MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dc. oct. 17, 2007 5:16 pm

Myrim ha escrit:doncs nosaltres igual 1300 vamos la nomina de un!! i amb l'altre els gastos vamos k fills per ara impossible
:-(

Hem sembla que avui en dia, qui més o qui menys, estem tots iguals. L'altra dia parlava amb el meu pare, d'una parella que no poden tenir fills pq tenen una hipoteca que els afoga més las despeses d'una casa, i deiem que es una pena que els filla ara depenguin de la hipoteca (en alguns casos no tots).
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 17, 2007 9:20 pm

La veritat es aixi. Jo coneixo a gent que tot i voler tenir fills no poden, entre l'hipoteca, els gastos de casa, el manteniment del cotxe,... a final de mes els queda miseria i companyia i per molt que l'estat, la generalitat o l'ajuntament dongui ajudes no es suficient, perque no es nomes els bolquers, roba, menjar, sino que despres venen les despeses de l'escola, llibres, .... i es un dineral.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. oct. 18, 2007 7:14 am

és que el problema és això, es queixen de la baixa natalitat dels d'aquí... però és que no podem amb el "pati" que tenim tots... és que no s'hi pot abans, igual que no ens casem abans perquè entre estudis, estalviar, la casa.... no es pot abans... si no ... nosaltres portavem 11 anys... ja ho haguèssim fet!!! Doncs tenir criatures igual. És molt car tot, però vaja... que nosaltres trobem que esforçant-nos anirà bé, sempre hem estat bastante stalviadors tots 2 o sigui que penso que ens defensarem. Tot i que ja pensem en canvi de pis, de cotxe, de ciutat... un lío... ja us aniré explicant

Masa, de moment cuidat i descansa :-()-) :-()-) i fins que no et trobis bé no pesquis el mal de cap del papeleo!!! que vaja una jugarreta la tasació del sinistre que perros... :--(
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: masa » dj. oct. 18, 2007 8:07 am

Ay, ay, ay ..... ahir a la tarda no em vaig poder conectar. Em llevo aquest matí i em trobo amb molts coses negatives :o-o: :o-o: :o-o: quin mal rollo!!!.
Mare de deu amb les historietes que heu explicat! la de Francrist té TELA MARINERA!! i tu Sagasa, si més no, vas poder enbutxarte 500€ ... jejeje anda que no!!

Doncs bé, avui em venen a visitar els metges d'ambdues companyies ... :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: nu sé nu sé .... a veure que tal.

Iriasoc, no en sabia res que us volieu traslladar? i es pot sasber cap a on?
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. oct. 18, 2007 8:20 am

cap a igualada... contra direcció!! él trabaja allí y dice que no podrá soportar estar todo el día separado de su familia... que ya le era difícil y que no quiere pasarse el día fuera... pero clar, hem de mantenir un temps també aquest pis perquè canviar ara tot ho trobo un merder a més la meva feina... :/
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dj. oct. 18, 2007 8:26 am

Carai!
Igualada .... un xic lluny. I va i torna cada día????
Bé, tot es plantejar-s'ho no??
I la teva feina ... doncs allà també en pots trobar. Ademés tu ara estabes a Tordera oi?? i no t'anava gaire bé pq estaves lluny de casa oi??... doncs mira, jo crec que per provar-ho no hi perds res.

Ànims! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
masa

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. oct. 18, 2007 8:30 am

si la qüestió es que jo l'any que ve ho he de deixar o fer excedència o ves a saber... perquè serà impossible convinar el donar de menjar al cigrunet estant a igualada i treballant allà a tordera... pfff ja veurem perquè pinta xungo el tema :(
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dj. oct. 18, 2007 8:44 am

No dona!
Has de ser més positiva :-) :-) :-)

Que la plaça de Tordera era fixe?
masa

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. oct. 18, 2007 8:51 am

per 2 anys... vaig anar a reclamar (per la distància) i em van dir: ALEGRA'T, TENS COLE PER 2 ANYS... ¬¬............ clar per nosaltres molt lluny... conec una noia que li va tocar puigcerdà... i si rebutges plaça et deixen un any fora de llistes i a saber que fem!? jo ara no m'ho puc permetre deixar-ho... :( si es que es una historia llarguiiiiiisima. Jo si que havia d'haver escrit a molts diaris i haver anat a sindicats... però es que no serveix de res i jo vaig cansada tot el dia... paso... però aquest any s'han pasat amb molta gent... i jo estic embarassada, però imaginat que tinguis una pata xula i et toqui tant lluny... clar així pasa el que pasa, que no hi ha substituts...
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dj. oct. 18, 2007 9:33 am

Doncs quin mal rotllo!!

Si que fan les coses complicades :--( :--( :--(
masa

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 18, 2007 11:30 am

Iraiosc , la meva cunyada li van donar una de les pitjors escoles de Salt (tot inmigrants i molt masclistes) i com que te la criatura s'ha demenat reduccio de jornada i li han concedit. Mira dos anys son aquest i l'altre oi??? Pues aquest estas emberassada i despres agafaras la baixa, ja son 9 mesos d'una cosa i els 4 de l'altre (ja t'haura passat un any), l'altre pots mirar de demenar-te una reduccio de jornada (sempre i quan encara no hagui marxat a igualada, llavors demana una excedencia) i aixi passes el 2on any i despres ja podras demenar tu un altre escola mes aprop de casa. No???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. oct. 18, 2007 2:36 pm

Ostres!
Això seria una bona idea no?
masa

EntradaAutor: Crisyjose » dj. oct. 18, 2007 3:43 pm

AI NENES, es que el tema DONA/TREBALL/ FILLS, esta molt i molt malament. A la meva empresa, diuen (no estic del tot segura) que han despatxat a unes quantes embaraçades. Em sembla molt fort!

Si quan em quedi, si hem foten al carrer, m’agafaré el paro tot el temps que pugui, mai l'he agafat o sigui que suposo que tinc el màxim (2 anys no?) i cuidaré del petit!

I lo de les hipoteques es molt molt fort!! l’altre dia sortia a la TV un matrimoni que va haver de vendre el pis i marxar a un altre molt mes petit perquè no tenien per pagar la hipoteca!!

Podríem fer una MEGA-PROTESTA i no pagar l'hipoteca un mes tots a l'hora, i donar-li una bona patada als xuclasangs d'aquest país....

Perooo... seguirem somiant......! :-(
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: Myrim » dj. oct. 18, 2007 4:24 pm

HOla wapes... jo también soc mestra, pero no m'he posat a llistes, pk fa 5 anys just quan vaig acabar d'estudiar em van trucar de l'escola pia del meu poble per fer una mitja jornada, a mes com jo feia classes de piano,música i portava una coral doncs ja m'anava bé. I a poc a poc el any seguent una es va kedar embarassada, despres una altra, i em van donar hores de reforç etc... i han passat 5 anys i segueixo al mateix lloc, m0han fet contracte a mitja jornada indefinit, però d'akest cada any em fan un parcial amb el augment d'hores k tinc, o sigui k tinc casi la jornada complerta i com esta al costat de casa, no me la volia jugar a k em destinessin lluny. Mas vale pajaro en mano k 100 volando!!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. oct. 18, 2007 5:13 pm

myrim, doncs es això, mas vale pajaro en mano que... prefereixo tenir això que res, però també et dic que he flipat, l'any passat amb numero novet a les llistes em va tocar a hospitalet (soc de barcelona sants) ... tot l'any... com una reina estava... i ara que tinc numero millor i estem com estem d'embarasats... ves tu, m'envien a tordera, al costat de blanes, a un cole en millors condicions socials que l'altre... però superlluny... no sé qui deia l'altre dia e les opos... i es que t'obliguen a això o a currar a les privades... però ara come stic m'he de menjar el que hi ha, i el que havia pensat era excedència perque mitja jornada a tordera.... si ja nomes en tren ida/vuelta son 4 hores...(me... de renfe) no em valdria la pena o excedència o deixar-ho i esperar l'any, ve a ser el mateix però amb diferent número de llista i com que el numero se'l passen per... :S aix quin rotllo nenes m'aixafo amb el tema... i el marit cada dia a igualada en cotxe i torna a les mil, nem apanyats, un a cada punta...

Fixeu-vos si està malament el depart. d'educació que tinc una companya que li havia tocat igualada i vam preguntar si podiem fer el canvi... i ens van dir que nanai de la china, que no escolten ningú en cap circunstància!!!

però va, paso del tema, que m'atavalo... :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: CHIKY » dj. oct. 18, 2007 5:24 pm

HOLA GUAPAS YO TAMBIEN SOY DE MAYO PERO DEL 2008, ME HA ECHO GRACIA ENTRAR Y VER VUESTRAS FOTOS Y CHICAS YA EMBARAZADAS, Y PENSAR QUE DENTRO DE UN AÑO YO ESTARE IGUAL JAJAJA BUENO PRECIOSAS UN BESITO A TODAS Y MUCHISIMAS FELICIDADES A TODAS POR VUESTRAS BODAS Y EN ESPECIAL A ESA PEDAZO DE MAMI EMBARAZADA :-()-)
CHIKY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2874
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 12:30 pm
Ubicació: RIPOLLET

EntradaAutor: Myrim » dj. oct. 18, 2007 5:26 pm

Vaya tela, jo también tinc companyes k akest anys les han put... amb el lloc k els ha tocat, en fin anims i ja veuras com tot s'arregla. Una abraçda
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dj. oct. 18, 2007 5:40 pm

Això nenes, a ser POSITIVES!!!!
Siempre Positivo ... nunca Negativo.... jejje
masa

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 18, 2007 7:26 pm

A la meva cunyada li ha tocat la segona pitjor escola de Salt (girona) i sort que li han aceptat la reduccio de jornada, perque les primeres setamnes ho va passar fatal. La majoria dels nens son inmigrants (moros) que no saben catala i son molt masclistes. A ella no li fan cas per ser dona i a mes esta obligada a donar les classes em catala pero es que una majoria no l'entenen. a mes esta obligada estar 2 anys a aquesta escola, sort que es d'educacio fisica, perque si fos tutora d'un grup es tornaria boja.
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. oct. 18, 2007 7:40 pm

mercé, a l'escola de l'hospit. que vaig ser-hi em vaig trobar una mica la mateixa situació ja que el 100% dels nanos eren extrangers.
Hi havia nenes amb vel, nens amb xancletes en ple hivern i moltes injusticies de les que ells no tenen cap culpa. Es ben cert que porten cultures superdiferents però s'haurà d'aferrar als punts forts que tenen i es que són molt respectuosos amb els mestres i les persones grans (en general!!), anima-la que segur que veurà un gran canvi en aquests nens i després ella haurà après moltisim!! :-)

masa, nunca negatifa, siempre positifa!!! :-)ok: :-()-)

CHYKY wapi!! merci merci!!! es que como las mayeras.... jejejeje siempre nos unirá la primavera y nuestras bodas respectivas!!! (oix, que sentimental m'he posat!!! jeje!!). >.-<: >.-<:
Imatge
iraiosc

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant