Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 14, 2007 12:02 pm

Ja ho he vist miriam, es k triga una mica a carregar-se, precioses les sabates molt fines i lo del cabell també, mha agradat molt segur que estaràs esplèndida, felicitats ja tens una cosa més feta.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 14, 2007 12:11 pm

Gracies TRuffa!! Espero que em quedin bé...haviam si arriben ja i me les puc probar!

DOncs si Truffa, el resupó es aixó que dius, cap a la matinada ( si es fa a la tarda) o cap a la nit ( si es al matí) es treu una mica de pica-pica, en plan xapates amb embotit o algo així perque la gent faci una mica de coixí amb l'alchol del ball! ::-)

A nosaltres ja ens entra amb el preu del menú.

Sabeu, ahir vaig veure un conjunt de ropa interior mes maco :-)ok: :-)ok: pero super car... 300E tot... com es passen...

Per cert, Agbe, aqui estic fullejant l'ultim número de Telva NUvies i resulta que surt el vestit aquell de Rosa Clará que t'agrada, el Marcela, no??... es el que ha portat la Marta Gonzalez, la que sha casat amb el torero Miguel Linares ( no sé qui son :--( )
El vestit es super maco!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 14, 2007 2:24 pm

Quedar-te bé no, sinó precioses, nestic segura.

Ok, a nosaltres també ens entra en el preu, però és sol fer en plan més dolç, donuts, crossants, xuxeries, fruites del temps.... es clar també és més cap a la matinada en el meu cas, perke kom ens casem de tarda.

truffa
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 14, 2007 2:34 pm

Gracies Truffa :-) :-) :-)ok:

Que bó, donuts! Nosaltres també ens casem a la tarda, pero ens serbeixen xapates amb embotit... bueno, serveixin el que serveixin la gent estarà agraïda..no??

AI... tinc unes ganes de que arribi ja el dia... i de tornarme a posar el vestit... soc una IMPACIENT!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 14, 2007 4:34 pm

Sí de fet tens raó, dolç o salat a akelles hores tot va bé.

Jo també tinc unes ganes de k em trukin per anar a provar-me'l i k em prenguin mides.

truffa
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dg. oct. 14, 2007 5:43 pm

Hola guapes!!!!
El ressupó que fan a la Deu hi ha fruita, biquinis, llom a la planxa amb ceba (surten els cuiners i ho fan al moment), pa de xapata amb embotit, vi, cava i cafès. Nosaltres segur que el farem, el que passa és que jo trobo que és massa menjar, així que ahir li varem comentar a la Montse de la Deu per poder fer alguna cosa més light, i ens va dir que cap problema que es pot fer pa de xapata amb embotit i fruita, i que la gent queda igual de bé, es que trobo que no s'aprofita tan de menjar, i la veritat és que el preu per persona és un pèl car, m'estimo més fer un menú més car i el ressupó més suau...
Per cert Miriam, les sabates m'encanten i el detall del cabell també perquè es molt fi, hi escau amb el vestit.... ja veuras que el nuvi caurà de cul..... >.-<:
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dg. oct. 14, 2007 8:07 pm

Hola nines!!!!!

Carai, sí que heu escrit!! jisjsijisjis

Bé, en primer lloc, donar-vos les gràcies a totes de nou per les vostres felicitacions!!!!! SOU UNS SOLEEEETSSSSSSSS!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Ah, i pel que fa els regals, molt bé!! M'han donat calerons, que amb tot el que ens espera és el millor!!

Míriam, a mi em va passar el mateix que a tu,.... que després d'haver escollit el Mas Pau, em va entrar la paranoia que el menjador era molt petit i, en principi, nosaltres serem cap a 150!!!! Imagina't!!! Però a nosaltres en Toni ens va dir que hi podien arribar a cabre unes 180 persones, com a màxim.
Però bé, el meu cosí s'hi va casar (fa força) i erem uns 150 i hi vam cabre bé; ara sí, a la hora del ball van arreconar algunes taules, però nosaltres segurament farem el ball a la piscina.
Per cert, les sabates i el detall pel cabell genials, preciosos!!!!!!
:-)) :-)) :-))
De sabates, també m'agradaria comprar-me unes així semblants!!!

Espe, que bé l'spa, la suite, les flors, etc.!!!!! Que bonic tot i, a més, al costat del mar!!!! :-)) :-)) :-))

Anna, BENVINGUDA!!!! Una altra gironina!!! Així m'agrada!! >.-<: >.-<: >.-<:

Agbe, tranqui, quan vaig sortir de Rosa Clarà també em vaig quedar amb la mateixa sensació que tu, però pensa que encara tenim molts més llocs on anar a mirar i remanar!! :-)ok: El que passa és que el nostres vestit ens està esperant!!!! Encara no l'hem trobat, però ens està esperant!! Ja veuràs quan el trobis, ja!!! :-)ok: :-)ok:

Sira i Gemma,.... volem és detalls de tot, fotos, etc.??? Estem ansioses!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 14, 2007 8:41 pm

Bona nit guapes!!

Bé, ja s'acaba el diumenge i demà san tornemi... com van passant els dies... d'aquí a tres semanes el pmeu peke ja fa 2 anyets i de seguit serem nadal... com corre el temps...

Mireia, si em dius que el teu cosí i va quebre bé ja em quedo mes tranquila... i pel que fa a lo de retirar les taules suposo que nosaltres també ho farem!
Que guay fer-ho a la picina! Nosaltres en principi voliem fer-ho pero no cubriem totes les suits i ademés amb la de "llempats" que arriben a ser els nostres amics, passo d'acabar el casament a l'hospital o amb algun susto :--(

Bueno, ja fins dema a la tarda no conectaré així que haviam que tal li va anar a la Gemmanit... TIndrà ja vestit??

VInga,petonets i BOna Nit!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. oct. 15, 2007 8:29 am

aroha!!

jo también em caso al far, però ho faig tot alla!!! a més, la sala gran va ser la nostra segona opcio. ens encantava,e s menja molt be! a mes vem anar a un csasament fa poc i genial!!! >.-<: >.-<: >.-<:
quan li he dit al meu xicot li ha fet molta gràcia, pq a més aroa es el nom que vol per la nostra nena si la etnim!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 8:29 am

Bon dia reines!!!!

Pero quan que heu escrit!!! porto mitja hora llegint!!!!

No sé si m'enrecordaré de tot el quie us volia dir mentre anava llegint-vos pero bueno hof aré per aprt sino.....

Miriam molt xulos els complements!!!!
Agbe tu tranquil.la i agfat-ho amb calma que encara hi ha dies i és millor voltar per que mai sabràs on pot estar amagat el teu vestidet... :-))

Sira felicitats per tenir-lo ja!!!!! jo vull el privat per verue quin és!!!! que bé nena que ràpid!!!!

Anna benvinguda! quantes Annes hi ha??!!! em sembla que sou moltes!!!!

Truffa a mi també em passa que vaig donant pistes a tothom de les coses no sé estar amb la boca callada!!!!
Espe que guapo això que us regalin la suite i el recorregut d'spa! nosaltres podem triar d'una llista inmensa uns 16 plats d'aperitiu més dos buffets per si et serveix de referència....
Ainos molt bona elecció amb la Deu segur que quedareu encantats!
Gemma que bé que t'hagi anat molt bé el cumple!

Bueno noies.... i la noticia:

JA TINC VESTIT!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 15, 2007 8:32 am

Hola nines!!!!

Gemma, per la mort de Déu, quin és¿?¿?¿?!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
És el Bali¿?¿? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petunicos,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 15, 2007 8:38 am

Oixxxxxxxxx, estic tant nerviosa que he posat !per la mort de Déu!, en comptes de !per l'amor de Déu"!!! Perdoneu!!!

Estic fatal del cap!! :o-o:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 8:47 am

Bueno us faré una mini crònica!

El dissabte vaig dormir fatal dels nervis per que estava molt més nervisoa que la primera vegada a Pronovias més que res per que m'agraden més els vestits de Cymbeline que de Pronovias i tenia unes grans esperences dipositades en que allà trobaria el vestit.
Així que vam arribar i em va ensenyar el catàleg de Cymbeline (que ja me'l sabia de memoria) el de sant patrick i el de pepe botella.
Des d'un bon principi vaig descartar Pepe botella per que era super classic i gens del meu estil. Vaig agafar tres models de Sant Patrick id espres la noia em va dir que de Cymbeline no els escollís que me'ls aniria portant.
Vam començar i m'emprovo els de Sant Patrick i surto i buano els vestits eren preciosos pero no sé no m'hi veia super formals i clàssics i jo soc una mica loc així que no sé.... em donava la sensació que estava al Pronovias... després d'emprovar-me aquests tres em va portar el Bali i quan vaig sortir de l'emprovador la meva mare i la meva sogre al unisono: oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh aquest si!!!!!! i jo em vaig veure molt guapa i molt del meu estil aixi de nuvia pero molt moderna! i vam començar a emprovar-me vestits. Em vaig emprovar l'Aladin que també era preciós i vam començar a degradar per que la noia deia que em quedaven molt bé les coses extremades i em vaig arribar a emprovar un vestit vermell!!!! per flipar!!!! i lo més fort la meva mare dient: es que li queden bé aquestes coses a la meva filla! i jo: mama et desconec!!! :-/
Pero no era la meva idea casar-me de vermell penso que és una csoa que has de tenir molt clara i després de emprovar-me bestants en tenia dos de preferits el Bali i l'Aladin pero un dells em feia bategar més el cor... =0-0-)

A veure sis abeu quin em vaig quedar al final???? Una pista: vaig pensar amb la Gemma!!! :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 8:48 am

Bingo Gemmeta!!!!! :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 15, 2007 8:53 am

Ueeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Que guay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
A que és bonic¿?¿?!!!! I a que la flor i el tul no es veu tant com a la foto¿?!!!!
Ufff,.... jo tinc unes ganes de que sigui divendres per tornar-me'l a emprovar!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Bé, FELICITATS i benvinguda al club!!! jejejejejejeje

Ara ja podem començar a parlar de petinats i ram!!! :-)ok: :-)ok:

Per cert, ja en tenien més de la col.lecció 2008, o no??

FELICITATS GUAPA!!!! Has fet una bona elecció!!! :-)ok: :-)ok:

Petunets a totes,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: truffa » dl. oct. 15, 2007 8:54 am

Bon dia flors,

Gemmanit moltes i moltes felicitats, m'alegro molt i per la pista que ens has donat crec que finalment et vares kedar amb el BALI, pot ser???
Que guai una més que té vestit, m'alegro molt de veritat. Enviaras alguna foto amb el vestit??

truffa
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 9:05 am

Jajajajajajjaja si en tenies més!!!! el Bali el tenies a l'aparador i la noia al veure'm va anar corrents a treure'l la veritat es que és preciós i clar com que nosaltres son dos tapets de bassa el tul i la flor no es veu tant a més fa un cos molt maco i no pesa gensd la roba es guapissima com de seda natural i molt comode de portar. No has de dur can can i això també és iportant per que vas més lleugera!!!!

Gemma on hi aniràs a emprovar-te? a Girona questa setmana els n'hi arribaven més pero més macus que el Bali no n'hi ha cap!!!!! ara ja aprlarem del que vulguis!!!

Truffa no vaig portar la càmara per que no sabia ni si me'l quedaria pero vam quedar que el desembre gener hi aniria per mirar els complements. Així que llabors em faré fotos per ensenyar a la peluquera i la florista pel ram i us les passaré.

Jo com que soc una mica atrevida la noia em va dir que hi anés que l cpmplement que porta del cinturonet negre els hi estava apunt d'arribar i que hi anés a emprovar-me.... vaja que m'obligava a que me l'emprovés!!!! així que ja us explicaré

Si que en sóc concient que no a tothom agradarà per que té un tall molt diferent pero jo m'hi vaig verue molt bé.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 15, 2007 9:33 am

Hola nines!!!

Que bé!!! Quina il.lusió Gemma!!! :-)) :-))

Doncs hi aniré aquí a Barcelona, perquè he estat i estaré 3 caps de setmana amunt i avall (aquest 2 últims i el que ve), i com que no em puc esperar més (perquè a Girona hi vaig quan pujo a casa) i aniré aquí a Barna, però me'l compraré a Girona, segurament.

Realment hi vaig perquè em fa cosa haver-me'n emprovat només 1, però bé, des del primer moment,.... que em té el cor robat. El porto seguint des del 2005, quan es deia Saphir, així que imagina't,.... la dona de la botiga em va dir que sabent tot això, que no em compliqués i que em quedés el Bali, perquè sinó estaria sempre arrepentint-me!!! :-)) :-)) :-))

Bé, tranquil.la, jo també estic segura que a molt gent no li agradrà, però me la repampimfla!!! A mi m'encanta!!!! I trobo que fa un bust excel.lent!!! Així que,... >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dl. oct. 15, 2007 9:46 am

Hola a totes,

que tal ??

gemmanit felicitats pel vestits :-)ok: :-)ok: es molt xulo!!!!!!!!!!!!!!!!!

miriam el detall i les sabates son maquissimes :-) :-)

Anna que guay!! el far trobo que es un lloc molt maco, la veritat que mi Aroa es un nom que m'agrada molt :-)ok:
:gati:
petons!!!!!!!
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 15, 2007 9:55 am

Bon dia guapes!!!!

Si que heu escrit!!!

MOLTES FELICITATS A LES QUE JA TENIU VESTIT! QUE BÉ, QUINA ILU! QUINA ENVEJETA SANA JEJEJE, QUE JA EL TENIU DECIDIT! >.-<: >.-<:

VOELM FOTOS EH!!!!

Gemmanit al final el Bali molt bé, ja feia temps que deies que t'agradava i si et queda genial perquè mirar més. Es molt macu i original! Les gemmes esteu compenetrades, jeje! :-)ok:

Anna benvinguda que bé, una altra gironina i a més et cases a la Ciutadella, que bé!!! ja podrem comentar el tema. Nosaltres fem religiós, ja varem anar a parlar amb el mossèn, però fins principis d'any no hem de moure papers. Dons ja comentarem cosetes, teme decoració, como poses les cadires etc. No se si has parlat amb la noia de la Ciutadella que porta el tema.
I a on fas el banquet?

Mireia, les sabates i el tocat molt macu, és fi i elegant. Les sabates són diferents, tipus sandalia, normalment la sabata de núvia sempres es tancada i acabada en punta.

Gràcies per les refèrencies del pica pica, a nosaltres ens entra el pernill a tall, buffet de formatges amb vins negres, buffet de mariscs amb vins blancs i després passen uns 13 o 14 plats, hem va semblar poc d'un bon principi. NO sé ja parlaré amb l'oncle i la cosina de'n Toni que hi han treballat i sempre m'havien dit que el pica pica era molt complet a veure si realmente és el pica pica que ells diuen.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants