Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 18, 2007 11:12 am

doncs espe, nosaltres ens casem pel civil i has d'iniciar l'expedient matrimonial, llavors entre d'altres necessites certificat d'empadronament, que només és de 9 a 2 a l'ajuntament i certificat de naixement, que és de 10 a 13 al registre. necessito llibre de familia, autoritzacions pq em facin el d'en josep, esperar primer les cues que hi ha i després 3-4 dies a que facin els papers. Llavors ho presentes tot i has de tornar a esperar uns 2 mesos i llavors ja pots demanar dia i hora, aiixxx
Visitant

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 18, 2007 11:14 am

Hola nines!!!

Gemma,....jejejejje,.... si, és que la veritat que tinc moltes ganes de tornar-me'l a emprovar, que ja ni m'enrecordo,.... és que gairebé farà un mes que m'el vaig emprovar!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Noies,..... ara que parleu de papers,.... AIXÒ COM VA???? jajajajaja
Nosaltres ens casem per l'esglèsia,.... primer s'arreglen aquests i després els civils, no?? (perdoneu per la pregunta, pensereu que no m'entero de res i,.... és cert!!).

Shyla, així que ets de Vic,...... per cert,.... és una ciutat molt bonica!!! :-)) :-)) I he estat aquests 3 dies i m'ha encantat tot!!! :-)ok: :-)ok:

Espe, ja ens explicaràs com et va demà, i tu també Shyla!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 18, 2007 11:21 am

Bufa a mi també em fa molt pal això dels papers i tenim previst anar-ho a mirar el dia 29 que es festa quí Girona per verue si podem abançar coses aquests dies que tenim festes. Per que sino és un rollo, has de demanar faltar a la feina i a mi això em fa pal....

Jo amb el tema de papers de l'esglèsia no en tinc ni idea! només domino els civils!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dj. oct. 18, 2007 11:39 am

holaaa. Amb el tema de papers per civil hem penso que us puc ajudar perquè jo ja he començat.
el primer pas: demanar el "certificado literal de naciemiento", que si ets de molt lluny i/o no tens pressa el poden demanar des de l´ajuntament ( triga un mes o mes i mig).
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 18, 2007 11:46 am

no, però si això ho fan al moment, la mare d'en josep hi va anar dimarts i li van fer i jo ho he anat a demanar avui i m'han dit que també al moment, que avui no podien pq se'ls hi havia acabat el paper on ho fan, això al registre civil.
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 18, 2007 11:49 am

Si a mi el meu ajuntament de Riells també m'han dit que truqui abans m'ho preparen i m'ho donen al moment més que res per que no m'hagi ni d'esperar!
El problema el tinc amb en Raül ja que abans El Trueta de Girona ho feien constar com a terme de Sant Gregori i no sé on ho hem d'anar a buscar.... :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dj. oct. 18, 2007 11:55 am

perdoneu, no m´he explicat: jo soc nascuda a barcelona i ho vaig demanar, pero la meva parella li viag anar a buscar jo i ho fan al moment. no cal ni portar autorització ni res, pot anar qualsevol persona, et demanen en seu nom i data de naixement.
queque

EntradaAutor: queque » dj. oct. 18, 2007 11:55 am

perdoneu, no m´he explicat: jo soc nascuda a barcelona i ho vaig demanar, pero la meva parella li viag anar a buscar jo i ho fan al moment. no cal ni portar autorització ni res, pot anar qualsevol persona, et demanen en seu nom i data de naixement.
queque

EntradaAutor: Agbe » dj. oct. 18, 2007 12:04 pm

Bon dia,

com va tot? jo molt enfainada, i per això aquests dos dies he estat desconectada a estones,jejeje, perquè us he estat llegint.

Gemma, quin fotògraf has agafat??nosaltres encara no en tenim, estem en el tema, però és que no tenim gaire temps... a veure si al novembre ens hi posem en el tema.

Si feu quedada, jo també m'hi apunto... :-)ok: pot ser molt divertit!! Però hauria de ser al cap de setmana, perquè entre setmana ho tinc cumplicat, perquè surto a les 19.00h de treballar.

Això dels papers és una mica rotllo... però si s'han de fer es fan, no?? a nosaltres el mossèn ens va dir que passat reis, l'anessim a veure per començar a concretar coses i començar amb els papers. Gemma, la rectoria em sembla que s'encarrega de preparar els papers, i és qui et dóna el llibre de familia, després del casament (jo també vaig perduda en aquest tema). A quina esglèsia et cases?
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. oct. 18, 2007 12:05 pm

Uffff, quin rotllo que he fotut, disculpeu!!

Bueno, ens veiem a la tarda, que me'n vaig a dinar, fins desprès!! :-)

Petons
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. oct. 18, 2007 12:21 pm

Hola nines!!!!

Agbe, reina, nosaltres en hem agafat el fotògraf aquí a Barna, ja que pel que volia no trobava res a Girona (buscant per sobre, eh!!). A més a més, ens anava millor mirar-ho aquí Barna, que és on estem durant la setmana. Doncs això, que hem agafat artboda·

Respecte a l'esglèsia, ens agradaria casar-nos a l'esglèsia de Sant Martí d'Empúries, però clar, fins a principis d'any no donen dates, així que toca esperar per tot (per invitacions, etc.) !! :--( :--( :--(
Però és que sempre he "somiat" casa-me allà!! Però bé, si no pot ser, doncs ens casarem a la de l'Escala, i fora!! :-)
Ah, i no dones rotllos,...!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bé, veig que a moltes ens va millor quedar el cap de setmana!! A veure si ho podem concretar una mica més,...!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dj. oct. 18, 2007 1:40 pm

Jo de tema papers encara no he remenat res, perquè se que hi han papers que tenen una certa validesa i als 6 mesos caduquen.

A nosaltres el mossén de Roses ens va dir que uns 3 mesos abans del casament fòssim a parlar amb el nostres mossèn d'aqui Salt que ells ens diria tot lo que necessitàvem i seria ell que prepararia l'expedient matrimonial. El que passa que jo anirè abans perquè 3 mesos ho veig molt just. Poder pel Dessembre o Gener que tinc dies de festa ho vaig a preguntar.
A més el mossèn de Roses hem va dir que al gener ens trucaria pel tema del curset aquest de preparació matrimonial que el podem fer a Roses o a Salt.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. oct. 18, 2007 2:18 pm

Clar suposo que es diferent casar-se per l'esglèsia ue pel civil. El meu germà que es va casar pel civil aquest any ho va tramitar el novembre de l'any passat i li van dir que anava tard per això ho vull mirar d'anar a preguntar per ara pero potser ens diuen que ens hem d'esperar... no ho sé! :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. oct. 18, 2007 2:36 pm

hola bona tardaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dj. oct. 18, 2007 2:43 pm

Bona tarda!!!!!!!!!!!!!
Que tal esteu???
Ahir no vaig poder escriure res pq vaig estar liada i al vespre tenia reunio de Carnaval!!!!
jO TBE TIN CPENSAT MIRAR TEMA DETALLS I INVITACIO A LES FIRES, TOT I QUE TINC CLAR EL QUE VULL PERO FALTA TROBAR-HO
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Visitant » dj. oct. 18, 2007 2:48 pm

ei, bona tarda, al final només he tingut 20 minuts per dinar però ja he demanat el certificat d'empadronament de tots 2, ara ja només l'hauré de recollir dimarts, una cosa menys!
Visitant

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 18, 2007 2:51 pm

Bona tarda guapes!!!

Veig que aneu com un cohet!!!!

Bé, lo de la quedada em sembla genial!!! El que jo hauré de portar el meu peke :-) :-) Per mi podem quedar qualsevol cap de setmana!!!

Vinga, quin dia us aniria bé???

Haviam, les que aneu demà a provarbos el vestit... ànims que ja veureu que surtiu amb ell!!! :-))

Pel tema detalls e invitacions nosaltres estem com tú Mireia, mirarem a la fira pero mes o menys ja sabem el que volem!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 18, 2007 2:53 pm

Veus que bé, Shyla, una cosa menys a fer!

A nosaltres el mossen ens va dir que fins al febrer no cal que li presentem els papers, així que encara ens queda una mica...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 18, 2007 8:25 pm

Hola guapes!

Per fi he trobat la foto del conjunt de roba interior que us vaig comentar que costava tot uns 100€... aqui us la poso, haviam que us sembla...

Perc cert, Truffa, el que em dius del pentinat estas amb lo cert, ha de ser una mica alt ja que sinó treurà tota la gràcia al vestit! Gràcies guapa!!! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dj. oct. 18, 2007 9:38 pm

Hola bona nit angelets,

Com ha anat el dia???Jo ara arribo de ioga, jeje.

De res míriam jo crec que realssaras molt més el vestit a part segueixo pensant que una núvia ha d'anar amb la cara neta.

Doncs nosaltres tema papers re de res encara, de fet akesta setmana em vaig empadronar aki olot perke tot just estava empadronada amb el meu poble, ja sóc una olotina més, jeejejeje!!!!

I tema invitacions i detalls nidea eee nenis doneu idees va.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants