Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dj. març 24, 2005 7:29 pm

Hola guapa!
Doncs pel girones!
Visitant

EntradaAutor: xiara » dv. març 25, 2005 5:56 pm

Ja teniu més o menys el lloc o esteu buscant?
xiara
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dv. març 04, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: D.J. » dt. març 29, 2005 2:19 pm

HOLA STELLA HE ENCONTRADO LA PAGINA DE LOS PENDIENTES CUAL SON LOS QUE SE VEN DEL MISMO COLOR QUE EL VESTIDO QUE LLEVAS?O SON TODOS LOS DE CRISTAL?
YO PENSABA QUE ERAN MAS CAROS PERO SON UNA XULADA Y ESTAN MUY BIEN DE PRECIO
www.swarovski.com
:-))
D.J.
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:11 pm

EntradaAutor: Stella » dc. març 30, 2005 6:50 pm

Hola D.J!
Los pendientes q yo escogi son unas gotas de cristal no es q sean del mismo color q el vestido sino q reflejan el color q tienen mas cerca, en este caso es el vestido, cuando yo me los probe los vi super bien pq llevaba un jersey azul y vi como reflejaban ese azul! =0-0-) Y si yo tambien me pensaba q hiban a ser muy caos pero todo lo contrario a mi los mios me costaron 46€ creo....además lo q estoy mirando es q tienen unas diademas xulas en la tienda, la mujer me las enseño y eso pero no se q hacer...pq me gustaria llevarla durante la ceremonia pero gastarse ese dinero para un momento no lo veo claro, ya hay demasiados gastos....
Al final q vestido escogiste???
Xiara,encara estem acaban de decidir pero aquest cap de setmana sera el definitiu!el lloc q em va agradar molt era el castell de peralada, aviam si truco a veure si tenen data!
Un petonas a totes!
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xiara » dc. març 30, 2005 9:16 pm

Hola!
Stella (potser no hauria de paralar d'aixó aquí)... bé millor t'escric en la zona de les "empordaneses", ok?
xiara

vestidos de novia cymbeline

EntradaAutor: ainoa » dg. abr. 03, 2005 12:32 pm

:-):-):-): Hola a todas!!!!

Necesito ayuda porfa!!!!! Alguien ha visto los vestidos de cymbeline!!!!
Que os parece el modelo slogan y el solo???? estoy confusa!!!! Alguna me podria ayudar????? me caso muy pronto y aun no tengo el vestido???? :-):-):-):

Os lo agradecería un montón!!!! Ah los he visto en la tienda de Girona y las chicas son muy simpáticas!!!!
ainoa

Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 03, 2005 12:24 pm

EntradaAutor: xiara » dg. abr. 03, 2005 5:45 pm

hola!
Ainoa, cuando te casas? Yo tambien me he comprado el vestido en Cymbeline de Girona; la verdad es que me atendieron súper bien (me atendió la chica joven).
Los vestidos que comentas, yo no me los prové. Bueno, sólo he localizado el slogan; el solo no lo he visto en toda la web. Quizas querias decir soso?
Entre el "soso" y el "slogan", me quedo con el primero.
Un beso*
xiara

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 05, 2005 11:46 am

Hola xiara!!!! :-):-):-):

Sóc l'Ainoa, finalment ja m'he decidit...vaig anar ahir a la tarda i m'he decidit per un altre que no em vaig provar dissabte. Em caso el 2 de juliol i encara la setmana passada no tenia vestit!!!! Jo tampoc he trobat cap foto per les web del solo, no se pq?????

I tu quan et cases? I el teu vestit que tal????

Salutacions
AinoaXXX
Visitant

Re: vestidos de novia cymbeline

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 05, 2005 11:53 am

[img] :-()-)

Hola Xiara, no se gaire bé com funciona per enviar el missatges per parlar amb vosaltres!!! Ah volia donar-te les gracies per la teva ajuda!!! Gracies guapa!!!
Ah!!! Les noies de la botiga de Cymbeline Girona són molt agradables, a mi m'han ajudat molt a decirdir-me al final ja que dubtava moltíssim entre el meu i el slogan, pero espero haver encertat. Ah!! Sóc l'Ainoa una vegada més!!!!

Ara a pensar amb el pentinat, sabates i complements casi res, saps!!!!

Fins aviat
Petonets, Ainoa!!!!

[/img]
Visitant

EntradaAutor: xiara » dt. abr. 05, 2005 9:48 pm

Hola!!!
Ainoa... diga'ns quin t'has quedat al final!!! No ens deixis amb la incognita!!!
Tinc el meu cosí que es casara el mateix dia que tu!!!
On et compraras las sabates? A mi encara em falten... i no se a on mirar...
xiara

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 06, 2005 8:24 am

Hola Xiara!!!! :-))

Al final em vaig decidir per el Samira, espero haver encertat, es super original !!!!! Estic super contenta!!!! A Xiara les sabates aniré el mes segur que a Figueres, tot i que d'aquí uns dies haig d'anar a Cymbeline que els hi arriben models nous, i sino vaig a Figueres!!!!! Ei Xiara no se com les vols pero allá son super originals, millor que bcn. I tu que tal? tens ja els complements? Quin es el teu vestit? Quin dia et cases?
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 06, 2005 9:06 am

:-)Hola Xiara!!!!

Al final em vaig decidir per el Samira, es super xulo!!!! i el teu ? i tu quan et cases?

Sobre les sabates no sé, jo vull mirar d'aquí dies a Cymbeline, pq m'han dit que els n'hi arriben de noves... pero sino m'agraden aniré a Figueres....super xules allá, per això no pateixo gaire...perque allà són una passada, al centre n'hi han varies i a quina millor..el que passa es que pel meu vestit no se si posar una de nuvia o una de mes moderna, pq em sembla que no portaré xal, així que ha de combinar amb el vestit!!! Ah!!! saps alguna web de pentinats, guays!!!!!

Petonets Xiara

Ah, sóc l'Ainoa
Visitant

EntradaAutor: xiara » dc. abr. 06, 2005 9:47 pm

Hola!!!!
Ainoa!!!! Si has triat el mateix vestit que jo!!!! El meu també es el Samira (em sembla que ja us ho havia dit, no?). Doncs... que t'haig de dir jo? Has fet molt bona eleccio!!! Espero que ningu del teu casament vagi tambe al meu!!! ;) Com es que al final et vas decantar per aquest i no el "soso" i "slogan". Jo tambe estava entre dos, el que passa que el que vaig descartar no surt al cataleg i no se com es diu... Que no sigui el soso!!!
Ja em diràs què tal les sabates... Jo encara no m'he posat mans a l'obra en aquest tema... El que em sembla que cada vegada veig mes clar...es que em comprare unes bambes i me les emportare per a canviar a l'hora del ball... no vull quedar amb els peus destrossats!!! Que l'endema m'en vaig de viatge!!!
Pel que fa a pentinats, jo he trobat alguna web... no se si et servira...
www.hairbygiselle.com/portfolio.php
www.schick.es/RECOGIDOS_2.htm
www.mauibeautifulbrides.com/hair.htm

Stella!!! Que fas? Com va? Fa temps que no ens dius res!!!

Una abraçada a totes!!!
xiara

vestidos cymbeline

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 06, 2005 10:23 pm

Hola Xiara!!!! :o-o:

Jo també o espero, quan et cases tu?......El primer dia que vaig anar a provar vaig anar sola i em van donar a provar quatre vestits, em varen comentar que millor que anès acompanyada el pròxim dia, i el següent dilluns vaig anar amb la meva mare i el meu pare i m'hen van treure al menys cinc més entre els quals estava aquest, la decisió final va ser el to del vestit ja que em poso molt morena a l'estiu i els altres potser no em resaltaven tant al la cara, aquesta va ser la decisió final!!!

Ah gracies per les webs de pentinats!!!

Tot i això no pateixis no sóc de Girona!!!!

Vinga records, Ainoa!!!!
Visitant

EntradaAutor: Stella » dj. abr. 07, 2005 6:22 pm

Holaaaaa!!!!!!!
Ei xiara es veritat quan de temps! pero ultimament em tingiut uns dies bojos a la feina i no he tingut temps de res! jejeje
En fi, reines el samira es precios ja us vaog dir q jo tmb mel vaig probar es molt elegant i original a la vegada, pero al final em vaig quedar amb el saphir en color marfil pq anava mes amb mi.....
Ei no sabia q portaven sabates noves! pas q mu van dir a mi, jo ja me les vaig agafar a cymbeline, y molt be, estic molt contenta, pq veig q despres me les posare igual.
ostres jo lo del pentinat no se com fero...havia pensat popsarme una diadema de tocat? q us sembla???
Un petonet guapessss!!!!!!
Stella

vestidos cymbeline

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 08, 2005 9:16 am

Hola Stella,

Sóc l'Ainoa, donç a mi m'ho van dir aquest dilluns passat a Cymbeline, que d'aquí 15 dies els n'hi arribaven de noves, jo no sé encara que faré al respecte, a sobre lo de la diadema molt bona ideia, a mi m'agrada molt un pentinat que en porta una molt prima pero agafada a darrera, si em faig aquest m'hen agafaré una pero molt sencilla, primeta. A mí em sembla molt bona ideia!!! Ah, a jo també em vaig provar el teu vestit, era super xulo també el que passa que jo m'el vaig provar pero a mi no m'estava bé. Sobre el Samira l'he ensenyat a una amiga meva i em va fer una cara super rara, espero que agradi.... i sobretot a la meva parella.

Petonets
Visitant

EntradaAutor: xiara » dv. abr. 08, 2005 9:52 pm

Hola!
Ainoa... jo també he estat pensant en el meu (nostre) vestit. És un vestit de núvia una mica "atrevit". n'hi ha que ho són molt més, encara que surten als catàlegs però no sabem si hi ha algu que realment els acaba comprant...
El que em feia més pel del vestit és que ha estat a la portada del catàleg... i ... estarà més vist. Encara que qui l'haurà vist? Almenys jo, fins que no m'ha tocat triar vestit de núvia, mai abans havia xafardejat catàlegs d'aquest tipus...
Bé jo us haig d'explicar, que aixó em va reconfortat molt, que a la meva millor amiga li vaig dir que ja tenia vestit. Li vaig donar l'adressa de la web i em va escriure que ja sabia quin era el meu vestit!!! El va encertar a la primera!!! Almenys sé que fa per mi!!!
Desprès de la meva súper reflexió, us deixo. Bona nit i petonets!!!
xiara

EntradaAutor: Stella » dl. abr. 11, 2005 9:15 pm

pero reines q diueu? el samira es molt original pero no es atrevit, esta dintre d'una linea força clasica! de veritat es un vestit precios i ningu pot criticar-lo per ser massa extremat, a més si vosaltres esteu comedes i us veieu be amb aquest vestit segur q esteu radiants! El meu si q es extremat! i ni tan sols he pensat si a la gent li agradara o no pq principalment a mi m'agrada i em veig be! crec q si algu va a un casament i critica el vestit dels nuvis esta una mica tocat....
A més de veritat el samira es molt macu, i si u penses si li treus la tireta practicament queda un vestit normal paraula d'honor i aquest detall fa q sigui més lluent.
:-)ok: us ho dic jo q vaig estar a punt de quedarmel tmb!jejejeje
De veritat eu fet una bona eleccio les dues.
Per lo de la diadema, he vist una a novissima q m'agradaba i un altre a pronovias pq era molt finetes, no d'aquelles gruixudes q es veuen molt, i es algo aixi el q busco, a veure, dema mirare d'anar a cymbeline pq me les ensenyin a veure si alguna em fa el pes....i a més haig d'anar `pq m'han d'adelanar el vestit 2 setmanes!!!! per sort la meva mare va estar parlant amb ella i li va dir q potse l'hauria d'adelantar i en principi sembla q no tenen problema, la veritat es q estic molt contenta amb cymbeline per lo q estic comprobant son super professionals!
Segur q estem esplendides el dia del casament!!!!! Jo si voleu quan hagi pasat us enviare una foto al correu de la boda =0-0-)
Un peto a totessss!!!!!!!!
Stella

EntradaAutor: xiara » dl. abr. 11, 2005 9:36 pm

Hola!
Si, potser tens raó, atrevit, atrevit no és... Diferent!!
Jo la veritat és que estic súper contenta per l'elecció!!
Pel que fa a diadema... jo em sembla que em decantarè més per un "tocat" que quedi bé amb el semi-recollit que em vull fer. No sé, ja us anirè explicant ja que encara no he mirat res.
Ainoa, tu et cases el 2 de juliol, jo em caso el 15 d'agost i tu Stella que no ho recordo?
Stella, a mi m'agradarà molt veure fotos del teu casament (m'encanta mirar fotos... hi ha dies que m'agafa per mirar fotos i em torno a repassar totes les que tinc!!! El meu xicot em diu que estic boja!! M'agrada fixar-me en tots els detalls!!! :-) ). Què dius que t'hem de donar el nostre correu?
Jo he estat fent una pàgina web del nostre casament (www.aunaocio.com/zonaweb/xiara no se si us ho havia comentat) Bé, doncs desprès de que hagi passat tot, penjarem les fotos a la web, tan de la boda com de la lluna de mel. O sigui que si les voleu veure, només heu de visitar la nostra web!!
Res més per avui, un petonas*
xiara

EntradaAutor: Stella » dl. abr. 11, 2005 10:44 pm

Hola Xiara! nena q gay aquesta pagina web! m'encanta! es com la de la sibil·la! Veig q et quedara molt be el samira de veritat et donara un toc molt especial! q guay!
:-()-)
A mi tmb m'encanta mirar fotos, al meu xicot el pobre desespera pq ell s'aborreix molt! pero jo em puc pasar hores! ja et pasare les fotos del casament i a més com q si fa no fa ens casem pels mateixos dies podrem comentar-ho! ja em donaras el teu mail!jejejeje
Insisteixo el Samira es precios.
Per cert al final em caso el 14 d'agost al trull de lloret de mar! per fi tenim data!
Eis ja et vaig dir q Mas les Cols es una pasada de restaurant oi? pero no tenien dates pel setembre...va ser una llastima! pq a mi em va encantar sobre tot lo ben decorat q ho tenen i els detalls com les flors del sostre de la carpa! Tens molt bon gust!
Dema a veure si pucanar a cymbeline ja us dire alguna cosa! Un peto!
Stella

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants