Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dj. abr. 20, 2006 2:13 pm

De res reina!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 3:59 pm

Encara no he conseguit ficar-me al dia!!! encara em queden deu pagines, pero bueno, paciencia!!!

Dos cosetes.

Primera, ja tinc dia pel tastet!!!! per fi!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: El dia 5 del mes que be!! una mica mes i ho fem la setmana abans!!! vaig tenir que trucar jo, pero bueno, aquell noi em va dir que ja tenia pensat trucar-me aquesta setmana... jo estava ja dels nervis que no havien dit res.

Tambe tinc confirmades les flors!!
Ho farem al Kentia al final. Ja us vaig comentar crec que els meus sogres coneixen l'amo i mira, a mes l'home em va agradar molt, se que no m'haig de preocupar mes de les flors, que ell ho fara tot perfecte sense jo tenir que controlar res. A mes em regalen dos centres de flors per ficar a la porta de l'esglesia, dabant dels bancs i algunes cosetes tambe me les han deixat millor de preu. I lo mes bo, es que la meva sogra em regala el ram de novia!!!! que be!!!!! em sap greu per ella, perque tambe estant tenint molts gastos, pero vaig veure que li feia il.lusió, a mes tambe sera una mica de sorpresa perque exactament no se como sera el ram, nomes se que sera tot blanc.

I una altra cosa (ara ja porto tres jejejeje)
El meu germa ha de comprarse el traje. On pot anar? Ja se que heu dit un munt de puestos on han anat els vostres nois, pero nomes em sona l'Innovació, que deu estar al carrer major, no? Em podeu dir algun mes? sobretot que no siguin molt cars els trajes...

Per lo demes, esteu totes be?
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dj. abr. 20, 2006 4:07 pm

Hola Ilerda!!! quants dies sense saber res de tu!!! Jo pensava: La Ilerda segur que està de vacances...

Bueno molt bé pel tastet oi??? Ja m'explicaràs. Encara que jo el dia 5 estaré de viatge >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per trajes de nuvis doncs jo conec el Cyrano i el Ksanovas (el meu se l'ha comprat aquí i també el de la cuqueta i la petita em sembla..)
La Petita et podrà dir molts llocs perquè el seu novio va voltar tot Lleida.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. abr. 20, 2006 4:12 pm

Si, sí.....Montsesita, je, je!!!!!! el meu xurri es va patejar tota Lleida i part de l´estranger....perquè al final s´ho va comprar a Barcelona!!!!!!!!
Mira Ilerda.....pot anar a:
* Innovació
* Cyrano
* Ksanovas
* Torino
* El que està a Ricard Vinyes...que no sè com es diu ara.... :hmm::
Buff....i més pero no em surten tots...
Si vols sapiguer on para algun d´aquestos m´ho dius.
A mi em van agradar molt els del Ksanovas!!!!!
Per cer, m´en alegro molt de que PER FI tingueu hora pel tastet!!! què justet!!!! ja ens contaràs!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 4:17 pm

El Ksanovas esta al carrer major tambe? es que em sona molt... Aquest de Cyrano no ho havia sentit mai asi que no se o pare. El Torino es... no se el nom del carrer, alli on estan los cines Rambla,pero a l'altra punta, no?
Aquest germa meu, si es descuida arriba la boda i no te res!!! claro que ma mare tampoc tenia res mirat la setmana pasada. A veure si s'ha comprat algo ara al poble i em sorpren jejejeje

Ais Montsesita, jo em fico a la teva pell i m'entren "cagaletes" com diu la Petita!!! ara si que ja noto el conte enrere... i les coses que encara em queden... si fins i tot tinc invitacions per donar!!!! mare meua!!!
Quan estigui al tastet pensare a la teva boda, potser acabarem triant el mateix menu i tot!!! jejejeje
Ens han dit que triem tres plats per tastat-los, tu quins vas triar?
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. abr. 20, 2006 4:30 pm

El Cyrano està al final del carrer Magdalena, una mica més avall de la floristeria Piñol.
Ei!!!! que jo demà faig festa a la feina!!!!!
OLE, OLE, OLE!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dj. abr. 20, 2006 4:44 pm

ENCHUFADA

Quin sant es? :-( :-)ok:

Doncs no em diu l'alzina2 dinant que ja li han començat les cagaletes, juas i es feiie la dura ja ja. Aquesta nit diu que la ha passat fent taules. :hmm::
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Montsseta » dj. abr. 20, 2006 4:46 pm

Que bé Petita!!! Doncs em despedeixo de tu perque jo demà serà l'últim dia que podré escriure!!!!

El Kasanovas està al carrer major i el Cyrano està gairebé al costat!!! Estàn molt aprop!!!

Escolta Ilerda tu vas trucar al Big Ben el dimarts a la tarda? Es que jo hi vaig trucar per concretar coses i el JM estava parlant per l'altra linia i mentre m'esperava sentia que deia a algú que triessin tres plats. Potser eres tu!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 4:49 pm

Ostres quina sort Petita!!!! m'en alegro per tu!! ja pensare ja quan em soni el despertador a les set del mati!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Parlant de feina... Avui m'ha trucat a mig dia el meu churri, m'ha dit que a anat a una entrevista de feina, que li ha agradat molt i li han dit que si vol pot començar ja!!!
Ara esta treballant a una empresa d'ascensors i aquesta ere una altra de lo mateix. A mi em fa una mica de por perque tenim la boda damunt i tot, pero m'ha dit que a anat superbe, que quan li ha dit lo de la boda no li ha donat cap pega, al contrari li ha dic que en comtes de 15 dies de vacances li donarien 18. Aquesta tarde havia de parlar amb el jefe actual, i si tot va be, li han dit que pot començar el dia 1 a l'altra canto.
Es un cul inquiet aquest xiquet meu...
Ilerda

EntradaAutor: alzina » dj. abr. 20, 2006 4:52 pm

Ilerda l'alzina2 treballa a una empresa d'ascensors :-(
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 4:54 pm

Doncs si que vaig trucar dimarts a la tarda Montsesita!!! alla a les vuit mes o menys en parlavem dels plats i tot aixo... jajajajjaa

Aixi dema es l'ultim dia? agafes festa la setmana de abans de la boda tambe? jo ja la he demanat, per si acas...
Quina llastima que no sabrem de tu als teus ultims moments de nervis... Bueno, despres ens hauras de fer una peaso cronica de com va anar tot, tot, tot!!! :-):-):-):

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dj. abr. 20, 2006 4:55 pm

Pues si que eres tu Ilerda, perque jo vaig trucar a les 8 també!!! quina gràcia!!!

Encara es coneixaran el novio de la Ilerda i l'alzina2. jejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 4:55 pm

Ostres Alzina, a quina si no es molt preguntar??
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. abr. 20, 2006 5:01 pm

Xinxa, rexinxaaaa!!!!!!!!!!! que vosaltres no en feu de festaa!!! elis, eliss!!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Montsesita, per això m´he acomiadat de tu avui, perquè ja no ens tornarem a veure.
Ilerda, doncs si el teu xurri ha de millorar i estar més bé...endavant!!! no tinguis por.....perquè de qualsevol feina et poden fer fóra quan ells vulguin. A més, si dius que li han dit que li donen 18 díes de festa!!!! oleeee....espero que tingui molta sort!!! :-)ok: :-)ok:
Aissshh...Alzina, quin fart de riure!!!! L´Alzina2 té cagaletes?? veuss.....t´ho he dit!!!!! i tú no riguis gaire, que al final cauràs com ella....
Jo es que.....em fa cosa de dir-ho.....però quan estic molt nerviosa sempre m´agafen cagaletes...... :-( :-( :-( quan arribi la meva boda....em deshidrataré!!!!!! ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:)
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 5:01 pm

Montsesita, em sabries dir quins plats et van agradar mes del tastet? ni que no siguin els que has triat tu, mes que res per saber quins tres triar de tota la llista.

Ja seria coincidencia que es coneixesin ells dos. De totes maneres em sona que el meu xurri em diu que a la seva empresa nomes hi ha una noia, la jefa!! com la Alzina2 sigui la jefa, doncs llavors podria ser!! jejejejeje
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. abr. 20, 2006 5:03 pm

ufffff.....t´imagines Ilerda??? que l´Alzina2 sigui la jefaa!!!!!!!
L´Alzina estaria molt content no? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dj. abr. 20, 2006 5:04 pm

Pero jo la faig DILLUNS

Au, xinxa tu tambe :-);-):-) :-);-):-):-);-):-):-);-):-):-);-):-):-);-):-):-);-):-)

Ilerda ja t'he contestat.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: alzina » dj. abr. 20, 2006 5:07 pm

Que mes voldrie que ser la jefa.

Ei petita les cagaletes son virtuals. I jo ja fa dies que les tinc, pero... : ban :
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Ilerda » dj. abr. 20, 2006 5:12 pm

Que us heu agafat festa uns dies abans de la boda?
Jo he agafat la setmana d'abans, no ho volia fer, pero al final be la meva avia, els meus padrins, el meu germa tambe s'ha agafat festa i un parell de cosins, tots una setmana abans, i he pensat, tots ells estaran a casa meva de festa, i jo anant a treballar? ni flowers!!!!

Lo que tinc mes ganes de veure es tota la gent que be pululant per casa!!! sera rara, pero jo no vull tranquilitat, jo vull veure la gent feliç, nerviosa, anat d'un canto a l'altre, i tots esperant-me!!!! jejejeje

Noies, no ha hagut coincidencia amb l'Alzina2!!!! oooooohhhhhhhh :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Ilerda

EntradaAutor: alzina » dj. abr. 20, 2006 5:15 pm

Que va festa treballarem fins l'ultim dia, el que pasa es que jo treballo a l'arago i com Sant Jordi escau amb diumenge l'han pasat al dilluns, aqui no en perdem ni una. :-)
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant