Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 16, 2007 4:38 pm

Hola, seria bona idea,

Alguna de vosaltres podria enviarme el poster o on el puc trobar?

Moltes gracies.

Jo també havia pensat amb algun regal mes presonal, però no sé que.
pero si m'envieu el poster del Padrino miraré de posari la seva cara.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 16, 2007 4:40 pm

BONA TARDE GUAPES!!

SIRA JO TAMBÉ EL VULL VEURE :-) :o-o:

ES UNA IDEA ORIGINAL AIXÒ DEL POSTER DEL PADRINO, M'AGRADA :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 16, 2007 5:27 pm

Hola nines!!

Rissos, reina, jo ja vaig avisar,.... vaig molt perduda amb el tema bodes!! jajajajajajajaja :-)) :-)) :-))
Imagina't, ni sabia que és corrent fer el regal al padrí el dia del casament!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Apa doncs, jo també vull el póster de El Padrino!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Míriam, és obligatori agrafar els centres allà, no? Sí, sí, jo també només tenia pensat demanar-hi els centres,.... Tot el de més m'ho farà una amiga de la familia que té una floristeria.

Petunicos,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. oct. 16, 2007 5:31 pm

hola guapes!!!

e poster del padrino????ostres jo también el vull veure!!!
SIRA!!!! jo también et vui veure!!!!! nenes quin agobio, mestic marejant tant mirar vestits,,,,pero RESISTIRE!!!jjeje, fins desembre passo de mirar pq no hi ha calers fins la paga doble!!!!! he llegit que algu s'ha quedavt el nesga??? es el que a mi m'agrada, rl NESGA I el NAPOLES!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

esteu ja amb tema invitacions??? vaig estar al mongrafic i vaig flipar!!!que car!!! :--( :--(

tema viatge nosalres voliem mexic...algu hi ha anat o te informaic :-/ :-/ :-/ o??
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. oct. 16, 2007 5:52 pm

Hola ja he tornat. li he comprat una samarreta molt xula i unes arracades. espero que li agradi, suposo que si pq tenim els mateixos gustos!!!

Miriam les sabates no tinc cap foto pero si tens el cataleg de rosa clara surten alla.

Anna 2005 jo l'any passat vaig anar a mexic i he de dir que es impressionant, t'ho recomano al 100%.

Nosaltres vam fer una setmana a Rivera MAYA per visitar totes les piramides i fer activitats i una altra setmana a una illa del costat que es mes de Relax a Cozumel.
Durant aquests dies hem vist totes les piramides, ens hem tirat de una tirolina enorme per sobre un llac, he nedat amb tortugues enmig delk mar i he nedat amb dofins, he menjat llagosta enmig d'una platja verge, etc...
com pots comprobar jo hi tornaria. no tho pensis!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 16, 2007 6:51 pm

Hola noies a mi el poster del Padrino me'l va passar la Miriam, però si poseu al Google poster El Padrino en surten molts. En Toni el meu xicot en vol buscar que la imatge tingui bastant qualitat perquè ho volem imprimir a A3 o una mica més gran, i clar perquè es vegi bé. Si teniu manya després poseu la cara del padrí al poster.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. oct. 16, 2007 7:33 pm

sira!!! jo también te vui veure!!!

NENES!!!!!!!!!!! m'acaben de trucar uns amics meus per dirme que también es casen l'any que ve, kina il-lusio!! es casen a la sala gran de llofriu al juny!!!ke guay!!
I ara la mala noticia, , la meva germana es va agafar un fotograf de girona que ja lo demanare el nom pq ara no el recordo i passa d'ella, ja fa un mes que e va casar l'ha trucat per preguntar per les fotos i li ha dit que s'esperi almenys 6 mesos que te molta feina....au, a fotre's, i que a mes li donarà les fotos, pero no totes, que amb les de l'àlbum en te prou i aquest no era el tracte!!!! :--( :--( :--( :--(
i la tercera i última, avui m'he emportat un susto i guapo!!! resulkta que portava 2setmanes de retard en la regla, i al final m'he fet la prova, i jo no saba que primer es posava positiu i despres negatiu (amb les presses no jhho he mirat) i ha estat negatiu, pero he alucinat, el meu nen ha saltat d'alegria quan ha vist positiu!!! aixo vol dir que al casar.nos...... :llit:: :llit:: : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 16, 2007 7:57 pm

Nosaltres ja fa gairebe 2 mesos i mig que ens hem casat i de les fotos ni raste....de fet encara ni hem trucat el fotograf perque se que te molta feina i va amb retard perque uns amics que es van casar a l'abril, tambe ho van fer amb la mateixa fotograf i a mitjans de setembre encara no tenien l'album, ara nose si ja el tenen, fa dies que no estem en contacte...aixi que jo ja m'ho he agafat amb paciencia....i amb els del video otro tanto.... :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 16, 2007 9:22 pm

Això de les fotos s'ha de tenir paciència.

Una pregunta: a mi m'agradaria que el fotograf em donés totes les fotos que faci en el casament, encara que la majoria les possi a l'àlbum, ja que segur que hi haurà algunes fotos que no les posarà i que a mi m'agradaria tenir-les. A vosaltres us donarà un cd amb totes les fotos? us fa pagar pel cd? com va aquest tema?
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 16, 2007 9:26 pm

Hola guapes!!

Gemma, les flors les as d'agafar mes que res peruqe ja t'entren amb el preu, pero si tu vols gafarles en un altre lloc suposo que si li comentas an Toni, no hi haurà cap problema.

Anna, que guay que uns amics teus també es casin, no?? Nosaltres som els primers que obren la roda... haviam si se n'anima algun mes!
Sobre el fotógraf, vaya tela... no tenen cap mena de contracte?? A nosaltres, el nostre fotógraf ens ha fet uncontracte on posa tot el que ens entra, i ademes una clausula on es compromet a entregarnos l'album abans de 6 mesos i si no ho fa perdrà el 35% del total, o sigui, uns 1000€.

Pel que fa a lo de l'embaras...aixó de que primer es posa positiu i despres negatiu...em sembla que nanai de la xina! Jo quan em vaig fer el test primer era negatiu i despres es va quedar en positiu... pero surtit les 2 lineas i desapareixen una, casi que no... mirat-ho bé que encara estaras embarassada!

Pel que fa a la idea de tenir un bebe despres del casament, nosaltres segur que buscarem el germanet/a a l'Arnau... ja ahir el meu home em deia que volia que neixes al Gener i que per aixó tenia que quedarme embarassada cap a l'Abril... ja li vaig dir que no.. imagineuvos amb marejos tot el casament!!! :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. oct. 17, 2007 8:19 am

Bon dia ninetes!!!

Míriam, estic empanadíssima!!!! :-)) :-)) :-))
És cert que entra en el preu!!! ::snpy:: ::snpy:: ::snpy::
No sé,.... suposo que en tindran de bonics, no??!! :-)ok: :-)ok:

Ostres tu!!! Jo també tinc un munt de casaments l'any vinent,.... però mira que hi ha dies, eh,.... doncs un el tenim just el cap de setmana abans del nostre i els altres 2 el mateix dia!!!!!! :hmm:: :o-o: :o-o:
Així que,.... no sé com en ho farem,...

Ah, i pel que fa a tenir descendència,.... ufff,.... nosaltres encara ni ens ho plantegem,.... i a més,.... ara tampoc és el millor moment. Nosaltres no tenim ni pares ni sogres a Barna, i cada dia marxem de casa a les 7:30h. i, com a molt aviat, tornem a les 19:30h. així que,.... IMPOSSIBLE!!! Uff,... i a part el tema diners,... BARCELONA és tant cara!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Bé, ja veig que avui estic com el temps,.... :--( :--(

Petonicos a totes,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dc. oct. 17, 2007 8:36 am

BON DIA A TOTES!!!

ANNA NOSALTRES TAMBÉ ENS CASEM A LA SALA GRAN PERÒ AL SETEMBRE!!! :-)ok: :-)ok:

UNS AMICS MEUS ES VAN CASAR AL OCTUBRE DE L'ANY PASSAT Y LI VAN DONAR EL ALBUM A L'AGOST D'AQUEST ANY......... TELA!!!!!!!!!!!!

NOSALTRES SI TENIM PENSAT TENIR UN BEBE, PERO NO DE SEGUIDA VOLEM DISFRUTAR UNA MICA DE LA VIDA DE CASATS... :-):-):-): jejeje

petons
:-) :-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 17, 2007 8:59 am

Bon dia noies!

Avui per fi sembla que tindré un dia tranquil!!!

Agbe a mi em fotograf em farà un àlbum id espres em dona un cd amb totes les imatges que hagi fet durant tot el casament, aquest cd és gratis i el plaç d'entrega de l'album em va dir que seria de 3 mesos com a molt. Així que molt bé!

Rissos jo et dic om totes que has de quedar-te el vestit que t'hagi robat el cor. Si pots passar del tema calés que no sigui un entrevanc jo agafaria el que més t'agradi perq ue sino sempre et quedarà allò de que t'agradava més altre vestit. A la única amiga que tinc casada li va passar i sempre diu allò de que no li agradava el seu vestit que se'n volia haver quedat una altre.

A mi també em va passar la Miriam la foto del póster del Padrino pero encara no m'he posat mans a la obra per psoar-hi la cara del padrí.... no sé si m'ensurtiré!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 17, 2007 9:49 am

Bon dia noies,

Sira he rebut el privi i estàs preciosa ja t'he contestat en privat també! No dono més detals per si entra en Rafael!!!

A nosaltres també la fotògraf ens dóna el cd amb les fotos i és gratis. La data d'entrega no hem vam parlat, però als nostres amics que ho varen fer allà els va tardar uns dos o tres mesos. Clar que tenim moltes ganes de veure les fotos i el video, però haurem de tenir paciència perquè als fotògrafs se'ls ajunta molts casaments a la mateixa època i tenen molta feina, n'hi han que tarden un any.

Nosaltres tampoc hem començat a fer lo del poster Gemma aviam si ens posem.
Lo que ja ens han arribat els sobres per les invitacions, fa uns 15 dies els varem encarregar, el dissabte els anirem a buscar. Els hem agafat allargats de color vermell granatos. A finals d'any o Gener segurament ja portarem les invitacions a imprimir ara que ja hem parlat amb el restaurant i hem confirmat l'hora que ens va dir el mossèn que als de l'hotel ja els hi sembla bé.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 17, 2007 10:00 am

Molt bé aneu avançant Espe!

Jo vull esperar al Fira Nuvis a agafar més ideas de tipus de invitació per adaptar les que us vaig ensenyar a algun format original i esperaré per anar a alguna papereria per agafas mostres de papers i idees de com embolcallar els detalls.
També hem de trucar al restaurant per acabar d'acordar l'hora del casament ja que nosaltres suposem que serà a les 13:00 pero encara no ho hem confirmat amb ningú.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Rissos » dc. oct. 17, 2007 10:02 am

Hola bon dia a totes,

Gracies per els ànims sobre l'elecció del vestit, el que faré serà tornar a demanar hora a Rosa Clarà i emprovar-me el Manzarin que es el que m'agrada i llavors decidiré !!!!

Sobre lo del fotograf, jo divendres vaig a parlar amb ell per promera vegada a veure que em diu, el meu es en Toni Forns de Sant Antoni de Calonge, alguna de vosatres el coneix?
Rissos

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 17, 2007 10:05 am

No jo no rissos no et puc ajudar!

Fas ben fet en tornar-te'l a emprovar!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 17, 2007 11:03 am

Jo tampoc et puc ajudar no el conec aquest fotograf.

Això ves a emprovar-te'l una altra vegada i així a veure si acabes de decidir! :-)ok:

Nosaltres com que hem fet servir fotos per la invitació, ho imprimim en digital, com si fós una foto.

Ostres ara estic posada amb el tema viatge i la veritat es que dels catàlegs que tinc la cosa surt careta, però bueno crec que es el viatge de la nostra vida i que no el toranaràs a fer. A més penso que per això ara estem estalviant tant i també ens ho mereixem. En fi ens fa ilusió fer aquest viatge i poder no ve d'uns euros amunt o avall. Hem d'aprofitar l'ocasió.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. oct. 17, 2007 11:05 am

Cap on teniu pensat anar Espe? era la Xina? calr que sí si us fa il.lusió endavant!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dc. oct. 17, 2007 11:33 am

Si si volem fer un circuit per la Xina i despres 4 o 5 dies anar a descansar a alguna platja com per exemple Bali.

Si jo quan veig els preus m'espanto pero es lo hi ha si volem fer aquest viatge.

Vosaltres je el teniu reservat oi? que bé!!

A per cert ahir vaig demanar una mostra a la pagina de grandes detalles del set de vi, hem va dir que poder avui ja m'arribaria a casa, he volgut demanar una mostra abans de fer l'encàrreg perquè no me'n refio gaire i volia veure realment com són, perquè per internet es veu mol macu però després... et portes la sorpresa quan tens les 70 unitats a casa. És que per aquí a Girona ja estic veient que no ho trobarem i els que trobem són molt cars.
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant