Autor: masa » dv. oct. 19, 2007 8:16 am

Autor: FRACRIS » dv. oct. 19, 2007 11:24 am
Autor: merce i albert » dv. oct. 19, 2007 11:36 am

Autor: Crisyjose » dl. oct. 22, 2007 11:32 am

Autor: merce i albert » dl. oct. 22, 2007 12:00 pm

Autor: Crisyjose » dl. oct. 22, 2007 2:22 pm

Autor: FRACRIS » dl. oct. 22, 2007 2:32 pm
Crisyjose ha escrit:Aiinnsss es que el Maig... jejejej es molt bonic! Oi que si nenes?? jejeje
Que tal? com esteu??
Francris, nosaltres volem anar per al Halloween amb uns amics! Algú a estat? Com es aquesta festa?

Autor: Myrim » dl. oct. 22, 2007 4:23 pm

Autor: masa » dl. oct. 22, 2007 4:34 pm

Autor: masa » dl. oct. 22, 2007 4:35 pm

Autor: Myrim » dl. oct. 22, 2007 4:41 pm

Autor: merce i albert » dl. oct. 22, 2007 7:11 pm

Autor: FRACRIS » dt. oct. 23, 2007 8:40 am
Autor: masa » dt. oct. 23, 2007 10:08 am
merce i albert ha escrit:Masa pues vaja quina murga, anar de casament i em el collarin!! Per cert jo no he vist les fotos, que ja les has tret??'
Nosaltres aquest cap de setmana vam veure el nostre album de casament (es digital, tipu hofman) pero es van deixar una pagina i l'han de tornar a fer (millor perque es van deixar fotos). Ara el milloraran. Es molt xulo perque al ser digital ha pogut jugar i fer fotos on el fons el blanc i negre i nosaltres sortim de color, i coses per l'estil.
Diumenge van venir uns amics a dinar a casa i vam fer session de formula 1, dvd del casament i les fotos del viatge, van marxar a les 11h de la nit!!! Vaig acabar cansadissima.

Autor: masa » dt. oct. 23, 2007 10:09 am
FRACRIS ha escrit:Jo soc més pasota amb el tema fotos. Tinc l'album i el dvd des de l'agost, i li he ensenyat als pares, amic (peró no tots) hi algun onclo, i ara sé que molts estan esperant que els convidi a sopar o dinar per veure, peró jo la veritat, després d'estar tota la setmana treballant i amb el meu home que només ens veiem una estoneta al mig dia i al vespre, la unica cosa que ens ve de gust es marxar, encara que sigui un dia. Fa dos caps de setmana vam passar elñ diumenge a Cadaqués, el seguent a Olot, que tenim una caravana en un camping i aquest ultim a Port Aventura amb els amics, i els próxims més o menys también els tenim mig planejats.
I no es que no hem faci il·lusió ensenyar las fotos ni el video, pq la veritat, estic molt contenta de com a quedat, peró tenim més ganas de disfrutar de nosaltres que no d'una altra cosa.
Estic esperant al nadal, per tenir a la gent reunida y ensenyar-ho de cop. je je je... com soc.
FRACRIS, jo también sóc com tu ... jejeje només he ensenyat l'album a qui m'ha interessat i la veritat es que hi ha gent que no en tinc ganes de que el vegi .. pff
Si em ve de gust, per nadal faré com tu --- jejee
Estic preparant la meva web, per penjar fotos del casament i del viatge, quan estigui us ho dic, i així veieu las mevas fotos.
quin rotllo he deixat anar de bon matí.

Autor: merce i albert » dt. oct. 23, 2007 11:37 am

Autor: iraiosc » dt. oct. 23, 2007 3:32 pm

Autor: Myrim » dt. oct. 23, 2007 4:22 pm

Autor: merce i albert » dt. oct. 23, 2007 9:11 pm