Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rissos » dl. oct. 22, 2007 11:08 am

Hola Espe,

Jo he anat a Rosa Clarà i em vaig enamorar de dos, però d'aquests dos un m'agrada mes que l'altre i els preus si no baixem dels 2000 euros, un el que mes m'agrada el vestits sol sense xal, jaqueteta, ni vel en van dir 3350 euros i l'altre 2750 euros.
Rissos
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 11:19 am

Hola Rissos, felicitats ja tens fotograf! >.-<: si us agrada com treballa ja està!

Uff quins preus a Rosa Clarà, jo crec que són masses peles, però clar si te'l veus posat i veus que és el teu ho pagues, suposo. :-/

Aix quin liu!!!! :-/ quan vaig sortir de pronovias tot i veure clar que aquell vestit m'agradava molt, com li va passar a la Gemmanit amb el Cordova, pensava que havia d'anar a mirar més. Però quan vaig sortir de sinovias ja vaig veure clar que el meu vestit era el Nalon. Quan ja ho tenia clar és quan hem van comentar que mirés més. No és que dubti del vestit perquè m'encanta com hem queda però la gent et diu uns que miri altres que no i arriba un punt que et fan un lio al cap, que no saps si fas bé en no mirar res més o no. :-/
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Rissos » dl. oct. 22, 2007 11:25 am

Hola,

Alguna de vosaltres ja ha començat a tramitar lo del papers per un casament per l'esglesia?

Sabeu que es necessita?
Que demana el mossen?
Rissos

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 11:40 am

Ok Gemma miraré a vere que tenen per aquí Girona i ja us explicaré!

Espe si vas anar Sinovias i et vas emprovar més vestits i no et van conever ves a pel Nalón!!! jo pq va coincidir que a Cymbeline me'n va agradar un més que l'altre per que sino...

Rissos em sembla que al tramitar els papers per l'esglesia no cal que els facis amb tant de temps com pel civil.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 22, 2007 11:41 am

Hola nines!!!

Espe, reina, et passa el mateix que a mi. Donava voltes, m'emprovava vestits i seguia amb el Bali al cap, però com que tothom em deia que per mirar no perdia res,.... però cada vegada que el veia o me'l tornava a emprovar deia: no, no, si està clar que és aquest,.... però bé, s'ha acabat de voltar!!! :-)ok: :-)ok:
Per això et dic que si sents que el teu és el Nalon, endavant!! :-)) :-))
Però també et dic que ets tu, i només tu, la que n'ha d'estar segura i convençuda. Pensa que serà el vestit de la teva vida!! >.-<: >.-<: >.-<:

Rissos, nosaltres també ens casem per l'esglèsia, però encara no ens hem posat amb el tema papers, així que no et puc ajudar massa. Tots 2 sou de la mateixa parròquia??

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 22, 2007 11:46 am

Bon dia guapes,

uff, dilluns!! ara toca esperar que arribi el divendres,jejeje!!

Gemma (nit), m'alegro que ja estiguis bé.

Dissabte vaig anar a primera hora a provar vestits de raimon bundó a Bety núvies, i em vaig emprobar uns quants (sóc molt dolenta pels noms, entre ells hi havia el rea, que és del 2007) i després d'emprobar-me uns quants, li anava describint per on tirava, la part de baix d'una manera i la part de dalt d'un altre. I em va treure un que s'assemblava força a la meva descripció... el model Paris (però jo l'he canviat una miqueta). Serà paraula d'honor (encara que en un principi no volia paraula d'honor, perquè no tinc gaire per emplenar,jejeje.. però veig que fa més juvenil) i el cinturó que porta serà de color vermellós (no sé com explicar-ho ja que no és vermell ben bé, ja que el teixit té una barrejat amb daurat.. aih, no sé com expressar-me).
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 11:48 am

Agbe això vol dir que ja tens vestit???????!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Rissos » dl. oct. 22, 2007 11:54 am

Hola _gemma_

No, no som tots dos de la mateixa parroquia
Rissos

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 22, 2007 12:03 pm

HOLA XULES!!!!

JO US EXPLICO EL QUE NECESSITEU PER CASAR-VOS PER L'ESGLESIA:

1.- FOTOCOPIA DEL DNI
2.- PARTIDA DE BAPTISME, QUE S'HA D'ANAR A RECOLLIR A LA PARROQUIA A ON US VAN BATEJAR. AQUEST DOCUMENT TE VALIDESA 6 MESOS.
3.- FOTOCOPIA DEL LLIBRE DE FAMILIA ON SORTIU VOSALTRES O CERTIFICAT DEL REGISTRE CIVIL DE VOSALTRES

A NOSALTRES INICIALMENT ENS VAN DEMANAR AIXO EL QUE ENS CASAVA I DESPRES EL BON HOME DE QUART ENS VAN EXIGIR:

- CERTIFICAT DE SOLTERIA, QUE EL FAN A L'AJUNTAMENT A ON ESTAS EMPEDRONAT

- CERTIFICAT DEL REGISTRE CIVIL ON SORTIEM, NO VA TENIR PROU AMB LA FOTOCOPIA DEL LLIBRE DE FAMILIA

I JA ESTA, A NOSALTRES NO ENS VAN DEMANAR RES MES, PERO CREC QUE AIXO DEPEN DE LA PARROQUIA... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 22, 2007 12:05 pm

Quan vaig sortir de la botiga, em va passar igual que a moltes de vosaltres... ja tinc el meu vestit!!! ja que em veia molt bé i em sentia molt còmode amb el vestit... però vaig anar a pronovias ja que tenia hora, i em vaig emprobar uns quants vestits, entre ells el cordoba (el teixit és preciós, pero no m'acabava de veure bé amb ell) i dels que em vaig aprobar... el que més m'agradava era el Necora, sense jaqueta (és super, super sencill però alhora és molt tradicional).
Quan vaig sortir de pronovias, vaig pensar, definitivament, ja tinc vestit: el Paris, de Raimon Bundó.

Quin rotllo que us he fotut...

Vania, me n'alegro que estiguis per aqui amb nosaltres.... :-)ok:
Agbe

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 22, 2007 12:07 pm

FELICITATS A TOTES PELS VESTITS, SON TOTS PRECIOSOS, M'ENCANTEN TOTS!!! JO VULL TORNARA PROVAR-ME VESTITS, JEJEJE, TINC MONOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

OSTRES NENES NOSE QUE PASSA QUE TOTHOM EM PREGUNTA QUAN TINDRE UN BEBE, QUAN LA FARE TIETA O TIET, O QUAN ELS FARE UN ALTRE COSINET...I FINS I TOT AHIR QUE TENIEM DINAR FAMILIAR PER PART D'EN JORDI, UN ESTAVA EMPARRAT QUE ESTIC PRENYADA!! JA SE QUE ESTIC MES GRASSA I FAIG MES PANXA I CUL PERO ES PERQUE DESDE QUE M'HE CASAT HE PASSAT UNA MIQUETA DE CUIDAR-ME, JEJE. AL FINAL EM FARAN ANIMAR ABANS D'HORA!! AMB LES GANES QUE EN TINC JO DE TENIR UN PEKE I TOTHOM APRETANT!! PERO ES QUE VOLEM ESPERAR UNA MIQUETA AESTABLIR-NOS!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 12:15 pm

Ostres felicitas Agbe!!!! molt bé! estem fent pleno al 15!!!! quantes amb vestit! tena alguna foto del vestit de Raimon Bundó? en fan de preciosos.... així igual que la Truffa una altre Raimon Bundonera!!! molt bé! >.-<:

Tetes!!!! com t'apreten no???? bueno això és una decisió que heu de pendre vosaltres.... a mi també m'apreta tothom pero jo em mantenc firme!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 12:37 pm

Agbe felicitats! ja els tens, molt bé! >.-<: Que bé, anem fent avia totes eh! jeje A veure si ens poses una foto del teu! :-)ok:

Tetes guapa, és normal ara que ja ha passat el casament lo que toca es tenir nens, però ho heu de decidir vosaltres, a mi també m'ho diuen però jo fins que no passi un temps del casament no m'hi posaré. jeej
Imatge
Espe

EntradaAutor: truffa » dl. oct. 22, 2007 12:52 pm

Bon dia guapes,

Jo avui tinc festa jejej i hem aproftitat i hem anat amb la sogre a donar un vol pel mercat, jeje

Per cert agbe moltes felicitats, veig que thas kedat un vestit del mateix dissenyador que el meu vestit, els fa preciosos eeeeeeeeee ara em fixaré si ha internet hi és el teu, havera si el veig, felicitats!!!!

Espe tu al final que faràs amb el Nalon, tacaba de robar el cor o no finalment???

Jo el meu markitus em sembla k també lenviaré a l'ONix tothom en parla tant..

Gemmanit ja tas bé de la panxa no?malegro molt

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: arohha » dl. oct. 22, 2007 12:53 pm

HOLA A TOTES,

FECITATS A TOTES PELS VESTITS!!!!!!!!!! QUE BÉ, JO ENCARA M'HE D'ESPERA UNA MICA CREC QUE ES UNA MICA AVIAT.....

ESPE M'AGRADA MOLTISSIM NALON ES UN DELS MEUS PREFERITS, QUAN VAGI UN DELS QUE EM VULL PROBAR ES AQUEST, :-)ok: :-)ok: SI NO ES MASSA PREGUNTAR MES O MENYS EM POTS DIR EL PREU PORFA????? :-)

GEMMANIT M'ALEGRO QUE ESTIGUIS MILLOR CUIDAT.

PETONS
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 1:52 pm

Dons Truffa ara per ara estic convencuda que hem quedaré el Nalon. Ara al migdia ho comentaré amb la meva mami i segurament aquesta tarde trucaré a la Joana per confirmar i anar a agafar mides.

Aroha el preu del Nalon vestit+torera és de 1700 euros. El can-can va a part hem va dir la noia que anava de 50 a 100 euros els preus del can-can. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 22, 2007 3:12 pm

Bona tarda nines!!!!

Agbe, reina, FELICITATSSSSSSSSSS!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Ja tens vesttiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttt!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Carai, gairebé ja el tenim totes, no?? :hmm:: :hmm::
Tens fotos del model??? :-)) :-)) :-))

Espe,..... et veig convençuda, convençuda!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Que guay!!!! :-)

Tetes, moltíssimes gràcies per la informació!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
És que a mi em passa el mateix que a la Rissos, que jo sóc d'una parròquia i ell d'una altra. Doncs així, si caduca als 6 mesos, millor m'espero al Gener per a trametre-ho tot, no???

Truffa, com ha anat pel mercat?? Que bé que tinguis festa avui (un dilluns)!! :-)ok: :-)ok:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 22, 2007 3:21 pm

Bona tarda noies,

no tinc fotos del model, però surt a la pàgina web. a la col.lecció ethernal, model paris, és l'últim vestit!! el que passa que jo l'he canviat una miqueta.

Aquest dissabte hi torno a anar, intentaré fer fotos, però no les penjaré si de cas un passo un privi, ok??

Amb ho dels papers parroquials, nosaltres hem de tornar al gener i suposo que ens aclararan els papers que hem de portar.Moltes gràcies Tetes, per ajudar-nos!!

Truffa, molt bé això de tenir festa un dilluns, no?Bueno, i les que treballo a girona, dilluns que ve us toca vosaltres, no??
Agbe

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 22, 2007 3:35 pm

De res Agbe i Gemma!!! per aixo estic reines, per ajudar-vos que jo ja he passat per tot aixo i estic encantada de poder informar-vos!!! tingueu paciencia que els mossens a vegades son una mica torrepipes...ho dic per experiencia nenes que algunes ja sabeu que entre el que em va fer la tramitacio i el que em va casar en vaig tenir un fart...
Ja sabeu que em podeu preguntar tot el que vulgueu i si ho se, us ajudare encantada que trobo a faltar molt aixo de preparar un casament, aaaaaaixxxxxx!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dl. oct. 22, 2007 3:42 pm

HOLA ,

GRACIES ESPE ES PER TENIR UNA IDEA :-)ok: :-)ok:

PETONS.