Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. oct. 19, 2007 5:06 pm

Bona tarda noies!!!!

Per fi divendres, encara que dema treballo al mati.
Avui es santa Laura, el sant de la meva germana bessona.
Molta sort a totes que aneu a probar vestits!!!! volem cronica i FOTOS!!!!

bon cap de setmana!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dv. oct. 19, 2007 5:26 pm

Això, això, cròniques i fotos, així agafem experiència les que encara no hem mirat res!!!!!
Molta sort a totes per demà!!!!!!!!!
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: truffa » dv. oct. 19, 2007 7:32 pm

Hola bon vespre a totes,

Ja som divendres, jejeje per fi i a deskansar, per mi aket finde serà més llarg jijiji perke treballo a porqueres i dilluns és festa perke són festes de banyoles, que guaaaaaaiiiiiiiiiii!!!

Espe, agbe, shyla, molta i molta sort amb els vestits, passeu-ho pipa eeeeee i havera havera quin serà el vostre vestit, ja tinc ganes de saber-ho!!!

Gemma moltes felicitats, al final el Bali, veig que des de sempre ho has tingut molt i molt clar, molt bé i tant això està super bé, quina ilusió eeeeee

Gemmanit espero que et curis molt ràpid molt ràpid perke la panxa és punyetera, jo ho passo molt mal, fes dieta eeeeeeee i hidratat molt.

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 19, 2007 9:06 pm

Bona nit guapes!

Com es presenta el cap de setmana??

Nosaltres avui anem a Banyles que son festes i aprofitem per sortir una mica! Demà repòs i diumenge portarem al peke als caballitos que li encantan!

Gemma, FELICITTTAAAATTTTSSS!! Tu ja ho tenies ven clar eh pilla! SI, si... et quedas amb el Bali!!! Enhorabona...

Que guapes que aniran les Gemmas!!

Agbe y Shyla molta sort demà, esperem impacients la crònica i si pot ser alguna foto!

Gemanit, guapa, espero que et milloris... ja saps, dieta!!

Mireia, felicitats per la part que et toca! :-)ok:

Espe.... explica, explica... COM ANATTTT??? =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. oct. 19, 2007 9:16 pm

Per cert noies, gracies pels comentaris del conjunt de la roba interior... pero encara no me le quedat! Es un dels possibles candidats! =0-0-)

Gemmas, a un altre foro que conecto, hi ha una noia que també portarà el Bali... no vegis el trionf que està tenint!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » ds. oct. 20, 2007 6:09 pm

Hola nines!!!!!

Míriam, reina, MOLTÍSSIMES GRÀCIES!! :-)ok: :-)ok:
Doncs sí,.... ho tenia força clar,... Vaig voler mirar d'emprovar-me altres vestits per no quedar-me amb el primer, perquè sempre penses "i si,...." i cada cop que m'emprovava un i tot darrera em tornava a posar al Bali tohom deia: no, no, és que el "teu" és aquest!! I realment com amb el Bali no m'he vist amb cap (és el que més diu de mi, no sé,...).

Ah si?? A quin foro?? És que jo crec que té èxit pel color de la tela (que dóna molta llum) i per com senta (realça el tipu); ai, no sé com explicar-ho,...

Bé, a veure com els hi ha anat a l'Agbe i a l'Espe (no sé si em deixo algú, si és així, perdoneu,...). Noies, ja ens explicareu, eh!!! :-)) :-))

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » ds. oct. 20, 2007 7:57 pm

Bona nit noies!!

Gemma felcitats ja t'has decidit,encara que des de primera hora el Bali et tenia robat el cor!!!!

Bé us explico com hem va anar a Pronovias!!!

Vam arribar a les 16.30 vaig anar amb la meu mare, la meva germana i la meva cunyada (la xicota del meu germà) i no us ho perdeu el meu pare estava treballant a la botiga, cambiant unes llums, jejeje! però no va pujar a veurem, diu que ell hem vol veure el dia del casament, més emocionant! jejej

Dons be, hem va atendre la Joana, que per cert es molt agradable, vam seure i vam mirar la colecció i com sabeu totes vas marcant tots els que t'agraden, vaig marcar força, alguns que m'agradaven a mi i d'altres que li agradaven a la meva cunyada i germana, a la meu mare és que li agradaven tots, jeje! Després varem descartar uns quants perquè s'assemblaven i la Joana hem feia escollir entre un i altra quin m'agradava més. Al final en varen quedar el Diamante, que li agradava molt a la meva cunyada, és sencill hem quedava be del pit i cintura però vaig trobar massa fandilla, no el volia amb molt de vol. El Daifa, posta no me'l veia tan bé tot i que te una forma asimetrica i era macu. El Donaire i Deusto que són molt diferents sobretot de la part de baix eren més divertits i m'hi veia bé però el Donaire li trobava un aire, jeje a l'estil que havia portat la meva cusina, el que va dur la Tetes, no són iguals ni molt menys, però a simple vista l'estil és igual i el Deusto massa fandilla, però era molt original.
També hem vaig emprovar el Danza, aques va ser el primer, i darrera tots els que he dit, i era el que més m'agradava. No recordo si també vaig emprovar el Diva .
Total que vaig arribar a l'ultim el Nalon i aquest és el que m'ha enamorat! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Totes van coincidir per unanimitat que era el meu vestit! i amb la chaqueteta queda genial! hem va encantar! :-)ok:
la Joana ja anava a agafar mides però jo li vaig dir que m'ho volia pensar, perquè tenia la sensació que tot i que m'encantava no podia ser que anès tan ràpid dins meu deia Ja està! no hem pensava que seria tan ràpid.
La meva cunyada deia que ella ja hem veia amb aquest vestit, la meu mare i la meva germana hem deien que per mirar més no perdia res.
Total que vaig decidir anar miar més. La Joana hem va apuntar el nom del vestit i el preu i hem va donar la targeta per si hem decidia la truques.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » ds. oct. 20, 2007 8:04 pm

Vaig sortir de Pronovias i vam anar al Sinovias a la plaça Salvador espriu al costat de la plaça del Lleò. Hem van ensenyar els models i fins i tot hem vaig poder emprovar, sense demanar hora, però el Nalon estava al meu cap, hem vaig emporvar 6 que algun hem va agradar com hem quedava però ja tenia un al cap i no el podia ovlidar.
Aixis que aleshores vaig sortir d'allà convençuda que no calia mirar més.
Avui m'he trobat una amiga que es va casar al setembre i m'ha dit que vagi a mirar una botiga més que si sorto d'aquesta botiga sense que hem convenci cap, serà que aquell és el meu.
I ara no se que fer, no se si demanar hora per anar a Rosa Clarà? :-/
Però realment sento cada vegada que el veig que és el meu!!! i que me'l vull tornar a posar.
Amb el Nalon hem van emprovar el bel però, bel, i jaqueta amb lo que ja porta el vestit es veu massa carregat, i amb la jaqueta queda preciós. Així que si finalment és aquest, serà sensa bel.

Bá aquesta és la meva crònica, no us puc posar fotos perquè no hem vaig poder fer.

I a les altres com us ha anat? :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » ds. oct. 20, 2007 9:50 pm

Hola GUAPES!!!!!

Carai cada vegada hi ha mes gironines benvingudes a les noves...

Rissos jo tinc com a fotograf en Toni forts i la veritat que vaig veure el seu treball i ens va agradar molt.
Pero el millor de tot aquest estiu varem anar amb un casament que ell estava com a fotograf la veritat es que treballa molt be....
Agafa el vestit que mes t'agradi jo al final em decideixo per un de Jesus del Pozo que em vaig emprobar(ursulina) a Rosa Clara i pica una mica 3.100€ el vestit .

Sira jo tambe vull veure el teu vestit por fi?????

Germanit tu tambe et cases al Mas Marti oi???? Vull fer-te una pregunta els musics heu agafat un dels dos que t'ofereixen???
Per que jo tinc entes que si el portes els musics de fora haure de pagar els drets d'autors que son 300euros. Es correcte??

El cap de setmana de les festes del Pilar varem estar a Saragossa ja que en LLuis es d'alla i varem esta veient detalls. Precisament ens varem fixar amb el kit de vi que em sembla que algu ja ho vol fer doncs ells ho tenen per un import de 2,95€ crec que per internet el costa mes o menys el mateix o estic equivocada???

Uff!! Jo em perdu amb totes i ja no se que escriure.... :hmm::

Ah! si Mireia molt maco el conjunt aquest. De on es???

Fa dies que no em conectaba i la veritat que aneu molt avançdes no???

POSDATA:

A MI TAMBE M'AGRADARIA VENIR AQUESTA QUEDADA CLAR SI VOLEU...

JA DIREU QUAN QUEDEU PER PODER ORGRANITZAR-ME JA QUE CADA 15 DIES VAIG DIVENDRES VESPRE I DISSABTE MATI A TREBALLAR A BARCELONA (LI PORTO ELS CONTES AL MEU EX SOGRE ) I ELS ALTRES CAPS DE SETMANA ENS ANEM A SARAGOSSA ...

QUEDEM!!!! QUEDEM!!! QUEDEM!!! SIIIIII VAAAAAAA ANIMEUSE....

SERA DIVERTIT OI????
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 21, 2007 10:36 am

Bon diaaaa

Gemma felicitats pel teu bali!!!

I Espe ja he llegit la teva crònica, i em sento molt identificada amb tu, perke em va passar el mateix, vaig anar a una botiga dolot i em va agradar molt el vestit k ara ja és meu, però per no tancar portes vaig anar a pronovias i res de res i després tenia hora a rosa clará i no sabia k fer i al final vaig anular rosa clarà i em vaig kedar amb el vestit k mhavia robat el cor. Bé per experiència penso que quan trobes el teu vestit una ho sent i ja no vol mirar-ne més. Havera kina decisió prens al final, has de ser tu, perke ets lúnica k lhas de portar i lluir, molta i molta sort.

Lídia el teu vestit si k pica pica eeeeeeeee ara segueixo pensant k és un dia molt especial i tha d'agradar molt el vestit.

per cert espe una amiga meva es va casar amb el Nalon i li kedava preciòs, és molt bonic.

truffa
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dg. oct. 21, 2007 10:39 am

Truffa tens fotos del vestit?????

Espe el Nalon és molt maco, hi ha 2 noies més que el portaran que estan al fòrum de vestits de núvia del 2008 (Pumeta i Kasbah) em sembla que són elles.

Felicitats pel vestit Espe!!!!!!!! :-)ok:

Qui queda ara que no tingui vestit?????
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 21, 2007 11:09 am

Bon dia noies!!

Espe, felicitats per la teva elecció, el Nalon es un dels vestits que està molt de moda aquest any! Hi ha moltes noies que el portaran!! Es molt maco!! Si et decideixes finalment per ell fes-te fotos, eh!!

Lidia, suposo que lo del conjunt et referies a mi... doncs es de Emperatriz. La veritat que es molt maco i fi, encara no sé que faré!

GEmma, el foro aquet que et parlo es de Todoboda, i està dintre de 2008, unificando : QUines tienen vstido?

BUeno nenas... us animeu a quedar o que???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 21, 2007 11:46 am

LAS QUE TENEN VESTIT:

Gemmanit: Model Bali
Mireia: Si que en té, pero es secret.
TRuffa: Model Plaza
Miriam:Model Bagur
Sira: Si que en té, pero es secret.
Anna: Model Dagen
Lidia: Model Ursulina
Gemma: Bali
Espe: Model Nalon ( en principi...)

EM deixo alguna???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 21, 2007 11:50 am

Mireia, son aquestes les sabates???
ES que he trobat una noia que ha penjat la foto pero només deia que eran les que havia portat la Paulina Rubio, i he pensat amb tú!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dg. oct. 21, 2007 12:54 pm

Hola nines!!!

Uff,... ja s'acaba el cap de setmana,... avui Diumenge!! :o-o: :o-o:

Espe, MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Doncs ja tens vestit, no??? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
He entrat al web de Pronovias i el Nalon és PRECIÓS!!!!! :-)) :-))
Molt elegant i romàntinc!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Estaràs GUAPÍSSIMA!! :-) :-)

Ostres, ja veig que t'ha passat com a mi, que això de trobar-lo tant ràpid t'ha fet pensar, no? Jo també vaig voler esperar i veure més per por a precipitar-me, però com molt bé t'ha dit la Truffa: quan és el teu vestit, ho sents!! >.-<: >.-<: >.-<:

I la primera impressió i la primera idea,... és la que val,.... És el que em deien a Cymbeline Girona quan hi vaig anar el primer cop, que si feia tant de temps que tenia aquell estil de vestit al cap,.... acabaria amb ell!! I així ha estat!!

Molt bé Espe!!!! Enhorabona guapis, una més a la llista, perquè això (l'elecció) ja està pràcticament fet!! :-)) :-)) :-))

A veure com els hi ha anat a l'Agbe i a la Shyla.

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 21, 2007 1:40 pm

Espe, el que et diu la Gemma es veritat... mira jo! El primer dia i només en una botiga! Quan es el teu ja tan és si en mires més o no... el teu cor ja ha triat el vestit que t'acompanyarà a l'altar! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 21, 2007 3:36 pm

Hola guapes!!!

Miriam crec que si que ho son pero jo encara no me les he probat pq les han de demanar.La noia em va dir ahir que hi havia molta demanda i gairebe no les troben.

Ahir vaig anar a agafar-me les mides del vestit. va venir la meva sogra i li va agradar molt.
Us he de dir que ahir vaig anar per feina i ja em vaig decidir pel detall del cabell (la noia em va dir que li acabaven d'arribar i que dintre de unes setmanes ja no en quedaria cap, pq les venen rapid). he agafat com una pinça de nacar i brillants i depres com unes branques de diamants que la noia em va dir que esposa per dins el recollit. es molt sencill i natural com jo vull.
tbe em vaig decidir per la roba interior. es d'una marca que tenen a Rosa Clarà expresament per les nuvies i es molt maca.

Ja vam fer la paga i senyal i em va donar hora pel 5 de juliol per anar a probarme-l ja amb les meves mides.
ja no hi he de pensar mes fins l'estiu que ve. ni jo m'ho crec que hagi anat tant rapid.

Bon diumenge a totes
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. oct. 21, 2007 3:45 pm

HOla Mireia!!

Que bé no? Ja no hauras de preucuparte fins a l'estiu... que bé! Almenys tens data per la primera prova que jo no en tinc ni idea!

QUe bé que ja hagis triat el complement del cap i la roba interior... si no es molt preguntar, que ta costat??

Pel que fa a les sabates si son aquestes son chulíssimes, llastima que siguin tan altes! :-)ok:

Estaras molt guapa!!

No et vares fer cap foto amb el vestit???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. oct. 21, 2007 3:48 pm

Felicitats Mireia!!!! pels complements, jo encara no ho he triat, però el dia que hi vaig anar també em va ensenyar com unes branquetes que hi anaven com uns brillantets a les puntes i quedava molt finet.

Jo tinc hora pel 21 d'abril.

Mireia encara no ets tieta?????? La Laia es fa pregar, eh!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 21, 2007 4:02 pm

Si el detall del cabell son com unes branques.
Quina sort que les dues ja el tinguem!!!
Tieta??? que va!!!! La Laia ens fa patir a tots. li tocava el dimecres pero encara res!!! La meva cunyada té unes ganes que neixi, la pobra ja no pot mes!!
Imatge
mireia 9

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants