TAKE THAT

temes off-bodes..

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:10 pm

MARA MEVA QUINS NERVIS .... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

MES ...... MES .....

QUE GUAPA!!! :-()-) :-()-)
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:15 pm

Bueno total que després de moltes xuxes, porqueries, xocolatines, sucs, aigua i moltes pixeres jajajaja decidim recollir les coses i el que sobrés anar a deixar-ho al meu cotxe per no anar carregant al concert amb tot, o sigui que ens vem deixar lo justito!!

Aixó eren sobre les 5, vam fer l´ultim riuet, quan entressim els lavabos no existirian per nosaltres, només teniem una meta, L´ESCENARI!!jajaja

A tot aixó que ja estavem més nervioses, buf quins nervis, no sabria descriure´ls....aishhh que pava jajajaja

Total que unes noies s´aixequen, tothom nerviós, es comença a aixecar la gent, tothom en guardia , una tia amb un pito por ahi, comença a pitar, els nervis a flor de pell i comença l´ESTAMPIDAAAAAA si us fa por l´atracció de Port Aventura, aixó no és res jajajajaja

I encara quedava una hora o més per que obrissin les portes, però mira un s´aixeca, l´altre també i clar no et quedaràs tu al terra per què s´et colin no?? nooooooooooo tu també t´aixeques a reunir-te amb la "manada" i apretujar tot aquell que es possi davant jajajajaja

Total que quan ja quedaven minutets per entrar, els de seguretat ens diuen que fessim cues d´un, amb l´entrada a la mà i el bolso obert....allà es va liar la de "sanquintín" imagineu-vos , tantisima gent aglomerada sense ordre i sense respirar gairebé i ens diuen que ens hem de ficar en fila india.....vinga apretujons per aqui, tuuuuuuuu no me apretes, ehhhhhhh tranquilidad, tuuuuuuuuuuu si me empujas te arreo la de tu vida, ehhhhh no te coles , bueno bueno i jo amb els nervis "descojoná" totalment jajajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:16 pm

Mara meva ... si es que hasta jo estic emputjant!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
EVA25

EntradaAutor: XAI » dl. oct. 22, 2007 3:23 pm

MEEEEESS!!!!!!!!!!!
Imatge
XAI
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2470
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 11:50 am

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:29 pm

Bueno va arribar l´hora , les meves amigues, les germanes que són guapisimes, rubisimes, ulls blaus i a part altisimes ( kaskoooooooo jajaja com sempre els hi dic jajajaja ) ens anaven informant de tot el que passava, per què encara que no sóc molt baixeta.....només veia caps i esquenes al meu voltant!!!

Total que ja començaven a deixar passar, no se que va passar en un segon, que es va fer un "forat" en una cua, i algú va aprofitar l´ocasió per passar, una dona ( d´uns 50...acompanyada per l´avia i per la filla.....un espectacle ) va a agafar amb els punys ben tancats i li va pegar dos "punyetazos" amb tota la rabia del món increible, jo la tenia davant i vaig haver d´apartar-la ( tot i aíxó caminaven en direcció per poder entrar...un show... )l´hi vaig dir de tot, vam haver d´agafar la noia que anava amb la noia que havia pegat perquè la matava literalment, jo no podia parar d´insultar a la dona aquella gran ( no m´enrecordo de quin va ser l´insult més petit...tots eren esbojarrats... ) i la dona em deia que no volia histerismes que portava desde les 6 del matí , i jo amb la cara a cuadres i de cop l´educació em va tornar al ceny, l´hi vaig dir : usted es más histerica que todas nosotras juntas, por que si ha su edad no le llama histerismo venir a hacer cola a las 6 de la mañana , entonces es que usted está de psicologo" em vaig quedar tan panxa, després em va dir no me toques ( l´estava agafant, perquè encara volia continuar pegant a l´altre noia ( aixó va ser questió de segons...) ) i em va intentar pegar...bueno em va sortir la vena barriobajera d´hospitalet ( jajajaja mis raises jajaja ) l´hi vaig agafar dels punys i l´hi vaig dir si me tocas te pego la paliza de tu vida, jajaja crec que es va fer pipí a sobre jajajajaja

Bueno ara ric, pero buf quins segons més llargs e interminables!!!

Total que vem passar, les 5 que anavem juntes, estavem disperses, però ens controlavem...

Vaig passar , i una m´esperava a dins : Correeeeeeee con la Eva ( l´altre noia ) corre que ha ido para abajo , yo me quedo esperando a la Mari y a Sonia ( les germanes ) i jo , clar corre que te corre, no veia a la noia, corria agafan-t´me bé a les escales, la veig la veeeeeig Evaaaa Evaaaaa i les dues a peu de pista, agafadetes de la mà com un bólido cap a primera fila!!!

I allà uns seguretats o controls d´aquests , intentant parar a les bojes com nosaltres que cridavem, reiem i corriem cap a l´escenari ( jo no podia parar de riure, estava histérica jajajaja ) que et deien : NO CORRAIS NO CORRAIS i nosaltres dues com el vent, jajaja i jo entre risetes anava dient : SI HOMBREEEEEEEEE UNA PO...DESPUÉS DE 14 HORAS DE COLA NO VOY A CORRER JAAAAAAAAAAAAAAAAAA i vaig continuar rient, fins a arribar!

No sabiem si anar al lateral que estava buit o al mig que estariem en la 15 fila més o menys, a tot aixó que arriben les altres tres noies, amb crits: AL LATERAAAAAAAAAL AL LATERAAAAAAAAAAAL!!!

Cooooooorrreeeeeeeeee al lateral jajajaja i quan arribem, suspirem i ens posem a cridar :

SEGONA FILAAAAAAAAAAAAAAAAA SEGONA FILAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Tenia unes ganes de plorar pels nervis de l´entrada que una de les germanes ja estava plorant, i jo em contenia, vaig trucar a la meva mare per dir-li que estavem en segona fila i patuuuuuuuum buaaaa buaaa buaaaaaa jajajajajaja

I ara ja ho podeu dir amb mi : QUE PAVAAAAAAAAAAAA jajajajaja

Vaig tornar literalment als 14 anys jajajajajaja

Bueno i ara al següent missatge ja arriben les fotuuuuus dels nois més macos i que millor canten del món mundial!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:33 pm

Bua ... m'encanta com ho expliques ... es que es com si estigues alli!!!

Mes mes .... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
EVA25

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:38 pm

He tornat a llegir el que he escrit, i collons m´he possat nerviosa i tot, quin estrés jajajajaja

Bueno després de la minicrónica amb el més important de la jornada jejeje les fotuuuuuus!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dl. oct. 22, 2007 3:40 pm

Aix mi niña esa minicronica!!!!!! Y esas super fotos!!!!!!!!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:41 pm

Que guapes les fotos .... m'encanta com dius els detalls ... es que em pixo!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
EVA25

EntradaAutor: XAI » dl. oct. 22, 2007 3:41 pm

BUAAA TINITA VAAA!!

Jo vaig arribar sobre les 1800, ens va portar el meu novio i ens va haber de deixar una miqueta lluny pk ja no deixaven pujar, aixi ke vem començar a caminar pujada amunt, amb el vent i el fred q feia! vaig arribar a l'estadi i m'havia entrat algo a l'ull, la gent deuria pensar q ja plorava de l'emoció però no era ixí, tenia una brossa q em va estar molestant tot el concert (pero no la vaig tornar a notar fins q vair sortir del Palau)
La cua era impressionant, vaig estar trucant a una amiga q hi estaba desde les 5 del mati pero no hem va agafar el movil ... aixi k hem vaig posar al final de la cua ....

de seguida es va començar a moure...

Qn vem entrar em vaig emocionar molt, al veure l'escenari amb el cercle de take that amb les 2 t's ... va ser crec un dels moments més forts del concert ...

a dintre vaig anar al wc (no podia més) i vem baixa a la pista, estabem just al miniescenari ...

aixi k molt be ...

weuno a partir d'aki aniré explicant a mesura q la tinita posi les fotos ...
Imatge
XAI

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:46 pm

Una tongada més!!!

Ja teniu els ulls preparats?? mira que en tinc un porró!!! jajaja
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XAI » dl. oct. 22, 2007 3:49 pm

me les penso copiar totes!!!!!

jo pensaba q començarien amb Never forget!

poso una foto del k hi havia al miniescenari al començar el concert, no es veu gaire bé la vaig fer amb el movil :
Imatge
XAI

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:49 pm

J.O.D.E.R ................... QUE GUAPO QUE ES !!!! ES QUE ESTA TAN BOOOOOOO!!!!

UN 10 PER LES FOTOS!!!
Imatge
EVA25

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:51 pm

Ei Xai si si jo no atinava amb la camara per fer-li la foto als del escenari petit jajaja estava tan nerviosa que em vaig oblidar de possar el flash jajajaja i tinc fotus però es que no es veu una meeeeeee

Gràcies guapa, jo em copio aquesta jejeje

Ara posso més !!!

EVAAAAAAAAAAAAAAAA ES QUE ESTÁ COMO MIL QUESOSSSSSSS!!!!

:yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-)

m´el demano per reis jajajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:53 pm

Que guay ... no pareu ... estic super nerviosa ... de veritat!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

He avisat a les noies del 2008 ... tothom aqui!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
EVA25

EntradaAutor: XAI » dl. oct. 22, 2007 3:55 pm

m'estic copiant totes les fotos espero k no et sàpiga greu ....
Imatge
XAI

EntradaAutor: EVA25 » dl. oct. 22, 2007 3:56 pm

Toma i yo!!! :-) :-)) :-) :-)) :-) :-)) :-) :-))
Imatge
EVA25

EntradaAutor: XAI » dl. oct. 22, 2007 3:57 pm

la llàstima es k jo no em vaig voler acostar massa al jaleo pk a la meva germana li donen moltes lipotimies i ja em va fer un susto al concert del canto del loco ....

pero qn val anar al miniescenari allà em tenieu a 3º fila però sense camara kina rabia!
Imatge
XAI

EntradaAutor: Pumeta » dl. oct. 22, 2007 4:00 pm

madre mía estoy histércica tinita Eva Xai niñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssss
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 4:00 pm

Vinga una altre tongadaaaaaaaaaaa!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants