MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 16, 2007 11:41 am

pasa res, també els anirà bé tenir amics més grans defensors! xDDDD :-) :-) tant és abans o després el que si cal saber és si se'l pot cuidar bé i ja està. :-()-) :-()-)
Imatge
iraiosc
:: núvia experta

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: Crisyjose » dt. oct. 16, 2007 4:39 pm

Eiii nenes com li doneu a la llengua eeeehhh!!!

Masa quin ensurt lo del cotxe no?? com et trobes? millor?

Felicitats a Myrim per lo del Màster!!! Ole Ole Ole!!!

Iraiosc, cuidat l'espatlla neni... aprofitat del maridet per que et faci massatges!!! per he vist la tripeta pel soc petit, quina cucada nena!! que grandota està ja..!!!

De lo dels peques, doncs nosaltres estem buscan't, a veure si arriva aviat!!!! l' edad, jo suposso que aixó depen molt de cada parella, nosaltres tenim 26 el Jose, i jo faré el mes vinent els 24.

Que guay que estigui tan animadet el foro!!
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: Myrim » dt. oct. 16, 2007 4:52 pm

Nosaltres no posem data pero en principi fins els 30 res de nens, o sigui d'aki 3 anyets, primer pk nosaltres no viviem junts i ara ens fa gràcia estar sols i fer coses i sempre hiha temps per tot, i per altra banda amb la hipoteca i tot fins k no ens estabilitzem no ens ho podem permetre. Clar k amb el Joan se li cau la baba amb els babys i a mi doncs tambe ja em direu soc profe o sigui k al cole ja en tinc 25 per mi!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 16, 2007 5:47 pm

Teniu raó aixó no va amb l'edat sino amb el moment. El meu home, ultimament hem diu, quan tinguem un baby..... i jo li dic, ultimament penses molt en aquest tema, i ell hem diu que te moltes ganes peró li fa por que li pasi alguna cosa al baby o que no el sapiga cuidar. Pobret. Es tan responsable.

Així que veient el panorama, poder l'any vinent quian tornem del viatge, si l'arribem a fer, ens hi posarem amb feina. La veritat es que m'agradaria quedarme en estat per l'estiu, i així neix per la plrimavera, però aixó no es pot controlar.
Imatge

Imatge
FRACRIS

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 16, 2007 7:45 pm

Ostres ja veig que animades a teni babys estem pero sino es per una cosa es per l'altre i que de moment ens espererem un temps.
Jo toco fusta i espero que en un any el negoci ja l'haurem obert i que mes o menys funcionarar i despres pues a buscar el baby.

Myriam jo tambe soc mestre, pero de p-1 i el grup es de 13, de moment en tinc 8 perque encara no han començat tots.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dc. oct. 17, 2007 8:50 am

Crisyjose ha escrit:Eiii nenes com li doneu a la llengua eeeehhh!!!

Masa quin ensurt lo del cotxe no?? com et trobes? millor?

Felicitats a Myrim per lo del Màster!!! Ole Ole Ole!!!

Iraiosc, cuidat l'espatlla neni... aprofitat del maridet per que et faci massatges!!! per he vist la tripeta pel soc petit, quina cucada nena!! que grandota està ja..!!!

De lo dels peques, doncs nosaltres estem buscan't, a veure si arriva aviat!!!! l' edad, jo suposso que aixó depen molt de cada parella, nosaltres tenim 26 el Jose, i jo faré el mes vinent els 24.

Que guay que estigui tan animadet el foro!!

Bon día!

Noies si que esteu animades no??

Crisyjose, lo de l'accident ... mira, em porta de cul! tinc mal d'esquena i de cervicals, però el que més m'emprenya es que m'han donat el cotxe per SINISTRE TOTAL!!!! :-( :-( :-( es que no m'ho puc creure!!!!!!!!!!!
O sigui, que et donen per darrera amb el cotxe (tu no tens la culpa) i a sobre et quedes sense cotxe pq un iluminat diu que el teu cotxe té menys valor que la reparació :-/ :-/ :-/ i me'n donen 1200€ per ell .... estic super INDIGNADA ... jo no vull 1200€ ... vull que m'arreglin [b]EL MEU COTXE[/b]
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: ...

EntradaAutor: masa » dc. oct. 17, 2007 8:50 am

iraiosc ha escrit:pasa res, també els anirà bé tenir amics més grans defensors! xDDDD :-) :-) tant és abans o després el que si cal saber és si se'l pot cuidar bé i ja està. :-()-) :-()-)

IRIADE guapa!
Com estás de l'esquena??
masa

EntradaAutor: masa » dc. oct. 17, 2007 8:51 am

FRACRIS ha escrit:Teniu raó aixó no va amb l'edat sino amb el moment. El meu home, ultimament hem diu, quan tinguem un baby..... i jo li dic, ultimament penses molt en aquest tema, i ell hem diu que te moltes ganes peró li fa por que li pasi alguna cosa al baby o que no el sapiga cuidar. Pobret. Es tan responsable.

Així que veient el panorama, poder l'any vinent quian tornem del viatge, si l'arribem a fer, ens hi posarem amb feina. La veritat es que m'agradaria quedarme en estat per l'estiu, i així neix per la plrimavera, però aixó no es pot controlar.

Fracris, no t'escalfis l'olla amb això del Baby ... ja vindrà quan vulgui .. jejeje
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 17, 2007 10:08 am

Masa, no m'escalfo l'olla, a mi la única cosa que hem fa rumiar i hem preocupa es on aniré l'any que vinent de viatge. je je je... :-)ok:

I lo del cotxe, se d'un cas igual que el teu, amb la diferència de que en contes de 1200 €, donaven 700 €.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. oct. 17, 2007 10:32 am

I que va fer al final??
Denunciar o agafar els calers?
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 17, 2007 11:54 am

Ostres quina pu-- lo del cotxe, perque per molt que et donguin 1200€ no es prou com per comprar un cotxe nou o de segona mà (en consicions). No hi ha deret, oi que la culpa es de l'altre pues no se et podrien donar una mica mes ja que a tu et toca canviar-te el cotxe per culpa seva, no????

Espero que estigis millor de l'esquena, ja que es força emprenyador. Ho se perque de tant agafar nens a coll (tot i que no es el mateix) de tant en tant em fa mal i no se com posar-me (dreta, sentada, estirada,... de totes maneres estic malament).
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. oct. 17, 2007 12:37 pm

Hola Mercé,

Si, si que va ser culpa de l'altre! . m'assembla que el que faré será repararme el cotxe i denunciar-los tinc un 99% de guanyar el judici crec que per un 1% marriscaré.

demà ve a veure'm el metge de la meva companyia, a veure que tal
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 17, 2007 12:42 pm

Home amb aquest porcentatge crec que val molt la pena arriscar-se, es que em el que et donen no tens ni per un cotxe petit i de 2º ma. Jo tambè m'arriscaria, no perds res per intentar-ho, no???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. oct. 17, 2007 2:00 pm

Això penso jo!
Quina colla de lladres i de impresentables!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 17, 2007 2:39 pm

masa ha escrit:I que va fer al final??
Denunciar o agafar els calers?

Es una hostoria una miqueta llarga...
No sé si recordeu que a Blanes va caure un camió grua quan estava desmontant una altra grua, bé, aquest camió va caure a sobre de casa els meus pares xafant un tros de terrasa i casi totes les plantes, ademés de carregar-se i xafar un parell de cotxes. Un dels cotxes, era la furgo dels meus onclos de treballar, que a ells els hi funcionava i els hi feia servei per el que volian, doncs el seguro els hi va dir que els hi donaven 80 mil pts. que es lo del plan renove i llavors ells s'habien de comprar una de nova. I aquí ve el mateix raonament que tu Masa, que ells deien que la furgo funcionava correctament i que ells volian, encara que estigues xafada que funciones com abans, que no era culpa d'ells. Per aixó, et dic, encara estan amb judici perque paguin la furgoneta. També tenian a parcat un camió dels meus onclos mateixos al carrer que feia un mes que se l'habian comprat, doncs xafadet xafadet que es va quedar, pero amb aixó no hi va haber problema, els hi van comprar un de nou.
Quan va caure la grua, estavem tota la familia a casa, perque feia deu minuts que veniem del cementiri d'enterrar al meu avi (pq veieu la de cosas que et poden pasar en un dia). D'aixó fará el 17 de desembre 3 anys.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Crisyjose » dc. oct. 17, 2007 2:50 pm

Masa, aixó li va passar a un company de feina i no va poguer fer res, va reclamar joquesecuantes vegades i re de ré. Només que li van donar 900€ molt fort! I tu com et trobes?? tens per a molt temps de baixa?? Perque segons el tems que estiguis también et donarán pasta per aixó, potser si juntes la pasta del cotxe i lo del seguro teu si que et dona per a un altre cotxe. La meva germana fà casi un any va también tenir un pinyo amb el cotxe, i per 3 mesos de baixa li van donar dos mil i pico euros...

Francris, que fort nena, tot aixó en un dia... mare de Deu!!!
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: sagasa1 » dc. oct. 17, 2007 3:04 pm

hola masa que tal estas del accidente......?
Te voy a contar lo que nos paso a nosotros.... miguel osea mi maridito.. ajajaja como suena ehhh pues tubo en agosto de hace ya 2 años creo.. un accidente de coxe, el culpable era el contrario que iba bebido y se dio la mecachis con mi marido sin tener culpa el de nada..... pues total nos dieron tambien siniestro por el coxe y me daban 700 euros ..... y yo pues claro con eso no me conformaba sabes.... y fui a la compañia y le dije a mi corredor que de eso nada que yo no firmaba nada por ese importe xq con eso que me compraba yo.... sabes? le dije que no que sino me daban mas dinero que me arreglaran mi vehiculo que a mi me hacia el uso... pues ya ves mi coxe tenia 9 años.... era un citroen Zx... pero iba bien....
por lo tanto me negué al siniestro..... con el dinero que me daba... entonces me dijeron ellos que buscara un coxe similar al que yo tenia... y cogi busque en internet y encontre el mismo que el mio y pedian 2500 €, pues ni corta ni perezosa se lo lleve a la compañia y me dijeron que haber que podian hacer ellos... mi corredor le comento al seguro que no iba a firmar nada que no estaba de acuerdo... por lo tanto acordamos 2000 euros... y entonces yo ya si que firme.... y con ese dinerito me compre mi saxo... que me costo 1500 ajajajajaj tiene 9 años ahora lo compre con 7 osea que masa apretales las tuercas..... yo era con la compañia FIATC
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
sagasa1

Entrades: 318
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 10:29 am

EntradaAutor: Myrim » dc. oct. 17, 2007 4:27 pm

carai kin mal rollor amb aixo dels cotxes i els seguros, no si al cap i a la fi tots son lladres!!! sinò mireu les hipotekes!!! l'altre dia el meu marit va calcular el preu del duplex pagat a 35 anys( sense interessos ni res) i ens sortia a pagar al mes la meitat, o sigui k s'emporten el doble els bancs, la saben més llarga... kina barra!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 17, 2007 4:50 pm

Myriam,

Jo ja ni m'espanto, saps jo pago 1300€ d'interesos al mes i 250 € es la casa. Flipa lo que paguem d'interessos.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. oct. 17, 2007 5:08 pm

doncs nosaltres igual 1300 vamos la nomina de un!! i amb l'altre els gastos vamos k fills per ara impossible
:-(
Joan i Myriam
Myrim

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant