Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dg. oct. 21, 2007 4:43 pm

Sí que guai!!!!!! ja tenim vestit!!!! >.-<: >.-<: >.-<: i d'aquí a res :-):-):-): el casament!!!!!!!!!!

Potser si no vol sortir el ginecòleg potser li provoca, no? perquè si ja té el pes suficient i ja ha complert entre setmana potser li faran tenir. què guai, recordo que quan la meva germana va tenir a la Laia jo estava super nerviosa però quan li vaig veure la carona em vaig emocionar tant =0-0-) m'emociono amb facilitat .

Avui estic molt aburrida perquè en Rafel treballa a la tarda :--( han fet un canvi amb un company de feina, i jo mira :--( aburrida mirant la tele...
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: VaLu » dg. oct. 21, 2007 4:55 pm

bon diumenge!!!

com esteu??
veig que quasibe totes, o totes ja teniu vestit!!!

molts petonets!!

muack!! :-))
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: truffa » dg. oct. 21, 2007 5:31 pm

Hola flors,

Sira jo el meu vestit lhe buscat molt per internet i fins i tot vaig telefonar a botigues però no hi surt, fins que no hi torni i no em faci fotos amb ell no us el podré ensenyar, ja em sap greu. Per cert sino és indiscreció, la teva parella treballa a la generalitat, vull dir de mosso d'esquadra???com has dit k feia torn de tarda.

Ei vania k tal?com estas?

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: VaLu » dg. oct. 21, 2007 5:40 pm

pues molt be!!

i tu??

jo estic les 24h del dia pensant en vestits!!
potser em tindre que treure el mono i anarmen a provar algun, encara que de moment no tingui dia!!

la meva em diu:
-deixa de parlar del casament. no las suspes pues deixa estar el tema.

i jo contesto:

- si le suspes pero temporalment aixo no vol dir que no em casi.

i em faig un fart de riure que es massa i tots em diuen estas com una cabra!!
jajajaja :-))
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 21, 2007 5:42 pm

Hola Vania guapa!!
Que tal estas??
Clar que si , que l'agis aplasat no vol dir que no en puguis parlar!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dg. oct. 21, 2007 6:15 pm

Truffa doncs ens esperarem a veure't amb el vestit posat que encara serà millor!!!!

En Rafel no treballa de mosso, treballa al camp de futbol d'aquí de st feliu i fa el manteniment i no treballa per la Generalitat treballa per l'Ajuntament.

Ara l'he trucat i m'ha dit que segurament estarà a casa en mitja horeta més o menys i la veritat és que ja en tinc ganes perquè estava ... :--( aburrida.....

Ei!!!! Vania guapa!!!! qué tal??? a veure si quan quedem tú també vens val?!!!!!!!!!! jo vull que vinguis encara que ho hagis aplaçat hem començat tot això juntes i em faria gràcia que vinguéssis vale!

Hauriem d'anar dient dies a veure com us va i al final mirem de que a la majoria li vagi bé aquest dia i si falta algú doncs és l'excusa perfecte per quedar un altre dia, què us sembla????

El 3 de novembre jo no puc! perquè és el meu sant i és l'aniversari d'en Rafel tot el mateix dia :-)ok:
sira

EntradaAutor: sira » dg. oct. 21, 2007 7:53 pm

:hmm:: Una pregunta :hmm:: els nois amb quant de temps han de triar el traje???????? on aniran els vostres respectius?????
sira

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dg. oct. 21, 2007 8:08 pm

Hola noies,

Els complements per el pentinat a on es compren???? Crec que a Rosa Clar hi ha oi???

Es una cosa que encara no hi he pensat i ara que ho dieu tambe haure de mirar..

jajjajaja

Hi ha moltes de vosaltres que us compreu el vestit a Rosa Clara????
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. oct. 21, 2007 8:24 pm

De coses del cabell si que n'hi ha a Rosa Clarà. Jo me n'he triat.
Sira jo com a referencia del meu germà, ell hi va anar amb 5 mesos d'antelació. ell va anar a Onix i el va agafar de Carlo Pignatelli i en Xavi li he dit que vagi a mirara allà.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 22, 2007 8:50 am

Bon dia nines!!!!

Mireia, les sabates són PRECIOSES!!!! :-)) :-))
Ufff,... déu ni do el taló que tenen, per això!! Ostres, jo no sé com m'ho faré, perquè això de portar talons no els lo meu. Ho porto fatal!! Però el dia de casament n'hauria de portar, ja que queda millor i el Rubén és força alt!! :-)

Vania, reina, com estàs??
I tant!!! Com molt bé t'ha dit la Mireia: que l'hagiu hagut d'aplaçar no vol dir que no hi hagi casament!! :-)ok: :-)ok:

Sira, doncs descartem el dia 3, d'acord? A veure,.... com us va el dia 10?? :o-o:

Míriam, has mirat més conjunts de roba interior??? >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres,.... la Gemma no ha dit res avui. Estarà amb la passa de la panxolina, pobra??? Guapa, cuida't i millora't ben aviat, que per aquí et trobem a faltar!!!!! :-()-) :-()-)

Agbe i Shyla,.... com va anar????? :-)) :-))

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 8:51 am

Bon dia nines!!!

Dilluns buffffff!!!!!! sort que dilluns que ve farem festa per sant narcís! gueee!!!

Bueno la panxa em va millorar tot just ahir així que faré bondat uns dies encara per que a mi quan se'm destarota em cosat tornar-me-la a posar bé!

Gemma companya de Bali!!!! ara sí que si!!!! que guai!!!! una pregunta quin vel et van empvar i com te'l van posar? es per curiositat per que a mi em va fer dubtar a amb un que em van emprovar....

Espe!!! nena que bé quina corazonada!!!! jo també me'l vaig emprovar el Nalón! i es molt guapo posat et fa molt bon tipu! segur que estaras guapissima si et quedes amb aquest hi ha un futimé de noies que se l'han quedat! és el que més trionfa aquest any de Pronovias! pero estic d'acord amb el que et diu la teva amiga jo de totes maneres miraria per que jo a Pronovias tmabé em va agradar molt el cordova pero potser també per que era la primera vegada que em vestia de nuvia i mira es amb el que et veus bé pero quan vaig anar a Cymbeline i em vaig emprovar el Bali tot va canviar! inclús me mare em deia que ja no en trobaria cap més que m'agradés tant com el de Pronovias per molt que mirés i quan em va veure sortir de l'emprovador amb el Bali em va dir allò de "aquest si!" és més maco que l'altre!!!

A verue la Shyla que tal i l'Agbe!!!

Jo també enviaré a en Raül a l'ONIX i té previst anar-hi per l'abril més o menys.

Lidia! companya de Mas!!!!! tema músic: jo m'he quedar en Josep no sé que de Sespen o algo així. No sé quan et fan pagar si n'agafes un altre per que no ho he preguntat. Tinc bones referències d'aquest noi i per això hem agafat aquest.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 8:54 am

Vania que bé que tornis a treure el nas pe aquí!!!!

Les sabates molt xules!!!

Jo pel tema dels complemnts hi aniré cap el desembre o gener que em tornaré a emprobar el vestit i mirarem tots els complements. Jo les sabates enun principi tinc la idea de mirar si en trobo unes de "tapolino" (cunya) ja que per allà enmig de la gespa si em poso sabates de taló d'agulla estaré permanenhtment enganxada a la gespa. I si no en trobés de tapolino doncs en miraria unes així com les de la mireia (que son xulissimes) de taló més guixut!

Gemma ja estic millor gràcies!! :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 22, 2007 9:42 am

Hola nines!!!

Gemma, me'n alegro que estiguis millor!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Doncs el vel, ai, no sé com explicar-me,.... era com de tul, però no em veia bé, em veia massa de núvia; bé, no sé com, explicar-ho,.... Massa "correcte"!! jejejejejjee

Després, em vaig emprovar com un collaret com de "punta", que feia una petita flor com la del vestit i que quedava arrepat el coll (és que no sé com explicar-ho ben bé) i em va agradra moltíssim!!!! Suposo que agafaré alguna cosa així. El vel vaig veure clarrísim que no. Però bé, això hi ha temps d'escollir-ho!!

Vinga guapes, fins ara.

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 10:29 am

Si no sé els detalls me'ls miraré amb més calma més endavant quan em truqin. Et van ensenyar el que surt a la foto? el collaret/cinturó...? la noia de la botiga m'el vol emprovar tant si com no i jo vull fer-me mil combinacions fins a veure'm requeteguapa!

Espe la Joana és la noia que em va atendre a mi també.!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 10:37 am

Bon dia noies, ja és dilluns, el cap de setmana passa volant!! Bé una setmana menys pel casament, jeje!

Moltes gràcies a totes pels vostres consells, m'alegro que ús agradi el vestit, crec que no donaré més voltes i trucaré a Pronovias per confirmar-ho, i anar a agafar-me mides i donar paga i senyal i així ja està.
Hi ha gent que hem diu que vagi a mirar més, que vagi a la Rosa Clarà, però no se que fer, també hem preocupa el preu que m'agradi un i surti del meu pressupost. Per on van els preus a la Rosa Clarà? Ho sabeu?

Per cert quan aneu a agafar mides us tornen a emprovar el vestit? És que vaig entendre que les mides te les agafen sense el vestit, i amb la roba posada.

Lídia jo donaré als homes de detall el set de vi, i jo per internet ho he trobat a 1,75 i 1,50 euros, i de despeses d'envio són uns 20 euros o 30 tampoc tant, inclús els de 1,75 si demanes 100 unitats les despeses d'envio són 0.

Dissabte vàrem anar a mirar per Girona, i vàrem entrar a la botiga de monogràfic que hi ha al final de la Rambla, i surt molt més car.
A les dones estem pensant de donar una pashmina, penso que és diferent i útil, el que volem es mirar de trobar-les una mica econòmiques i després fer nosaltres la presentació. Sabeu d'algun lloc on les pugui trobar bé de preu?

Vania guapa que tal? Tu ves mirant i comentant que el casament s'hagi hagut de retardar no vol dir que no puguis anar mirant. Clar que sí!!!

Els nuvis no se amb quina antelació hi ha d'anar. Teníem pensat a la Fira Nuvis agafar catàlegs i preguntar-ho. La més famosa de Girona és la ONIX.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 10:44 am

Espe a mi les mides me les van agafar sense roba! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 10:46 am

Si jo els complements com tocat i sabates ho miraré més endevant o a la proxima prova, faré venir a la meva cusina que serà la perruquera i m'ajuidi a escollir el tocat pel cabell. Però crec que fins que no sàpiga el pentinat que hem faré no sabré quin tocat hem pot quedar bé. Bé el pentinat crec que serà un semirecullit això si! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 10:47 am

A mi la Joana que ja hem volia agafar les mides, hem va dir que hem vestis, a mi hem ve estrenyar, però la meva tia que sap cusí diu que si que es fa així, en fi elles sabran, jeje!

Ja estàs millor de la panxa! :-)ok: uf es pasa malament eh?
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 22, 2007 11:02 am

Hola nines!!

Gemma, el cinturó negre no, no me'l vaig emprovar (tampoc sé si el tenien), però no crec que me l'emprovi, ja que no m'acaba de convèncer. Estic amb el tema collaret, que em va agradar molt!! jisjisjisjis

Espe, reina, això has de ser tu. Si tu sents que aquell és el teu,.... doncs endavant!!! :-)) :-))
No sé, potser és que jo sóc massa de pinyo-fixe!! :-)ok: :-)ok:
Ostres, crec que a Rosa Clarà surten per 2.000 i pico aprox., però bé, això t'ho sabran dir millor les que se l'han comprat allà!! :-)ok: :-)ok:

Ostres, jo el cabell encara no sé què em faré. El que tinc força clar és que un recollit total no el vull,.... no sé... :-)

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Rissos » dl. oct. 22, 2007 11:05 am

Hola bon dia a totes,

Divendres varem anar per el fotograf i ja ens l'hem quedat, (l'únic que em vist), va fer el casament d'uns amics nostres i molt bé. Passa una miqueta dl mostre pressupost, però................ Aixi doncs que varem dir, pq mirar mes si ens agrada la manera en que treblla! I a mes a mes amb el del video ja han treballat junts a molts casaments.
I ens va dir que al cap de tres mesos del casament ja tindriem els albums fets ! Això també ens va agradar!
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants