Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dt. oct. 23, 2007 4:37 pm

Gràcies per lo de la foto!!! la primera va sortir així de xiripa perquè jo li deia a en Rafel que em mirés i ell em va dir tu mira la càmara i després vaig sentir el clic de la càmara i li vaig dir: ostres tú aquesta no haurà sortit bé i mira és la que més ens agrada!

Va ser divertit fer-nos fotos així nosaltres mateixos ho heu fet mai?

Gràcies Gemma pel consell, és una bona idea! ja li comentaré a en Rafel a veure què li sembla.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 4:47 pm

Gràcies pels comentaris guapes! :-)ok:

Hi rumiaré pero penso que potser com a invitació ens descriu més la de les mitges taronges encara que se'ns en vagi dels colors que volem donar al lloc (vermellosos) id espres aquesta mentenir-la pels detalls per que com que aquell dia es com tot més sentimental....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dt. oct. 23, 2007 4:50 pm

Molt bé Gemma!!!

Nosaltres de text encara no sabem què hi posarem.... :-/

Gemma perquè en lloc d'una taronja no hi poses una síndria o una poma, o una maduixa,...fruites vermelles!!!!
sira

EntradaAutor: sira » dt. oct. 23, 2007 4:51 pm

Bueno noietes us deixo una estona perquè vaig a Platja d'Aro a veure si em trobo unes sabates perquè ja no sé què posar-me sabates d'estiu o botes d'hivern, vull alguna cosa entremig per anar a treballar.

Fins després!!! deixo les fotos fins que torni i després les treuré! adéu gupes!!!! :-()-)
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 4:53 pm

També seria una bona idea!

Rollo... per fi hem trobat la nostra mitja tronja!... voliem dir maduixa (o sindia...) jajaja riurien una estona! no està mal!

Que vagin bé les compres!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Rissos » dt. oct. 23, 2007 5:07 pm

Nosaltres a mes a mes de tot lo altre, com totes, suposo que també estem amb lo text de les invitacions. A mi m'agradaria alguna cosa original i diferent al que es sol possar, com : Juntament amb........ o les familes ..... us inviten............
Tot ixò crec que no!!!

Per això busquem alguna cosa i no ho trobem !

Alguna de vosaltres sap si hi ha alguna pagina on es pugui trobar alguna coseta d'aquestes?
Rissos
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. set. 18, 2006 6:05 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. oct. 23, 2007 5:30 pm

Ostres aixo dels textos no sé on ho pots trobar...
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 23, 2007 5:47 pm

HOLA GUAPES,

ESTIC INTENTAN MIRAR L'ESCRIT DE LA GEMMANI I LES FOTOS DE LA SIRA, PERO NO SE CON ES FA NO EM SURTEN :-/ :-/
ALGÚ M'HO POT DIR SISPLAU?? GRACIES
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. oct. 23, 2007 5:50 pm

Aroa, per mirar les fotos i els textos,has d'iniciar sessió i ja les podras veure... un cop has entrat amb la teva contrasenya, ja pots veure les imatges.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 23, 2007 5:53 pm

GRACIES AGDE :-)ok: :-)ok: :-)ok:

PETONS
Imatge
arohha

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 23, 2007 6:28 pm

Ei bona tarda guapes,

Gemmanit gràcies pels passos a seguir no sé si mensortit amb lo del ticker, ara ho tornaré a mirar.

Gràcies a totes pels ànims, espero recuperar-me ràpid tot i que avui he anat a treballar igual, ho he pogut soportar.

Ufff tema invitacions nos encara no hem mirat res de res tampoc, però la idea de la gemmanit i la sira crec k són idees diferents, originals, molt romàntiques i mhan agradat molt. Tot i que gemmanit el tex em surt molt petit i no el puc llegir gaire.
Jo crec k potser és una mica aviat per mirar invitacions no creieu??

truffa
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 23, 2007 6:28 pm

Ei bona tarda guapes,

Gemmanit gràcies pels passos a seguir no sé si mensortit amb lo del ticker, ara ho tornaré a mirar.

Gràcies a totes pels ànims, espero recuperar-me ràpid tot i que avui he anat a treballar igual, ho he pogut soportar.

Ufff tema invitacions nos encara no hem mirat res de res tampoc, però la idea de la gemmanit i la sira crec k són idees diferents, originals, molt romàntiques i mhan agradat molt. Tot i que gemmanit el tex em surt molt petit i no el puc llegir gaire.
Jo crec k potser és una mica aviat per mirar invitacions no creieu??

truffa
truffa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2007 6:35 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
truffa

EntradaAutor: arohha » dt. oct. 23, 2007 6:31 pm

ELS ESCRITS SON MOLT ORIGINALS, M'AGRADEN ELS DOS, EL DEL DETALL DELS INVITATS AMB LES CITRILLERES POT QUEDAR MOLT BÉ I EL DE LA INVITACIÓ TAMBÉ. :-)ok: :-)ok:

SIRA LES FOTOS SOM MOLT MAQUES, CREC QUE PODEN QUEDAR MOLT BE A LES INVIATACIONS. :-)ok: :-)ok:

FINS DEMÀ A TOTES :-):-):-):
Imatge
arohha

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 23, 2007 6:37 pm

Ei gemmanit wapa ho he aconseguit però no del tot perke al costat del ticker en els mis del forum mhi surten com unes lletres de la nostra pag, perke ha passat aixo?

gràcies

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 23, 2007 6:51 pm

holaaaa nenes!!!! osti tu com heu arribat a xerrar aquesta tarda!!!!!

lo dels textes de les invitacions que demanava algu, no recordo qui... jo vaig posar al google texto invitaciones i em van sortir un munt de pagines i recordo que pel forum tambe hi havia un post amb molts exemples pero ni idea de on es ara... si m'enrecordo un moment que tingui, us oenjare la meva invitacio i el meu text :-)ok:

Truffa, de les lletres que et surten de mes al ticker, torna a anar a la signatura i fixa't amb les lletres aquestes que et sobren i les borres i ja estara, nose si m'he explicat... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dt. oct. 23, 2007 7:06 pm

sira les fotos a mi personalment m'agrada mes la segona, pro que la priemra tambe m'agrada!!la segona o trobo molt original per fer la invitacio!!

gemmanit els textos m'agraden molt!!

trufa millora't!!

jo tambe puc venir a la quedada??pero si vinc tindria que ser amb en lluis que de moment no tinc carnet encara!!jajaja em sembla que em falta una mica..tothom em diu que vagi a examen la setmana abans de nadal pro em sembla que san fumat alguna cosa aixi rara!!jajajja!!

per cert bona tarda-nit!!

i les altres com esteu??

TETES QUAN DE TEMPS!!com va tot??

molts petons guapes!!!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: TETES » dt. oct. 23, 2007 7:11 pm

hola Vania!! si quan de temps sense parlar per aqui eeh!!!
A mi em va tot be ara ja...depsres de casar-nos vam tenir una mica de mala ratxa, nose si ho vas llegir per aqui, pero vaja, ara ja esta mig superat i a poc a poc ho acabarem de superar, es llei de vida!!! estem adaptant-nos a la vida al pis, a viure els 2 solets i a fer el que ens roti, jeje, i bueno estem molt be i trobo moooooooolt a faltar aixo de preparar un casament, em tornava a casar una i mil vegades i fent el mateix!!! pero bueeeeno,,ara ja toca altres coses, el casament ja es el passat i a mirar endavant i d'aqui un temps a per el bebito!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: truffa » dt. oct. 23, 2007 7:16 pm

Hola Vania k tal com estas?

Gràcies tetes em sembla k ara ja està, jejeeje

Jo akesta tarda encara lhe passat mig bé, faig dieta i na fent... Ja miraré tema invitacions per aki internet també, perke volem fer alguna cosa diferent suposo k km tothom.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: sira » dt. oct. 23, 2007 7:57 pm

Vania hi tant que pots venir i si vens podries portar-me els pollos y te'ls pago, val!

Gràcies a totes per lo de les fotos, la veritat és que ens ho vam passar molt bé fent-les i vam probar a veure què, i si en sortia alguna que poguessim aprofitar doncs millor i si no doncs texte i prou!

Truffa ja t'ha sortit eh!!! m'alegro que estiguis millor de la panxa.
sira

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. oct. 23, 2007 8:18 pm

Bona nit nines!!!

Bé, com sempre arribo tard a tot arreu i no he pogut veure les fotos de la Sira ni la invitació de la mitja taronja de la Gemma,..... :-( No en dono ni una, avui!!! (ufff,... perdoneu, però estic una mica xof). :--( :--(

Gemma, reina, a mi els texts que has posat em semblen una passada!!! I t'ho dic de tot cor!!! :-)) Mai havia vist uns texts tan originals,.... tan uns com els altres,.... xapó!!!! :-)ok: :-)ok:

Sira, guapa, no et puc dir res de les fotos, ja que no les he vist. :-/
Per cert, has trobat sabates?? :-)

Rissos, que bé no els Rolls Roice??? Que espectacular!!! >.-<: >.-<:
Ha de ser impressionant, eh?!! :-)ok:

Vania, per suposat que pots venir!!! Faltaria més!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Si quedem totes!! :-))
Noies, a mi em va bé tan el matí com la tarda, però potser a la tarda dona més temps, no?

Ufff,.... nosaltres tema invitacions encara res de res, però bé, tenima alguna idea pel cap,.... :hmm::

Bé, vaig a sopar i a veure VentdelPlà!! :-)) :-)) :-))

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant