Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 15, 2007 9:38 pm

La veritat que a mi l'ultim també m'ancanta!! De fet, tots 4 son del mateix estil... el que no m'agrada gaire es el 3, el serrell no m'agrada gens...en fi, quedan més dies que butifarres... :-/

Bona nit guapa!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 15, 2007 9:50 pm

Bona nit noies!!!
Fina ara no m'he pogut conectar, vaig escrivint mentre veig Ventdelplà.
Avui he treballat fins les 15:00 pero he hagut de cuidar al meu nebot que esta malalt i acompanyar a la meva cunyada al ginecòleg que dimecres cumpleix. avoiat sere tia, sera nena i es dira Laia.

Gemmanit felicitats pel vestit!!!
Miria m'agraden lkes sabates, les meves surten en el cataleg de rosa clara, la noia em va dir que les va portar la Paulina Rubio. encara me les he de probar pero a primer cop d'ull m'agraden.

SIRA VULL UN PRIVAT, SISPLAU!!!VULL VEURE'T VESTIDA DE NUVIA!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 8:03 am

Hola nines!!!!

Sira, jo no he rebut res,....!! Snif, snif,.... :-( :-(
Que m'ho pots enviar a mi també?? :-)) :-))

Ostres Truffa, que bé que la teva sogre sigui perrquera, no??? No hauràs ni de sortir de casa per pentinar-te el dia del casament!!! :-)ok: :-)ok:

Míriam, l'últim petinat també és el que més m'agrada. De fet tenia la mateixa foto del pentinat guardada com a possible candidat,... jejejeje,... però tinc dubtes, perqueè el 28 de juny potser passo calor amb aquest semi, no?? Com ho veieu??

Gemma, reina, a qui no li agradi,...... Ets tu que t'has de veure bé i sentir-te bé amb el vestit,.... pensa que sempre hi ha gent disposada a criticar i que mai es pot anar a gust de tothom, és impossible. Però bé, en aquest cas ho dubto, estaràs GUAPÍSSIMA!!!! :-)) :-)) :-))
Felicitats de nou per l'elecció!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets a totes,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 16, 2007 8:39 am

Bon dia guapes!!!

Gracès Gemma per aquets ànims! i que és això del teu Bali????? serà el NOSTRE BALIIIII!!!! :-)) ::-) :-()-)

Ostres Sira jo aquí frisant per avui al matí veure el teu provat i m'he quedat sense!!!!! sniffffffffffffffff!!!!! a més avui tinc un acte i fins demà no em tornaré a conectar!!!! te'm fas pregar!!! i més després de veure el que et diuen la resta de que estàs guapissima!!! jo també ho vull corraborar.

Miriam a mi el recollit que més m'agrada tambe és l'últim ja el tenia guardat a l'ordinador per que fa temps que volta per aquí pero no sé la pròxima vegada que vagi a la pelu cap al desembre els hi portaré una foto del vestit per que li comencin a donar voltes. Jo en un principi no e vull tot recollit per que normalment vaig amb cua així que vull alguna cosa difrent, pensava en un semi recollit pero bueno demanaré opinió al professionals.

Mireia que guai aixòd e ser tieta jo en tinc ganes pero em sembla que el meu germà no està en ello!

Truffa veig que hi entens molt de pentitats! si ens vols aconsellar a la resta... nosaltres encantades!

Agbe tranquil.la amb això dels vestits quan vas a pronovias aquest dissabte?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 8:46 am

Hola maques!!!

Ups Gemma, sí, perdona, tens tots la raó.... és el nostre Bali!! Para cada una tindrà el seu eh, que sinó,..... jejejejje :-)) :-)) :-)) T'imagines,...¿? :-) :-)
Ah, per cert, que vagi molt bé l'esdeveniment d'avui, Gemma!!! >.-<: >.-<: >.-<: Que guay, no?? De què és?? :-)

Pfff,..... el tema viatge gairebé ja el teniu totes, no??? Nosaltres encara ens hi hem de posar, i amb les invitacions també, .... mare meva!! jjisjisjisjis

Petonicos,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 16, 2007 8:53 am

Gràcies son unes jornades empresarials sobre la competitivitat de les PIMES lo que a priori sembla un rollo pero hem hagut de tancar la llista per que ja teniem 300 assistents i se'ns estava desbordant. Ara a les 12 tenim la roda de premsa i a les 13:00 comencen fins a les 20:30 que s'acaba amb un coctel. Buf! plegaré a les tantes!

Si si cadascuna el seu Bali! amb els nostre Bali!

Ai epr cert jo tampoc miro las supermodelos per que estic enganxada a Ventdelpla! dimecres ara ho estaré a Perdidos que demà comença la nova temporada, dijous polonia! divendres res en concret i diumenge porca miseria!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 16, 2007 9:03 am

bon dia!!!!!

Siraaaa!!!!! jo tambe et vull veure amb el vestit de nuvia please!!!!!! un privi porfaaaaa!!!!!!

Jo tambe estic enganxada a Ventdelpla, no he mirat mai super modelo i mira que m'enganxo a tot pero no es pot mirar tot alhora!! :-/

que tal esteu reines meves???? :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 16, 2007 9:13 am

Bon dia noies, si que xarreu! he estat més de mitja hora posant-me al dia!

Anna, deu ni dor a l'Ajuntament si no tenen previst on fan el casament en cas de pluja no? Això ho haurien de tenir preparat. A nosaltres el mossèn ens va dir que si plovia es feia a l'esglèsia cap problema. La noia que porta aqueste tema es diu Salomé, a nosaltres ens va fer parlar primer amb el mossèn escollir el dia i l'hora. Després ens va fer presentar un escrit demanat permís per fer el casament allà li varem portar i hem va dir que ja ens contestaria cosa que no ha fet, també s'ha de fer un pagametn que ens va dir que el fessim quan quedés poc pel casament. Com què segurament estarà a la fira de nuvis de Girona aniré a parlar amb ella.

Per les flors a la ciutadella nosaltres buscarem una floristeria a Roses, ja l'altra dia varem anar a preguntar a una que hi ha a la plaça de l'esglèsia que ja han fet molts casaments allà.

Winny benvinguda! una gironina més, ja hem perdo amb tanta gent, però quantes més millor! >.-<: Quan et cases? i on?

Això que dieu dels pentinats jo tinc a la meva cusina, quan tingui el vestit li ensanayré a ella i hem poso a les seves mans. Per cert l'últim pentinat jo també el tenia guardat a l'ordinador i a l'ultim casament que vaig anar a l'agost li vaig ensenyar a la meva cusina i me'l va fer semblant, hem va posar rulos i hem va aguantar tot el dia. :-)ok:

Divendres vaig a Pronovias!!! quins nervis! jeje a veure com va!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 16, 2007 9:56 am

BON DIA A TOTES!!!

JO TAMBÉ ESTIC ENGANXA A VENTDELPLÀ!!!! :-)ok:

WINY BENVINGUDA.

SIRA FELICITATS PEL VESTIT, JO TAMBÉ EL VULL VEURE, PORFAAAAA!!!! :-):-):-):

PETONS!!! :-) :-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 16, 2007 10:24 am

Ei Sira jo també vull un privi amb la foto per veure lo impresionant que estas!!!! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 16, 2007 11:22 am

Bon dia nines,

Sira em sap greu però no mensurto, he seleccionat el text opció de cortar i no em deixa, no sé com més ferho, mhan ajudat i tot però no sabem ferho, ja em sap greu de veritat només ho vaig escriure per donarte idees, si alguna em pot explicar com ferho per borrar.

Jo estic començant tema viatge, mho estan mirant i havera quines opcions hi ha.

Tema pentinats bé no hi entenc gaire, però això de tenir la sogre perruquera i la perruqueria a baix i veure tantes núvies que es pentinen suposo que et deu donar més idees.

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 16, 2007 11:40 am

Truffa, quan has iniciat la sessió, pots anar als missatges que ha respost i cambiar-los clicant a la pestanya que surt al mateix missatge a la dreta que posa EDITAR! Tornes a entrar al missatge, el modifiques i aleshores tornes a fer TRAMETRE! i surt el missatge una altra vegada però amb els canvis que has fet. A veure si te'n surts! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 16, 2007 11:40 am

truffa jo t'explico:

ves al missatge que vas aescriure i a la part de dalt, surt una creu, editar o citar. Clica sobre editar i se t'obrira el text que vas escriure i el podras modificar, borrar.... ho modifiques i tornes a trametre.

nose si m'he explicat be..... :-/ :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 11:45 am

Hola a totes,

Fa dies que no us deia res, entre que anava super liada i que durant 15 dies he tingut el meu "nino" bastant malalt, no he pogut.
Pero ara sembla que tot torni a la normalitat.
Ja he anat a provar vestits, sin xulissims, vaig anar a Pronovias, Cymbeline, i Rosa Clarà.

Ara estic entre Cimbelyne i Rosa Clara, no sé que fer.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 11:48 am

de Rosa Clara el primer que vaig emprovar-me vaig dir que era el que m'agradava i de Cymbeline el primer i el tercer que vaig emprovar-me també, tot i que m'han dit que m'esperi que encara els hi tenen que arribar alguns mes, pero tinc por d'equivocar-me i deixant el de Rosa Clara que es el que mes m'agrada de tots tres, enacar que amb tots tres m'agrada com em queden.

Alguna de vosaltres sap alguna botiga de vins de girona o rodalies, es pq potser com a regal dels invitats fariem lo de les botelles de vi, a poder ser ens agradaria algun vi negre del Priorat,..... es a dir d'aqui.
Rissos

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 16, 2007 11:54 am

Bon dia,

què tal? jo molt liada amb la feina.

Tema pentinat, a mi m'agradaria fer-me un recollit una mica informal, però recollit, penso com la truffa, que s'ha de veure la cara de la núvia.
Truffa, està molt bé la idea que li has donat a la Sira, dos pentinats en un. :-)ok:

Amb ho del vesit, no estic gaire preocupada, encara,jejeje... perquè com que vaig amb temps... espero que cap a principis d'any ja el tingui triat... jejejeejeje!!! No vull agobiar-me, però em falta temps, perquè només puc anar els dissabtes a mirar coses pel casament: vestits, fotografs.... però tot s'acaba fent.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 16, 2007 11:57 am

Rissos, quin són els vestits que t'han agradat???

Aquest dissabte passaré per cymbeline, a mirar quins vestits els hi han arribat... perquè em vaig passar fa dos dissabtes i em va dir que durant tot aquest mes els hi tenien que anant arribant, per això dic que no estic agobiada en aquest tema,perquè a algunes botigues encara no els hi han arribat tots els vestits.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 12:03 pm

Hola Sira ,
ara he llegit que vares anar a Rosa Clara i que quant et vas provar el vestit vares dir que vas sentir que aquell havia de ser el teu, no?
A mi em va passar el mateix i estic igual que tu, vaig anari amb la meva mare i la meva cunyada la dona del meu germà gran (que ells dos son qui me'l paga) varen dir-me que no sigues tonta que havia d'anar amb el que em sentis millor i que deixes el preu, que akell dia havia d'estar segura. Doncs jo a Rosa Clara el primer que em vaig emprovar es el que m'agrada.
Es molt senzill no te res pero, per mi ho te tot.
Rissos

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 12:09 pm

Hola Agbe,

si mira els que m'agraden son el Bali, el Bijoux, el Belinda i un que crec que es diu Badrom (aquest no surt al cataleg).
Rissos

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 16, 2007 12:48 pm

Ei el Bali té molt d'exit veig! jeje
Imatge
Espe