Autor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:08 pm
bueno bueno buenoooooooooooo he fet una reducció de fotuuuus us conformeu amb unes 130?? les que millor es veuen i no tan tan tan repes ( encara que us cansareu de vuere al meu estimat Jason jajajaja )
Bueno va començo!!!
Em vaig despertar i OOOOOOOOOHHHHHHHHH m´havia sortit un granàs sota el llavi, vora del "mentón" que va fer que durant tota la nit el meu llavi s´inflés s´inflés i s´inflés més!! tenia la boca adormida i deformada, COM EM PODIA PRESENTAR AIXÍ DAVANT DEL JASON!!! Mare de Deu Senyor, dels nervis gairebé ploro jajajajaja
Les meves amigues ( dues germanes i dues noies més de l´institut ) les dues germanes, encara que vam dir a les 8, no podien dormir dels nervis, així que van anar tirant a fer cua ( vaig rebre un missatge a les 07.15 que ja hi havia una cua de cullons.... ) així que jo entre pitos i flautes vaig arribar sobre les 08.15 més o menys, vaig haver de parar-me a ficar benzina i un dissabte a aquelles hores , estava ple!!!! increible però cert!!
Vaig poder aparcar just darrera del camp de l´Espanyol i per la meva sorpresa...merdaaaaaaaaa que juga contra el Reial Madrid avui!! ostres ostres ostres ens les veurem i desitjarem per sortir després ( dit i fet... ) però bueno, el meu cotxe almenys estava ben aparcadet, sense riscos de grua ni res!! a aquelles hores si no trobava aparcament malament rai!!
A tot i aixó feiem cua a fora del recinte del Palau, abans d´on està l´informació ja que no obrien fins les 10, vinga fins les 10 de peu esperant, quan ens obren, ens van anar deixar passant de mica en mica per fer cua a les dues entrades del Palau i seure moooooooltes hores fins que obrisin i així vem fer!!
Dues fotuuus de l´espera, que la veritat sigui dita, s´em va passar volant el dia, feia caloreta, no massa i de tant en quant bufava un vent fresquet que ens anava de perles jejeje
Ah tornant al granàs.....al llarg del dia el gra no va desapareixer però la inflamació si!!! menys mal!! jajajaja
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
17 Setembre 2010