà vist les noticies, denia, calpe, benidorm amb inundacions i jo alla! va ser impresionant veure com s'enduia cotxes, nosaltres una mica més no arribem al hotel, amb el cotxe els parabrises no donaven a l'avast. Va ser arribar al hotel i va caure una!!! el hotel melia 4 estrelles amb goteres ia aixo k es nou!!! la recepció amb goteres, el menjador, algun passadís... despres de dinar ( k ens vem haver de quedar a dinar al hotel pk no es podia sortir) vem dir anem a l'habitació jejeje i quan vem obrir la porta havia un pam d'aigua!! i aixo k estavem a les plantes del mig. Es veu que les tuberies no donaven a l'abast i van començar a haver goteres. De seguida van pujar a netejar-ho. I per sort a la tarda ja va parar de ploure. I l'endemà vem poder fer picina, jacutzii i mm finde romantic... ;.:love_:
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dl. oct. 15, 2007 5:34 pm

Carai noia!! quin cap de setmana tan agitat no??
Uff!! quina por!!
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 15, 2007 7:56 pm

Ostres quina por!! Sort que va deixar de ploure i vau poder aprofitar el jacuzzi i la piscina!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 16, 2007 8:51 am

Hola Noies!!

Com aneu?? Hem sembla que a part de Iraiosc, totes deixerem el tema nens, per l'any vinent, encara que amb lo que m'agrada viatjar, poder ho deixem per l'altra i per l'altra.... je je je no sé. Com diu Iraida, aixó no está escrit.
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 16, 2007 9:16 am

vaja tela la pluja!!! quina por... sort que vau poder gaudir al final!!!

jajajaja, Fracris, però jo penso que amb nens també podrem viatjar!! Potser no a la Índia, però ja hi anirem més tard!!! :DDD Riurem... segur! >.-<:

a veure qui s'anima a dornar-li amiguets al nostre cigronet!!! :DDD
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 16, 2007 9:25 am

Quina edat teniu?? pq jo considero que una mica jova si que soc. Vaig fer els 25 al juliol.
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 16, 2007 9:32 am

home jo en tinc 26 fets com tu al juliol... i això ve des del 20 de juny... jejeje, encara tenia 25!! però vaja, que això és molt personal, nosaltres ens hem donat una micona de pressa per un motiu particular... i sempre hem tingut clar que voliem o sigui que tant es més tard o més d'hora!! I hi anem amb tal il·lusió...
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 16, 2007 11:30 am

Nosaltres en tenim 28 tots dos (be, jo els fare pel novembre, ell els va fer el setembre) i tenim molt clar que en quan el negoci funcioni anirem cap a buscar el nen/a. La primera intencio era fer-ho tot just casats pero com que ha sortit la possibilitat d'obrir negoci (i es ara o mai), pues ens espererem.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants