Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dl. oct. 22, 2007 3:52 pm

Hola Tetes, ja que estàs posada a ajudar-nos... també et preguntaré una coseta,ja,ja,ja. Si ara estem vivint a Girona i un cop ens casem anem a viure a Sils, ens hem d'empadronar a Sils o podem continuar estant empadronats a Girona i el dia de demà fer-ho??
Gràcies xula!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dl. oct. 22, 2007 4:12 pm

Hola winy bé en principi t'has d'empadronar a on vius, si serà a Sils t'has d'empadronar allà, bàsicament per tot, metges, quan hi hagin eleccions per anar votar, el dia que tinguis nen pel cole etc.
Si fins al casament manteniu l'empadronament a Girona perquè us vagi millor, dons ho podeu deixar aixís, però un cop vius en un lloc lo millor es empadronarte allà, i a més pensa que has de canviar tot d'adreça, el DNI, el carnet de conduir i papers del cotxe etc. Perquè després els rebuts de circulació t'arribin de l'Ajuntament on vius i segur que a Sils pagueu menys que a Girona. En fi es un tema a valorar, depen que et vagi millor però clar lo ideal és està empadronat al lloc on vius.
Nosaltres per exemple no marxem de Salt però el fet de canviar d'adreça ja has d'empadronar-te en l'adreça on anirema viure, i per donar-nos la hipoteca ens demanaran que ens empadronem aquí, perquè ha de ser la vivenda habitual.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dl. oct. 22, 2007 4:16 pm

Winy, jo no m'he trobat amb aquest problema perque els 2 estavem empedronats a Quart, a casa els meus pares, no al nostre pis, pero jo crec que no hi ha problema, un cop estiguis vivint a Sils t'hi empadrones, no crec que influeixi per res al casament. El mossen ens va preguntar a on viviem fins ara i a on aniriem a viure pero res mes, no ens va demanar cap certificat d'empadronament, perque es deuen suposar que un cop casats vas al domicili conjugal, i per tant no hi has d'estar empadronat, digo jo.... nosaltres de fet, encara no ens hem empadronat al nostre pis.... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dl. oct. 22, 2007 4:21 pm

Gràcies, el millor serà empadronar-se a Sils! Ja ho veieu no escric massa en el fórum, pq m'hi conecto desde la feina i si ve el jefe, apa tenca la pàgina i espera el moment!! A veure si akesta tarda puc està més estona enganxada.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: mireia 9 » dl. oct. 22, 2007 4:26 pm

hOLA GUAPES!!!!
Espe els vestits de Rosa Clarà hi ha preus de tot. el meu vestit 1750 euros i n'hi havia un altre que tbe m'agradava per que el vaig descartar, el vetsit sol 2900 euros. exagerat!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 5:01 pm

Winy si el casament fos pel civil si que és important per que et demanen els certificats d'empadronament d'allà on has viscut elsd arrers últims dos anys i nosaltres per dos mesos haurem d'anar a l'ajuntament de Riells a demanar el meu i a Olot a demanar el de la meva parella.... un liu pero bueno s'ha de fer! si ens haguessim empadronat en el mateix moment en que hi vam anar a viure ara això no ens passaria ja que hi vam anar al maig i ens vam empadronar a l'agost. Espe a mi el banc no em va demanar l'empadronament! :-/ bueno de fet cadascun deu tenir la seva manera de treballar.

Tetes merci per aquesta ajuda i suport!!!!

Agbe ja he vist el teu vestit es molt fi, sencill i maco!!! :-)ok: segur que estaras molt guapa! és molt elegant.... si si fotikis i privi!! :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. oct. 22, 2007 5:26 pm

Moltes gràcies Gemma(nit)... m'ha costat bastant trobar un vestit amb el que m'acabés de veure, el que tenia molt clar és que el volia molt sencill, i amb el cinturó vermell penso que li donaré un "toque" diferent!!
he arribat a la conclusió que quan entres a la botiga, vas amb una idea i acabes sortint amb el vestit contrari al que volies... jejeje!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. oct. 22, 2007 5:27 pm

Agbe totalment d'acord amb tu per que jo tenia al cap un evstit tipu Nalon així més aviat de Sirena i com heu pogut veure.... he sortit amb un de totalment diferent!

El cinturó et quedarà xulissim!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. oct. 22, 2007 5:51 pm

Ostres si que xerreu avui!!!!!!!

Bueno ja veig que la majoria tenim vestit, no??? qui falta???

El meu cunyat també va anar a Onix a Girona i soposo que en Rafel també hi anirà.

Gemma fes bondat amb la panxa perquè hi ha una passa... :--(
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. oct. 22, 2007 6:54 pm

Hola nines!!!!

Ufff,.... avui encara a la feina des de les 8 del matí!!! :-( :-( :-(
Estic que no m'aguanto,... :--(

Agbe, reina, el teu vestit és PRECIÓS!!! :-)) :-)) Molt fi i elegant, tal com t'ha dit la Gemma!! De debó!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Estaràs GUAPÍSSIMA!!! I amb el toc del cinturó vermell, et quedarà genial!!! >.-<: >.-<: En serio,...

Ostres Tetes, de nou, merci per la informació!!! :-)ok: :-)ok:
Ens ha anat perfecte!!! :-)

Gemma, cuida't la panxolina!! :-()-)
Sí, sí que hi ha passa, la meva companya de feina ha estat 3 dies K.O.,... i ara el seu marit!! :--(

Bé nines, ara sí que plego perquè avui ja no puc més,....

Fins demà!!

Petonets,

Gemma.

P.D.: Això de determinar data per quedar ho portem fatal, eh!! =0-0-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: VaLu » dl. oct. 22, 2007 7:57 pm

hola flors!!!

quasibe totes teniu vestits ja!!
que be!! :-()-)

en lluis em diu que ell fins tres mesos abans no s'anira a emprobar el vestit!!es ben beneït!!

com esteu??

nosaltres estem mirant dates per octubre 2009/10!
al 2010 el dia 1 cau en divendres que es quan vam començar a sortir, pero esclar no se si casarme en un divendres perque segur que la gent es queixaria un pilo!!i al 2009 la data que de moments ens agrada bastant es el 3 d'octubre pero encara no em decidit res, perque ara em demanat pressupost de les finestres, volem canviar les portes, i els mobles del menjador i val mes esperar perque no ens torni a passar com ara!!!

pero jo de moment visc en preparacio del casament dalt del meu núvol!!
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

bueno ja us he fotut el rotllo!!

:-()-) :-()-) molts petons!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 22, 2007 9:54 pm

Hola guapes!!!

No vegis com heu cascat avui, no????

HAviam si m'enrecordo de tot...

Primer de tot... AGBE FELICITAAAATTTTSSS!!!
Que be ja tens vestit! Estaras preciosa! I el cinturó vermell quedarà super original!!!! Esperem fotos, eh!

Espe, també moltes FELICITATS!!! Ja casi que es segur que t'emportaràs el Nalon ehhhh!!! També estaras es`tupenda!! ::-)

Gemma, no he mirat mes roba interior... amb el curs y el peke vaig super enfeinada y casi que no tinc temps per fer res...

Per cert, creieu que es gaire cómode portar el lliguero???? TETESSSS necesito la teva opinió!!!!!!!!!!!!

Vania reina, es normal que continuis tinguen ganes de organitzar coses... que aplassis el casament no et priva de rumiar les coses, no?? Ja veuras que no et donoaras conta i jahi serás!!

Rissos, felicitats! JA tens el fotógraf!!! Una cosa menys a fer!
Pel que dius dels papers, a nosaltres el mossen ens va dir que fins al febrer no calia que li portessim res... i ens ve demanar la partida de Baptisme, fotocòpia llibre de Família, fotocòpia del DNI i el certificat de Solteria.

Pel tema del vestit de nuvi...el meu rei sha enamorat d'un vestit de Sellini, i em sembla que aquí a Figueres el venen... haviam si es decideix i ho va a veure ja que li han de fer el vestit igual al peke i suposo que s'haurà d'anar amb antelació! SIno... on es al'ONIX???

I, ja, per últim... la quedada... a mi el dia 10 em va bé! COm us va a les altres??? Proposeu dies!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. oct. 22, 2007 9:59 pm

LAS QUE TENEN VESTIT:

Gemmanit: Model Bali
Mireia: Si que en té, pero es secret.
TRuffa: Model Plaza
Miriam:Model Bagur
Sira: Si que en té, pero es secret.
Anna: Model Dagen
Lidia: Model Ursulina
Gemma: Model Bali
Espe: Model Nalon
Agbe: Model Paris

Falta alguna???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dt. oct. 23, 2007 7:16 am

ostres!!!!

jot b vui entrar ja a formar part de la llista!!!!pero encara em keda....CALMA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

jos egueixo enamorada del DAGEN i el NAPOLES!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

guapes!!!! ja teniu decidits els testimonis???pq nosaltres pensavem que si epro quan ens hi hem post hem vist que no...quants e poseu??¿¿¿¿nosaltres voliem 3 pe banda...pero no se si es molt!!! :-/ :-/

i JAAAAAA TTINC PAAAAADRIIIIIIII!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 23, 2007 8:17 am

Bon dia noies!

Després de molt rumiar he decidit no donar més voltes hem quedo amb el Nalon, aquest matí trucaré a la noia de pronvoias per quedar i anar a agafar mides i donar la paga i senyal. Una cosa menys.
Potser sòc de les poques que ha sortit amb l'estil de vestit que buscava i no amb tot lo contrari com us ha passat a moltes o com li passa a la majoria de nuvies. Ja q el nalon era un dels que tenia marcat per emporvar al catàleg. Jo buscava alguna cosa entre modern i clàsic i crec que aquest ho té. Bé estic molt contenta amb l'elecció.

Jo de papers i testimonis encara no sé com va perquè no he parlat amb els mossens. Fins principis d'any res de res. Lo que jo he vist a casaments que posen 3 testimonis, però després realment només són dos, perquè només firmen dos per banda és a dir 4. Per tant el tercer només surt allà devant però no signa.

Jo tinc un dilema perquè tinc al meu germà, la meva germana i la xicota del meu germà que voldria fer-los participar, dos que fossin testimonis i un que llegis a l'eslgèsia, però cap dels tres vol llegir! :-/ Diuen que els hi fa vergonya, que es posen nervis i s'entrabancaran. I si haig d'agafar a 2 testimonis un es queda sense fer res! :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 23, 2007 8:20 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Felicitats pels vestits, quins nervis, ja quasi totes en teniu, ja m'estan agafant ganes de començar a agafar hores, segurament de cara al mes que bé iniciaré la peregrinació...
Espe, m'encanta el Nalon, aquest tipus amb els brodats i el cinturonet, és el que jo busco, en pr¡ncipi....
Agbe, també tenia pensat anar a Betty Nuvies, m'agrada molt la colecció de Raimon Bundó, però, què tal els preus.... és que no em vull gastar una fortuna, però m'agraden, perquè són originals i diferents, el mod. Paris ha de quedar molt bé posat, també m'encanta!!! Crec que tindre un problema, que m'agradaran tots!!!!!!!!!
Vinga poseu fotos, que us volem veure guapes, guapes, guapes!!!!!!!!
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 8:31 am

Bon dia noies!

Vinc del dentista i quin pal noi!! els odio!!!! sort que ara fins el desembre no he de patir... feia un merder de temps que no hi anava i ja no podia esperar més... en fi!

Espe ben fet si a tu t'agrada el Nalón i et té el cor robat no cal que busquis més. A més l'has descrit perfectisimament és un evstit de tall clàssic que sempre es fa pero alhora es modernet. Has fet una bona elecció!!!!

El pròxim pas serà fer-nos fotos amb els nostres vestits les que no en tenim!!!!

Anna jo els testimonis si que els tenim clars i serà un per banda que és el que legalment compta almenys per casaments civils. Serà el meu germà i la neboda d'en Raül.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 23, 2007 8:44 am

Bon diaaa nines!!!

Que bé Espe!!!! Ja tens vestit!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ho tenies claríssim, eh? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Molt bé,..... estaràs GUAPISSISSIMA!!!!!! :-)) :-)) :-))
Tranquil.la, que la que té una mica "d'obsessió" crec que és una servidora, que porto seguint el model del vestit des del 2005, quan es deia Saphir!! :-)0 (-: (-: (-: (-: Però bé, res que no es pugui curar!!! >.-<: >.-<:

Està clar que totes tenim els nostres gustos i estils, i que cada una s'ha quedat, o es quedarà, el vestit que més li agrada i el que millor li escau,... i que estarem totes GUAPÍSSIMES DE LA MUERTE!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) Però també és cert que és complicat escollir, ja que hi ha tantes botigues, tants, models, tants dissenyadors que, o bé selecciones, o acabes boig!! :-)ok:

Gemma, reina, el dentista!! T’ha fet mal??? Ostres, jo també fa una barbaritat que no hi vaig!!

Sí, jo aquest dissabte vaig a prendre mides, ja que tal i com us vaig dir, me’l compraré a Girona (em va millor) i a veure si em puc fer fotos, ok??

Ostres, jo encara no sé quins seran els nostres testimonis,.... jisjisjis,.... com va això??? (jo a la parra, com sempre)!!, quants n’hi ha d’haver?? I el padrí,..... a mi m’agradaria que fos el meu germà, però ha de ser de la part del nuvi, no??

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 8:51 am

Vania clar que sí tu has d'anar somiant! a més el dia arribarà segur!

Estic d'acord amb tu estarem guapes, guapes!!!!!!

M'han fet una mica de mal :-( pero bueno suportable!

El padrí la tradició diu que ha de ser de part del nuvi pero avui es dia és igual! el meu serà el marit de la meva millor amiga.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 23, 2007 8:54 am

Gemma (nit), així que en els matrimonis civils, nomes n'hi poden haver dos de testimonis?????
Jo que també en volia 3 per banda, ho tinc clar....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant