Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 18, 2007 9:45 pm

Doncs si, la veritat que una núvia ha de mirar d'ensenyar el rostre el maxim possible... hauré de començar a buscar algun recullit, pero que tingui una mica de cascada per derrera perque a mi el rollo moño no m'acaba d'agradar...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dj. oct. 18, 2007 9:54 pm

La veritat a mi tampoc magrada el rollo moño, trobo que queda més elegant i més fi un recollit sense tibacions com fet així a boleo però que queda bé, no sé si mentens?el més natural possible.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dj. oct. 18, 2007 9:56 pm

Eo eo k enkara no havia vist el conjuntito de roba interior, uiui ui el teu futur marit caurà de culs a terra i ai ai si l nit de noces li feu un germanet/a a l'arnau, jejej és preciòs i molt bonic has fet una bOna elecció.

TRUFFA
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. oct. 18, 2007 10:02 pm

SI Truffa, ja t'entenc... haviam si trobo alguna cosa per internet! Pero defet, el que m'aconsellarà es el peluquer... haviam si m'acosto una estona a la pelu haviam que em comenta!

El conjunt encara no le triat...aquet es un dels possibles candidats, bé,de fet segur que em quedo aquest perque ne estat miarant d'altres i em demanen 300€!! I clar, passo de gastarme ( bueno de fet mho regalen...) tanta pasta en un conjunt de roba interior... prefereixo poder invertir els cales en altres coses.. igualment segur que el meu home no si veurà de cap ull aquelles hores de la nit :-) :-) :-) >.-<:

I lo del germanet... encantats de la vida!! Si fos pel meu noi a l'abril ja em vol embarassada perque li agradaria que neixes al Gener com nosaltres pero ja li he dit que passo, que no vull que l'embaras em destrossi el dia del casament (marejos, malestar, malacara....) :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. oct. 19, 2007 7:49 am

Bon dies guapes!!!!
Si voleu podeu consultar aquesta pàgina pel tema "papeleo" del matrimoni civil

http://www10.gencat.net/sac/AppJava/tra ... ?codi=5046

Aquí hi ha tota la informació necessària i passos a seguir.

Per cert Miriam, quin conjunt més sexy....!!!!!!!!!!!! I a més no és massa car, no??? És que jo encara no he mirat res d'això, però crec que esta bé de preu....
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. oct. 19, 2007 8:24 am

Bon dia Guapes!

Per fi divendres!!!!! quines ganes tenia que arrivés!!! a més no estic massa fina de la panxa des d'aquir i em vaig arrastrant com un cuc!

Miriam el conjunt molt xulo! i el preu encara més! jo no crec que em compri tot un conjunt ja que amb el vestit no portaré sostens! aix´ñi que només em compraré les parts de baix.

Com es presenta el cap de setmana?

Noies ahir em vaig trobar de casualitat la noia que porta tot el tema dels papers dels casament del meu poble de Riells i em va dir que ja m'ho prepararia pero que per festes intentés tenir-ho ja tot preparat. Així que anem bé de temps! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 19, 2007 8:42 am

Bon dia guapes,

Per fi divendres, que bé!!! aquesta setmana se m'ha fet molt curta.
I demà a mirar vestits, vaig pronovias i a bety núvies,a veure que tal... si puc m'hi passaré per cymbeline per veure si els hi han arribat més vestits.

Miriam, el conjunt és molt i molt maco!! M'agrada molt, i el preu també :-)ok:

Del tema de papers, nosaltres fins passat reis no hem de tornar a parlar amb el mossèn, a veure que ens digui el que necessitem i suposo que cap al febrer ho començarem a preparar, segons la caducitat dels papers, ja que hi ha alguns que tenen validesa determinada.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dv. oct. 19, 2007 8:44 am

Bon dia per fi divendres!!!

Nosaltres aquest cap de setmana no fem res especial!

Miriam quin conjunt més sexy el teu nen gran no es podrà resisitir! jeje

Bé i aquesta tarda a Pronovias a veure com va!!!! >.-<:

Gemma(nit) cuidat la panxolina hi ha passa jo també vaig estar un dia fatal i cal fer dieta!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. oct. 19, 2007 8:46 am

Agbe, Espe, SHYLA i toooootes les que aneu a emprovar vestits volem crònica eh??!!!!!

Si? hi ha passa? doncs deu ser això per que jo estava bé i ahir fatal i avui encara m'he aixecat amb l'estòmac del revés així que farem dieta!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. oct. 19, 2007 10:38 am

Suposo que si deu ser una passa, ja que jo vaig estar malalta de la panxa fins dimarts, fins hi tot ingressada a la clínica fins dimarts :--( , des de diumenge a la nit no podia del mal que em feia, però al final bé.
Cuida't que sinó es passa fatal!!!!!
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. oct. 19, 2007 11:12 am

Osres Ainos doncs vaia ensurt!!!! jo mal de panxa no tinc lo úni l'estòmac regirat amb nauseas i això.... sort que a la tarda no treballo i quan arribi a casa em faré un plat d'arrós bullit i au a fer bondat!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. oct. 19, 2007 11:32 am

Això, arròs bullit i repòs!!!!
Quina sort no treballar a la tarda, que vagi bé!!!!!!!!!!
ainos28

EntradaAutor: Espe » dv. oct. 19, 2007 11:54 am

Si hi ha passa conec molta gent que ha estat malalta de la panxa.

Serà millor que facis dieta avui a veure si demà estas millor a mi el metge hem receptar veure molta aigua i hem va donar un paper amb lo que podia menjar. A fer una mica de dieta, arròs bullit, o purè de patatas peix blanc a la planxa yogurt natural etc. Res de verdures! Ja veuràs que demà estaràs millor! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 19, 2007 12:01 pm

Gemma(nit), ja saps que toca... dieta!! espero que estiguis millor i que passis un bon cap de setmana!!! Téns molta sort de no treballar els divendres a la tarda... això ho tindrien que fer a tots els treballs!!

Millora't i bon cap de setmana!!

Espe, Shyla, Gemma... a veure què tal us va aquesta tarda!!espero que molt bé. jo hi vaig demà, a veure... ja us explicaré!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. oct. 19, 2007 12:03 pm

Bueno nines gracie sper aquestes recomanacions.... fare això arrós bullit i a al vesrpe peixitu!

Si Agbe la veritat es que és una sort això em compensa les hores extres que faig de més i no me les paguen!!!

Agbe, Espe, Gemma, Shyla... esteu nervioses? quina emoció!!! >.-<:
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. oct. 19, 2007 1:26 pm

Gemma (nit) de mometn no estic nervi, quan arribi a casa poder si que hem posaré, jeje!

Shyla, Agbe, Gemma, no se si hem deixo algú! molta sort a veure com us va amb el vestit, dilluns ens expliquem! Bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. oct. 19, 2007 2:37 pm

Hola nines!!!!!

Gemma, reina, cuida't molt i molt!!! I fes bondat (dieta)!! :-()-) :-()-)
Aquest cap de setmana fes repòs!! : besito : : besito : : besito :
I sí, és cert, hi ha passa!!

Míriam, guapa, WAAAAAAAAUWWWWWWWWWW!!! Quin conjunt!!! estaràs impressinat, ... sexy, sexy!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
De debó,és molt bonic!! bona el.lecció!! :-)ok: :-)ok:

Reines, .... sorpresa, sorpresa,... la prova la tenia aquest matí (encara em queden dies hi he aprofitat).... i bé,.... massa res de nou..... em mantinc a la mateixa posició: em quedo amb el BALI!!!!!!!! :-)) :-)) :-))

He de dir que el Belene és impressionant!!! Són molt diferents un de l'altre, però és preciós. Noies, si alguna de vosaltres és morena, morena, emproveu-se’l!!!! :-)ok: :-)ok: Jo, al ser rossa, em quedava millor el Bali, però a una morena, el Belene,...... ESPECTACULAR!! :-)ok: :-)ok:

Ah, i he descartat anar em vel!! Uff,.... em veia massa, no sé,.... em sentia disfressada (és opinió personal, no voldria ofendre a ningú). Però bé, pel tema complements encara queda,... :-)ok:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. oct. 19, 2007 2:41 pm

Espe,

Agbe

i

Shyla,

guapes, que vagin molt i molt bé les proves d'avui, o demà, i... DISFRUTEU-HO!!!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Agbe » dv. oct. 19, 2007 3:02 pm

Bona tarda,

Gemma, felicitats !!! ja téns vestit... veig que les dues gemmes gironines teniu el mateix gust!! :-) Una més a la llista de les que ja tenen vestit.

T'has fet fotos? les volem veure, please!!!

Ah, per cert, l'esglèsia on us casareu, és preciosa!! Era la segona opció nostre... en el cas que no ens haguessim pogut casar on hem triat (Usall, Banyoles), haguéssim anat a Sant Martí d'Empúries,perquè és un lloc molt especial per nosaltres.
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. oct. 19, 2007 4:36 pm

Hola nines!!!!

Agbe, noltíssimes gràcies!! :-)) :-))
No, no m'he pogut fer fotos!! :--(
Però bé, com hauré d'anar a prendre mides, perquè me'l compraré a Girona, doncs em faré fotos allà, que m'hi sento més còmode!! >.-<: >.-<:

Sí, Sant Martí d'Empúries és preciós!!! Hi ha molta gent que no és del poble que s'hi casa, és una passada!! És que l'entorn és molt bonic, i l'esglèsia està molt ben cuidada (just aquest any l'any restaurat per fora, que estava del salitre,..... una mica bruteta).

Bé, a veure com et va a tu a Cymbeline i a la resta de llocs. A veure si també surts amb un Bali!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants