Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 16, 2007 1:10 pm

Bé noies moltes gràcies per ajudarme ja ho tinc solucionat, jeje.

Hola rissos benvinguda de nou, que bé ja veig k tmb estas amb vestits, molt bé havera si et decideixes aviat.

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 1:50 pm

Hola nines!!!

Ostres Rissos, a veure si també seràs una altra Balianera!! :-)) :-))
El Bijoux també m'agrada molt, però el color, no sé,.... m'agradaria que fós com el color del Bali, però a veure al natural,.... En realitat tots dos són molt semblants, però d'entrada, si he de triar,.... bé, ja se sap!! :-)

Agbe, a veure com et va dissabte a Cymbeline. Segur que de conya!!! Ja veuràs!! :-)ok: :-)ok:

Espe, és que el Bali queda de conya!!!De tots els que em vaig emprovar va ser l’únic que vaig dir: AQUEST!!! (bé, a part de que ja hi anava amb la idea fixe). Tots els altres eren: bueno sí, però,…. I crec que a la Gemma li va passar el mateix!!!: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Truffa, sento no haver-te pogut ajudar,…. No hi he arribat,…. A més, amb els temes informàtics sóc una mica desastre!! :-.:·::

Míriam, has anat ja a mirar el lloc de les flors pels centres de taula del Mas Pau?? :hmm::

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: mireia 9 » dt. oct. 16, 2007 3:28 pm

Hola guapes!!!!
Que tal???
Carai aquest el Bali, segur que us queda a les 2 gemmes maquissim!!!!

Sira suposo que hem d'esperar que acabi elm Cor de la Ciutata per rebre algo no?? ESTIC ANSIOSA. Per cert jo no se si tu vas rebre el privat, totes m'han dit alguna cosa i he suposat que si pero ara no recordo si tu el vas rebres, jo segur que tel vaig enviar, ja diras algo.

Gemmanit, jo ja soc tia per part del meu germa d'un nen que esdiu Marc, te 3 anyets i es la nineta dels meus ulls!!!!
Ara estem esperanta qeu surti la nena, es de la part de la germana d'en Xavi!!!
Ahir al ginecòleg vaog sentir el bateg de la nena i es molt emocionant!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. oct. 16, 2007 3:30 pm

Jo aquest dissabte vaig a agafar-me les mides del vestit, que be!!! ja tinc ganes de tornarme'l a posar.
Referent al pentinat, tinc clar que ha de ser un semi recollit i arrissat. jo el tinc llis pero amb espuma em queda arrissat, a veure que diu la meva peluquera, ja veurem...
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 16, 2007 3:41 pm

bona tarda noies!!!

Sira manifesta't que tenim ganes de veure el teu vestit de nuvia!! ens tens impacients eee!!!!

que tal nenes, que expliqueu?? :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 3:46 pm

hOLA NOIES,

veig que moltes ens decantem cap al Bali de Cymbeline, jo a part d'aquest també m'agrada el Mazarin de Rosa Clara i no se que fer, pq aquest ultim quant me'l vaig provar vaig dir que no en volia cap mes que akell mi sentia perfectament, però............ no sé vaig provar-ne també el Bali i ara no se que fer. quin dilema !!!!

I sobre el pentinat tinc molt clar que no vull cap recollit vull anar natural com jo vaig sempre amb el cabell deixat anar.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: sira » dt. oct. 16, 2007 3:54 pm

Tetes i Mireia us he enviat ara el privat a veure si ho heu rebut!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 3:59 pm

Hola nines!!

Rissos, no sé, has de ser tu que t'has de sentir bé amb ell. Pensa que es tracta d'un dia molt i molt especial. Si realment sents que el de Rosa Clarà és el teu, ni ho dubtis!!! Mira jo, tan fer la papallona per acabar allà mateix,... si la primera sensació i la primera idea és la que realment val!! :-)) :-))
Què és el que et fa dubtar??

Sira,.... a mi no m'el vols enviar?? :-( :-( :-()-) :-)

Si, jo també vull alguna cosa molt senzilla. Sempre vaig amb el cabell deixat anar i llis,.... i no em sé veure de cap altra forma. El dia del casament vull ser jo mateixa!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Petonicos,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: mireia 9 » dt. oct. 16, 2007 4:00 pm

Sira et torno a repatir el mateix que t'he dit estas GUAPISSIMA!!! El teu home s'emocionarà molt quan et vegi.

Bueno, us deixo que ja son les 17:00 i vaig a comprara el regal de la meva syster que divendres es santa Laura, mes tardem conectare,
ADEU
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 4:05 pm

Hola _gemma_

el que em fa dubtar es el preu, pq el de Rosa Clara es dispara una mica, i ja sé que a casa m'han dit que mi tinc que sentir be, pero tambe em sap greu que................. i no sé, es això.
Rissos

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 16, 2007 4:05 pm

sira ja he rebut el privi. Ja 'he contestat el privi pero t'ho torno a dir estas realment preciosa i se't veu molt feliç de la tria que has fet, felicitats!!! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 4:08 pm

Hola torno a ser jo,

Tinc que fero a trossos pq tinc el jefe per aki.

A veure si alguna de vosaltres podria donar-me alguna ideaa sobre el possible regal del padri, vull que sigui un regal ben especial, s'ho mereix moltíssim.
Rissos

EntradaAutor: sira » dt. oct. 16, 2007 4:12 pm

Gemma ara ho he fet!!!!!!!!
sira

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 4:13 pm

Hola nines!!!

Rissos, reina, tu els coneixeràs millor que jo (evidentment, jejeje), però si t'han dit que pels diners no et preocupis és que ho diuen de debó, i més un germà!!! No sé, jo penso que és millor això que no pas quedar-te "amb les ganes" de tenir l'altre vestit, no?? Ostres, és que no sé, a vegades de fora les coses es veuen més fàcils, és cert, però carinyu, això has de ser tu,... :-) :-) :-)

Mireia, que vaig bé la compra del regal!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: sira » dt. oct. 16, 2007 4:18 pm

Mireia que vagi bé la compra del regal !!!

Rissos no sé però jo per aquí he vist gent que els regala un bon rellotge, o un cap de setmana a un balneari amb la seva parella........
sira

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 4:20 pm

Hola nines!!!

Sira, ja l'he rebut!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
No et preocupis, és normal que se t'hagués passat, perquè ara ja som unes quantes gironines del 2008!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Nenaaaaa,..... estàs IMPRESIONANTTTTTTTTTT!!!! M'encanta com et queda el vestit!!!!!!!! Et queda clavat, eh¿?!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
No sé, no ens coneixem massa, però sembla molt del teu estil, no??
Rafel, si em llegeixes, dir-te que alucinaràs el dia del casament!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Et cauràs de cul!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres, quina enveja més sana que em doneu,..... tinc unes ganes d'emprovar-me el vestit una altra vegada,.... >.-<: >.-<: >.-<:

Rissos, el regal quan li vols donar??? :hmm::

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 4:22 pm

Hola _gemma_

el regal pensava donar-li el mateix dia del casament, no? quant donem els nuvis doncs a ell li podem donar el seu
Rissos

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 16, 2007 4:24 pm

BOna tada noies!
Veig que esteu força animades!!!

Haviam, Mireia, no tens cap foto de les sabates??
Per cert felicitats adelanteades per lo de ser TIETA!!! Quina ilusió, espero que el part sigui lo mes rapid possible...pobreta....

Gemma, pel que deies de les flors, doncs hi vaig anara ara farà un mes perque volia saber que em costaria tot i em va dir que fins a febrer o així no calia que hi anés, així que res... el que si tinc clar es que només hi agafaré la decoració del restaurant ja que com que suerto de Girona, prefereixo agafar-ho tot allà.

TRuffa, veig que set don bé aconsellar sobre els pentinats... que creus que quedaria bé amb el meu vestit?? Es el Bagur de San Patrick

:-)ok:

Rissos, jo penso com la gemma, as de dur el vestit que sentis que es el teu i si aixó implica pagar una mica mes, doncs mira, mala sort... pensa que només et casarás una vegada!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 16, 2007 4:26 pm

Rissos nosaltres li farem el poster del padrino,pero amb la seva cara... perque el pugui penjar a la paret i enrecordar-se de nosaltres tota la seva vida!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 16, 2007 4:29 pm

Bona tarda noies!!!

Sira jo també et vull veure! >.-<: >.-<: >.-<: Please!

Nosaltres al padrí li farem el poster de la peli El Padrí. I una caricatura dedicada o un colage de fotos d'ell i vosaltres ai no se tinc poca imaginació jo :-( .

Gemma guapa, has de decidir el vestit que més bé et sentis, si les peles no són problema endevant, sempre pots colaborar tu una part si et sembla massa car no?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants