Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 10:14 am

Gemma digues que sí! a pendre pel sac a qui no li agradi!!!!

Gràcies Arohha!!!!

Espe jo trobo que esta bastant bé el pica pica que et detallen pero si pots demanar referències millor que millor. Deu ser cosa del noma questa compenetració! :-)) a més ens dediquem al mateix... :hmm:: !!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 15, 2007 10:49 am

Si d'un i do les Gemmes, quantes conicidències.

Si la gent que li he ensenyat el pica pica també diu que bé, però parlaré amb els oncles de'n Toni que hi treballen en aquest camp a veure si ho veuen bé o si demanem de posar alguna coseta més.

Per cert varem anar a la Fira de Lloret i :--( res a veure a la de Girona, realment no valia la pena anar-hi i havia en Toni d'aqui del forum, vam emplenar algunes papeletes per sortejos, però vam tardar 10 min en sortir, era a una carpa amb taules rodones i a cada taula un expositor, la majoria eren fotogràfs, que ja en tenim, només varem agafar el catàleg pel viatge, a Iberojet, l'únic expositor de viatges. En fi esperarem a la de Girona. :-)ok: Més que res anàvem per agafar idees dels detalls, però res de res. Cap exposior d'això.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. oct. 15, 2007 10:52 am

hola a totes!!
ç

em caso al far de san sebastia...em sembla que es la tuchin que también es casa al mateix lloc que jo!!!!pot ser??? :-( :-( :-( c soc molt despistada i a sobre vaig de cul... que trist!!!jejej :--( :--( :--(

nens que guay, moltes amb vestit!!! JO M'ESPERO!!!JEJE, MES QUE RES PER CALERS!! :--(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 15, 2007 11:01 am

hola bon dia guapetones!!!!

Gemmanit felicitats per l'eleccio del vestit, es molt xulo, m'encanta!!! pero jo el cinturo negre no m'el posaria crec, pero vaja el millor es provar-ho i al igual t'encanta com queda!!! i com dieu per aqui, a qui no li agradi que es posi fulles que t'ha d'agradar a tu i al teu futur sobretot!!!

aix nenes com passa el temps de rapid, d'aqui res ja començara el vostre any!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 11:46 am

Si Anna la Tuchin també s'hi casa!

Espe doncs cap al fira nuvis haurem d'anar!!!!

Tetes me n'alegro que t'agradi i lo del cinturó ja veurem tot es emprovar!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ana*** » dl. oct. 15, 2007 1:23 pm

hola a totes!!!
espe, encara no hem parlat amb la noia de la ciutadella perque aquesta setmana esta de vacances, pero ens estem pensant si fer-ho religios o civil, perque no ens ha donat gaires esperances de si plou a on ho farem, si es civil no tenen un lloc alternatiu per anar ( supossem que si plou hauriem d´anar a l´ajuntament ) en cambi si es religios i plou la cerimonia es a l´esglesia de roses i mira millor que l´ajuntament.....
estem fets un lio , pero bueno ja ho veurem la setmana que ve quan la noia torni de vacances. el convit el fem a l´hotel trave a figueres, esta molt bé.
Imatge
ana***

Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 09, 2007 9:30 pm

EntradaAutor: ana*** » dl. oct. 15, 2007 1:28 pm

nosaltres tambe vam anar a la fira nuvis de lloret i una caca, es veritat que nomes hi havien fotografs i a mes era super petita, mai haviem estat en una fira nuvis i em va decepcionar molt i mol, espero que la de girona no sigui així perque si no , no se a on buscarem tot el que ens falta( detalls, flors,....)
Imatge
ana***

EntradaAutor: ana*** » dl. oct. 15, 2007 1:29 pm

nosaltres tambe vam anar a la fira nuvis de lloret i una caca, es veritat que nomes hi havien fotografs i a mes era super petita, mai haviem estat en una fira nuvis i em va decepcionar molt i mol, espero que la de girona no sigui així perque si no , no se a on buscarem tot el que ens falta( detalls, flors,....) :--(
Imatge
ana***

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 3:05 pm

Bueno noies a la fira de Girona ja hi trobareu més coses!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. oct. 15, 2007 3:56 pm

Hola gironines... no escric casi bé mai, peró cada dia llegeixo una mica.
Agbe, no et preocupis si no tens el vestit, encara tens temps!! Jo m' he le comprat en una botiga super petita del carrer nord de girona, allà en dissenyen i també en tenen de novia d' art i alguna altra casa ( no m'enrecordo com jael tinc) i la veritat SUPER BÉ DE PREU i la noia de la botiga és encantadora.
Fes- hi un cop d'ull, i te' l deixen pagar a plaços.
Fins ara noies
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 15, 2007 4:40 pm

Sira manifestat que vull saber quin vestit t'has quedat!!!!!

Gràcies winy no sabia que hi havia una botiga de nuvies al carrer nord!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 15, 2007 5:05 pm

hola bona tarda!!

noies no patiu que al Tot Nuvis de Girona hi trobareu de tot!! fins i tot hi ha estands de botigues de mobles!!! tindreu per triar i remenar!!

Jo tampoc sabia que al C/ Nord hi havia una botiga de nuvies... :-/ de fet, tampoc sabia que Sinovias tenien 2 botigues, jo nomes conec la de la plaça del mercat, soc un cas.... :-/

aneu rapides les gironies del 2008 a triar el vestit eee!! aixi m'agrada, amb decisio!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 15, 2007 5:22 pm

BOna tarda noies!!!

Gemmanit, FELICITATS!!!! >.-<: >.-<: Ho veus com no ha set tan dificil! NOmés es questio de trobar el teu vestit!!
La veritat que el Bali es molt maco!
Segur que estaras guapíssima... Ja ens passaras les fotos!

Gemma, haviam aquest finde com et va a tú amb el teu Bali....jejeje quina coincidencia aquestes Gemmes! No t'oblidis de fer-te fotos!!

Espe, lo de les sabates es que a mi les típiques sabates blanques de punta no m'agraden gens, com que tinc el peu molt gran (42!!) doncs encara s'em veu més barca i ja tenia al cap que volia una sandalia!

Agbe, reina, avui ens hem creuat al pont de Esponellà, veritat?? No ma donat temps de fer-te llums... pel que fa al vestit no et preucupis, ja veuras que aquest finde el trobes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 15, 2007 5:45 pm

winy ha escrit:Hola gironines... no escric casi bé mai, peró cada dia llegeixo una mica.
Agbe, no et preocupis si no tens el vestit, encara tens temps!! Jo m' he le comprat en una botiga super petita del carrer nord de girona, allà en dissenyen i també en tenen de novia d' art i alguna altra casa ( no m'enrecordo com jael tinc) i la veritat SUPER BÉ DE PREU i la noia de la botiga és encantadora.
Fes- hi un cop d'ull, i te' l deixen pagar a plaços.
Fins ara noies

Hola winy! No se si haviam parlat mai, pero per si de cas... Benvinguda guapa!

Quin vestit tas quedat??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 15, 2007 5:49 pm

Hola nines!!!

Míriam, sí, sí, ho tinc força clar, encara que la meva mare m'intentés despistar,....!! jejejejeje
A més, al meu pare també és el que més li va agradar!!! :-)) :-))
De fet ja estava mig confirmat, però també tenia raó la meva mare amb una cosa,.... que anant amb temps, em podia esperar que tinguéssin tots els models del 2008, i així vam quedar amb les de la botiga; perquè mai se sap, .... però bé, pel que he vist a la web,.... és que els que són tots estrets, al ser tant baixeta no em queden bé, ja ho he comprovat ja!! :--(
Sí vaig aquí a Barcelona és perquè hi puc anar abans a emprovar-me'ls, ja que no pujo a l'Escala fins d'aquí 2 caps de setmana (i ja en fa 2 que no hi vaig). Total, que no puc estar més d'1 mes sense emprovar-me el Bali!! jajajajajajaja. Però comprar-me'l crec que me'l compraré a Girona, ja que després per a recollir-lo la última setmana em va millor allà, ja que així el podran anar a buscar els meus pares!! :-)ok: :-)ok:

Winy, benviguda de nou!!! Crec que no haviem parlat mai, no?? :-)

Ostres, jo això de la fira no sé,.... m'agobia una mica el fet de pensar la gentada que hi haurà,.... ja veurem!!! :o-o:

Vinga, petonets a totes!!!

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 15, 2007 5:50 pm

Haviam fem un reconte.....

LAS QUE TENEN VESTIT:

Gemmanit: Model Bali
Mireia: Si que en té, pero es secret.
TRuffa: Model Plaza
Miriam:Model Bagur
Sira: A la espera de que ens digui quin es...
Anna: Model Dagen
Lidia: Model Ursulina

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 15, 2007 5:53 pm

Gemma, si esta clar que desde el primer dia que tel vas posar ja vas saber que serí aquell! Quines ganes de tornate'l a posar, veritat??
JO estic desesparadeta i em falta un fotiment.... :-(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dl. oct. 15, 2007 6:37 pm

Bon vespre ninetess...

Com esteu??Com ha anat el dilluns???

Sí si la Sira ens ha d'ensenyar el seu model de vestit, ja tinc ganes de veure'l, jejeje

Ana i el teu quin model és?Jo tampoc sabia que el c nord hi havia botiga de núvia.

Avui mhe començat a moure pel tema viatge de nuvis, tinc una amiga k treballa en una agència i ja li he comentat que ens miri diferents opcions, havera havera on t'anirem!!!

Avui fan supermodelos, ho mireu??no esteu intrigades per saber qui ha marxat??

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 15, 2007 7:55 pm

Bona nit guapíssimes!!!

Míriam, reina, tens raó!! El Bali el tinc clavat al fons del cor,...jajajaja
No, aquest cap de setmana aniré a veure les novetats, per veure què tal,... i si no hi ha res que em convenci més, em quedo amb el meu Bali. La veritat és que quan tens una cosa tant fotuda al cap,... després,.... costa trobar una altra cosa!!! :-)ok:
Però quan acabi amb aquest tema ja no vull pensar més amb el vestit, que jo quan em poso a donar voltes a les coses,.... :--( :--( :--(

Truffa, guapa, no, no miro supermodelo. Saps què passa,.... que tinc un problema: estic enganxada a Ventdelplà!!!! :-)) :-)) I els dilluns i dimarts són sagrats!! jajaja .:::tv::·· .:::tv::··

Petonets a totes,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: sira » dl. oct. 15, 2007 8:25 pm

Hola noietes!!!!!!!!!!!! ho sento estic super liada mirant pisos, i uf estic molt agobiada.

Bueno el vestit us enviaré un privat perquè em fa por que en Rafel entri perquè a vegades també remena per aquí a veure què hi ha però dir-vos que el vestit és molt fi, ai, m'agrada =0-0-) per lo senzill què és i perquè quan estigui moreneta resaltarà molt el que no tinc gens clar és el pentinat i vosaltres??? però estic molt contenta pel vestit. :-)ok:

Gemma(nit) FELICITATS!!! >.-<:
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant