MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dv. oct. 19, 2007 8:16 am

Això!!

Estem unides per sempre ... jejejeje

Com et trobes avui Iraiosc?
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dv. oct. 19, 2007 11:24 am

Hola noies,

Que tal??

El diumenge vaig a Port Aventura amb els amics, per casualitat no anireu alguna??
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dv. oct. 19, 2007 11:36 am

Hola!!!
Ja miro d'animar-la pero diu que li es molt dificil donar classe, perque els nens no li fan cas i no perque no l'entenguin sino perque es dona,... suposo que li caldra un temps per fer-li entendre els nens que la mestra es ella i que han de fer els exercicis que diu.

Home es que el maig es el millor mes, es el mes de les flors!!! ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Crisyjose » dl. oct. 22, 2007 11:32 am

Aiinnsss es que el Maig... jejejej es molt bonic! Oi que si nenes?? jejeje

Que tal? com esteu??

Francris, nosaltres volem anar per al Halloween amb uns amics! Algú a estat? Com es aquesta festa?
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 22, 2007 12:00 pm

Sento no poder-vos ajudar pero jo mai he anat a port aventura per halowwen i tampoc coneixo a ningu que hi hagi anat.

Ostres aixo de ser dilluns es molt dur, sort que m'animo nomes de pensar que es aquesta setmaneta, tres dies de la que ve i.... DIES DE FESTA!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Crisyjose » dl. oct. 22, 2007 2:22 pm

Ostres es veritat, que ja tenim aqui al costat el pont del dia 1 de novembre!! bbiiieeenn! quines ganes de fer una miqueta de descans, porto una setmaneta de bajón total! aainnsss que ganas de que pase rápido la semana!
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dl. oct. 22, 2007 2:32 pm

Crisyjose ha escrit:Aiinnsss es que el Maig... jejejej es molt bonic! Oi que si nenes?? jejeje

Que tal? com esteu??

Francris, nosaltres volem anar per al Halloween amb uns amics! Algú a estat? Com es aquesta festa?

JO JO JO, conec molt bé hallowen de Port Aventura. Aquest diumenge ha sigut la 3ª vegada que hi vaig per aquesta època (en diferents anys, no es que hi hagui anat 3 vegadas aquest any)

M'encanta, m'ho passo bomba, vaig a pasar por, pq soc molt poruga pero a la vegada m'ho passo molt bé.
Vam fer més d'una hora de cua per fer el passatge de la selva del miedo i nenes quina passada, val la pena. Es a l'exterior, i per aixó es de nit, es un passatge llarguet on entres amb grups grossos de gent, els arbres es mouen, et surten vampirs i monstres d'en mig dels arbres, aixó es fa a la Polinesia, y la tancan sencera.

La resta de passatges, molt xulos també. M'agrada anar per halloween, perque a més de las atraccions que hi han normalment també hi han els passatges de terror que has de pasar abans de pujar-te, com al tren de la mina. >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 22, 2007 4:23 pm

Hola wapes! com ha anat el cap de setmana? el meu completet, dissabte de compras, i a la nit balls de saló.. diumenge al mati despres d'esmorzar amb el meu maridet vem anar a caminar per la muntanya ( un passeig molt romantic) per dinar ( jo dieta) i ell li vaig fer uns rollitos de carn amb pernil salat i formatge, estil fricandó amb pesolets i xampis k es va llepar els dits. I a la tarda ell jugava a futbol i claro jo a animar-lo un passeig pel poble i cap a casa a mirar una peli, vamos k completito...ai ojala tots els dies fossin aixi no? amb els maridets i fent coses junts, clar k les setmanes em passen volant i no m'entero i ja estem al cap de setmana. :--=-)
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dl. oct. 22, 2007 4:34 pm

Caram Myrim, si que en vas fer de coses si .... jijiji
A mi al final em van convéncer per anar de casament i "MOLT MALAMEN" estaba feta pols!!
Tot el dia m¡amb el collarin (excepte per menjar) però si ho arribo a saber nno hi vaig!! ho vaig passar mooooolt malament.

Aquí us penjo unes fotos
masa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2007 5:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
masa

EntradaAutor: masa » dl. oct. 22, 2007 4:35 pm

una altre amb els nuvis i parents
masa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2007 5:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
masa

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 22, 2007 4:41 pm

carai... kin pal anar amb el collarin,se el k es i es un agobio, a mes dormir amb ell juaaaaaaaaaaaa kin horror ,tens per molt temps encara?
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dl. oct. 22, 2007 4:46 pm

m'han dit mínim un mes :-( :-( :-(
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 22, 2007 7:11 pm

Masa pues vaja quina murga, anar de casament i em el collarin!! Per cert jo no he vist les fotos, que ja les has tret??'

Nosaltres aquest cap de setmana vam veure el nostre album de casament (es digital, tipu hofman) pero es van deixar una pagina i l'han de tornar a fer (millor perque es van deixar fotos). Ara el milloraran. Es molt xulo perque al ser digital ha pogut jugar i fer fotos on el fons el blanc i negre i nosaltres sortim de color, i coses per l'estil.

Diumenge van venir uns amics a dinar a casa i vam fer session de formula 1, dvd del casament i les fotos del viatge, van marxar a les 11h de la nit!!! Vaig acabar cansadissima.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 23, 2007 8:40 am

Jo soc més pasota amb el tema fotos. Tinc l'album i el dvd des de l'agost, i li he ensenyat als pares, amic (peró no tots) hi algun onclo, i ara sé que molts estan esperant que els convidi a sopar o dinar per veure, peró jo la veritat, després d'estar tota la setmana treballant i amb el meu home que només ens veiem una estoneta al mig dia i al vespre, la unica cosa que ens ve de gust es marxar, encara que sigui un dia. Fa dos caps de setmana vam passar elñ diumenge a Cadaqués, el seguent a Olot, que tenim una caravana en un camping i aquest ultim a Port Aventura amb els amics, i els próxims més o menys también els tenim mig planejats.
I no es que no hem faci il·lusió ensenyar las fotos ni el video, pq la veritat, estic molt contenta de com a quedat, peró tenim més ganas de disfrutar de nosaltres que no d'una altra cosa.
Estic esperant al nadal, per tenir a la gent reunida y ensenyar-ho de cop. je je je... com soc.
Estic preparant la meva web, per penjar fotos del casament i del viatge, quan estigui us ho dic, i així veieu las mevas fotos.

quin rotllo he deixat anar de bon matí. :-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. oct. 23, 2007 10:08 am

merce i albert ha escrit:Masa pues vaja quina murga, anar de casament i em el collarin!! Per cert jo no he vist les fotos, que ja les has tret??'

Nosaltres aquest cap de setmana vam veure el nostre album de casament (es digital, tipu hofman) pero es van deixar una pagina i l'han de tornar a fer (millor perque es van deixar fotos). Ara el milloraran. Es molt xulo perque al ser digital ha pogut jugar i fer fotos on el fons el blanc i negre i nosaltres sortim de color, i coses per l'estil.

Diumenge van venir uns amics a dinar a casa i vam fer session de formula 1, dvd del casament i les fotos del viatge, van marxar a les 11h de la nit!!! Vaig acabar cansadissima.

Hola guapa!
Doncs si, ja les he tret. La veritat es que no vaig passar-ho gens bé amb el collarin i se'm va fer molt pesat!!! ... en fi ...
Que bé que ja heu pogut veure l'album no? .. jjeje nosaltres ja el tenim dede l'Agost i el DVD casi bé ja l'he cremat de tant veure'l ... jajajaja
masa

EntradaAutor: masa » dt. oct. 23, 2007 10:09 am

FRACRIS ha escrit:Jo soc més pasota amb el tema fotos. Tinc l'album i el dvd des de l'agost, i li he ensenyat als pares, amic (peró no tots) hi algun onclo, i ara sé que molts estan esperant que els convidi a sopar o dinar per veure, peró jo la veritat, després d'estar tota la setmana treballant i amb el meu home que només ens veiem una estoneta al mig dia i al vespre, la unica cosa que ens ve de gust es marxar, encara que sigui un dia. Fa dos caps de setmana vam passar elñ diumenge a Cadaqués, el seguent a Olot, que tenim una caravana en un camping i aquest ultim a Port Aventura amb els amics, i els próxims més o menys también els tenim mig planejats.
I no es que no hem faci il·lusió ensenyar las fotos ni el video, pq la veritat, estic molt contenta de com a quedat, peró tenim més ganas de disfrutar de nosaltres que no d'una altra cosa.
Estic esperant al nadal, per tenir a la gent reunida y ensenyar-ho de cop. je je je... com soc.

FRACRIS, jo también sóc com tu ... jejeje només he ensenyat l'album a qui m'ha interessat i la veritat es que hi ha gent que no en tinc ganes de que el vegi .. pff
Si em ve de gust, per nadal faré com tu --- jejee
Estic preparant la meva web, per penjar fotos del casament i del viatge, quan estigui us ho dic, i així veieu las mevas fotos.

quin rotllo he deixat anar de bon matí. :-)
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 23, 2007 11:37 am

Nosaltres l'hem anat ensenyany de mica en mica, aprofitem qualsevol dia en que ens reunim i ale, dvd al canto. Les fotos del viatge les tenim en un cd, i si les volen veure pues cap problema, pero si no res de res. i l'album del casament pues quan el tinguem llavors suposo que l'anirem ensenyat molt xino- xano. Pensa que el dvd el tenim desde finals de juliol i encara falta perque el veguin alguns germans de l'Albert i un germa meu.
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. oct. 23, 2007 3:32 pm

BONA TARDA CUQUETES!!! Vaja findes que heu tingut algunes eh Myrim... i Masa, cuidat molt i fés repòs mentre puguis, et serà bo. ;)

Mercé ja m'aniràs explicant com li va a la teva amiga (molts ànims!).

Nosaltres el tema fotos igual, vam anar ensenyant a mida que anàven venint o passant per aquí, dvd sempre també (ni que sigui la part del resum per qui té més pressa o ja has atavalat massa entre fotos boda, fotos viatges... doncs... xDDD
També és bona idea com diu fracris, que qui falta se li ensenyi per nadal o menjant panellets i moniatos!!! :DDD >.-<:
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: Myrim » dt. oct. 23, 2007 4:22 pm

Hola! Nosaltres el video el vem tenir a finals de mes de juny, i al juliol vem fer una barbacoa i ens vem ajuntar uns 28...amics d'ell, amigues meves, algun cosí... i els vem passar el video, i va star molt wai a més havia gags i trosets d'ells k feien molta rissa, vem començar a les 12 del mig dia i vem acabar a les tantes de la nit, alla al jardí vem fer también a la tarda com una barra lliure amb ponche sangria, i pica pica per la tarda...
al agost ens van donar les fotos, i els albums l'han vist els papis, els avis, aleshores vem fer un parell mes d copies del video i les hem passat entre els convidats pk les vegin, i el album doncs a una banda dels meus cosins els hi vaig deixar amb la peli pk ho vegessin en calma, i res amb una semana ja m'ho han tornat... despres les amigues de ma mare un dia k staven a casa seva doncs ho van veure, i aixi... despres com van dos albums identics al meu pero de mida mes petita una mica mes k la meitat, doncs ma sogra i ma mare, kuan han anat a sopar o algo l'han ensenyat, i aixi mes o menys el anem deixant.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 23, 2007 9:11 pm

Iraiosc ja miro d'animar a me cunyada, el que tambè li pasa es que aquest any ha començat el nen a la guarderia i ella se sent culpable perque nomes el pot portar un dia a la setmana. Suposo que de mica en mica se li passara, s'anira acostumant al grup que te i tambè a no estar tant pel peke. Es llei de vida :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants