Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 8:54 pm

Miriam, una coseta, amb referència a la roba interior, que et recomenaven les de la botiga, culotte o tanga?? perquè he estat mirant algun culotte i em dóna la sensació que s'acaba convertint en un tanga, no sé.. és la sensació que em dóna.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 8:54 pm

Així tens dia complet!!

Haviam si al migdia poses una mini crónica que estaré esperant... i haviam a la nit si em confirmes que ja as trobat el vestit!!! Ja veuras dona que no serà tan complicat...y sinó mirans a nosaltres, totes a la primera!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 8:55 pm

si de cas al vespre ja us explicaré com anat o diumenge al matí, perquè demà passaré tot el dia a girona, matí i tarda.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 8:56 pm

Escolta Agbe, tens pensat tematitzar les taules a Mas Pau??? Es que ahir despres de tornar a veure le menjador vaig arribar a la conclusió que si canvia el cartellet aquell de fusta on hi havia el número de la taula, em carregaria l'aire medieval i rústic que té... no sé si buscar alguna cosa que si adigui o deixar-ho així... tu qué hi faras??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 8:59 pm

Doncs noho vaig preguntar :-(

De fet a la botiga de roba interior em varen dir que el que més es venia era el culotte o el tanga... jo suposo que si el culotte et va ajustadet no te perque moure's de lloc, no??

Demà si m'enrecordo ho preguntaré pero per si de cas, pregunta-ho tú haviam que et diuen!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 9:01 pm

Pues no sé... a mi m'agradaria canviar lo que posen els del restaurant a sobre la taula... poder el del panell deixar-ho igual. El centres de la taula no vull els típics centres de flors, com que serà sopar i per fer-ho més romàntic, pensavem posar algun centre de vidre amb aigua, posar-hi espelmes i petals flotant, i posar el número flotant... alguna cosa així, però a principi d'any m'agradaria parlar amb la que fa els centres de l'hotel i que m'ensenyi quines opcions hi ha.
A nosaltres no ens agrada gaire, aquell pal amb el número de la taula. El panell no queda pas tan malament, però el pal posat a la taula, és el que no ens agrada i al ser sopar volem espelmes de decoració. En Toni et va explicar alguna cosa dels centres?
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 12, 2007 9:06 pm

Si, ja ho preguntaré igualment... és que els culotes que tinc, són de la meva talla però no em queden gaire apretats, i vaig anar a l'intimissin i em van ensenyar uns culotes que eren com una capa de pell, com si no portessis res... demà ho pregunto.

Bueno, bona nit a totes i demà intentaré conectar-me al vespre!

Petons
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 12, 2007 9:14 pm

Doncs no em va comentar res mes, només que quan tingues una estona em passes per lo de les flors per decidir quines volia, pero no em va dir res de qué es tenia que posar exactament; suposo que llavors ja es de quedar amb la noia aquella, pero no sé si entrar amb el preu del menú...

El que dius del pal, si que queda lleig, sort que es un panell així super rustic... nosaltres no sé que farem.. lo de les espelmas es super bona idea, haviam si s'emacud alguna cosa!! JO les flors si que les vull, pero lo del panell ja veurem que hi fem...

Saps, estic una mica moixa... et va dir en Toni quina capacitat tenia el menjador?? Es que ahir em va donar la sensació que era petitona la sala i ara no paro de pensar que quedarà tot molt apretat... som unes 130 persones!! :-(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ana*** » dv. oct. 12, 2007 10:10 pm

hola una altre vegada! perdo miriam es que havia sortit a sopar i he arribat ara mateix, mira et passo la foto del vestit que he escollit.no tinc fotos meves perque encara no les he descarregat del mobil de la meu mare , quan les tingui les posare.
he vist que comentaves que el saló de mas pau el torbabes molt petit, jo vaig estar en un casament que erem uns 130 i s´estava molt bé i es super maco.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ana***

Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 9:30 pm

EntradaAutor: arohha » ds. oct. 13, 2007 11:07 am

HOLA A TOTES,

ANNA BENVINGUDA, EL VESTIT QUE HAS ESCOLLIT ES MOLT MACO!! :-)ok: JO EM DIC AROA, VISC A SALT I ENS CASEM EL 27 DE SETEMBRE A L'ERMITA DEL FAR DE ST.SEBASTIA I EL BANQUET HO FEM A LA SALA GRAN DE LLOFRIU.

AGDE QUE VAGI BE A PRONOVIAS I ROSA CLARA , JA ENS EXPLICARAS, :-) :-)
SIRA ELS VESTITS DE PRONOVIAS QUE HAS TRIAT SON MOLT MACOS, JA ENS EXPLICARAS PER QUIN T'HAS DECIDIT.
>.-<: >.-<:
PETONS : ban :
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » ds. oct. 13, 2007 12:48 pm

Bon dia,

pues ja estic a casa. només he anat a rosa clarà ja que he anul.lat l'hora de pronovias perquè no em trobava gaire bé... ahir em va venir la tia maria,jejeje!! hi aniré la setmana que ve a la 13.00h, i he aprofitat per demanar hora a bety nuvies, a veure que tal.

A rosa clarà, anat molt bé... el que més m'agradat és el marcela, però clar, el preu que té és lo que no m'agrada i bueno...pues que de moment estic a la busca i captura del vestit,jejejeje!!!

Tinc un cap, no sé que em passa, però estic com una mica moixa perquè veig que no m'acaba de convèncer gaire els vestits que he vist!Espero i desitjo que la setmana que ve, em vagi molt millor.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » ds. oct. 13, 2007 12:50 pm

Miriam, tinc una amiga que va anar-hi fa un any de casament i eren uns 120, i diu que molt bé, però que a la hora del ball els hi van treure alguna taula per estar més amples.No et preocupis per això, qe ja veuras com quedarà genial. Nosaltres serem uns 85-90 persones.
Agbe

EntradaAutor: truffa » ds. oct. 13, 2007 1:01 pm

Hola reines,

Primer, perdona gemma, per no havertho dit abans, però moltes i moltes felicitats, espero que passessis un bon aniversari.

Sira moltes felicitats també, que bé una més que té vestit, he llegit la teva crònica, però encara no he entès bé si el que thas quedat de pronovias o rosa clarà, jo no lhe vist, que me'l ensenyaràs en foto, tinc unes ganes....

Anna, tu també ja tens vestit no?que bé, havera si ens l'ensenyes, que guai mica en mica tots lanem tinguent, jejeje

Jo tinc la boca massa grossa, jeje sempre parlo massa, i el meu vestit magradaria que fos secret per tothom i ahir justament en una amiga li vaig mig explicar com era la part de dalt i també on lhavia comprat, aiai ai
s'ha m'escapa sempre tot, quin rollo, jo que vull que sigui sorpresa fins el dia.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » ds. oct. 13, 2007 1:05 pm

Anna, ara sí ja lhe vist, per cert jo també mel vaig emprovar akest vestit, és molt bonic, molt fi i gens carregat com magraden a mi, segur que et queda de meravella. FELICITATS!!!

Truffa
truffa

EntradaAutor: truffa » ds. oct. 13, 2007 1:08 pm

Ei Agbe he vist el marcela i és preciòs també, per cert cosina den marc es va casar akest setembre amb el miami de rosa clarà, que de fet és similar però potser la faldilla no tan bufada, li quedava molt bé, ella es va casar amb el de 2007 que el feien igual però sense paraula dhonor però ella el va voler canviar,per`aixo és igual que l de la colecció 2008.

Truffa
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. oct. 13, 2007 2:14 pm

Bon dia guapes!

Agbe, quina llastima que et trobis malament... bueno, ja veuras que la semana que bé estaras a tope d'energia per acabar de buscar el teu vestit!! Per cert, el model marcela es molt maco, es diferent... haviam si et convenc!

Ana, el dagen es super xuli, segur que estas mlt guapa...haviam si ens poses les fotos eh!

Aquest matí li he fet fotos a les sabates i al detall que duré al cabell...a la nit quan arribi a casa ja us les penjarè!

Gracies per lo de Mas Pau, ja em quedo mes tranquila savent que aparten les taules i que 130 i cabrem... Merci guapes!!

Truffa, a mi també em passa lo de xerrar... m'està costant un piló no explicà les coses... >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. oct. 13, 2007 7:28 pm

Hola guapes!

Aqui us poso les fotos de les sabates i del detall del cap, que per fi he pogut tirar-lis una foto.
Lo del cap, serà per enlleçar-ho entremig del cavell...
Aviam que us sembla!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » ds. oct. 13, 2007 11:28 pm

Felicitats a totes pels vestits, m'agraden molt!!!!
Jo ja puc dir que tenim dia i restaurant (per fi!!!),serà el 20 de setembre al Palau de l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses i el convit serà al Resturant la Deu (Olot)...
Bé ara ja tenim el més important, i ara a la caça del vestit, avui he entrat a Betty nuvies i m'han donat un catàleg, però no hi surten gaires models, li he dit que ja trucaría per demanar hora d'aquí unes setmanes, crec que encara tinc temps....
El pica pica a la Deu està molt bé, té cap a 15 plats, però a més del buffet del pernil,n'hi ha un de formatges amb vins i un altre de graella on hi fan gambetes, escamarlans i cloïses (tant com la gent vulgui), jo el vaig fer en un casament que varem anar-hi i és super complert!!!!!
Vosaltre fareu ressupó???
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 14, 2007 11:51 am

Ainos, FELEICITATS Guapa!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ja tens el mes important!
EL pica-pica esta molt bé, tinc aquí a casa els menus i tot el de la Deu i la veritat que esta molt complet!

Nosaltres si que farem resupó perqué ja ens va inclos en el preu...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 14, 2007 12:00 pm

bon dia nines!!!

felicitats ainos!!Així que et cases un dia després que jo, jeje que guai!!!I et cases a la Deu, que bé, ahir varen anar uns amics nostres a un casament a la Deu i em varen dir que molt i molt bé, que els hi va agradar molt, bona elecció.
Ressupó???a que et refereixes, a després del sopar cap a la matinada treure algunes cosetes per picar???

Ara a buscar vestit, jejej que guai!!

miriam havera si puc veure les teves sabates i lo del cabell.

truffa
truffa

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants