Bona nit noies!!
Gemma felcitats ja t'has decidit,encara que des de primera hora el Bali et tenia robat el cor!!!!
Bé us explico com hem va anar a Pronovias!!!
Vam arribar a les 16.30 vaig anar amb la meu mare, la meva germana i la meva cunyada (la xicota del meu germà) i no us ho perdeu el meu pare estava treballant a la botiga, cambiant unes llums, jejeje! però no va pujar a veurem, diu que ell hem vol veure el dia del casament, més emocionant! jejej
Dons be, hem va atendre la Joana, que per cert es molt agradable, vam seure i vam mirar la colecció i com sabeu totes vas marcant tots els que t'agraden, vaig marcar força, alguns que m'agradaven a mi i d'altres que li agradaven a la meva cunyada i germana, a la meu mare és que li agradaven tots, jeje! Després varem descartar uns quants perquè s'assemblaven i la Joana hem feia escollir entre un i altra quin m'agradava més. Al final en varen quedar el Diamante, que li agradava molt a la meva cunyada, és sencill hem quedava be del pit i cintura però vaig trobar massa fandilla, no el volia amb molt de vol. El Daifa, posta no me'l veia tan bé tot i que te una forma asimetrica i era macu. El Donaire i Deusto que són molt diferents sobretot de la part de baix eren més divertits i m'hi veia bé però el Donaire li trobava un aire, jeje a l'estil que havia portat la meva cusina, el que va dur la Tetes, no són iguals ni molt menys, però a simple vista l'estil és igual i el Deusto massa fandilla, però era molt original.
També hem vaig emprovar el Danza, aques va ser el primer, i darrera tots els que he dit, i era el que més m'agradava. No recordo si també vaig emprovar el Diva .
Total que vaig arribar a l'ultim el Nalon i aquest és el que m'ha enamorat!

Totes van coincidir per unanimitat que era el meu vestit! i amb la chaqueteta queda genial! hem va encantar!
la Joana ja anava a agafar mides però jo li vaig dir que m'ho volia pensar, perquè tenia la sensació que tot i que m'encantava no podia ser que anès tan ràpid dins meu deia Ja està! no hem pensava que seria tan ràpid.
La meva cunyada deia que ella ja hem veia amb aquest vestit, la meu mare i la meva germana hem deien que per mirar més no perdia res.
Total que vaig decidir anar miar més. La Joana hem va apuntar el nom del vestit i el preu i hem va donar la targeta per si hem decidia la truques.