TAKE THAT

temes off-bodes..

EntradaAutor: madonna » dv. oct. 19, 2007 1:35 pm

Eiii k vaya bien ese conciertoooooooooo y Tinita a gritarrrrrr y bailar!!!!!!!jejej...

Pumeta amor, al final no vas???
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: Pumeta » dv. oct. 19, 2007 5:19 pm

Pues no :-(

Cuando lo cambiaron al Sant Jordi quise sacar una entrada pero ya estaban agotadas :-( :-( :-( :--(
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: Tinita » dv. oct. 19, 2007 5:46 pm

XAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII QUE YA LO TENEMOS AQUIIIIIIIIIIIIIIIII !!!

Bueno ya he venido de comprar provisiones para todo el dia!!! me faltan las chuches que ahora iré a comprarlas jejeje

Xai las puertas las abren a las 19.30 si eso ves un poco antes de las 18.00, si no te vas a quedar muy muy atrás...

Yo es que voy con mis amigas de BUP , que fuerte jajaja mil años sin vernos pero nos juntamos para el concierto, son con las que hicimos la sentada en casa de una jajajajaja lo bueno nunca se olvida!!!!

Y eso ellas quieren estar alli a primera hora, pues nada como vamos todas juntas pues todas juntas a pasar el dia jajajaja

Yo si veo que me agobio mucho delante del todo y no puedo aguantar, me iré a la grada esa que es general, la de arriba del todo, que también puede estar bien jejejeje

Eva, Xai os doy mi mv por privi, y me podeis llamar cuando querais , faltaria más jajajaja lo que soy ORANGE ( era el destino jajaja Jason Orange jajajajajajajajaja >.-<: ) pero vamos que no nos vamos a arruinar por una llamadita!!!

QUE NERVIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Iona_ » dv. oct. 19, 2007 5:51 pm

Ei chicas!!!!!
Que os vaya muy bien el concierto!!! Y el lunes no os olvideis de las fotos!!
Por cierto, mañana a comer bien y mucha agüita, no os vayais a marear con tanto chico guapo!!

Un besazo y a pasarlo bien!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Iona_
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: nu327 » dv. oct. 19, 2007 9:43 pm

Tinitaaaaaaaaaaaaaaa!!! K jo también et vull trucar, passam el movil plis!!!!!

Aiiiix, quina ràbia em fa no poder nara, però plego del curro a les 9'30 i vamos, que ni de conya arribo, i menys a pista!! SI haguéssin quedat lliures de seient...

Aiiix, en fi, passeu-vos ho molt i molt i molt bé!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: nu327 » ds. oct. 20, 2007 1:12 pm

AL FINAL VAIG AL CONCERT!!!!!!!!!!!!!!!!!
UEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Meri_ » dg. oct. 21, 2007 11:39 am

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, que jo vaig anar al concert amb la nu :-)) , va ser fantàstic...tot el Palau St Jordi cantant Back for Good, la posada en escena de Never Forget posava els pèls de punta...TOT. Ells estan genials, han passat 10 anys i el Howard en té casi 40 ja però estan millor ara que abans =0-0-) =0-0-) =0-0-) .
Un concert inolvidable i pel que havía esperat massa temps, aviam si les que estaveu a pista podeu penjar alguna foto pq nosaltres no vam entrar càmara per si la requisaven i ens hem quedat sense fotos :-(

Besitus :-)
Meri_

Entrades: 9
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 10:02 pm

EntradaAutor: nu327 » dg. oct. 21, 2007 11:52 am

Tinitaaaa!!!! Esperem les teves fotikis!!!!

Wenu nenis, com ha dit la Meri, en dos palabras: IM-presionante!!!!
O com diria en Cruyff, gallina de piel!

Desprès de tants anys, estar allà, corejant amb tot el Sant Jordi (12000 persones, no ta mal!) el Back for God, o el Never Forget, no es pot descriure en paraules! Va ser com, per un moment, tornar a 1995!!

I están en forma! Vaja si ho estan!!! L'escenografia estava super currada, més madura que en d'altres gires, i ells, ja no ballen tantíssim, però quan s'hi posen... genial el "Sure" amb la coreografia original!!!

Us deixo unes fotitos robades d'un post anglès on alguna de les de primera fila ja ha penjat el reportage!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
nu327

EntradaAutor: Meri_ » dg. oct. 21, 2007 11:57 am

Aquestes fotos són boníssimes, me se pone la gallina de piel al veure-les de nou...no em direu que no estan cañón ells... =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Meri_

EntradaAutor: Tinita » dg. oct. 21, 2007 1:36 pm

EL MILLOR DIA DE LA MEVA VIDA!!!

A SEGONA FILA ESTAVA A SEGONA FILA!!!!

14 HORES DE CUA VAN VALDRE LA PENA jajajajajaja

bueno bueno que he de dir que son la canyaaaaaaaaaaaaaaa, vaig plorar de l´emoció quan van cantar BACK FOR GOOD y la meva canço NEVER FORGET vaig flipar molt amb l´escenografia, tot el que van fer, bufffff no se com explicar-ho !! i quines veus quines veus, mare de Deu Senyorrrrrrrrrrrr, quins cuarentons més ben plantats!!

Jo no parava de cridar : JASOOOOOOOOOOON I LOVE YOUUUUUUU i va llençar un petó i és clar era per mi jajajajajajjaaja totes les del voltant deiem el mateix, però jo sé que era per mi jajajajajajaja

Quan vaig escoltar :RELIGHT MY FIRE, el que em va vindre la cap va ser : PENSAVA QUE MAI VIURIA AQUEST MOMENT!!!!!!!!!! de cop mirava al meu voltant i ja no veia noies de 25 en amunt, ens tornava a veure a totes amb 12-13-14-15 i més anys, no se, em van vindre a la memória récords de l´egb, de l´institut, buf va ser massa.

Vaig plorar molt, vaig riure molt i vaig cridar moooooooooolt, no estic molt afónica pero si semblo una mica Manolo jajaja

ESTIC TAN CONTENTA D´HAVER FER 14 HORES DE CUA!!!!!!!!, jajajaja ver la meva primera estampida i si no es per ells, no en tornaré a fer més jajajaja

Estic descarregant fotitus, les redueixo i les passo!!!

Nu, jo tinc fotos com aquestes jajajaja

JASOOOOOOOOOOON I LOVEEEEE YOUUUUUUUUUUUU
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dg. oct. 21, 2007 1:43 pm

Nena Nuuuu acabo de veure aixó del teléfon!! si ho arribo a veure abans ens truquem!!! quina raaaaaaaabiaaaaaaaaa!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Meri_ » dg. oct. 21, 2007 1:53 pm

Tinita esperem les teves fotos amb candeletes, porfaplissssssssssssssss :-)ok:

http://youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I

Quins recordssssssssssssssssssss :-(
Meri_

EntradaAutor: Meri_ » dg. oct. 21, 2007 2:03 pm

Tinita, per mi hi va haver ahir dos momentassos...BACK FOR GOOD i NEVER FORGET!

http://youtube.com/watch?v=NETAkSTzIu8

Meri_

EntradaAutor: nu327 » dg. oct. 21, 2007 3:49 pm

Tinita ha escrit:Nena Nuuuu acabo de veure aixó del teléfon!! si ho arribo a veure abans ens truquem!!! quina raaaaaaaabiaaaaaaaaa!!!!

Siii, ja t'hagués fet un truc, ja!!!

POs nena, no vegis vaya dia ahir, em vaig despertar tope "pk collons no hi vaig, al concert"? Clar, després d'estar llegint aqui al foro, em feia com coseta no anar-hi, i después a mig mati, m'ofereixen dos passis de premsa com per art de màgia i sense demanar-ho, brutal!! Lo pitjor es que tava al curro, i no plegava fins les 9 (tot iq ue em van deixar marxar abans) i vaig patir mogollon per si no arribava, però va valer la pena tot el patiment!! Menys mal que hi vaig anar, m'hagués penedit molt molt i motl!!

Nena, a 2a fila, deuni do, els veuries ben bé a tocar, eh?? Jo és que ja no estic para estos trotes (a més, com que fa dos anys vaig anar a veure al Mark Owen a Bikini, i estàvem com en familia, ja em vaig deskitar de tenir-lo ben a prop) ara, que el teu Jason, nena, estava que tela marinerea, jueeer, el xaval!!!

Jo també estic amb la veu una miqueta Manolo, però és per una bona causa! Ahir vem fer una regressió a 1995!!!! La veirtat és que va ser genial poder corejar el Back for Good, el Never Forget, Pray... buaaa, tantes vegades que m'havia tragat els vídeos dels concerts i aquest cop si que era en directe!!!!!!!!!!! I jo vaig aprofitar per desganyitar-me a gust!!!!!!!!
Per mi, nomès va faltar una cosa: Babe! Però els hi perdonarem!!

Per cert, que em va encnatar quan ens van fer cantar trossets de cançons i al final, com que ens les sabiem totes diuen: "però vosaltres quants anys teniu??????" Jjojojooj, genial!!!!!!!!!!!!!!

Bueno, wapis, que esperem les teves fotos!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Meri_ » dg. oct. 21, 2007 3:52 pm

A mi em va agradar molt el comentari que va fer el Gary al despedir-se de nosaltres "Torneu totes segures a casa, siusplau" >.-<:
Meri_

EntradaAutor: nu327 » dg. oct. 21, 2007 3:54 pm

Nenis, el video del Never Forget del Tour 07!!!!!!!!!!

Eva, carinyu, va per tu!!! (de totes maneres et vaig gravar un troset del d'ahir amb el móbil!!! ja te'l passaré!!!)

http://youtube.com/watch?v=4cGFxpvnhNc

Imatge
nu327

EntradaAutor: Meri_ » dg. oct. 21, 2007 4:13 pm

Que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Meri_

EntradaAutor: Pumeta » dg. oct. 21, 2007 7:47 pm

Chicaaaaaaaaaaaaaaaas q envidia me dais.... :-(

No os lo vais a creer pero se e ha escapado la lagrimilla con esas fotossss, el sábado noche estaba super triste pensando en a rabia q me daba no haber podido ir. :-( . Nu q suerte nena 2 pases a última hora!!

PONEDME MAS FOTOS Q ME DESQUITE POR FAVOR!!!!
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pumeta » dg. oct. 21, 2007 7:55 pm

buaaaaah nens q vídeoo....q llorera por favor, madre mía no sabéis q rabia tengo de no haber ido!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh :
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nu327 » dg. oct. 21, 2007 8:54 pm

Pume, cielo, te entiendo! Yo es que el sabado mientras me duchaba pensaba: "seré gilipichi, pk no voy???" y mira, al final de pura chimba!!!
Imatge
nu327

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants