myrim, doncs es això, mas vale pajaro en mano que... prefereixo tenir això que res, però també et dic que he flipat, l'any passat amb numero novet a les llistes em va tocar a hospitalet (soc de barcelona sants) ... tot l'any... com una reina estava... i ara que tinc numero millor i estem com estem d'embarasats... ves tu, m'envien a tordera, al costat de blanes, a un cole en millors condicions socials que l'altre... però superlluny... no sé qui deia l'altre dia e les opos... i es que t'obliguen a això o a currar a les privades... però ara come stic m'he de menjar el que hi ha, i el que havia pensat era excedència perque mitja jornada a tordera.... si ja nomes en tren ida/vuelta son 4 hores...(me... de renfe) no em valdria la pena o excedència o deixar-ho i esperar l'any, ve a ser el mateix però amb diferent número de llista i com que el numero se'l passen per... :S aix quin rotllo nenes m'aixafo amb el tema... i el marit cada dia a igualada en cotxe i torna a les mil, nem apanyats, un a cada punta...
Fixeu-vos si està malament el depart. d'educació que tinc una companya que li havia tocat igualada i vam preguntar si podiem fer el canvi... i ens van dir que nanai de la china, que no escolten ningú en cap circunstància!!!
però va, paso del tema, que m'atavalo...