Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 9:22 am

No no Ainos n'hi poden haber més pero només val la signatura de dos (un per cada part) .... o sigui que dos signaran i els altres s'ho miraran.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 23, 2007 9:28 am

bon dia preciositats!!!! :-()-) :-()-)

Miriam, pel que fa a aixo del liguero, jo no en vaig portar ni tant sols em vaig plantejar si portar-ne o no, suposo que ho debia veure incomode i ja no m'ho vaig plantejar. Jo es que ho veig incomode, com si hagues de tibar molt, nose...pero alhora, recordo molt be que el dia del casament vaig tenir petits problemes, una mitja, la que no hi portava la lligacama, em baixava molt sovint i es un pal haver d'estar pujant la mitja, a punt de pujar al cotxe i ja estava jo amb la mitja amunt!! amb lo cares que em van sortir les mitges i van ser un xurro!! jo n'havia portat d'aquestes i no s'havien mogut ni per casualitat pero al meu dia un desastre :--( :--( :--(
Aixi que despres del rollaso que t'he fotut, no se si dir-te que en portis o no.. :-) :-) jo crec que si les mitges s'agafen be no tenen perque caure i aniras mes comode, pero si a tu t'agrada el liguero, endavant!!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 23, 2007 9:31 am

ufffff quin susto...despres de la parrafada que he escrit abans al enviar-ho se m'ha penjat internet i em pensava que no s'hauria penjat el missatge i m'hagues cagat amb tot, jejej!!

Doncs al meu casament teniem dos testimonis per banda i van firmar els 4 com a tals!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 9:38 am

Clar suposo que es diferent el casament civil al religión. La meva amiga que es va casar l'any passat com que noe s casaven al restaurant a l'acte van anar a l'ajuntament a signar amb dos testimonis que son els que fan falta i despres al restaurant a l'hora de fer la cerimonia van fer sortir a 4 testimonis que les seves signatures no valien per res pero bueno... cadascú ho fa com vol. Em sembla qeu aquests 4 no ho sabien i ells contents!

Ostres no havia pensat això de les mitges i el liguero.... :-/ pero em sembla que em decanto epr aquestes mitges amb tira de silicona i encaix....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 23, 2007 9:46 am

Hola nines!!!

Ufff,.... quantes coses per lligar encara!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Quin estréssss!!!!!! ::-) ::-)

Ostres, això de les mitges encara no ho he pensat, però les vegades que n'he portat d'aquestes de silicona sempre m'ha donat la sensació que se'm queien, i el dia del casament passo d'estar pujant-me les mitges tota l'estona, així que no sé què faré encara,.... :--(

El tema de la quedada com ho veieu?? Us ve de gust?? És complicat fixar dates, no? A veure si ens animem!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 9:50 am

Deiei el dia 10 de novembre no? a mi se'm fa difícil confirmar si vindré o no.... així que decidiu un dia i jo si puc vindré per que tinc la iaia una mica xunga i clar els caps o dissabte o diumenge vaig a passar un dia Riells i per això.... pero bueno ho intentaré! :-)ok:

Ostres doncs jo n'he portat moltes vegades d'aquestes de silicona que tenen la tira comd e blonda i se m'aguntan! deu ser que faig uns cuixots! això si mirant la talla! em sembla que em quedo la 1 o la 2.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 23, 2007 10:31 am

Hola nines!!!

Ostres Gemma, sento que la teva iaia estigui malaltona!! Desitjo de tot cor que es recuperi ben aviat!! Cuida-la molt!! :-) :-()-)
Bé, em faria molt il.lusió conèixer-te, però és evident que primer és el primer!!! :-)ok: :-)ok:

No, no se'm cauen les mitges, és la sensació,.... suposo que em passa perquè no hi estic acostumada,... :-)

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 23, 2007 10:36 am

HOLA NOIES..

ESPE FELICITATS PER HAVER-TE DECIDIT PER EL NALON ESTARAS GUAPISSIMAAAA :-)ok: :-)ok: , A MI M'AGRADA MOLT.

JO EL TEMA DEL PADRI TAMBÉ TINC PENSAT QUE SIGUI EL MEU GERMÀ, ENCARA QUE DIUEN QUE HA DE SER DE LA PART DEL NUVI, PERÒ A MI EM FA MES IL.LUSIÓ QUE SIGUI EL MEU GERMÀ.

NOSALTRES TAMBÉ TENIEM PENSAT AGAFAR 3 TESTIMONIS , PERO LA VERITAT QUE NO SABEM MOLT BÉ COM VA, QUAN ANEM A PARLAR AMB EL MOSSEN JA LI PREGUNTAREM.

FELICITATS A TOTES LES QUE TENEN VESTIT.
:-()-)
PETONS (beee*.+)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 11:03 am

Gràcies Gemma! no jo per poc que pugui us prometo que vindré! la meva iaiona es va apagant poc a poquet pobreta i com que només la puc verue el cap de setmana aprofito. Perot inc ganes de veure-us in person!!!

Arohha tu ja tens vestit??? es que ara estic una mica perduda amb tu! :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. oct. 23, 2007 11:11 am

Gemmanit, em sap greu lo de la teva àvia, jo estic igual que tu, a més ja no tinc més avis a part d'ella, i és trist, però bé, la vida és així de dura...
T'has canviat l'avatar... és molt xulo i molt original!!!!
Jo si puc també vindria, el que passa que també ho tinc xungo els caps de setmana i entre setmana tampoc tinc temps, però bé si finalment quedeu intentaria venir, em faria il.lusió una trobada de totes!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 23, 2007 11:20 am

Hola nines!!!

Doncs sí, aprofiteu el màxima el fet de poder estar amb els/les vostres avis/es, de debó!!
A mi ja no m'hen queda cap, ni per una part, ni per l'altra, i la veritat és que es troben molt a faltar!!! :o-o:

Però bé, la vida continua,....

(Perdoneu per haver-me posat una mica malodramàtica).

A veure com evoluciona això de la quedada,... :-)) :-)) :-)ok: :-)ok:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 23, 2007 11:24 am

Bon dia nines almenys per vos, perke jo mhe llevat i de pet al vàter, tinc una descomposició de la panxolina, he anat ja amb tot el matí 4 vegades al vàter, i estic mica així de la panxa...gemmanit em sembla k tik com tu abans.

Per cert gemmanit espero que la teva iaia es trobi millor, ja em sap greu.

I... una cosa jo no tinc el logo aket k teniiu vos al forum dels dies k us keden pel casament amb els dibuixets, bé es k no sé com es fa per posar-lo i tampoc el dibuix k teniu a sota el vostre nom, k mho podrieu explicar'??

Jo tema padrí ja el tinc mig decidit...i testimonis encara no ens hi hem posat, però el num total depèn de cadascú, jo tinc clar k les meves sisters ho seran jeje

I el liguero uff no sé, perke sembla més segura k una mitja de silicona però no sé, com no tinc la costum...i la lligacama, on te la compres?

truffa
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 23, 2007 11:31 am

Gràcies a totes noies per felicitarme per l'elecció, estic contenta. Ja tinc hora per anar aquest divendres i tornar-me'l a emprovar i agafar mides, prometo foto! jejej
Gemma(nit) espero que lo de la teva iaia no sigui res greu!!

A mi només hem queda la meva iaia per part de la mare i la pobre està amb alzeimer, és molt trist això, amb la ilusió que li hagués fet veurem de nuvia, però es que no hem coneix.

Jo crec que el padrí s'ha d'escollir entre tots dos, i avui dia no cal que sigui de part del nuvi.

Gemma tens raó quan dius que hi han tans vestits i que cada una escollim el nostre estil. I que totes estarem guapissimes el nostre dia! :-)ok:

Ara toca acabar de lligar moltes coses, pentinat, ram, sabates, mitjes, joies etc. Jo aquestes mitjes amb silicona no les he portat mai, però pensaba en aquestes pel dia del casament, les probaré abans per veure com hem sento. També depen les sabates, m'agradaria que fossin tipus sandalies. Es que sòc molt delicada dels peus i tot hem fa mal. Be fa veure que trobo. jeje

Lo de quedar jo de moment pel dia 10 ho tinc bé!!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 23, 2007 12:00 pm

Bon dia guapes,

què tal? Truffa, millora't guapa!! a fer dieta. arròs bullit...

Espe felicitats per l'elecció! trobo que és molt elegant i l'has definit molt i molt bé. Estil clàssic, però alhora modern. Estaràs guapa, guapa! :-()-)

Gemma(nit), em sap greu lo de la teva iaia.
A mi només em queda una, per part del meu pare, és la que m'ha acompanyat junt amb la meva mare, a fer l'elecció del vestit, ja que en ella li agrada molt cosir i enten molt bé de robes.

Jo també m'hi apunto a la quedada, el dia 10, ja em va bé. Va, qui s'apunta??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dt. oct. 23, 2007 12:01 pm

Agbe cuide't la panxolina, nena ja saps que toca dietaaa!!! :-)ok: Espero que et posis millor!
El meu nen també està malaltó de la panxa pobre, i el tinc a Lleida, no li puc fer mimitos jejej!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 12:23 pm

Nenes gràcies per aquests ànims! :-()-) sou un sols de veritat!!!! jo de sempre he sigut molt eniaiada.... hi vaig perdre els meus avisd e partd e mare molt seguits i ho vaig passar fatal, a més de cop i quan viva Barna i sempre m'ha quedat aquella cosa de que m'hagués agradat estar més temps amb ells. JO el trobo a faltar un piló! i el dia del meu casament també. La meva àvia que em queda es de part de pare i no podrà venir al casament pero per poc que pugui m'agradaria anar-la a veure abans de casar-me vestida de nuvia (viu a sant celoni i surto de Riells.... espero poder tenir temps per fer-ho)

Espe si fes-te fotos eh??!!!!

Truffa guapa millora't i fes uns dies de dieta jo no estic encara al 100% pero he millora't! :-)ok: la dieta és la solució!!!!

Ja veus si ens queden coses per lligar!!!! pero tenim temps!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 23, 2007 12:25 pm

TRUFFA ESPERO QUE ET MILLORIS :-)ok:

GEMMANIT ES PERO QUE LA TEVA IAIA ES POSSI BÉ. CUIDALA MOLT !!!!
EL MEU AVI TAMBÉ ESTA MALALT PERO VIU A BURGOS I AMB FA MOLTA PENA PERQUE EL PUC ANAR A VEURE MOLT POQUET.

NO ENCARA NO TIC EL VESTIT, EL QUE EL QUE HA ESCOLLIT ESPE LE VIST A LA PAGINA DE PRONOVIAS I M'AGRADA MOLTISSIM I ESPERO QUE EL DIA QUE VAGI A PROVAR VESTITS (FINS AL GENER NO ANIRE , PERQUE FINS AL SETEMBRE NO ES EL CASAMENT, ENCARA FALTA MOLTTTTTTTTTTT!!!) UN DELS QUE VULL PROVAR-ME ES AQUEST.

PETONS : ban :
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 12:25 pm

Ah! truffa per posar el ninutet has d'anar a l'icone que diu Perfil al costat de on mires lo dels missatges i allà al final veuràs un apartat que diu Avatar i ves allà on posa galeria. Veuràs que n'hi ha una d'animals, de flors, animats, etc. el selecciones (marques el puntet de sota) i al final poses "Trametre" i ja el tindràs!!! no sé si m'he explicat molt bé... :o-o:

Sinó diga'ns allà on t'encalles i t'ajudem! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. oct. 23, 2007 12:30 pm

BOn dia noies!!!

A mi el dia 10 em va bé!! Vinga que alguna s'animi i faci la llista!!

Tetes, gracies pel consell del lliguero, pero em sembla que m'arriesgaré i mel compraré perqué com que estic tan prima encara s'em cauran les mitxes!!

Pel tema del Padrí, nosaltres ja l'hem triat: será el millor amic del meu xicot!
I pels testimonis... doncs ni idea, la veritat que encara no hi hem pensat!

Truffa, espero que milloris guapa!

I Gemmanit, em sap greu per la teva iaia, el que dius de anar a veure-la abans del casament segur que li fa una ilusió que no vegis!

Petonets =0-0-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 12:35 pm

Vale ja faig la llista!

Quedada de les super gironimes més maques del món mundial per el dia 10 de novembre a l'Espai Gironés!

- Miriam --> SI
- _gemma_ --> SI
- Espe --> SI
- Gemmanit --> ho intentarà!

Ja l'aniré ampliant!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant