MARC FOTOS DIGITAL

temes off-bodes..

MARC FOTOS DIGITAL

EntradaAutor: ninou » dg. oct. 14, 2007 5:18 pm

Estem pensant de regalar als pares un marc de fotos digital. Sabeu si van bé? En teniu? quina marca son?
És que em sembla que han d'estar sembre endollats a la corrent perquè funcionin, i no tenen autonomia...
No sé, estem indecisos...perquè valen molts diners i no sabem si és un bon regal o encara han de millorar molt tecnològicament....
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: daphne » dl. oct. 15, 2007 10:07 am

el meu germà li va regalar als meus pares amb les fotos de la boda i es super original. No se dir arà que marca es però ho miro i et dic :-)ok: . Ells no han tingut cap problema i funciona molt be, això si ha d'estar endollats a la corrent
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Selecty » dl. oct. 15, 2007 1:29 pm

Hola Ninou!

Yo le regale a mi entonces novio uno en su pasado cumpleaños, es de la marca Philips, nos va genail y se ve super bien!!! Ademas tiene marcos intercambiables en varios colores. Es un poco mas caro que algunos pero en cuestión de resolución y esas cosillas esta bastante mejor!!! Ademas tienes de varios tamaños creo.

Te pongo un foto!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: xephora » dt. oct. 23, 2007 4:18 pm

ME ENCANTAN ESTOS MARCOS, NOSOTROS NOS QUEREMOS COMPRAR UNO Y PONERLO EN EL MUEBLE DEL COMEDOR CON LAS FOTOS DE LA BODA Y DEL VIAJE
xephora
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2661
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 10:46 am
Ubicació: santa margarida i els monjos y VILANOVA

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants