Autor: Tinita » dl. oct. 22, 2007 3:29 pm
Bueno va arribar l´hora , les meves amigues, les germanes que són guapisimes, rubisimes, ulls blaus i a part altisimes ( kaskoooooooo jajaja com sempre els hi dic jajajaja ) ens anaven informant de tot el que passava, per què encara que no sóc molt baixeta.....només veia caps i esquenes al meu voltant!!!
Total que ja començaven a deixar passar, no se que va passar en un segon, que es va fer un "forat" en una cua, i algú va aprofitar l´ocasió per passar, una dona ( d´uns 50...acompanyada per l´avia i per la filla.....un espectacle ) va a agafar amb els punys ben tancats i li va pegar dos "punyetazos" amb tota la rabia del món increible, jo la tenia davant i vaig haver d´apartar-la ( tot i aíxó caminaven en direcció per poder entrar...un show... )l´hi vaig dir de tot, vam haver d´agafar la noia que anava amb la noia que havia pegat perquè la matava literalment, jo no podia parar d´insultar a la dona aquella gran ( no m´enrecordo de quin va ser l´insult més petit...tots eren esbojarrats... ) i la dona em deia que no volia histerismes que portava desde les 6 del matí , i jo amb la cara a cuadres i de cop l´educació em va tornar al ceny, l´hi vaig dir : usted es más histerica que todas nosotras juntas, por que si ha su edad no le llama histerismo venir a hacer cola a las 6 de la mañana , entonces es que usted está de psicologo" em vaig quedar tan panxa, després em va dir no me toques ( l´estava agafant, perquè encara volia continuar pegant a l´altre noia ( aixó va ser questió de segons...) ) i em va intentar pegar...bueno em va sortir la vena barriobajera d´hospitalet ( jajajaja mis raises jajaja ) l´hi vaig agafar dels punys i l´hi vaig dir si me tocas te pego la paliza de tu vida, jajaja crec que es va fer pipí a sobre jajajajaja
Bueno ara ric, pero buf quins segons més llargs e interminables!!!
Total que vem passar, les 5 que anavem juntes, estavem disperses, però ens controlavem...
Vaig passar , i una m´esperava a dins : Correeeeeeee con la Eva ( l´altre noia ) corre que ha ido para abajo , yo me quedo esperando a la Mari y a Sonia ( les germanes ) i jo , clar corre que te corre, no veia a la noia, corria agafan-t´me bé a les escales, la veig la veeeeeig Evaaaa Evaaaaa i les dues a peu de pista, agafadetes de la mà com un bólido cap a primera fila!!!
I allà uns seguretats o controls d´aquests , intentant parar a les bojes com nosaltres que cridavem, reiem i corriem cap a l´escenari ( jo no podia parar de riure, estava histérica jajajaja ) que et deien : NO CORRAIS NO CORRAIS i nosaltres dues com el vent, jajaja i jo entre risetes anava dient : SI HOMBREEEEEEEEE UNA PO...DESPUÉS DE 14 HORAS DE COLA NO VOY A CORRER JAAAAAAAAAAAAAAAAAA i vaig continuar rient, fins a arribar!
No sabiem si anar al lateral que estava buit o al mig que estariem en la 15 fila més o menys, a tot aixó que arriben les altres tres noies, amb crits: AL LATERAAAAAAAAAL AL LATERAAAAAAAAAAAL!!!
Cooooooorrreeeeeeeeee al lateral jajajaja i quan arribem, suspirem i ens posem a cridar :
SEGONA FILAAAAAAAAAAAAAAAAA SEGONA FILAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Tenia unes ganes de plorar pels nervis de l´entrada que una de les germanes ja estava plorant, i jo em contenia, vaig trucar a la meva mare per dir-li que estavem en segona fila i patuuuuuuuum buaaaa buaaa buaaaaaa jajajajajaja
I ara ja ho podeu dir amb mi : QUE PAVAAAAAAAAAAAA jajajajaja
Vaig tornar literalment als 14 anys jajajajajaja
Bueno i ara al següent missatge ja arriben les fotuuuuus dels nois més macos i que millor canten del món mundial!!!
17 Setembre 2010